Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

@ dominic1: Pozdrav, zaboravi Rotax 2T (sve Aprilia 125) bez generalke odmah nakon kupovine. Ja sam se tako opekao, 500€ (SX 125 '10).
Yamaha XT (4T zračno) ili DT 125 (2T voda-Minarelli) sasvim dovoljno do A kat.
Sretno! ;)
 
  • Like
Reactions: dominic1
Pozdrav ekipi, u fazi sam nabave naked bikea. Konkretno me zanimaju Z-modeli od Kawasakija (nisam nesto nasao o tim novim modelima ovdje). Favorit za sada mi je Z650, jos nisam imao prilike vozit ga, ali autoskola u kojoj cu polagat A kat. ima bas takav motor samo u A2 varijanti sa 35kw. Ima li mozda koji clan ovdje da ima Z650 u 50kw verziji pa da mogu cut iskustva iz prve ruke?

Primam i preporuke iskusnihjih vozaca za neki slican model.

Nadalje zanima me kolike su financijske razlike izmedju npr. 4 cilindra i +100 konja naspram 2 cilindra i ispod 100konja? Sta je tu isplativije za nekog, tko ne brije na ludovanje nego zeli samo lagano vozit vikendom bez jurnjave dakle. Nije bitna snaga, top speed, nego da je motor kvalitetan, agilan, jednostavan i sto sigurniji, ABS, antihopping clutch su must have i da je LED tehnika rasvjete.
 
Pozdrav ekipi, u fazi sam nabave naked bikea. Konkretno me zanimaju Z-modeli od Kawasakija (nisam nesto nasao o tim novim modelima ovdje). Favorit za sada mi je Z650, jos nisam imao prilike vozit ga, ali autoskola u kojoj cu polagat A kat. ima bas takav motor samo u A2 varijanti sa 35kw. Ima li mozda koji clan ovdje da ima Z650 u 50kw verziji pa da mogu cut iskustva iz prve ruke?

Primam i preporuke iskusnihjih vozaca za neki slican model.

Nadalje zanima me kolike su financijske razlike izmedju npr. 4 cilindra i +100 konja naspram 2 cilindra i ispod 100konja? Sta je tu isplativije za nekog, tko ne brije na ludovanje nego zeli samo lagano vozit vikendom bez jurnjave dakle. Nije bitna snaga, top speed, nego da je motor kvalitetan, agilan, jednostavan i sto sigurniji, ABS, antihopping clutch su must have i da je LED tehnika rasvjete.
To zadnje sto si naveo ces vise platiti... neznam ko ima u seriji 70 ks i klizno kvacilo..
 
Neki dan na krckom mostu stao kraj z650, mozda je netko sa foruma...jako mali motor, mislio sam da je 125 😳
 
Ako mozes uzmi z 900 , nece ti brzo dosaditi a ima kvalitetniji ovjes i kocnice
Znam to, samo nebi htio nesto tako jako jer mislim da nemam potrebe za 125konja. A onu slabiju varijantu z900 ne zelim.
Plus gledam da me sto jeftinije kostaju davanja jer necu ga vozit 365 dana u godini.

Sad bi bilo od koristi ak ima neki clan z900 pa da napise kolko je osiguranje, tehnicki, porez. Za z650 mi je to sasvim prihvatljivo.
 
Znam to, samo nebi htio nesto tako jako jer mislim da nemam potrebe za 125konja. A onu slabiju varijantu z900 ne zelim.
Plus gledam da me sto jeftinije kostaju davanja jer necu ga vozit 365 dana u godini.

Sad bi bilo od koristi ak ima neki clan z900 pa da napise kolko je osiguranje, tehnicki, porez. Za z650 mi je to sasvim prihvatljivo.
Po svemu što sam pročitao tebe srce vuče na Z650, stoga jednostavno kupi motor koji ti se sviđa, voziš ga sezonu dvije ak ti se i dalje sviđa voziš ga godinama.
Mene je srce vuklo i uz sve savjete kupio sam po svom, vozio dve sezone uz razne kvarove i zajebancije sa strujom da mi se prestao sviđat, pa sam ga prodao i kupio ono što mi je kolega preporučio, a što nije uopće bilo u mom izboru, nakon prve sezone prošle su godine i vozim ju danas, natukao sam 75000 km i nepada mi na pamet mijenjati motor koji me nije nikad ostavio na cesti.
 
Nadalje zanima me kolike su financijske razlike izmedju npr. 4 cilindra i +100 konja naspram 2 cilindra i ispod 100konja? Sta je tu isplativije za nekog, tko ne brije na ludovanje nego zeli samo lagano vozit vikendom bez jurnjave dakle. Nije bitna snaga, top speed, nego da je motor kvalitetan, agilan, jednostavan i sto sigurniji, ABS, antihopping clutch su must have i da je LED tehnika rasvjete.
Eto opisao si Z650 kao dobar izbor po mom skromnom mišljenju, a i kako se da primijetiti tebi se sviđa što je bitniji faktor.

Ja imam z650 2018. Znaci bez tft ekrana, euro norme 5, led far i sa malo neudobnijim sicem suvozaca u odnosu na novi model.
To mi je također prvi motor pa ti ne mogu usporediti kao netko sa više iskustva. U odnosu na mt07 iz autoškole nešto je laganiji za upravljanje i ugodniji je mjenjač (subjektivno i bez posebnog iskustva naravno). Meni osobno je bio plus i što sam nizak (170cm), a kao prvi motor mogu lijepo stati sa obje noge što mi je u početku značilo pri stajanjima sa suprugom iza. Motor se lagano upravlja i meni za malo po gradu ali uglavnom vikend izlete od 100-200km se čini kao da sam dobro odabrao. Ne fali mi snage nakon 2 godine kao što sam se bojao iz komentara okolo. U biti mislim da su mogućnosti motora još debelo iznad mojih sposobnosti.
 
Po svemu što sam pročitao tebe srce vuče na Z650, stoga jednostavno kupi motor koji ti se sviđa, voziš ga sezonu dvije ak ti se i dalje sviđa voziš ga godinama.
Mene je srce vuklo i uz sve savjete kupio sam po svom, vozio dve sezone uz razne kvarove i zajebancije sa strujom da mi se prestao sviđat, pa sam ga prodao i kupio ono što mi je kolega preporučio, a što nije uopće bilo u mom izboru, nakon prve sezone prošle su godine i vozim ju danas, natukao sam 75000 km i nepada mi na pamet mijenjati motor koji me nije nikad ostavio na cesti.
Koji je tebe motor vukao na startu?
Kaj sad vozis tolko dugo a da si ocito super zadovoljan?
Eto opisao si Z650 kao dobar izbor po mom skromnom mišljenju, a i kako se da primijetiti tebi se sviđa što je bitniji faktor.

Ja imam z650 2018. Znaci bez tft ekrana, euro norme 5, led far i sa malo neudobnijim sicem suvozaca u odnosu na novi model.
To mi je također prvi motor pa ti ne mogu usporediti kao netko sa više iskustva. U odnosu na mt07 iz autoškole nešto je laganiji za upravljanje i ugodniji je mjenjač (subjektivno i bez posebnog iskustva naravno). Meni osobno je bio plus i što sam nizak (170cm), a kao prvi motor mogu lijepo stati sa obje noge što mi je u početku značilo pri stajanjima sa suprugom iza. Motor se lagano upravlja i meni za malo po gradu ali uglavnom vikend izlete od 100-200km se čini kao da sam dobro odabrao. Ne fali mi snage nakon 2 godine kao što sam se bojao iz komentara okolo. U biti mislim da su mogućnosti motora još debelo iznad mojih sposobnosti.
Dobro je cut nekog kome je to prvi motor a da je i nakon 2 godine zadovoljan njime. Znaci nema zajeba s tim motorom.
 
Znam to, samo nebi htio nesto tako jako jer mislim da nemam potrebe za 125konja. A onu slabiju varijantu z900 ne zelim.
Plus gledam da me sto jeftinije kostaju davanja jer necu ga vozit 365 dana u godini.

Sad bi bilo od koristi ak ima neki clan z900 pa da napise kolko je osiguranje, tehnicki, porez. Za z650 mi je to sasvim prihvatljivo.
Nisi znao da je motor samo trosak... eno na mom suzukiu špur nevalja gume se brzo trose i karburatori šuplji pa gorivo nestaje 😞
 
  • Haha
Reactions: Paf and zrakoplovac
Koji je tebe motor vukao na startu?
Kaj sad vozis tolko dugo a da si ocito super zadovoljan?

Dobro je cut nekog kome je to prvi motor a da je i nakon 2 godine zadovoljan njime. Znaci nema zajeba s tim motorom.
Pozdrav, od '92. sam se navozao svakakvih drloga, i bio sam mlad i sve mi je bilo super, niti mi je smetao vjetar niti kičma niti mi je trebao kofer isl. stvari, no iz navedenog primjera u postu sviđala mi se Aprillia Strada, i kupio sam ju, no struja me zezala, dva puta mi se ugasila u vožnji, prvi put na stajanju na raskrižju dok sam čekao skrenuti lijevo na semaforu, što i nije bila neka frka, jer sam ju odgurao, no drugi put me umalo došla glave kad sam se vraćao iz Rijeke usred pretjecanja šlepera se ugasila, a jedan cilindar kad se ugasi te dobrano zakuca za rezervar, lik iza mene me sastavio na asfalt, tada sam je se riješio i prestala mi se sviđati, sad već godinama vozim staru Hondu CBF600S. Gledam i pratim novitete, probao sam ih nekoliko i voziti od frendova, jedino što bi me donekle zadovoljilo je tracer ili versys, meni su prioriteti kolika tolika zaštita od vjetra, i neophodan mi je top case, ostalo mi nije bitno, možda bih i promijenio motor, no jednostavno stara lady me predobro služi sve ove godine, prošli tjedan sam išao brzom cestom legao iza vizira i kazaljka došla do 220 bez ikakvih problema, poučen iskustvom pitam se čemu mijenjati nešto što mi je dobro.
E sad ja sam star lik i imam skroz druge prioritete na motorima od mladih vozača, no znam da svaki motor koji sam želio i koji mi se sviđao sam morao imati, barem na jednu sezonu, nema tu mira u srcu dok ga ne voziš, zato mislim da je super pročitati iskustva i savjete, no ipak je bitno da si kupiš ono štp želiš i što ti se sviđa, a vrijeme i kilometri na cesti će ti pokazati sve, na kraju krajeva to je ipak samo motor koji se proda i kupi drugi ako ti se ne dopada.
Želim ti puno dobrih kilometara i kupi ono što ti se sviđa, jer što će ti motor ako ga ne možeš vidit i svaki put kad sjedneš na njega srce ti ne zaigra.
 
  • Like
Reactions: nigda_vz
Nisi znao da je motor samo trosak... eno na mom suzukiu špur nevalja gume se brzo trose i karburatori šuplji pa gorivo nestaje 😞
Sve je trosak, pa i biciklo kad tako gledamo. Samo ak ne trebam bas 125konja glupo bi bilo placat davanja takva. Rekao sam dal ima koji clan sa z900 da mi kaze iz prve ruke kolko ga godisnje sta kosta pa da mogu usporedit sa z650. Ako je razlika u 2L benge i 100€ ukljucujuci poreza, police, tehnickog onda bih razmislio. Da ima u HR ko u normalnim drzavama da motor mozes regat samo na 6mj bilo bi sasvim drugo, al kod nas 90% svega pljačka pa onda gledam da me sto manje opljačka.
Pozdrav, od '92. sam se navozao svakakvih drloga, i bio sam mlad i sve mi je bilo super, niti mi je smetao vjetar niti kičma niti mi je trebao kofer isl. stvari, no iz navedenog primjera u postu sviđala mi se Aprillia Strada, i kupio sam ju, no struja me zezala, dva puta mi se ugasila u vožnji, prvi put na stajanju na raskrižju dok sam čekao skrenuti lijevo na semaforu, što i nije bila neka frka, jer sam ju odgurao, no drugi put me umalo došla glave kad sam se vraćao iz Rijeke usred pretjecanja šlepera se ugasila, a jedan cilindar kad se ugasi te dobrano zakuca za rezervar, lik iza mene me sastavio na asfalt, tada sam je se riješio i prestala mi se sviđati, sad već godinama vozim staru Hondu CBF600S. Gledam i pratim novitete, probao sam ih nekoliko i voziti od frendova, jedino što bi me donekle zadovoljilo je tracer ili versys, meni su prioriteti kolika tolika zaštita od vjetra, i neophodan mi je top case, ostalo mi nije bitno, možda bih i promijenio motor, no jednostavno stara lady me predobro služi sve ove godine, prošli tjedan sam išao brzom cestom legao iza vizira i kazaljka došla do 220 bez ikakvih problema, poučen iskustvom pitam se čemu mijenjati nešto što mi je dobro.
E sad ja sam star lik i imam skroz druge prioritete na motorima od mladih vozača, no znam da svaki motor koji sam želio i koji mi se sviđao sam morao imati, barem na jednu sezonu, nema tu mira u srcu dok ga ne voziš, zato mislim da je super pročitati iskustva i savjete, no ipak je bitno da si kupiš ono štp želiš i što ti se sviđa, a vrijeme i kilometri na cesti će ti pokazati sve, na kraju krajeva to je ipak samo motor koji se proda i kupi drugi ako ti se ne dopada.
Želim ti puno dobrih kilometara i kupi ono što ti se sviđa, jer što će ti motor ako ga ne možeš vidit i svaki put kad sjedneš na njega srce ti ne zaigra.
Slazem se da nebi trebao nista novo ak si zadovoljan sa trenutnim. Izgled je jako bitan faktor kod kupovine, meni se Ze-ice jako svidjaju i manja i veca, no htio sam samo cuti iskustva vozaca koji ih voze da mi potvrde sve ono sto ocekujem od tog motora. A ove spike da su ruzni koferi, windshieldovi to kod mene ne prolazi, ja hocu da je motor funkcionalan, da imam mjesta za stvari, da sam zasticen od vjetra kolko god mogu. Ja sam si bitniji od izgleda motora. Hvala na savjetu i također dobra sezona.

Hvala na
 
NAKED a i zastita od vjetra, vizir koji stiti od vjetra i vremenskih prilika... good luck with that.
 
  • Like
Reactions: El Mravac
800 kuna kasnije ces shvatit da su manje turbulencije bez vizira nego sa vizirom..do 80 kmh cak je i oke a preko ce ti udarat direktno u ramena ili u kacigu.