Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

vozim vfr 800 šeste gen. u nižim okretajima se sasvim pristojno može vozit, a onda je i potrošnja manja. na vtec se navikneš brzo.
težina se osjeti samo dok ne kreneš, u vožnji paše. nije cbr rrrr rrrrrrrr rrrrrrrrrrr šta nekima nije dosta ni s akrapovićen falšin ali ka putni motor mi se pokaza odličan. za svaki dan, skuterinjo.
kako je napisano i u postu poviše, ne žuri. dobro pogledaj šta kupuješ. npr u njemačkoj nije neuobičajeno naći vlasnika koji ima povijest servisa s km, od dana kupnje.
za namotaje sam i ja čitao, ali problema do sada nema.
 
  • Like
Reactions: GoranST
Hvala na informacijama i razmišljanjima. Da, glavni problem ispada pronaći dobar i održavan stariji motor koji nije prešao baš previše. Oko budžeta uglavnom nalazim 18-20 godina stare motore sa po 60+ tisuća kilometara. Možda sam prezahtjevan, ali to mi stvarno zvuči previše. Općenito, kada sam krenuo tražiti šokirao sam se cijenama, ali što je tu je. Ne žuri mi se pa će vjerojatno nešto i naletjeti.
 
Pošalješ im poruku sa svojom ponudom, nemaš što izgubiti. Ionako svi pretjeruju sa prvom cijenom.
 
Hvala na informacijama i razmišljanjima. Da, glavni problem ispada pronaći dobar i održavan stariji motor koji nije prešao baš previše. Oko budžeta uglavnom nalazim 18-20 godina stare motore sa po 60+ tisuća kilometara. Možda sam prezahtjevan, ali to mi stvarno zvuči previše. Općenito, kada sam krenuo tražiti šokirao sam se cijenama, ali što je tu je. Ne žuri mi se pa će vjerojatno nešto i naletjeti.

bez uvrede ikome, ali kako je ovo previše???
pa to je mizernih ca.3500 km godišnje !!!
ti motori više stoje u garaži/na parkingu nego se voze.
ako je to prava kilometraža za to godište to nije nikako previše.


cijene neću komentirati, ali dokle god se kupuje i prodaje biti će tako .
kada stane prodaja padati će cijene (ne samo motora).
 
bez uvrede ikome, ali kako je ovo previše???
pa to je mizernih ca.3500 km godišnje !!!
ti motori više stoje u garaži/na parkingu nego se voze.
ako je to prava kilometraža za to godište to nije nikako previše.


cijene neću komentirati, ali dokle god se kupuje i prodaje biti će tako .
kada stane prodaja padati će cijene (ne samo motora).
Previše je u smislu da je motor jako star, očito i korišten pa ako nema jasnu povijest održavanja kupiti ga mi se čini lutrijom jer su problemi izgledniji. Ne znači da sa full servisnom i računima nešto ne može otići, ali bi se u tom slučaju manje grizao. Što se cijena tiče, kako si i rekao - dok se prodaju, biti će takve kakve jesu. Mene čudi kad motor stoji na oglasniku par mjeseci a ekipa ne pokazuje volju za pregovore o cijeni ali dobro, to je neka druga priča.
 
Pozz, evo novi na forumu imam Kawasaki er6 2006 kupljen prije god dana sa ,60000 km za uhodavanje opet. Nisam baš novi vozač ali nakon 5-6 god apstinencije od motora(žena, brak, djeca, kuća) vratio se na dva kotača.
 
Nešto bi promjenio drugu god prijatelji imaju dva v Stroma 650 i versys e sad, Suzuki je top kawu možda i nebi nešto mi je drugo zapelo za oko Honda nc750x za moje potrebe za sad posao, dućan, i povremena vožnja vikend meni izgleda super. Koja su Vaša iskustva od ta 3?
 
Previše je u smislu da je motor jako star, očito i korišten pa ako nema jasnu povijest održavanja kupiti ga mi se čini lutrijom jer su problemi izgledniji. Ne znači da sa full servisnom i računima nešto ne može otići, ali bi se u tom slučaju manje grizao. Što se cijena tiče, kako si i rekao - dok se prodaju, biti će takve kakve jesu. Mene čudi kad motor stoji na oglasniku par mjeseci a ekipa ne pokazuje volju za pregovore o cijeni ali dobro, to je neka druga priča.
znam što tražiš ...
...motor od nekog doktora,odvjetnika,političara(nastavi niz) koji ga je upalio samo da ode u ovlašteni servis po pečat.

moraš biti svjestan da takvih motora ima vrlo malo do nikako, pogotovo u hr
mikor tržište smo ,mala ponuda ,a zadnijh 10-tak god sve manja i motori su sve stariji u oglasnicima,
a što su stariji sve više km imaju na leđima(makar ih skupljali km po km).

na tako starom motoru uopće nebi gledao servisnu,
pa tko je uopće ima s obzirom na starost koju gledaš (možda ova klijentela gore nabrojana)

ja imam knjižicu sa samo jednim pečatom (1vl. sam), motor ima 15 god.
radi kao da sam ga jučer kupio ,a ima tih tvojih ogromnih:mrgreen: 60kkm...

gledaj opće stanje,da ima što manje vlasnika(ako je ikako moguće s obzirom na starost),
poslušaj što ti kaže vlasnik, probaj motor,povedi nekoga tko ima motor..četvere oči bolje vide...
dogovori sa nekim serviserom da ti pogleda.

servisna neka bude zadnja ako je slučajno ima.

ovo drugo stoji što se tiče cijene i vlasnika.
prodali bi, a ustvari ne bi.
ali ako se proda po traženoj ok ,ako ne nikome ništa.
zaobiđeš i tražiš dalje.

da bi sve gore navedeno zaobišao i bezbrižno spavao odeš u salon.
jbg.,ali to znaš i sam;)

sretno u potrazi (y)
 
Od za 3,izbor je Strom 650...
 
Nešto bi promjenio drugu god prijatelji imaju dva v Stroma 650 i versys e sad, Suzuki je top kawu možda i nebi nešto mi je drugo zapelo za oko Honda nc750x za moje potrebe za sad posao, dućan, i povremena vožnja vikend meni izgleda super. Koja su Vaša iskustva od ta 3?
Od ta 3. izbor je Strom 650.
 
Previše je u smislu da je motor jako star, očito i korišten pa ako nema jasnu povijest održavanja kupiti ga mi se čini lutrijom jer su problemi izgledniji. Ne znači da sa full servisnom i računima nešto ne može otići, ali bi se u tom slučaju manje grizao. Što se cijena tiče, kako si i rekao - dok se prodaju, biti će takve kakve jesu. Mene čudi kad motor stoji na oglasniku par mjeseci a ekipa ne pokazuje volju za pregovore o cijeni ali dobro, to je neka druga priča.
pogledaš malo plastike, rezervare ulja kočnica i njihove priključke na volanu, je li original boja motora i felgi, baciš oko na nivo i boju ulja. ako možeš, pregledaš filter zraka, gledaš na nema "trkačih" modifikacija, teži originalnosti. šaltanje mora bit bez zapinjanja ili struganja, kad digneš sic možeš multimetrom pogledat kako puni bateriju na min i pod okretajima. ako ne vuče volan u vožnji, a ostalo izgleda dobro onda si naša dobar primjerak.
 
  • Like
Reactions: GoranST
Eto, ja uzeo er5 2005, koji km ispod 60k...i ispalo da je slobodan primjerak. Odveo ga majstoru da ni napravi veliki servis jer na tu km ne vjerujem puno bez papira (radije sve poslozim pa znam od kud krećem neg da bude nismo znali) i nije našao ništa sporno.
Izgleda da sam i ako sreće, Al sam se vodio sličnim što je kolega naveo... Tražiš što orginal nije stanje, popričao s čovjekom pa iz priče probaš izvući nešto, pa pogledaš opće stanje kak je održavan i onda stisneš palčeve i pruzio ruku 😄
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Luke and koss
Evo da se i ja pridružim željama i pozdravima......
U procesu sam traženja motora za sebe, početnik sa budžetom do 4000E max.

Sviđa mi se KLE i to mi je onako, prvi izbor ajmo reći.
Pouzdan, jednostavan, jeftina rega, ima dijelova itd itd.....

Ali...
U zadnje vrijeme se pumpaju cijene KLE-u da to nije za vjerovati...
U početku sam računao do cca 2500 (bilo ih je za birati) + uložim ako treba (a vjerojatno treba) i imam motor s kojim mogu na kraj svijeta.
A sad kako cijene rastu, upitno je koliko je to sve isplativo. Mislim da je rekorder po cijeni bio negdje 3800E na oglasniku :unsure: .

I onda gledam za te pare se nađe cb500f npr.... (cb500x bio kupio bez razmišljanja da imam lovu, ali to je druga priča)...
Npr. ova:

KLE mi je opet ajmo reći favorit ali ovo mi se ipak čini razumnije malo ?
Ista kubikaža, manja potrošnja, noviji motor... Nisam baš fan naked-a; ali pregrmio bih....

Onda opet gledam malo po oglasniku i vidim da se možda da za tu lovu ubosti i neki stariji Strom, Versys (je da mi je gadna ta linija s tim ''buljavim'' farom :mrgreen:, ali kad nemaš lovu... ne biraš previše), XJ6 itd....

Znam da je odluka na meni i da ne možete odlučiti za mene, ali eto... čisto malo da udijelite koji savjet.

Hvala puno.
 
Evo da se i ja pridružim željama i pozdravima......
U procesu sam traženja motora za sebe, početnik sa budžetom do 4000E max.

Sviđa mi se KLE i to mi je onako, prvi izbor ajmo reći.
Pouzdan, jednostavan, jeftina rega, ima dijelova itd itd.....

Ali...
U zadnje vrijeme se pumpaju cijene KLE-u da to nije za vjerovati...
U početku sam računao do cca 2500 (bilo ih je za birati) + uložim ako treba (a vjerojatno treba) i imam motor s kojim mogu na kraj svijeta.
A sad kako cijene rastu, upitno je koliko je to sve isplativo. Mislim da je rekorder po cijeni bio negdje 3800E na oglasniku :unsure: .

I onda gledam za te pare se nađe cb500f npr.... (cb500x bio kupio bez razmišljanja da imam lovu, ali to je druga priča)...
Npr. ova:

KLE mi je opet ajmo reći favorit ali ovo mi se ipak čini razumnije malo ?
Ista kubikaža, manja potrošnja, noviji motor... Nisam baš fan naked-a; ali pregrmio bih....

Onda opet gledam malo po oglasniku i vidim da se možda da za tu lovu ubosti i neki stariji Strom, Versys (je da mi je gadna ta linija s tim ''buljavim'' farom :mrgreen:, ali kad nemaš lovu... ne biraš previše), XJ6 itd....

Znam da je odluka na meni i da ne možete odlučiti za mene, ali eto... čisto malo da udijelite koji savjet.

Hvala puno.
Na kakvu voznju racunas? Samo cesta ili off?
Osobno bi prije isao na Stroma nego CB500. Tu CBjku sam vozio vrlo kratko, ali i to kratko mi je bila skroz bez snage. Cak i za pocetnika.
Stromovi su odlicni, iako mozda nisu moj tip.
 
KLE500 sam vozio par sezona i što se tiče vožnje je ok motor za početak, pogotovo jer sam s njim išao i po raznim šumskim putevima i uvijek je bio predvidljiv i lak za vožnju. Veći problem ti je naći ga u dobrom stanju, na masu njih je kilometraža na satu već jednom okrenuta. Na mojem su na 175 tkm otišli ležajevi radilice a to je kvar kojeg se malo koji serviser želi primiti, jeftinije je promijeniti mašinu. Ovi koji su stvarno sačuvani i s malom pravom kilometražom su na cijeni kao i svi drugi motori. Uz to me sic ubijao nakon cjelodnevne vožnje, najbolje naći primjerak koji već ima prerađeni sic.
 
KLE i CBF nisu isti motori, drukčija filozofija... meni da je svejedno, CBF bi uzeo.
cijena je ok, izgleda uredno i možeš sa njim na kraj svita.
ne možeš baš na teži off road sa CBF, al tamo ni 95% vlasnika motora sličnih KLEu ne ide...
ja prvi.
CB500X teško nađeš ispod 5000 E.
a ovo slično ostalo Strom i versys 650, za 4000E ne znam što se može naći...
 
Eh da, nisam napomenuo...
Zanima me samo cesta. Od offroad-a jedino onih 50m što moram sići sa asfalta da dođem do apartmana :mrgreen: a i to je tak tvrdo da teško možemo to nazvati offroad.
 
Eh da, nisam napomenuo...
Zanima me samo cesta. Od offroad-a jedino onih 50m što moram sići sa asfalta da dođem do apartmana :mrgreen: a i to je tak tvrdo da teško možemo to nazvati offroad.
Onda puno pametnije mozes uloziti novce nego u KLE. Prije bi gledao CB-a ili Versysa recimo.
Ja cu svoju CBjku prodavati kroz neko vrijeme, ali jos nisam nasao adekvatnu zamjenu.
 
ostavi i kojih parsto eura za opremu...
ne ženiraj se uzet polovnu opremu, osim možda kacige.
ovo jakete, hlače ako želiš...sve se može polovno naći vrlo povoljno...dosta ekipe kupi pa ne nosi, obuče 2 puta...ili falije...
ne trebaš baš imat 1500 eura opreme na sebi...i ne mora sve biti novo i marka.