gastajbarter said:Kazu da povecava snagu-5 do 15% zavisi od auspuha i filtera. Na xx bio 4 u 1 i doticni uredjaj-sad stavio original auspuhe i skino PC i nevidim nikakve razlike ni u krajnjoj brzini ni u ubrzanju. Jedino sto sad manje galami
Vjerovatno ce ti samo vise trosit goriva,a snagu neces primjetit-to ja iz licnog iskustva,a sad nek i drugi kazu svoje
Gasho said:Ja sam cuo obrnuto, da ce manje trositi i mirnije raditi, a da snaga nece biti veca... :misli:
Gasho said:To mi i odgovara. Mozda dobijem par konja na izduv, i to je to...
Gasho said:To mi i odgovara. Mozda dobijem par konja na izduv, i to je to...
Srki said:Gasho, na www.powercommander.com imaš mape za svoj motor. Isto tako, postoji mapa za serijijski motor bez ikakvih izmjena. Ak pukneš mail tamo u technical service, neko će ti se brzo javit i reć kaj dobijaš ugradnjom PC-a. Isplati se probat.
Ja sam par stvari mijenjao i PC mi dobro služi u peglanju krivulje. Isto tak, jako fino se razvija snaga a potrošnja je čak nešto niža.
2 krco: ak imaš para i rado ulažeš u motor onda je PC po meni jedna od vrijednijih stvari za stavit. Ni sam motor nije isplativ čim ga izvadiš iz dućana i natankaš benzin. Motor je zapravo čista pušiona
srki
Plava na plavoj R6 said:jesam fino napisao ne diferencijalne mape pomaka, nego apsolutne vrijednosti ?
ovo na PC mi nis ne znaci .....to ti ni Mario Teissenu ne bi pomoglo.....
jel ti Srki znas na kojem si kutu u tocki za koju sam pitao ?
joke said:Ja sam do sada bio uvjeren da je izraz "piggy back" naziv za odvojenu plinsku komoru na stražnjem amortizeru koja se nalazi spojena na bez cijevi na gornjem dijelu amortizera, a obično stoji okrenuta obrnuto od smjera kretanja motocikla.
:misli: