hotazmaj said:Dakle motor upali i radi na jednom klipu, kad skinem lulicu sa svjecice i drzim je pod nekim uglom i malo iznad svjecice ona proradi. Provjerene su lulice, kablovi i svjecice. Ima li neko ideju? Bobina?
strasilo said:provjeri zazor na svjećici ... jer kad odmakneš lulicu, svjećica daje drugačiju iskru ...
i obavezno napravi slijedeće... slini sve lulice i odreži 1,5 cm kablova, vrati lulice na kablove i teraj dalje.. na sve cilindre ...
ocisti karburatore...taj koji ne radi sigurno je prljav...ili ispusti gorivo iz casice...pa probaj.... :wink:hotazmaj said:Dakle motor upali i radi na jednom klipu, kad skinem lulicu sa svjecice i drzim je pod nekim uglom i malo iznad svjecice ona proradi. Provjerene su lulice, kablovi i svjecice. Ima li neko ideju? Bobina?
hotazmaj said:Karburatori su ocisceni samo par sati prije ovog problema. :misli:
znaci da je prije ciscenja karburatora radio normalno na oba cilindra :misli:?hotazmaj said:Karburatori su ocisceni samo par sati prije ovog problema. :misli:
Tako jebmw m 5 said:znaci da je prije ciscenja karburatora radio normalno na oba cilindra :misli:?
onda je majstor nesto sjebo sa plovkom i sa nivo-om goriva....a postoji mogucnost i da je koja vakum cijevcica ostala otpojena..ili pak koji vakum na karburatoru/kolektoru koji sluzi za sinhronizaciju ostao otcepljen.... :?hotazmaj said:Provjerit cu to sa covjekom koji mi je radio. Ne vjerujem da je zaboravio da nakon ciscenja i stelanja odradi i sinhronizaciju.Tako je
pokusaj....najprije obrati paznju na sve cijevcice i vakume da su spojeni ili zacepljeni.....pa se onda baci na karburator..moguce da je samo prljavstina uletila u diznu minimuma....ugl..neka glupost je....hotazmaj said:Ne znam nisam ni sam pametan sta da radim. Na kraju ce on u kombi pa u moju garazu pa cu sam pokusati rijesiti.
hotazmaj said:Vakum sa jedne strane ide na onu pipu goriva a drugi je zacepljen sarafom. Sve je previse jednostavno da bi napravio neku fulu ali vrijedi prekontrolisati. Meni smdi da daj karb ne dobija gorivo uopste. :misli: Bobina ili radi ili ne radi valjda? Samo mi je cudno zasto cilindar proradi kad skinem lulicu i odmaknem je malo od svjecice
proradi zato jer prilikom odmicanja lulice....bobina radi pod vecim opterecenjem te u nastojanju da baci iskru..treba joj vise snage a samim time i iskra je snaznija...ugl...sa tim karburatorom nesto ne stima....hotazmaj said:Vakum sa jedne strane ide na onu pipu goriva a drugi je zacepljen sarafom. Sve je previse jednostavno da bi napravio neku fulu ali vrijedi prekontrolisati. Meni smdi da daj karb ne dobija gorivo uopste. :misli: Bobina ili radi ili ne radi valjda? Samo mi je cudno zasto cilindar proradi kad skinem lulicu i odmaknem je malo od svjecice
barba said:Svaka zacrnjena svjećica bolje radi ako odmakneš lulicu.Traži razlog tom zacrnjenju svječice (dobivaš previše goriva u taj cilindar). Da ne dobivaš gorivo nebi radio kad odmakneš lulicu.
bmw m 5 said:proradi zato jer prilikom odmicanja lulice....bobina radi pod vecim opterecenjem te u nastojanju da baci iskru..treba joj vise snage a samim time i iskra je snaznija...ugl...sa tim karburatorom nesto ne stima....