Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

A mislim stvarno, gospodin vozi dobar i jak motor, i sve ispod litre što kupi će mu biti malo, jer jednom kad se navikneš na litražu i moment koji imaš pod rukom, teško je to nadomjestiti pa da ta šestica ima i tri RRR.
 
Za slučaj da je pitanje za istač, ako si sad navikao na 1290, ak sjednes na R 600, mislit ćeš da se nešto pokvarilo.

Moment je kurva, i ko se jednom navikne , teško ide nazad.

Nabrojani su dobar izbor, sa nijednim neces pogrijesit, kupis koji ti se sviđa.
A panigale V2, on izgleda bolje od V4, ide dovoljno dobro, novi kosta manje od polovnog V4, ali nece bit zavidnih pogleda ispred birtije
 
A panigale V2, on izgleda bolje od V4, ide dovoljno dobro, novi kosta manje od polovnog V4, ali nece bit zavidnih pogleda ispred birtije
Hm, pa ne znam, izgledaju vrlo slicno. Ne primjeti se toliko razlika.

panigales.png
 
  • Like
Reactions: Grom90
Slazem se sa Kikijem, takodjer mi v2 lijepsi.
Uzi je, plus nema ta kurc@va krila od recikliranih kinder jaja.
Plus sto bi mogao na kraj izac s njime i tom snagom, em volim mnogo v2..
 
  • Like
Reactions: t0malito
Pozdrav ekipa,
Trebam savjet! Vozim motor zadnjih 6 godina (KTM 1290 ADVENTURE) i htio bi poceti voziti motor sportskih korjena 😁 (R6, R1, ninja ...) S obzirom da nikad nisam vozio nista slicnog, trebao bi pomoc oko odluke sto uzeti.
Volio bi uzet voziti R1M, Ducati Panigale v4 ili BMW M1000RR, al frendovi s iskustvom kazu da cu se razbiti kod prvog zavoja.
Nit jurim, nit sam "bedak" da uletavam u škarice i sl. Čovjek sam od 38g koji uziva u vožnji i nije mi cilj juriti ko muha bez glave, ali nisam ni "dedek" da se vozim 50km/h.
Pa vas molim kak da krenem, tj. S kojim motorom

Lijep pozdrav,
Toni

Takav motor traži određenu vožnju, i svi prije ili poslije završe na takvoj vožnji.
Ne poznam nikoga s R litrom da ju vozi normalno, pod normalno mislim na već ionako iskrivljenu perspektivu vozača non-R motora, ne na pogled tipičnog sudionika u prometu.

Iliti, puno blesavije ćeš se osjećati kad te s M1000RR na magistrali obiđe neki mulac s MT09, nego da ti se isto dogodi na 1290ADV, a onda počinju igre...
 
Pozdrav narode.

Nakon godina vožnje skutera odlučio sam se počastiti za 40ti rođendan sa motorom i odluka je pala na neki midrange naked, vjerovatno novi ili možda par mjeseci star i iskreno što više čitam to sam sve neodlučniji.

Bio sam na IMOT sajmu u Minhenu prije mjesec dana i pregledao sam gotovo sve naked motore u srednjoj klasi koji su bili izloženi i nekako sam zapeo za F900r jer mi odgovara izgledom, položajem sjedenja, opremom, blizinom servisa, kvalitetom završne obrade (prekidači, spojevi, display, boja- plavo-bijela u sport verziji), iako znam da se motori proizvode u Loncinu :).

105KS je možda i previše jer nisam baš najiskusniji vozač, povremeno uzmem od frenda mt07 i ona mi je iskreno dovoljna. Kupio bih motor za odlazak na posao, povremenu vožnju sa ekipom i krače relacije, možda jednom godišnje duži put od cca.400km, ne planiram vožnju po stazi već više penzionerski.

Da li ima netko na forumu tko vozi F900R/XR 2021+ godište pa da napiše svoja iskustva? Da li ima kakvih problema sa quickshifterom, paljenjem pošto su prvi modeli 2020 imali te probleme ali su kasnije kao riješeni updateom softvera? Jer se osjeti težina u vožnji pošto nije baš jedan od lakših motora u klasi?
 
Jer se osjeti težina u vožnji pošto nije baš jedan od lakših motora u klasi?
težinu ćeš osjetit jedino u sitnim manevrima možda se i koji put izvrneš u mistu, ako nisi iskusa, a i iskusne bi viđao kako ih iznenadi...
pri većim brzinama veća težina daje veću stabilnost i udobnost.
220kg je srednja neka težina, moja TA700 je isto tako.
 
Pozdrav, razmisljam o kupovini motora u iducih par mj pa me zanimaju preporuke. Gledam između er6n, gsr, fz6n i honda cb, pa nisam siguran koji i kakav se može dobiti za oko 4000-4500 eura? Prvi mi je motor pa nisam siguran u što gledam, a položio sam prošle godine u 7. mj i ne mogu više čekat :D
Prije sam nešto gledao choppere, ali nakon polaganja na mt07 samo gledam nakede.
Zanima me od oko 500-700 kubika. Hvala :)
 
Izbaci er6n, a od ova tri kupi onaj za koji budeš mislio da je u najboljem stanju za traženu lovu.
I tak je to otprilike isto, koji god od ta tri uzmeš.
 
  • Like
Reactions: Xj6_2013
Pozdrav, razmisljam o kupovini motora u iducih par mj pa me zanimaju preporuke. Gledam između er6n, gsr, fz6n i honda cb, pa nisam siguran koji i kakav se može dobiti za oko 4000-4500 eura? Prvi mi je motor pa nisam siguran u što gledam, a položio sam prošle godine u 7. mj i ne mogu više čekat :D
Prije sam nešto gledao choppere, ali nakon polaganja na mt07 samo gledam nakede.
Zanima me od oko 500-700 kubika. Hvala :)

Obzirom na godište pobrojanih modela, vjv nijedan nema ABS.
Vilice, felga i plastike dođu puno više od nadoplate za noviji model s ABSom.
Ne pitaj kako znam.
 
  • Like
Reactions: Grx
Pozdrav, razmisljam o kupovini motora u iducih par mj pa me zanimaju preporuke. Gledam između er6n, gsr, fz6n i honda cb, pa nisam siguran koji i kakav se može dobiti za oko 4000-4500 eura? Prvi mi je motor pa nisam siguran u što gledam, a položio sam prošle godine u 7. mj i ne mogu više čekat :D
Prije sam nešto gledao choppere, ali nakon polaganja na mt07 samo gledam nakede.
Zanima me od oko 500-700 kubika. Hvala :)
Dosta si i čekao, svaka čast! Ja sam morao kupiti čim sam položio prošle godine i iste motore sam gledao. Za te novce se može dobiti bilo koji od tih motora u dosta dobrom stanju i sa solidno opreme. Oko izbora se slažem sa +marek+.
Ja sam prošle godine u 9 mjesecu kupio fz6 s2 za 3100 eur. Motor bio u dobrom stanju ali bez ikakve opreme, trebalo samo sic pretapecirati.
Sretno!
 
nadam se da nisi okusio udobnost nekog bolničkog kreveta i potpisivanje na gips nakon tog upoznavanja motora sa asfaltom...

Srećom nisam.
Kosti su još bile mlade tada, prošlo je samo s par zavoja.
Golf 3 nije bila te sreće.
 
Pitanje - nakon nekoliko (točnije 6) godina bez dvokolice, želja me vuče opet nešto uzet. Čisto okvira radi - nisam nikad vozio motor (s mjenjačem) niti nešto jače - samo skuteri, zadnje imao Xcitinga 500 s kojim sam se dosta vozikao okolo na relativno kraćim rutama, par puta i na duljim (do 800km). Motor bi se uglavnom vozio lokalno po Splitu i vikendom na ruti do Makarske/Imotskog. Budžet je do 4k eur.
E sad, još dok bijah mladac se zaljubih u VFR 800 (6. gen) i sad me pere film da si ga uzmem. Čak i odradih dodatne sate u autoškoli da uhvatim mot vožnje s mjenjačem. Dal' je on totalno sulud izbor? Znam da je težak (mada, i xciting je imao 220kg pa nemah problema), da ima viška konja za početnika kad otvori VTEC (informirah se i o tome), čitao sam i o problemima koje su znali imati s onim nekakvim namotajima i sl. Imam dovoljno godina i pameti (ili se barem nadam) da me ne bi hvatala želja izvoditi gluposti, a i koliko vidjeh u donjim okretajima bi trebao načelno biti dosta 'noramalan'.
Od alternativa gledam 600ice, po mogućnosti s (polu)oklopima (CBFS, XJ6F, GSXF), nisam fan nakeda. Koliko sam guglao, Duke 390 bi također bio izvrstan izbor za početnika na motorima i za grad (on mi je čak i simpatičan vizualno, mada nema oklope), ali me i dalje VFR najviše privlači :LOL:. Ima li tko kakvih iskustava s takvim tipom motora po gradu, da se ostavim ćoravog posla ili..?
 
da se ostavim ćoravog posla ili..?
Iz svega šta si napisao ne vidim niti jedan razlog zašto ga ne bi uzeo, pogotovo ako ti je tolika želja. Bit će normalan u nižim okretajima, a ti najbolje znaš kakav si tip i oće li te vući odvrtati gas ili stvarno imaš ''dovoljno godina i pameti'' da se nećeš glupirati dok se ne ušemiš i upoznaš s motorom.
Svakako da je nešto slabije sigurniji izbor, samo je pitanje koliko imaš strpljenja i da li ti se prodavati motor nakon nekog vremena kad ti taj postane slab i kad ti opet taj VFR padne napamet.
Nije neki izbor za po gradu kao i hrpa drugih motora, ali naravno da se može voziti i po gradu najnormalnije, a onda uživati vikendom do Makarske/Imotskog kao što si rekao.
Ne znam kakvo je stanje s njima po oglasnicima, ali danas je jako teško naći polovno u normalnom stanju sa normalnom cijenom tako da bi ti to vjerojatno bila najveća prepreka kao i svima...