Pomoć kod kupovine novog/rabljenog motora i savjeti mladim vozačima

Pozdrav,zanima me da li motor koji bi isključivo bio korišten na pisti mora biti registriran i osiguran? Npr. Ako uvezem motor iz njemačke,svejedno bih morao barem prvi put platiti registraciju i osiguranja jer bez toga pretpostavljam da ne mogu uvesti vozilo?

No kad malo bolje razmislim ne znam kako bi motor bez retrovizora i svega ostalog za stazu bio osiguran i registriran😂

Registracija (a nje nema bez osiguranja) nije potrebna ako se vozilo ne koristi po javnim cestama, a staza nije javna cesta. Isto vrijedi i za obavezno osiguranje koje je nepotrebno u tom slucaju. Neka logika je da ako taj motor dofuras u kombiju/na kamionu i ne koristis na cesti, ne trebas osiguranje i registraciju, ali gotovo sigurno trebas sve ostalo rijesit sto ide kod unosa vozila u HR.
 
  • Like
Reactions: cvancek
Inace su na glasu kao dobra firma. ALI,

Svoj prvi motor kad sam položio A2 sam kupio kod njih,bandit 650s 2009 crveni. Nakon par tjedana sam tek skužio da su mi prodali motor sa spiganim vilicama,kad je odveden na prvi servis kod čovjeka koji je prije njima motore servisirao. Meni je rekao da mi nikad nebi prodali motor u takvom stanju,da jednostavno nisu primjetili. Sad uzmi od toga što hoćeš.

Vilice su izravnane i što je najbolje motor je bio prodan njima nazad nakon 3 godine.
IMG_20210511_071504.jpg
 
Registracija (a nje nema bez osiguranja) nije potrebna ako se vozilo ne koristi po javnim cestama, a staza nije javna cesta. Isto vrijedi i za obavezno osiguranje koje je nepotrebno u tom slucaju. Neka logika je da ako taj motor dofuras u kombiju/na kamionu i ne koristis na cesti, ne trebas osiguranje i registraciju, ali gotovo sigurno trebas sve ostalo rijesit sto ide kod unosa vozila u HR.
A što se tiče transporta. Inače ga vučem sa prikolicom. Što ako imam prometnu i netko mi pokosi prikolicu i uništi motor u njoj? Da li to pokriva osiguranje vezano za auto?
 
A što se tiče transporta. Inače ga vučem sa prikolicom. Što ako imam prometnu i netko mi pokosi prikolicu i uništi motor u njoj? Da li to pokriva osiguranje vezano za auto?

Pa, to vozilo koje bi skrivilo nesrecu ima obavezno osiguranje koje pokriva i materijalnu i nematerijalnu stetu (ozlijede), tako da bi i stetu na prikolici i motoru moralo to osiguranje isplatit. Taman da i nema osiguranje niti registraciju, opet bi to isplatilo osiguranje gdje je to vozilo zadnji put osigurano, a onda bi oni vlasnika vozila teretili za nadoknadu sto tebe zapravo i ne zanima u toj hipotetskoj situaciji.
 
Inace su na glasu kao dobra firma. ALI,

Svoj prvi motor kad sam položio A2 sam kupio kod njih,bandit 650s 2009 crveni. Nakon par tjedana sam tek skužio da su mi prodali motor sa spiganim vilicama,kad je odveden na prvi servis kod čovjeka koji je prije njima motore servisirao. Meni je rekao da mi nikad nebi prodali motor u takvom stanju,da jednostavno nisu primjetili. Sad uzmi od toga što hoćeš.

Vilice su izravnane i što je najbolje motor je bio prodan njima nazad nakon 3 godine.
View attachment 778704
Hvala ti, vidim da piše da imaju garanciju 6 mjeseci. Nisam siguran što to točno pokriva.
 
Taman da i nema osiguranje niti registraciju, opet bi to isplatilo osiguranje gdje je to vozilo zadnji put osigurano, a onda bi oni vlasnika vozila teretili za nadoknadu sto tebe zapravo i ne zanima u toj hipotetskoj situaciji.
Po kojoj logici bi osiguravajuca kuca trebala isplatit stetu samo zato jer si mozda jednom prije 5 god platio osiguranje kod njih i koje vec pune 4 god nije vazece?
Koliko znam tu idu privatne tuzbe.
 
  • Like
Reactions: dado_vtc
Po kojoj logici bi osiguravajuca kuca trebala isplatit stetu samo zato jer si mozda jednom prije 5 god platio osiguranje kod njih i koje vec pune 4 god nije vazece?
Koliko znam tu idu privatne tuzbe.


Pa vec godinama je takva praksa. E sad, jel 4 godine problem ili mozda 20 godina, pojma nemam
 
Hvala ti, vidim da piše da imaju garanciju 6 mjeseci. Nisam siguran što to točno pokriva.
Ja sam je kupio ali bespotrebno,to ti prodaju jer znaju da im je dobra zarada. Generalno prodaju motore na kojima se nema šta pokvarit,a vrijedi kolko se sjecam na mašinu samo
 
  • Like
Reactions: motorinho
Po kojoj logici bi osiguravajuca kuca trebala isplatit stetu samo zato jer si mozda jednom prije 5 god platio osiguranje kod njih i koje vec pune 4 god nije vazece?
Koliko znam tu idu privatne tuzbe.
Isplaćuje HUO sve , ali onda sjedaju s regresom na vozača, max 12 prosječnih HR plaća. Ovima pod ovrhom i osobnim bankrotom nije ni to loše...
 
Pozz svima, novi sam ovdje, prošle godine sam položio za A kategoriju te razmišljam kako bih si kupio motor, polagao sam na mt-07 i sviđa mi se takav motor i takva vrsta (naked) no van autoškole nikada nisam sjeo na nekakav motor i vozio (jesam kineski moped no to se ne računa rekao bih). Htio bih izdvojiti između 2-5k € i naravno onda bih uzimao nešto polovno a problem mi je što se apsolutno nikako ne razumijem u to pa me zanima što najbolje napraviti kod traženja motora, kako naći servis / majstora koji bi ga provjerio?... Ne znam uopće odakle krenuti haha...

Hvala svima...
 
  • Like
Reactions: bianconero
Krenuti od njuskanja po njuskalu :))

Ja isto neimao nekog strucnog da ode provjerit sa mnom pa je bilo jbg na povjerenje i srecu. Mislim da to nije dobar nacin za tebe, kao i za mene, pocetnika koji je jos nov u svemu. Mozda tu na forumu bi netko bio voljan za neku naknadu ili sto vec, otici s tobom, ili mozes pitat razne mehanicare po servisima, nis te ne kosta da pitas ;)

Ja kad bi opet uzimao polovnog, definitivno bih otisao s nekim tko vozi duze od mene, veci staz veca iskustva, bar bi znali nesto konkretno pitati iako je s polovnim uvijek jedno sigurno - nemas pojma u kakvom je stanju bilo sto na motoru osim onog sto vizualno mozes vidjeti a i to se za kupca uvijek usminka malo.

Sretno i samo nadji nesto i uzivaj, uvijek ce bit bolje prilike i vremena za to
 
Pozz svima, novi sam ovdje, prošle godine sam položio za A kategoriju te razmišljam kako bih si kupio motor, polagao sam na mt-07 i sviđa mi se takav motor i takva vrsta (naked) no van autoškole nikada nisam sjeo na nekakav motor i vozio (jesam kineski moped no to se ne računa rekao bih). Htio bih izdvojiti između 2-5k € i naravno onda bih uzimao nešto polovno a problem mi je što se apsolutno nikako ne razumijem u to pa me zanima što najbolje napraviti kod traženja motora, kako naći servis / majstora koji bi ga provjerio?... Ne znam uopće odakle krenuti haha...

Hvala svima...
Probaj i vidjeti što se prodaje kod motoexperta (https://www.motoexpert.hr/rabljeno/) ili DMC (https://www.njuskalo.hr/trgovina/dmc-zagreb).
 
Iskreno, ja bi rađe gledao za tu cijenu CBF600, Bandita650 ili FZ6
To su ipak konkretniji motori nego mt07, lijepše se voziti na neke dulje rute, možeš povesti i neku curku iza, za svaki se nudi dosta dodatne opreme...
A otprilike za koliko kupiš neki od tih, nakon par sezona ga skoro i za istu lovu prodaš.
 
Iskreno, ja bi rađe gledao za tu cijenu CBF600, Bandita650 ili FZ6
To su ipak konkretniji motori nego mt07, lijepše se voziti na neke dulje rute, možeš povesti i neku curku iza, za svaki se nudi dosta dodatne opreme...
A otprilike za koliko kupiš neki od tih, nakon par sezona ga skoro i za istu lovu prodaš.
Nisam se izrazio dobro, mt07 sam naveo kao primjer jer je jedini koji sam "koristio", ali svejedno mi mt07 premašuje buđet i potrebe čini mi se, tako da sam baš na tako nešto i ciljao kao što kažeš, da.
Kada smo kod toga koje bi bilo ok godište / km / što god za navedeni cjenovni razred, naravno računam da će tu biti još dodatnih troškova a ovo je cifra za sam motor a može i malo gore ako se nađe nekakav registrirani i servisirani pali vozi primjerak haha
 
Svaki taj motor ako je donekle redovito održavan, mora okrenuti 100+tkm bez nekih većih problema i financijskih izdataka.
Kod kupnje, računaj si trošak novih guma i veći servis, plus rega ako nije regan.
 
  • Like
Reactions: Luke and Ikerepc

Attachments

  • Screenshot_20240725_183142_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20240725_183142_Samsung Internet.jpg
    567 KB · Views: 0