Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

stkaos said:
A, gledaj..., nema ti tu neke velike filozofije. Pitanje je apetita, mogućnosti, zahtjeva... Motor ne kupuješ iz potribe, za to ti služi skuter, nego ga kupuješ iz ljubavi, pa nikako ne smiš upast u trapulu i kupit ono šta ti se ne sviđa i šta ne ispunjava tvoje potribe i zahtjeve. Nema pameti, nekome je 20 konja puno za cili život, a nekome ni 200 nije dosta. Uglavnom, gas je u glavi, a ruka je samo instrument, tako da nema prejakog motora. Godine imaš, a za pamet..., a di nan je pamet kupovat motore u tin godinama. Ja iman 56, pa se još nisan izgušta. Toliko o pameti.

Ma slažem se sa svime :) Samo što mi se sviđaju obadva. Bojim se da mi Diversion ne bude premalo konja i da ću puno minjat brzine, a s Fazerom se bojim samo toga da ne bude udoban za duže vožnje.
 
zvaker said:
Ma slažem se sa svime :) Samo što mi se sviđaju obadva. Bojim se da mi Diversion ne bude premalo konja i da ću puno minjat brzine, a s Fazerom se bojim samo toga da ne bude udoban za duže vožnje.


Par stotina km ako nije bas R mozes odvozit bez problema. Nije to motor od 40 tisuca eura pa da ocekujes komfor. Solidno je ali nije savrseno. I ja ti preporucam jaci motor tj osmicu jer je noviji a i nece ti dosaditi. Ako ga ne vrtis nece ti ni divljati. Pitomi su to motori
 
zvaker said:
Kakvi ti je za duže relacije? Imam namjeru čim kupim potegnut do Dubrovnika i Rijeke za početak. Kakav je položaj tijela, je si li nagnut previše naprijed?

Ne vozim ti ja baš duže ture. Sve je to cca max 200km ali znam da mi je položaj bolji i da bi me na S2 guzica prije zabolila i noge sam mora rastezat već nakon 40km, dok na FZ8 noge nit ne osjetim da me smeta, uglavnom u svemu mi je osmica bolja i ozbiljnija a za vozit je ko bicikla . jedini minus kod osmice je cijena jer ti je skuplja sigurno 1500 2000eura od Fazera S2 ali vridi svake lipe.
 
zvaker said:
Kakvi ti je za duže relacije? Imam namjeru čim kupim potegnut do Dubrovnika i Rijeke za početak. Kakav je položaj tijela, je si li nagnut previše naprijed?

Zavisi od vozača do vozača. Tko dolazi sa skutera, može mu se činiti da je na svakom od navedenih "previše" nagnut za naprijed i da je previše na rukama, međutim, to može biti i dobra stvar jer samim time nije ti sva težina na sjedalu nego je ravnomjernije raspoređena, druga stvar imaš bolji osječaj za prednji kraj. Meni osobno su uvijek više pasali motocikli gdje se sjedi lagano nagnut za naprijed (recimo usporedno sam provozao Fazer8 i Tracer9 i po tom pitanju Fazer mi je bio bolji, mada i Tracer ima svojih prednosti).

Fazer6 sam vozio puno puta (S1 i S2, te naked verziju S2), a posjedovao sam i Fazer1 (25.000 km u godinu dana) i Fazer8 (oko 45.000 km u 4 sezone). Sa ovim zadnjim sam obišao dobar dio HR, Slovenije, Italije, uključujući Dolomite i Stelvio, te dio Austrije, i to pretežno u dvoje na motoru.

Mislim da je "osmica" nekako zlatna sredina, nije prejak kao 1000, a ima više momenta od 600, te je noviji je motor. 4 cilindra su u pitanju pa ako si hladne glave tu nebi trebalo biti iznenađenja po pitanju neočekivanih provala snage. 800 i 1000 počivaju na istoj šasiji, međutim veći brat (za početnika) zna biti brutalan sa svojih 150 ks kad okretaji porastu iznad polovice.
 
zvaker said:
Ma slažem se sa svime :) Samo što mi se sviđaju obadva. Bojim se da mi Diversion ne bude premalo konja i da ću puno minjat brzine, a s Fazerom se bojim samo toga da ne bude udoban za duže vožnje.

Fazer nije ništa manje udoban od Diversiona. Jedina prednost ovog drugog je što se u biti radi o mlađim godištima u odnosu na Fazer6, te je možda nijansu lakše naći očuvan primjerak.

Poredani jedan kraj drugog Fazer djeluje ozbiljnije na detaljima (sjedalo, dva auspuha, "broj" šira zadnja guma, itd.).

A tu je i 20ks koji nisu za zanemariti.
 
Pozdrav!
Nedavno položio A kategoriju i sad sam u procesu kupnje motora.
Nisam neki od brzine, više bolim guštat u vožnji, a htio bih nešto što mogu odvest i na neki put od 200,300 km.
U autoškoli sam vozio Kawasakia er6n i pošto sam ja visok (cca 195) motor je za mene jako mali.
Htio bih si uzet neki supermoto i xt660x mi je na prvom mjestu, gledam i ktm i husqvarnu al ne znam kakvi su sa održavanjem. Nedavno je na njuškali izvirio i drz400sm sa dodatnim enduro kotačima al je nestao prije neg kaj sam uspio nazvat. Čak gledam  i Kawasakia Z750 il Apriliu Shiver zbog visine sjedala 815 al opet ne znam kakvi su za održavat.
Ne bih htio nešto tipa Versys il Pegaso, znam da su visoki al mi se ne sviđaju. Isplati li se uzimat xt660x sa cca 50000km. Sad, limit mi je 4000 eura pa bih htio neki prijedlog.

Sent from my QUEST using Tapatalk
 
zvaker said:
Dobro, plan je da idući mjesec kupujem pa ću vidit što ima na njuškalu.
TDM-a gledaj..meni je fazer ok, al ubija kolina..mogu mislit kakvi su RR-ovi ako je na njemu ovako..idealan je za pocetnike,a i masu onih koji duze voze zadovoljni su s njim..
 
LALA3 said:
TDM-a gledaj..meni je fazer ok, al ubija kolina..mogu mislit kakvi su RR-ovi ako je na njemu ovako..idealan je za pocetnike,a i masu onih koji duze voze zadovoljni su s njim..

Nisam htio nešto takvo, već nešto elegantnijih linija i 4 cilindra, zato mi je fazer 600 upao u oko. Lijepa linija, plava ili metalik siva su mi preljepe boje, i tako...
 
zvaker said:
Nisam htio nešto takvo, već nešto elegantnijih linija i 4 cilindra, zato mi je fazer 600 upao u oko. Lijepa linija, plava ili metalik siva su mi preljepe boje, i tako...

Kolega se nasao na 990 Dukeu. 8 godina i mnogo puta je vidil


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Klokan said:
Pozdrav!
Nedavno položio A kategoriju i sad sam u procesu kupnje motora.
Nisam neki od brzine, više bolim guštat u vožnji, a htio bih nešto što mogu odvest i na neki put od 200,300 km.
U autoškoli sam vozio Kawasakia er6n i pošto sam ja visok (cca 195) motor je za mene jako mali.
Htio bih si uzet neki supermoto i xt660x mi je na prvom mjestu, gledam i ktm i husqvarnu al ne znam kakvi su sa održavanjem. Nedavno je na njuškali izvirio i drz400sm sa dodatnim enduro kotačima al je nestao prije neg kaj sam uspio nazvat. Čak gledam  i Kawasakia Z750 il Apriliu Shiver zbog visine sjedala 815 al opet ne znam kakvi su za održavat.
Ne bih htio nešto tipa Versys il Pegaso, znam da su visoki al mi se ne sviđaju. Isplati li se uzimat xt660x sa cca 50000km. Sad, limit mi je 4000 eura pa bih htio neki prijedlog.

Dorsoduro...lijep visok, ko sanader
 
zvaker said:
Dobro, plan je da idući mjesec kupujem pa ću vidit što ima na njuškalu.
Nego od kuda ti War glava?
To je za staro gvozdje dobra kilaza,... :mrgreen:
 
zvaker said:
Ma slažem se sa svime :) Samo što mi se sviđaju obadva. Bojim se da mi Diversion ne bude premalo konja i da ću puno minjat brzine, a s Fazerom se bojim samo toga da ne bude udoban za duže vožnje.
Razmisli o CBF1000. Meni je 600 sasvim dovoljna i zadovoljava sve moje potrebe, a ako se možeš rastegnin na CBF1000FA novijeg godišta, to ti je pun pogodak. 108 konja i puno momenta na manjim đirima. Ja, ako ikad buden  minja motor, onda samo to.
 
Anticitizen419 said:
Dorsoduro...lijep visok, ko sanader

podsjetia si me na oca mog dok je sanader zario i palio
scenom.Njegova izjava kao pravog HDZ-ovca je bila neka krade,
barem je visok i jak covjek,lijepo ga je vidit  :mrgreen:
 
Spori said:
Nego od kuda ti War glava?
To je za staro gvozdje dobra kilaza,... :mrgreen:

Što je ovo, Wartsila? U Španjolskoj, u Ferollu, ima veliki servis za MTU motore. Tamo je na paleti bila ova glava (ostale su bile tamo također) koja očito nije MTU, a pošto nikad prije nisam vidio ovoliku glavu četverotaktnog motora morao sam opalit sliku.
 
stkaos said:
Razmisli o CBF1000. Meni je 600 sasvim dovoljna i zadovoljava sve moje potrebe, a ako se možeš rastegnin na CBF1000FA novijeg godišta, to ti je pun pogodak. 108 konja i puno momenta na manjim đirima. Ja, ako ikad buden  minja motor, onda samo to.

Ja sam siguran da je to odličan motor ali jednostavno mi se ne sviđa izgled. Djeluje mi masivno. Ja ipak volim malo sportskiji izgled.  Fazer, Diversion, Hornet (šteta što dolazi samo kao naked), i slični modeli su oni koji mi zapinju za oko.
 
zvaker said:
Ja sam siguran da je to odličan motor ali jednostavno mi se ne sviđa izgled. Djeluje mi masivno. Ja ipak volim malo sportskiji izgled.  Fazer, Diversion, Hornet (šteta što dolazi samo kao naked), i slični modeli su oni koji mi zapinju za oko.


Ima i 600
 

Attachments

  • Screenshot_20200308-175050_Brave.jpg
    Screenshot_20200308-175050_Brave.jpg
    365.9 KB · Views: 70
Pozdrav gospodo, kupujem prvi motor ikad. Molim bez jako ti je to itd. Gledam nesto iznad 600 ccm, 2013 pa dalje, cijena maks 60 000kn. Pobjegla mi predivna Husqvarna Nuda i u depresiji sam cijeli dan. Nesto bi htio uzeti al sam nju zacrtao al takve vise nema tako da svaki savjet zlata vrijedi. Gledao ove motore kao zamjenu (znam ima svega):
Aprilia Dorsoduro abs akrapovič :: Avtonet ::
https://www.avto.net/Ads/media.asp?ID=15037337
1)zanima me odrzavanje potrosnja i vridi li to te novce plus uvoz(mislim da je star dosta i s dosta km za 5 godina ga mogu baciti)
Yamaha Fz8 779 cm3, 2014 god.
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-fz8-779-cm3-oglas-30529808
2)ne pase mi rep :/
Yamaha XSR 700, 55kw, ABS, 2016 god.
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/yamaha-xsr-700-55kw-oglas-30868230
3) odlican al me jako muci sto je to goli mt07 koji je sigurno malahan kao i mt07 :(
Prodajem motor Yamaha Fz8 | INDEX OGLASI
https://www.index.hr/oglasi/prodajem-motor-yamaha-fz8/oid/1988901
4) ista priča
Ktm sm 990 , ktm 990sm | INDEX OGLASI
https://www.index.hr/oglasi/ktm-sm-990-ktm-990sm/oid/1872479
5) jel istina da je odrzavanje jebeno i da se cesto kvare i da su skupi s dijelovima(inace predivan i uzi izbor) nema tehnicki i malo mozda visoka cijena(zadrzava cijenu neku jer je kao ok marka)
Ducati 821 Hyperstrada 2013. god | INDEX OGLASI
https://www.index.hr/oglasi/ducati-821-hyperstrada-2013-god/oid/2068691
6) nisam kupovao motor al ovo je dosta bezobrazan oglas kakvo placanje bez probe ujedno visoka cijena(također uzi krug) isto nema regu al sam cuo da se kvare i da su dosta skupi i nekakav veliki servis desmo je na 24 sto je za 5000km. Ako me za ovog razuvjerite i dobijem ga za 7500 ja sritan ka malo dite hahahaha
.............
Molim bilo kakvo misljenje neki drugi prijedlog ili savjet. Ne zelim motor ispod sebe da izgleda kao bicikla npr mt-07 ili cbf 650 novi. Zelim ispod sebe imati komad motora i da je malo posebniji ne da ga na cesti ima na sve strane uz duzno postovanke svima. Hvala puno svima unaprijed
 
ja sam sjedio na xsr 700 imam 192cm i 108kg i mogao bi bez se snaći nije toliko mali motor...
i vrlo je lagan kao moj xt600 cca...