bmw m 5 said:
...Pa i na tabeli koju je dao medo lijepo pise: autobahn(autoput)...znaci voznja velikim brzinama....2.5....2.9.... :x. I to se podudara sa preporukom proizodaca motora. Pa nije japanac glup :shock:..!! Oni su unaprijed predvidjeli da ce netko tko kupi takav motor sigurno voziti "zestoko"....brzinama preko 200 km/h...sigurno meni taj motor ne sluzi da odem sa njim do kioska po kifle!! U tom slucaju guma moze biti napumpana i na 05 - 1.0....Ono sto zelim reci to je da...podatak na zadnjoj vilici je sigurno najoptimalniji(voznja velikim brzinama...autocesta...otvorena cesta)...i to nije sigurno max. pritisak koji guma moze izdrzati(kao sto neki uporno tvrde)...dakako...guma se moze pumpati kako tko zeli...ali...zasto bih ja stalno "visio" po benz. pumpama....i pumpao gume...zavisno o vrsti ceste i nacinu voznje..??? Ja se vec 20 god. vozim svakakvim motorima....i uvijek sam pumpao gume prema toj tablici....i nikad nisam imao problema....Druga stvar je race guma....slick guma....pista....stunt......Dakle....zakljucak....tko se pridrzava uputa o tlakovima koje je preporucio proizvodac motocikla....sigurno nece pogrijesiti !! A to sam je napisao vec u DRUGOM odgovoru..a vidi gdje smo sada....na DRUGOJ stranici...bokte...
. Total nepotrebno.....
Vožnju preko 200 na autocesti ne smatram žestokom vožnjom već ubijanjem dosade i tu je bolji veći tlak da trenje bude manje, guma se manje grije i time manje i troši po sredini (ali to vjerujem znaš).
Manji tlak, brže grijanje, veći grip i veća potrošnja, ali opet kažem veći grip koji je potreban za žešću vožnju po zavojitim dionicama.
Igrao sam se sa tlakovima i razlika se osjeti, i definitivno mi paše niži tlak od 2.5/2.9 za moj način vožnje. Da se vozim turistički tlak bi mi stalno bio 2.5/2.9 tako da se guma što manje troši.
I još jednom tablica u kojoj si preskočio podatak koji se odnosi na preporuku od strane proizvođača guma, za cestovne gume a ne trkaće, za otvorenu cestu. (Sad ću citirati tebe: "Pa nije japanac glup.")
Ne znam zašto uporno tvrdiš da je jedino ispravno gume pimpati na 2.5/2.9? Mislim da sam ja taj koji sebi štela ovjes na motoru za moj stil vožnje, isto tako i položaj volana, ručica kočnice i kvačila, visinu sjedala (tko može), položaj oslonaca nogu (tko može), a isto tako i tlak u gumama s obzirom na stil vožnje.
Kažeš nisi imao nikakvih problema 20g pumpajući na taj tlak, pa normalno da nisi jer razlika u tlaku od 0.2/0.4 nije drastična ali je nijansa koja se osjeti u vožnji.
A sada mi je dosta ove glupe rasprave koja ne vodi nikuda, ode provjerit tlak u gumama i idem se provozati po sunčanom vremenu dok ga još ima.