pravilan pritisak/tlak u gumama!?!

Tommee said:
Recimo na stranici proizvodaca  :shock:

A vecina guma ima Max pritisak naveden....
i sta pise na stranici prizvodjaca ? jel pise za gumu da se pumpa za sve motore jednako ili pise za za svaki motor posebno

a max pritisak ne znaci da je to pritisak na koji mozes maximalno pumpat za voznju  jel tako  ?
 
bmw m 5 said:
izdrzi ona max pritisak i 6.0.....isprobana stvar..... :mrgreen:

Ma bravo  :?
Radije ti smanji pa probaj, bit ces sretan vjeruj mi  :D

Nego necu se prepucavat dvoje vas se okomilo na mene nije posteno  :mrgreen:
 
Tommee said:
Ma bravo  :?
Radije ti smanji pa probaj, bit ces sretan vjeruj mi  :D

Nego necu se prepucavat dvoje vas se okomilo na mene nije posteno  :mrgreen:
evo ako treba za nastavak ja brisem sve svoje gluposti pa nastavi sa bmw-om  :mrgreen:
 
Po meni tlak ovisi o načinu i tipu vožnje.
Evo preporuke npr od Michelina za model Pilot Power 2CT.
 
markookram said:
i sta pise na stranici prizvodjaca ? jel pise za gumu da se pumpa za sve motore jednako ili pise za za svaki motor posebno

a max pritisak ne znaci da je to pritisak na koji mozes maximalno pumpat za voznju  jel tako  ?

Pa jebote ocemo se pravit blesavi ko da sam retardiran  :palacdolje:

Reci poantu sta mislis, nemoj razvlacit ovo na trakavicu... Pise maximalni dozvoljeni pritisak za tu gumu, jedan jedini, svaka guma moze puno vise to se zove faktor sigurnosti!!! Ali ovaj navedeni maksimalni pritisak je za dinamicki sustav!!! Sto ce reci da ce pri tom pritisku guma izdrzati svoj radni vijek bez opasnosti od puknuca i to garantira proizvodac..to je taj max pritisak, kao sto rekoh pumpaj ti nju i na 4 izdrzat ce ali ne toliko dugo i ne unutar parametara koji su proracunati za taj model gume...i za to proizvodac ne odgovara...
 
Tommee said:
Pa jebote ocemo se pravit blesavi ko da sam retardiran  :palacdolje:

Reci poantu sta mislis, nemoj razvlacit ovo na trakavicu... Pise maximalni dozvoljeni pritisak za tu gumu, jedan jedini, svaka guma moze puno vise to se zove faktor sigurnosti!!! Ali ovaj navedeni maksimalni pritisak je za dinamicki sustav!!! Sto ce reci da ce pri tom pritisku guma izdrzati svoj radni vijek bez opasnosti od puknuca i to garantira proizvodac..to je taj max pritisak, kao sto rekoh pumpaj ti nju i na 4 izdrzat ce ali ne toliko dugo i ne unutar parametara koji su proracunati za taj model gume...i za to proizvodac ne odgovara...
a jeli , sad kuziz odjednom sve  :mrgreen:

necu vise nista pisati jer je ionako sve prije receno samo radim trakavice to si dobro rekao  (y)
 
Ne... kuzim stalno isto i pricam isto nisi mi jasan...  :misli:
 
Tommee said:
Ne... kuzim stalno isto i pricam isto nisi mi jasan...  :misli:
sta ne kuzis ? ono za max pritisak ?

pa po meni je taj pritisak potreban jedino kad bi gumu opteretio max tezinom koja se dozvoljava i isao max brzinom koja je takodjer dozvoljena na toj gumi , znaci u praksi toga skoro pa nema
 
markookram said:
sta ne kuzis ? ono za max pritisak ?

pa po meni je taj pritisak potreban jedino kad bi gumu opteretio max tezinom koja se dozvoljava i isao max brzinom koja je takodjer dozvoljena na toj gumi , znaci u praksi toga skoro pa nema

:eek:hne:

A sad procitaj sve moje postove i molim te reci mi o cemu sam ja pricao  :no:
 
Medo said:
Dobri ste mi Vas dva! Svađate se a obojica ste na istoj strani debate! :mrgreen:

Tak nekak  :mrgreen:

Dobro nije da se svadamo, vise onak, laprdamo  :mrgreen:
 
Medo said:
Dobri ste mi Vas dva! Svađate se a obojica ste na istoj strani debate! :mrgreen:
eto vidis da postoje bitke na istoj strani  :LOL:


Tommee said:
:eek:hne:

A sad procitaj sve moje postove i molim te reci mi o cemu sam ja pricao  :no:
jesam , sad ti moje
 
A evo i preporuke za Michelin Power Race.
Solo vožnja po otvorenoj cesti i po stazi.

Znači nema se smisla držati ko pijan plota onoga na vilici (2.5/2.9).
 
Medo said:
A evo i preporuke za Michelin Power Race.
Solo vožnja po otvorenoj cesti i po stazi.

Znači nema se smisla držati ko pijan plota onoga na vilici (2.5/2.9).

Ajd da se neko samnom slaze  (y)
 
Medo said:
A evo i preporuke za Michelin Power Race.
Solo vožnja po otvorenoj cesti i po stazi.

Znači nema se smisla držati ko pijan plota onoga na vilici (2.5/2.9).
sta nije to trkaca guma ?  (race  :mrgreen: )

medo , ali jako zagrijana guma ti dize tlak i do 0,4 bara , sad je pitanje dali se taj preporuceni tlak odnosi na hladno pumpanu gumu ili "radnu temperaturu"  :misli:
 
Hladno...razlike u pritisku radi temperaturnih oscilacija su unaprijed kompenzirane...
 
markookram said:
sta nije to trkaca guma ?  (race  :mrgreen: )

medo , ali jako zagrijana guma ti dize tlak i do 0,4 bara , sad je pitanje dali se taj preporuceni tlak odnosi na hladno pumpanu gumu ili "radnu temperaturu"  :misli:
Je, ta je Race a ona tablica prije je za cestovnu. A baš sam u subotu gledao kolka je razlika u tlaku između hladne gume (oni svi tlakovi su na hladno) i tople gume (Pireli Supercorsa - isto race guma) i bilo je oko 0.6 na zadnjoj a na prednjoj se ne sjećam. Mada vjerujem na stazi da je to i osjetno više.
 
auuu....kako ste sve iskomplicirali(po obicaju).... :mrgreen:. Onda neka mi "strucnjaci" objasne na sta se odnosi podatak koji je tvornica doticnog motocikla preporucila.?...Pa i na tabeli koju je dao medo lijepo pise: autobahn(autoput)...znaci voznja velikim brzinama....2.5....2.9.... :x. I to se podudara sa preporukom proizodaca motora. Pa nije japanac glup  :shock:..!! Oni su unaprijed predvidjeli da ce netko tko kupi takav motor sigurno voziti "zestoko"....brzinama preko 200 km/h...sigurno meni taj motor ne sluzi da odem sa njim do kioska po kifle!! U tom slucaju guma moze biti napumpana i na 05 - 1.0....Ono sto zelim reci to je da...podatak na zadnjoj vilici je  sigurno najoptimalniji(voznja velikim brzinama...autocesta...otvorena cesta)...i to nije sigurno max. pritisak koji guma moze izdrzati(kao sto neki uporno tvrde)...dakako...guma se moze pumpati kako tko zeli...ali...zasto bih ja stalno "visio" po benz. pumpama....i pumpao gume...zavisno o vrsti ceste i nacinu voznje..???  Ja se vec 20 god. vozim svakakvim motorima....i uvijek sam pumpao gume prema toj tablici....i nikad nisam imao problema....Druga stvar je race guma....slick guma....pista....stunt......Dakle....zakljucak....tko se pridrzava uputa o tlakovima koje je preporucio proizvodac motocikla....sigurno nece pogrijesiti !! A to sam je napisao vec u DRUGOM odgovoru..a vidi gdje smo sada....na DRUGOJ stranici...bokte... :LOL:. Total nepotrebno..... :mrgreen:
 
Čovjek je lijepo tražio savjet, onda ga nemojte sad maltretirat sa 0,2 bara manje ili više. Valjda neka hrpica inženjera zna zašto je napisala određenu vrijednost za pumpanje.
Ima Manual, u kojem piše na koliko da pumpa gume, dakle, to je uzeta neka srednja vrijednost. I autoput, i na kiosk po kifle, i za palit gumu na moto susretu. I tek kad se napumpa na tu vrijednost, koju je naveo proizvođač, onda nek se igra sa +/-. Kad vidi kak se motor ponaša.