Power Commander...

Gasho

New member
Narucio sam ga za TDM-a, ima li ko kakva iskustva...
Ako je tema bila, izvinjavam se...
 
Kazu da povecava snagu-5 do 15% zavisi od auspuha i filtera. Na xx bio 4 u 1 i doticni uredjaj-sad stavio original auspuhe i skino  PC i nevidim nikakve razlike ni u krajnjoj brzini ni u ubrzanju. Jedino sto sad manje galami :mrgreen:

Vjerovatno ce ti samo vise trosit goriva,a snagu neces primjetit-to ja iz licnog iskustva,a sad nek i drugi kazu svoje
 
gastajbarter said:
Kazu da povecava snagu-5 do 15% zavisi od auspuha i filtera. Na xx bio 4 u 1 i doticni uredjaj-sad stavio original auspuhe i skino  PC i nevidim nikakve razlike ni u krajnjoj brzini ni u ubrzanju. Jedino sto sad manje galami :mrgreen:

Vjerovatno ce ti samo vise trosit goriva,a snagu neces primjetit-to ja iz licnog iskustva,a sad nek i drugi kazu svoje

Ja sam cuo obrnuto, da ce manje trositi i mirnije raditi, a da snaga nece biti veca... :misli:
 
To mi i odgovara. Mozda dobijem par konja na izduv, i to je to...
 
Gasho, na www.powercommander.com imaš mape za svoj motor. Isto tako, postoji mapa za serijijski motor bez ikakvih izmjena. Ak pukneš mail tamo u technical service, neko će ti se brzo javit i reć kaj dobijaš ugradnjom PC-a. Isplati se probat.

Ja sam par stvari mijenjao i PC mi dobro služi u peglanju krivulje. Isto tak, jako fino se razvija snaga a potrošnja je čak nešto niža.


2 krco: ak imaš para i rado ulažeš u motor onda je PC po meni jedna od vrijednijih stvari za stavit. Ni sam motor nije isplativ čim ga izvadiš iz dućana i natankaš benzin. Motor je zapravo čista pušiona :mrgreen:



srki
 
Gasho said:
To mi i odgovara. Mozda dobijem par konja na izduv, i to je to...

Zavisi koji je tip PC ali obicno ima tri stupnja podesavanja-low, mid i high-ako podesis na ovaj high onda ce garant vise trosit-ako stavis na low -mirnije radi i manje trosi al nema konja!! Ko ima viska para nek kupuje-po meni se neisplati jer dobit je toliko mala da se ne primjeti. Ima 2-3 ks vise ili trosi dec manje :(,a obicno stoji ispod cica tako da se nemozes ni falit sa njim-kao recimo sa amortizerom upravljaca :mrgreen:
 
kao sto srki kaze, prtljaj po mapama...

koliko decki iz PC-a pricaju, postoje mape za svaku novu postavku motora... mislim da jos jedino nisu napravili postavke mape za broj oktana goriva :mrgreen:
 
ako se radi o motoru sa karburatorima kompjuter paljenja nema veze sa potrosnjom 8)...ima ali zanemarivo malo :wink:
Commandri razvoda su poboljsani (precizniji i finiji) originalni Ignjetionboxovi, ili drugacije podeseni zbog komponenta koje idu u sklopu s tim...ovisno o klasi i namjeni proizvoda
Stavljanje samog commandera nece rezultirat nicim oku vidljivom, ali u kompletu sa adekvatno preradjenim napajenjem (usisom) i ispuhom ce vec pokazat rezultate..ako se radi o povecanu snage...
Ako zelis ugladit motor (sta cisto sumnjan da zelis) onda je to bacanje novaca jer taj motor je savrseno ispeglan :wink:
 
Srki said:
Gasho, na www.powercommander.com imaš mape za svoj motor. Isto tako, postoji mapa za serijijski motor bez ikakvih izmjena. Ak pukneš mail tamo u technical service, neko će ti se brzo javit i reć kaj dobijaš ugradnjom PC-a. Isplati se probat.

Ja sam par stvari mijenjao i PC mi dobro služi u peglanju krivulje. Isto tak, jako fino se razvija snaga a potrošnja je čak nešto niža.


2 krco: ak imaš para i rado ulažeš u motor onda je PC po meni jedna od vrijednijih stvari za stavit. Ni sam motor nije isplativ čim ga izvadiš iz dućana i natankaš benzin. Motor je zapravo čista pušiona :mrgreen:



srki

srki,kakve ti promjene imaš na svom motoru,i kolko si love istreso za tu igračku?
 
Gasho a da kupiš FZ1 i odmah riješiš sve probleme ili koš bolje R1,nemoj biti ko ib koji od Stroma proizvodi GSXR-a!  :jesus:

Koje "izduve" kupuješ?  :misli:
 
ajde decki malo ovako...

power comander je piggy back sistem kojim se mogu kontrolirati mape, e sad cega ne znam, stariji tipovi goriva a noviji navodno i paljenja...

pa onda kad to stavite motor na valjke, wide band u spuh i mjeriti snagu,slusati detonacija i tunirati ....svaki motor se mora napravti kao individua, a gotovo mape mogu biti neka osnova, ali sve je to dzabe kad ne znas na cemu si.....

ali prednost power comandera i ostalih SA ecua je u to sto s njima mozete svaku promjenu na motoru maximalno iskoristiti s odredjenim parametrima sagorjevanja.....sto je definitivno nuznost pri svakom tuningu.....

to vam je prvo od cega krecete, sam npr. akrapovic bez mogucnosti prepravke mape je neiskoristena investicija u 100% obliku.....

znaci nabavite power comander, pa nazovete g.Akrpaovica i trazite auspuh od inconela625 s peakom punjenja na 10 000okrataja za 1.0 motore....i to vam je to.....snaga je neminovna......

e sad dalje ovako, meni treba mapa paljenja original od R6 2003.g.....jel tko to ima ili mozda zna gdje se moze moze nabaviti......ali ne ona kao na power comanderu gdje su upisane vrijednosti razlike od originala nego tocna s kutom predpaljenaj i odradjenoj tocki rada motora......stand alone sistemi su ipak prava stvar....

jel tko uopce zna  iznos na 100 TPS-a i max. okretajima.....?

hvala !
 
trklj trklj

na PC sajtu imaš Zero map i Completely stock bike mape za R6 2003

to bi tak'i stručnjak znao iskoristit




srki
MK Gvatemala Riders

 
jesam fino napisao ne diferencijalne mape pomaka, nego apsolutne vrijednosti ?

ovo na PC mi nis ne znaci .....to ti ni Mario Teissenu ne bi pomoglo.....

jel ti Srki znas na kojem si kutu u tocki za koju sam pitao ?
 
Plava na plavoj R6 said:
jesam fino napisao ne diferencijalne mape pomaka, nego apsolutne vrijednosti ?

ovo na PC mi nis ne znaci .....to ti ni Mario Teissenu ne bi pomoglo.....

jel ti Srki znas na kojem si kutu u tocki za koju sam pitao ?

ja sam ti uvijek na TUPOM kutu :mrgreen:

sorry al ne vidim razlog zašto bi ja to trebao znati

ja sam ti više za pese i mačke :mrgreen:




srki
 
Ja sam do sada bio uvjeren da je izraz "piggy back" naziv za odvojenu plinsku komoru na stražnjem amortizeru koja se nalazi spojena na bez cijevi na gornjem dijelu amortizera, a obično stoji okrenuta obrnuto od smjera kretanja motocikla.
:misli:
 
joke said:
Ja sam do sada bio uvjeren da je izraz "piggy back" naziv za odvojenu plinsku komoru na stražnjem amortizeru koja se nalazi spojena na bez cijevi na gornjem dijelu amortizera, a obično stoji okrenuta obrnuto od smjera kretanja motocikla.
:misli:

Je i to je i to, ali u ovom slucaju je to naziv za sisteme koji uzimaju signal sa standardnih senzora i onda ih iskrivljuju tj. varaju std ecu.
No sve su to takve nijanse da ih prosjecni vozac u cestovnoj voznji ili vkendom na stazi nemoze primjetiti.
 
Ti si neki zajebani igrač,a?  8)

Zvučiš ko neki FER-ovac koji si je kupil motor, pa oće R6 overclockirati na R1...  :mrgreen:
 
[pitam po 3 put ? jel tko ima original mapu paljenja s R6 yamahe 2003 godiste ?....znaci da mi pise na 70%TPS ili 800mBar map senzora paljenje ti je 36,7st. BTDC.....jel sad jasnije ? a ne mapa PC koja pise -1....pa +4....to mi nis ne znaci..... :(

a PC je vrhunska stvar, ali se motor mora dati u ruke covjeku koji je na ti s onim sto se dogadja u motoru, ali ne imamo, klip i klipnjacu, nego 120bara expanzioni tlak, 764mBara tlak u cilindru prilikom preklapanja ventila i sl...... :mrgreen: i ima alat na kojem to moze posloziti kako treba....


[/quote]

Ajd ne seruckaj tu sa TPS I BTDC engleskim glupostima već kada ljudima nije jasno reci da je:
TPS-throttle position sensor - otvorenost gasa po seljački
i BTDC - kako bi kod nas rekli kut pretpaljenja prije GMT (gornje mrtve točke)
Gdje su dani kada se snaga dobivala masnim rukama , a ne kompjuterom?????
M900 :mrgreen: