Postoje vozači i vozači no samo je jedan Rossi....

neznam bas,ima tu misli o trkama i trkacima onog vremena koje jednostavno ne stoje ...
da pojednostavim,jednoga ce dana gledajuci trke na lebdecim motorima  netko napisati slican post i reci za danasnje trkace da im je
bilo lako pobjedjivati jer nisu postizali 500 kmh i nisu morali misliti samo na motore nego su se sprdali i s reli autima i trkali u motokrosu  :wink:
 
loudpipes said:
neznam bas,ima tu misli o trkama i trkacima onog vremena koje jednostavno ne stoje ...
da pojednostavim,jednoga ce dana gledajuci trke na lebdecim motorima  netko napisati slican post i reci za danasnje trkace da im je
bilo lako pobjedjivati jer nisu postizali 500 kmh i nisu morali misliti samo na motore nego su se sprdali i s reli autima i trkali u motokrosu  :wink:

(y)

Prvo kazu lako je ovima novim jer imaju sva moguca elektronska pomagala i da ne bi znali vozit 500 cvaje bez pomagala. Onda kazu da su oni iz praistorije vozili jednostvane motore i da nije bilo tesko jer su motori bili ne tako komplikovani ko ovi danasnji  :mrgreen:
 
Da li netko zna točan podatak kada je u GP uvedena elektronika po pitanju traction controla i launch controla  :misli:

Mislim da je to taman bilo kada je Rossi počeo polako padati u formi, a osobnog sam mišljenja da kada bi im se to ukinilo da bi velika veličina sadašnjih " vrhunskih " vozaća odjednom postala manje vrhunska.  :wink:
 
Mocippaldi said:
Umro mu otac  :cry:



što mu nije otac umro tamo 2001.  čak mislim da je baš taj vikend prvi put pobijedio 125, Le Mans i da je pobjedu posvetio ocu...


posle toga je još vozio par sezona 125/250    :misli:
 
pa nije samo jedan Rossi  :mrgreen:
96louisrossicf009253_original.jpg
 
karadolo46 said:
što mu nije otac umro tamo 2001.  čak mislim da je baš taj vikend prvi put pobijedio 125, Le Mans i da je pobjedu posvetio ocu...


posle toga je još vozio par sezona 125/250    :misli:

Redovno zavrsavao oko 15-20 mjesta
 
A sve je moglo biti drugačije..

Prije par mjeseci pričam s jednim svojim kolegom, Ian se zove, aktivan čovjek u moto sportu (vozio i TT) i priča mi kako u 2001 ili 2002 (mislim na) Silverstoneu kratili vrijeme igrajući nogomet, on, svoja ekipa i njegova žena. Uglavnom, u nekom od dodavanja Ianova žena udre loptu točno prema nekom tipu koji se na skuteru vozikao okolo. Lopta udara točno između prednjeg kotača i tijela skutera i vozač leti preko upravljača, dočekuje se na ruke.. Ianova žena vrišti, trči prema vozaču, ovaj se diže, gleda ogrebotine na rukama, ova ga nešto briše maramicom, panika. Uglavnom, sve je prošlo ok, iako je vozač mogao slomiti ruke da je sve bilo nijansu drugačije. Tada bi i povijest bila drugačija.

Pogađate, vozač je bio Rossi..
 
karadolo46 said:
a 2003 naslov u 250

Nisam pazio na nastavi :bonk: znam samo da je odjednom nestao poslije nekih kemijanja sa 600 ccm, nisam gugler i mislio sam da je to bilo puno ranije
 
to se slažem...  samo odjednom je nestao i nema ga nigdi...

mislim da je tamo do 2005 bio u prvenstvu a kasnije    :neznam:
 
tborzic said:
A sve je moglo biti drugačije..

Prije par mjeseci pričam s jednim svojim kolegom, Ian se zove, aktivan čovjek u moto sportu (vozio i TT) i priča mi kako u 2001 ili 2002 (mislim na) Silverstoneu kratili vrijeme igrajući nogomet, on, svoja ekipa i njegova žena. Uglavnom, u nekom od dodavanja Ianova žena udre loptu točno prema nekom tipu koji se na skuteru vozikao okolo. Lopta udara točno između prednjeg kotača i tijela skutera i vozač leti preko upravljača, dočekuje se na ruke.. Ianova žena vrišti, trči prema vozaču, ovaj se diže, gleda ogrebotine na rukama, ova ga nešto briše maramicom, panika. Uglavnom, sve je prošlo ok, iako je vozač mogao slomiti ruke da je sve bilo nijansu drugačije. Tada bi i povijest bila drugačija.

Pogađate, vozač je bio Rossi..

ma imo srece i to ti je..sad vise nema i gotovo-penzija :mrgreen:
 
Cafe racerr je napisao ono što većina misli, no meni je svejedno vrijeme Doohana najdosadniji period u GP-u ili motoGP-u kako hoćete, jer nakon perioda velikih neizvjesnih utrka nastao je potpuni dosadnjak .... u to vrijeme je bila konkurencija daleko slabija ,a bio je jednostavno prejak tako da je sve završavalo već krajem prvog kruga, uglavnom.

Što se tiče korištenja nove tehnologije činjenica je da su stasale nove generacije koje bi imale problem na motorima koji su voženi prije no nakon jedno godinu dana padanja i prilagodbe vjerojatno bi opet isti isplivali i borili se za vrh, heb ga tehnologija mora ići i tu nema alternative.

Uspoređivanje nema smisla i to smo napisali milijon puta, ..je nekad su dečki vozili po dvije utrke dnevno (50/125; 80/125; 250/500; 350/500..) no vozili su i daleko jebenije staze gdje je greška značila out za sezonu ili za vjeke vjekova (Man, Preluk, Imatra ..) a i ostale staze koje su bile u to vrijeme "moderne piste" uzimale su danak zbog slabih izletnih zona , blizina ograde i cijeli niz detalja koji su kasnije usavršeni tako da je i taj dio priče koji govori o "veličini muda" relativna stvar.
Ja svejedno mislim da bi npr. Marquez , Lorenzo i dr. i tad bili među najboljima. (y) ... isto kao da bi jedan Katajama, Ago, Pazzolini i dr. i danas bili na svjetskom nivou  (y)

 
cafe racerr said:
Rossi nije jedan od najboljih vozaca u povijesti utrkivanja na motociklima - Rossi  apsolutno jest nabolji vozac u povijesti.
Ima nekoliko vozaca koji su 'jedni od najboljih',ali u direktnoj usporedbi Rossi je bolji.
Prvo,u Agostinijevo vrijeme on je mogao voziti po dvije klase tijekom sezone,i ne samo voziti, nego i osvojiti  po dva naslova po sezoni.
Pa je i osvajao,350 i 500.
Naslove i nije poceo  osvajati dok i posljednji alien iz zlatne ere 80-tih(Rainey,Schwantz,Gardner..) nije napustio boriliste,a isto tako,kada je zavrsio karijeru,zavrsio ju je lomom noge padom u utrci koju nije vodio,u prvenstvu koje takodjer bodovno nije vodio.Sada mozemo spomenuti i nekoliko vozaca koji su takodjer bili i vrlo brzi i vrlo talentirani,ali zbog ovog ili onog razloga nisu trajali dovoljno dugo,nisu naosvajali dovoljno trofeja da bi mogli reci da su bolji od covjeka koji je osvojio devet svjetskih naslova prvaka u motociklizmu.Po mom misljenju,nema dvojbe da je prvi medju ostalima Wayne Rainey.
Iako u usporedbi s Rossijevih devet i Doohanovih pet njegovih tri ne zvoni,osvojeni su u direktnim duelima s najzescom konkurencijom(po mnogima) u povijesti GPa.

Trebalo je pobijediti Lawsona,Mamolu,Schwantza,Gardnera,Doohana..
A Rossi jos nije rekao zadnju i zato zakljucujem izjavom jednog prijatelja kada se razbio.
Rekao je - 'Utrka se nastavlja!' :mrgreen:
Potpisujem cijeli post ali ti fali između ostalih još jedan iz te zlatne ere - Spencer - po puno poveznica a manje uspjeha.I da,utrka se nastavlja a svi nabrojani vozači su obilježili jedno desetljeće među kojima upravo smatram da je bila najjača ona iz "zlatne ere".Ti prvaci su bili mudonje nad mudunjama među mudonjama dok je Doohan tu malo došao pri kraju.Neke njegove zadnje vožnje me podsjećaju na doba kad su još neki nizali krugove a u pozadini nikog dostojnog.Taj period mi je bio jedan od dosadnijih u GP-u..
 
baxy said:
Uspoređivanje nema smisla i to smo napisali milijon puta, ..je nekad su dečki vozili po dvije utrke dnevno (50/125; 80/125; 250/500; 350/500..) no vozili su i daleko jebenije staze gdje je greška značila out za sezonu ili za vjeke vjekova (Man, Preluk, Imatra ..) a i ostale staze koje su bile u to vrijeme "moderne piste" uzimale su danak zbog slabih izletnih zona , blizina ograde i cijeli niz detalja koji su kasnije usavršeni tako da je i taj dio priče koji govori o "veličini muda" relativna stvar.
Ja svejedno mislim da bi npr. Marquez , Lorenzo i dr. i tad bili među najboljima. (y) ... isto kao da bi jedan Katajama, Ago, Pazzolini i dr. i danas bili na svjetskom nivou (y)
Pisali smo puno puta.Zadnji dio boldanog isto podržavam jer se s tim talentom rodiš a kasnije samo usavršavaš..
 
Ima još nešto šta je vrlo bitno a nitko nikada tu na forumu nije spomenuo.
Danas je razvojni put svakog vozača moto3 - moto2 - motoGP , naravno u ovisnosti od uspjeha , sreće i mogućnosti, no treba se prisjetiti da su nekada postojali izraziti specijalisti za pojedine discipline i nije im padalo napamet da se sele iz klase u klasu kao danas te na kraju završe u MotoGP-u , .... o.k. neću generalizirat ali prisjetimo se jednog svjetskog šampiona npr. Angiel Nieta koji je u nižim klasama bio jednostavno car, morao si njega pobjedit ako si želio titulu, nešto slično kao u najbolje dane Rossia kada si mogao pobjediti samo i  isključivo ako si njega dobio. Nietu nikada nije padalo napamet da ode u više klase , danas je taj način razmišljanja jednostavno glup, da si višestruki svjetski prvak recimo u moto3 i da neideš dalje.
Eto, nekada je to bilo normalno, malo smješno al tako je bilo. (y)

Ili danas vrlo rijetka pojava da vozač iz jače pređe u nižu klasu, možeš ih na prste jedne ruke nabrojat iz motoGP u moto2 .... al iz moto2 u moto3 neznam nijednog...i to je nekad bilo normalno , selit se na rikverc, ..... i nikome nije padala kruna s glave zbog toga, dapače  :wink:
 
Prija djeca nisu vozila utrke ko sad i nije bila razlika u novcu ko sad.
U to vrijeme nije bilo velike love i ugovora a ni sponzora koji su placali vozace. Vecina ih je zivjela od startnina. Dakle sto vise pobijeda vise love  :wink:
 
Eh... ko bi gori, sad je doli...

http://www.superbikeplanet.com/2013/Jun/130607pl.htm


:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Shepa said:
Eh... ko bi gori, sad je doli...

Baš i ne. Stoner osvaja, Lorenzo osvaja, Pedrosa osvaja.... a Rossi je i dalje jedini motociklist na listi i dalje je to desetak puta više od slijedećeg.  To što sad zarađuje manje znalo se čim su počeli pregovori s Yamahom. :jesus: