Power Commander...

M900 said:
Ajd ne seruckaj tu sa TPS I BTDC engleskim glupostima već kada ljudima nije jasno reci da je:
TPS-throttle position sensor - otvorenost gasa po seljački
i BTDC - kako bi kod nas rekli kut pretpaljenja prije GMT (gornje mrtve točke)
Gdje su dani kada se snaga dobivala masnim rukama , a ne kompjuterom?????
M900 :mrgreen:

komjuter je samo alat, ali bez cekica ni danas nis ne ide.........tko zna kako motor treba raditi da izvuce maximum takove konstrukcije zna i posloziti PC

moze i gornja mrtva tocka i leptir gasa i sta god hoces........

samo mi prevedi castor, camber i toe in...... :mrgreen:..recimo..... (y)


 
Plava na plavoj R6 said:
komjuter je samo alat, ali bez cekica ni danas nis ne ide.........tko zna kako motor treba raditi da izvuce maximum takove konstrukcije zna i posloziti PC

moze i gornja mrtva tocka i leptir gasa i sta god hoces........

samo mi prevedi castor, camber i toe in...... :mrgreen:..recimo..... (y)
Ja znam što znači : TOE IN (TOE OUT) , CAMBER i CASTER , a ne CASTOR kako si napisao , a za ostale posjetitelje foruma to su parametri traga ,nagiba i zatura kotača na automobilu što nema veze s ovim forumom , osim pojma CASTER koji je jedini primjenjiv na prednjem trapu motora .

Ali lijepo ti sebi prevedi ovo dolje jer nisam mogao izdržati ,a da ti to ne napišem na ovaj način jer Šile i Igormeister su ti rekli , dečko ne vozi wheellie i stoppie kroz gustu publiku , budi cool i normalno komuniciraj , korigiraj stil nastupa na forumu prema ljudima koje ne poznaš .

A little CASTOR put the TOE IN your ass ChAMBER  :eek:mfg:
M900 :eyebrow:
 
evo,samo što nisam ugradio PC na moju prasicu,+KN filter+ topovi,malo ću se poigrat s njim na dino stolu,pa ćemo vidit kakvi su rezultati,budem napiso koju.
 
Plava na plavoj R6 said:
...
power comander je piggy back sistem kojim se mogu kontrolirati mape, e sad cega ne znam, stariji tipovi goriva a noviji navodno i paljenja...

nije istina - samo na nekim modelima se moze stelat paljenje.

Plava na plavoj R6 said:
pa onda kad to stavite motor na valjke, wide band u spuh i mjeriti snagu,slusati detonacija i tunirati ....svaki motor se mora napravti kao individua, a gotovo mape mogu biti neka osnova, ali sve je to dzabe kad ne znas na cemu si.....

to je istina, i ovo za gotove mape pise na powercommander.com da je to osnova za daljnji tuning.

Plava na plavoj R6 said:
ali prednost power comandera i ostalih SA ecua je u to sto s njima mozete svaku promjenu na motoru maximalno iskoristiti s odredjenim parametrima sagorjevanja.....sto je definitivno nuznost pri svakom tuningu.....

power commander ja piggy back, a ne Stand Alone ecu.

Plava na plavoj R6 said:
e sad dalje ovako, meni treba mapa paljenja original od R6 2003.g.....jel tko to ima ili mozda zna gdje se moze moze nabaviti......ali ne ona kao na power comanderu gdje su upisane vrijednosti razlike od originala nego tocna s kutom predpaljenaj i odradjenoj tocki rada motora......stand alone sistemi su ipak prava stvar....

ako vec nemozes naci na netu (sto sumnjam), uzmi ecu i iscitaj kod nekog eprom majstora - sto bi trebao znati.

 
frx1 said:
nije istina - samo na nekim modelima se moze stelat paljenje.

to je istina, i ovo za gotove mape pise na powercommander.com da je to osnova za daljnji tuning.

power commander ja piggy back, a ne Stand Alone ecu.

ako vec nemozes naci na netu (sto sumnjam), uzmi ecu i iscitaj kod nekog eprom majstora - sto bi trebao znati.

os mi ti dati OEM ECU......

motor se vrti i na 15t. kroz 1 slamcicu od 20mm.....pa si vi mislite sta je SA a sta piggy back..... (y)

vidite da ipak ima ljudi koji kuze stvari.......
 
frx1 said:
2 dek... : gdje ides na stol sa motorom?
nisam ziher.moram se dogovorit s Dudom (iz Mlake).
ili kod Zorića,ili u sloveniju...
još mi naprava nije stigla,valjda će uskoro...
 
Srki said:
Gasho, na www.powercommander.com imaš mape za svoj motor. Isto tako, postoji mapa za serijijski motor bez ikakvih izmjena. Ak pukneš mail tamo u technical service, neko će ti se brzo javit i reć kaj dobijaš ugradnjom PC-a. Isplati se probat.

Ja sam par stvari mijenjao i PC mi dobro služi u peglanju krivulje. Isto tak, jako fino se razvija snaga a potrošnja je čak nešto niža.


2 krco: ak imaš para i rado ulažeš u motor onda je PC po meni jedna od vrijednijih stvari za stavit. Ni sam motor nije isplativ čim ga izvadiš iz dućana i natankaš benzin. Motor je zapravo čista pušiona :mrgreen:



srki

Pa recimo ovo...
Ne kupujem ga radi staze... :mrgreen:
 
Gasho said:
Pa recimo ovo...
Ne kupujem ga radi staze... :mrgreen:
ok... svako ima svoje.... ali kad ga staviš ( ako već nisi ) šta si postigao s njim... bolje prolazno vrijeme od Buljarica do Bara....  :misli:

osjetiš li ti to stvarno u vožnji ili je samo stvar krivulje na stolu ? Da li motor ravnomjernije razvija snagu koji ti stvarno fizički osjetiš kad ga voziš... ne zanima mene neka krivulje i tehnički podarak prozašao sa nekog ispitivanja u idealnim uvjetima sa idealnim parametrima, već onako, seljački, uživo... ima li to kakvih dobrih strana kad se voziš i da možeš reći " e to je to " ???

(y)
 
Pa zbog toga sam i postavio ovu temu...
Da bi mi ljudi rekli svoje misljenje...
HrkiTDM mi je kazao da se motor mnogo bolje ponasa na nizim obrtajima, da lakse prima gas i mirnije radi. Ako imas nestandardne izduve, a upravo treba da ih postavim, onda se sa PC-jem regulise da motor ne puca kada otpustis gas i da mnogo bolje radi...
 
Pa krenulo je bilo sasvim fino, ali se onda ubacio jedan sto sve zna a neda nama, i tako kola podjose nizbrdo...
Sto da ti pricam, ti znas kako to ide...
 
Gasho said:
Pa zbog toga sam i postavio ovu temu...
Da bi mi ljudi rekli svoje misljenje...
HrkiTDM mi je kazao da se motor mnogo bolje ponasa na nizim obrtajima, da lakse prima gas i mirnije radi. Ako imas nestandardne izduve, a upravo treba da ih postavim, onda se sa PC-jem regulise da motor ne puca kada otpustis gas i da mnogo bolje radi...

overun injectors - cut off.....

a ti Igore...dosta tog izdrkavanja, sta tebi nije jasno u mojim postovima, koja kratica, koji materijal, STA ?????

ajde pricaj o kartinzima, o cem god hoces, formuli...ali da to dovoljno razumijes onda bi znao o cemu pricam...........

evo ti kako to izgleda sad na yamahi...pa nam ti fino sad raci sta je to i zasto tako izgleda ?????

mapar6fsign8rr.jpg


pa da vidimo na konkretnom primjeru sta je sta i zasto....???

kako mozes pljuvati toliko a nemas pojma o cemu pricamo...........???.....pa ti eto, ne moze konkretniji primjer....vezan uz power comander i Gashinu temu i opcenito cisti rad motora, toplinska osnova da dobijes sto vise efektivnog rada....vrlo jednostavno....vrijedi za sve motore , uz promjenu nekih parametara............pa da svi nesto vise saznamo..... :misli:

izvoli ?...imas rijec.....!  (y)



btw. turirati cu ja po Engleskoj, a paznju cu privlaciti Ross Brownu ako te bas zanima....pa si ti misli sta god hoces.....!........... :mrgreen: :mrgreen:

2 ostali ..... odakle vama da meni neki dio nije jasan....ajde mi molim vas napistite gdje to pise ??????
 
strasilo said:
ok... svako ima svoje.... ali kad ga staviš ( ako već nisi ) šta si postigao s njim... bolje prolazno vrijeme od Buljarica do Bara....  :misli:

osjetiš li ti to stvarno u vožnji ili je samo stvar krivulje na stolu ? Da li motor ravnomjernije razvija snagu koji ti stvarno fizički osjetiš kad ga voziš... ne zanima mene neka krivulje i tehnički podarak prozašao sa nekog ispitivanja u idealnim uvjetima sa idealnim parametrima, već onako, seljački, uživo... ima li to kakvih dobrih strana kad se voziš i da možeš reći " e to je to " ???

(y)

ajmo ovako.....ono sto ti mjeris na stolu ili valjcima je ta vucna sila, tj. moment koji te goni na kotacu.........LIVE......

znaci ne moze biti nesto izmjereno i da je onda to u voznji drugacije.......i to FIZICKI sve osjetis kako izmjeris......i sve vise se ocituje u visim brzinama gdje pada vucna sila a otpori voznje eksponencijalno rastu......samo treba znati ocicati vucni dijagram mjenjaca i sila otpora......

e sad o parametrima ovim idealnim.....svi dinaomometri mjere trenutnu snagu....ali i parametre atmosfere...pa onda korigiraju snagu po nekoj normi.....DIN, SAE....znaci ove karakteristike koje vam daju prizvodjaci su korigirani atmosferski uvjeti na kojeim se usporedjuju + razlika ima i u trosilima kod standarda....no nebitno...

bitno da je to to.....

svaki motor ima neki faktor sigurnosti.....i u gorivu i kutu paljenja...jer se ipak eksploatiraju na razlicita trzista...pa tu stvarno lezi tih nekakvih 10% .....na identicnoj konstrukciji....

ali poanta ovih programibilnih elektronika, bilo koje vrste, je u tome, do ako stavite novi spuh, odmah mozete posloziti motor na max tj. faktor sigurnosti 1 za takav ispusni sistem, jer ona stara mapa moze cak i smanjiti snagu i totalno ne da potencijal koji bi se mogao postici.....

molim ako nekom nije nesto jasno nek samo kaze ili nek kaze da je drugacije,ne moram ja biti u pravu...... nema problema......onda idemo dalje u srz problema dok se ne ispostavi tko je u pravu.....no problemos....ali mi nemojte pricati da pisem gluposti koje ne razumijem....
 
Plava na plavoj R6 said:
overun injectors - cut off.....

a ti Igore...dosta tog izdrkavanja, sta tebi nije jasno u mojim postovima, koja kratica, koji materijal, STA ?????

ajde pricaj o kartinzima, o cem god hoces, formuli...ali da to dovoljno razumijes onda bi znao o cemu pricam...........

Lepi, ak se netko izdrkava, onda si to ti.
Iza mene su dva faksa, FER i Arhitektura, što bi značilo da mi ni matematika, ni fizika, ni materijali, ni EPROM-i, ni mikrokontroleri nisu strani pojam.
Ti si imao seratorski nastup i potvrdio da si attention whore.
Nemaš pojma koja čuda recimo ja radim u garaži, a još manje znaš što radim u studiu za multimediu, što mi je zanimanje
već 15 godina.

Od mene tražiš da ti iščitam pišljivi trokartezijski dijagram?
Ak se zainatim, kroz par dana ćeš dobiti nove optimizirane vrijednosti, proračunate u programu kojeg ću vlastoručno napisati.

Ono kaj ti serviraš pod veliku pamet je čisto tumačenje već gotovih podataka, tak da si za mene u rangu
modelara koji doma slažu gotove kitove i samo ih pofarbaju.

Vidiš, ja ti recimo vozim motor koji ima analogno paljenje, ali s vrlo inteligentno riješenim sistemom
pomicanja kuta paljenja.
4 cilindra pod kutem od 90°, 4 svijećice, samo jedan pick-up na radilici, a opet savršeno uglađen rad sve do 12k RPM.
Želiš li 3D tabelu koju sam ja iscrtao pomoću osciloskopa, a u sebi sadrži broj okretaja, kut pretpaljenja i podtlak u usisnoj grani?
Planiram na osnovu tih podataka napravit digitalni modul paljenja, znači napisat kod i upucat ga u mikrokontroler.
To je malo više posla nego spojiti PC na gotov konektor i prodavat maglu na forumu.
Sad ti je valjda jasno zašto ne repektiram tebi slične.

EOD
 
Igormeister said:
Lepi, ak se netko izdrkava, onda si to ti.
Iza mene su dva faksa, FER i Arhitektura, što bi značilo da mi ni matematika, ni fizika, ni materijali, ni EPROM-i, ni mikrokontroleri nisu strani pojam.
Ti si imao seratorski nastup i potvrdio da si attention whore.
Nemaš pojma koja čuda recimo ja radim u garaži, a još manje znaš što radim u studiu za multimediu, što mi je zanimanje
već 15 godina.

Od mene tražiš da ti iščitam pišljivi trokartezijski dijagram?
Ak se zainatim, kroz par dana ćeš dobiti nove optimizirane vrijednosti, proračunate u programu kojeg ću vlastoručno napisati.

Ono kaj ti serviraš pod veliku pamet je čisto tumačenje već gotovih podataka, tak da si za mene u rangu
modelara koji doma slažu gotove kitove i samo ih pofarbaju.

Vidiš, ja ti recimo vozim motor koji ima analogno paljenje, ali s vrlo inteligentno riješenim sistemom
pomicanja kuta paljenja.
4 cilindra pod kutem od 90°, 4 svijećice, samo jedan pick-up na radilici, a opet savršeno uglađen rad sve do 12k RPM.
Želiš li 3D tabelu koju sam ja iscrtao pomoću osciloskopa, a u sebi sadrži broj okretaja, kut pretpaljenja i podtlak u usisnoj grani?
Planiram na osnovu tih podataka napravit digitalni modul paljenja, znači napisat kod i upucat ga u mikrokontroler.
To je malo više posla nego spojiti PC na gotov konektor i prodavat maglu na forumu.
Sad ti je valjda jasno zašto ne repektiram tebi slične.

EOD

onda si ti srucnjak za moj 1. problem....

koliko okine davac impulsa na radilici na yamahi R6 2003 prije nego cilindar dodje u gornju mrtvu tocku......jel imas taj podatak.cca. izmedju 10 i 25st.  ....mana autronica je sto nema osciloskop a ja malo lijen,  (y)

napravi cijeli ECU i ja ga 1. kupim,  ako zadovoljava moje potrebe....tj, imam one sve podatke koje pisu desno od TROKARTEZIJSKOG dijagrama, samo je pitanje CEGA ?      . (y)...

ima autotune opciju s podesavanjem odstupanja.......sve real time, logiranje svega i naravno osciloskop........... (y)


onda imas software-e poput GT suita i Boosta u kojima mozes cuda raditi....ako razumije termodinamiku naravno.....

i u cemu je problem, ovo sam ja napisao........sta ti nije jasno, ....ajde zainati se pa da vidimo to optimiziranje....odmah ti donesem dijagrame svega....tvoga i moga.....

......toplinske osnove motora nemaju veze s hallovim davacima impula i pohranjivanja signala......sam proces kontrole ECU-a ja ostavljam tebi ali mi ovdje pricamo o toplinskim osnovama motora .......


hoces mi onda izracunati moju brzinu zraka na 15000 okretaja motora, kroz 20mm restriktor na volumetrijskoj efikasnosti 60% i temperaturi usisa  35st.C ,charge temp.10 % i smjesi AFR 10,5 .............reci kolike su mi optimalne duzine usisnih kanala za maximum momenta na 10000okretaja ?....

ako hoces dam i i tlak...samo reci gdje zelis mjeren....u kojoj tocki ?.........

uopce mene ne zanima odakle tebi znanje, bilo kakovo.....ravnamo se samo na rezultate .......

i meni je zanimanje konstruiranje....i u cemu je probelm......sta sam ja rekao da ne kuzim..........cekam ?


 
Plava na plavoj R6 said:
ajmo ovako.....ono sto ti mjeris na stolu ili valjcima je ta vucna sila, tj. moment koji te goni na kotacu.........LIVE......

znaci ne moze biti nesto izmjereno i da je onda to u voznji drugacije.......i to FIZICKI sve osjetis kako izmjeris......i sve vise se ocituje u visim brzinama gdje pada vucna sila a otpori voznje eksponencijalno rastu......samo treba znati ocicati vucni dijagram mjenjaca i sila otpora......

e sad o parametrima ovim idealnim.....svi dinaomometri mjere trenutnu snagu....ali i parametre atmosfere...pa onda korigiraju snagu po nekoj normi.....DIN, SAE....znaci ove karakteristike koje vam daju prizvodjaci su korigirani atmosferski uvjeti na kojeim se usporedjuju + razlika ima i u trosilima kod standarda....no nebitno...

bitno da je to to.....

svaki motor ima neki faktor sigurnosti.....i u gorivu i kutu paljenja...jer se ipak eksploatiraju na razlicita trzista...pa tu stvarno lezi tih nekakvih 10% .....na identicnoj konstrukciji....

ali poanta ovih programibilnih elektronika, bilo koje vrste, je u tome, do ako stavite novi spuh, odmah mozete posloziti motor na max tj. faktor sigurnosti 1 za takav ispusni sistem, jer ona stara mapa moze cak i smanjiti snagu i totalno ne da potencijal koji bi se mogao postici.....

molim ako nekom nije nesto jasno nek samo kaze ili nek kaze da je drugacije,ne moram ja biti u pravu...... nema problema......onda idemo dalje u srz problema dok se ne ispostavi tko je u pravu.....no problemos....ali mi nemojte pricati da pisem gluposti koje ne razumijem....
ej stari, ali ja ne vozim motor na stolu, već na cesti i uopće ne dajem jeb za neke krivulje na papiru... kužiš... mene zanim praktična primjena toga, na državnim prometnicama ( ne na stazi ) ... boli me ćuna za dijagrame i vrijednosti napisane ma komadu papira... recimo ovako... da sam oko motora učio u "old school" te da su mi mehanički vakuummetri i stetoskop sofisticirana oprema, ali koja se cijeni čak i na stazi... odnosno, da se ne kitim tatinim perijem, njegov alat i ruke su osvajali "zlato" na Grobniku a i državna prvenstva.... a sve to je bez krivulja i dijagrama... a iskreno vjerujem da bi i danas motor koji on poštela odvezao bolji grug nego onaj koji bi ti provukao kroz dijagram i krivulju...  (y)
 
Srki said:
jebo te Power Commander kad neznaš u kojoj točki r2PIti smjesa dostiže 2 x vrijednost inicijalnog paljenja B X 2,54 M.

Badava ti taj tvoj motorkotač :mrgreen:


aj sad, čekam te......


srki
injžinjer

Srki,mojne njatke,ak mi ne bu išo 400,staviću na forum i sve ću ih popljuvat,nikad više ne budu ni jedan prodali.
imam veze u medijima.
Hans,pazi se!