Prodaja skutera u Hrvatskoj

Pad prodaje svih dvokotača svih proizvođača u cijeloj Hrvatskoj je 80% unatrag 2 godine.
 
volio bi samo to vidit prikazano u tocnim brojkama tako da se uvjerimo u tih 80%..... :misli: :misli: :misli:
 
Prodaja I-IX 2008.
1. Baotian 4793 22,7%
2. Sanli 3036 14,4%
3. Piaggio 2817 13,3%
4. Longjia 1481 7,0%
5. Gilera 1401 6,6%
6. Yamaha 804 3,8%
7. Aprilia 714 3,4%
8. Kymco 702 3,3%
9. Keeway 669 3,2%
10. Peugeot 598 2,8%
Svi ostali 4711 22,3%
UKUPNO 21128 100%

Prodaja I-VIII 2010.

1. Piaggio 1013 25,5%
2. Sanli 600 15,1%
3. Yamaha 397 10,0%
4. Aprilia 389 9,8%
5. Baotian 310 7,8%
6. Gilera 300 7,5%
7. Kymco 263 6,6%
8. Longjia 198 5,0%
9. TGB 123 3,1%
10. Derbi 87 2,2%
Svi ostali 291 7,3%
UKUPNO 3971 100%
 
ajde mjesec dana nece uzet u obzir, jer će ionako biti loši rezultati,
ali da bi se jedinična vratila prodaja na staro treba biti povećanje prodaje +500%


ajmo uzet da sljedećih godina bude boom i godišnje povećanja "samo" 100% znaci 2015, a relano bi bilo oko 2020.... bi bila prodaja kao 2008

ajajajaja


edit:
e sada kada bi bila financijska tablica prodaje, tu nebi bila tolika razlika...jer bi odma ispali 50% kineskih skutera
 
fjaka said:
ajde mjesec dana nece uzet u obzir, jer će ionako biti loši rezultati,
ali da bi se jedinična vratila prodaja na staro treba biti povećanje prodaje +500%


ajmo uzet da sljedećih godina bude boom i godišnje povećanja "samo" 100% znaci 2015, a relano bi bilo oko 2020.... bi bila prodaja kao 2008

ajajajaja


edit:
e sada kada bi bila financijska tablica prodaje, tu nebi bila tolika razlika...jer bi odma ispali 50% kineskih skutera

..nebi baš bio tako siguran, jer ovo povečanje učešča nekih brandova je upravo na uvođenju kineza utemeljeno.
 
da, ali cijena nije "kineska"  nego opet dva/tri puta veća



nego što je bolje da piše u statistici ?  :wink:
da je prodano:

sve kubikaže:
baotian 22 kom (4tkn)
yamaha 1 kom  (90tkn)

20 za državu daleko bolje, od registracije, osiguranja, goriva .... a plus država ima i 20 "sretnih" vlasnika dvotočkaša  :mrgreen:
 
fjaka said:
da, ali cijena nije "kineska"  nego opet dva/tri puta veća



nego što je bolje da piše u statistici ?  :wink:
da je prodano:

sve kubikaže:
baotian 22 kom (4tkn)
yamaha 1 kom  (90tkn)

20 za državu daleko bolje, od registracije, osiguranja, goriva .... a plus država ima i 20 "sretnih" vlasnika dvotočkaša  :mrgreen:

Bolje je ako statistiku promatraš kao laik, a onima koji gledaju dublje, sve je jasno tek nakon što statistici pridodamo i prodaju po modelima....nemoj zaboraviti ni da je rabat, odnosno zarada na jeftinijim motorima puno veča, kod kineza, naravno, ne dealerima, nego proizvođačima/uvoznicima  :?
To što je cijena veča nego običnim kinezima, je rezultat onog "ovce su da se šišaju" jer to ni meni nije jasno.
Trošak višestruko manji, a cijena u klasi neznatno :misli:.
 
joke said:
Bolje je ako statistiku promatraš kao laik, a onima koji gledaju dublje, sve je jasno tek nakon što statistici pridodamo i prodaju po modelima....

Ajde više stavi tu prodaju po modelima pa da i mi gledamo malo dublje.

Nemoj nam samo reć da samoprozvani kralj prodaje u Hrvata nema te podatke.
 
Mr.Ex. said:
Ajde više stavi tu prodaju po modelima pa da i mi gledamo malo dublje.

Nemoj nam samo reć da samoprozvani kralj prodaje u Hrvata nema te podatke.

Pobrkao si lončiće. Nit sam ja kralj, niti sam se sam prozvao kraljem.
 
Evo jedna tablica iz 9. mjeseca 2008., da bi znali o ćemu se ovdje raspravlja.
Odnosi se na grad Split.

MODEL SKUTERA 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Ukupno po modelu
BAOTIAN BT 50 3 5 14 29 26 62 104 64 25 332
SANLI SL 50 1 2 7 14 33 34 45 21 7 164
PIAGGIO ZIP 50 2 3 2 11 22 25 21 3 4 93
LONGJIA LJ 50 1 7 13 16 25 15 4 81
PIAGGIO BEVERLY 250 5 8 7 10 12 19 14 1 4 80
YAMAHA YP 250 2 4 5 18 19 15 14 1 78
GILERA RUNNER 50 3 3 6 4 11 6 17 7 2 59
SANYANG BASIX 50 5 4 2 6 14 3 17 3 1 55
SANLI DEVIL 50 2 5 8 5 15 14 2 51
YAMAHA NEOS 50 3 7 4 9 13 10 4 50
PIAGGIO FLY 100 1 2 1 1 6 16 15 5 2 49
YAMAHA YP 400 2 1 4 7 18 5 5 3 45
GILERA STALKER 50 2 3 12 7 10 6 1 41
YAMAHA X-MAX 250 15 9 7 5 36
YAMAHA XP 500 2 5 11 6 7 2 2 35
PIAGGIO NRG 4 1 2 4 6 7 5 4 33
QINGQI QM 50 1 2 9 6 9 4 2 33
PIAGGIO LIBERTY 50 1 3 6 9 9 3 1 32
PIAGGIO VESPA 50 1 3 5 8 5 7 1 30
PIAGGIO FLY 50 1 2 1 4 1 9 3 4 2 27
 
massa.st said:
necu ulaziti u koliko koliko godina vi vec radite i koliko ste prije zaradjivali..........ali ja gledam to sa svoje strane......i u mome poslu je pala prodaja dosta ali ja gledam ako radim vec 10 godina u plusu onda cu uspjeti preziviti ovu recesijsku godinu (mozda i dvi)..........treba biti uvijek realan a ne bahat i laganini.

kuzim sto hoces reci - istina je da nas ima nekoliko firmi koje smo u poslu sa motorima i skuterima vec dugo - i hvala bogu da se stvorila neka unutarnja rezerva, jer inace bi bilo vrlo tesko prezivjeti - stavi se u poziciju jednog dilera skutera, koji je negdje u najmu, i osim vlasnika firme ima zaposlenog samo jednog covjeka...
neka je najam 5.000 kn prosjecno, placa radnika s doprinosima 6.000kn, placa vlasnika 8.000 kn, struja telefon i ostalo jos 1000 kn mjesecno. bez oglasavanja, bez svih drugih troskova - dodjes do 20.000 kn troskova mjesecno... Ili dobrih 10-ak skutera mjesecno, tj. 100-injak godisnje.

Pogledaj sad cijelo trziste  -ove godine ce biti 4.500 komada, racunaj da ima najmanje 150 dilera u hrvatskoj - (50 piaggio mreza, 50 kymco mreza, 20 yamaha mreza, 30 china mreza), a ima ih i vise.

Podijeli 4.500 komada na 150 dilera, dobijes prosjecnu godisnju prodaju po dileru od 30 komada! Fali jos 70 komada da bi bio na nuli. Otprilike to znaci da ti fali 150.000 kn ciste razlike u cijeni da bi bio na nuli, bez ikakve dobiti. Znaci, u dvije krizne godine si vec na 300.000kn...

moras imati zaista jebacku akumulaciju unutarnjih rezervi da bi mogao prezivjeti takvu situaciju.

Nadam se da je trziste zaista dotaknulo dno, i da ce se polako oporaviti, jer inace ce mnoge firme koje se bave motorima i skuterima prdnuti u rosu...
 
massa.st said:
neznam koliko je djenka prosle godine prodao skutera kada mu je ovo godine prodaja pala 80-90%, a izasao je novi model xc-a i dt kao skzor novi model (tako da cisto sumljam da mu je pala prodaja 80-90%).........ali neka ti bude...........a to cime se ja bavim neka ostane moja tajna.......ne mora znati cijeli forum..............nije vezano nista uz motora pa se ne moram reklamirat.

Ne brini za nas, hvala bogu, mi smo OK :)

Bas sam usporedjivao, pa imam info u glavi:

TRŽIŠTE SKUTERA UKUPNO REGISTRIRANO
2008          22.500 kom
2009          10.200 kom (pad od 55%! prema 2008.)
2010           4.600 kom (pad od 55% u odnosu na 2009, a 80% u odnosu na 2008!!)

Sva je sreca da je Kymcu prodaja padala duplo sporije nego sto je trziste, pa nam se udio na trzistu dvostruko povecao :) Eto, cisto da se imamo cime pohvaliti u ovo nevrijeme...

zaista ne znam kojim se poslom bavis, no od srca ti zelim da ti uvijek bude super i da budes zadovoljan, i da nikad tvoj biznis ne dozivi pad trzista od 80%...


 
djenka said:
kuzim sto hoces reci - istina je da nas ima nekoliko firmi koje smo u poslu sa motorima i skuterima vec dugo - i hvala bogu da se stvorila neka unutarnja rezerva, jer inace bi bilo vrlo tesko prezivjeti - stavi se u poziciju jednog dilera skutera, koji je negdje u najmu, i osim vlasnika firme ima zaposlenog samo jednog covjeka...
neka je najam 5.000 kn prosjecno, placa radnika s doprinosima 6.000kn, placa vlasnika 8.000 kn, struja telefon i ostalo jos 1000 kn mjesecno. bez oglasavanja, bez svih drugih troskova - dodjes do 20.000 kn troskova mjesecno... Ili dobrih 10-ak skutera mjesecno, tj. 100-injak godisnje.

Pogledaj sad cijelo trziste  -ove godine ce biti 4.500 komada, racunaj da ima najmanje 150 dilera u hrvatskoj - (50 piaggio mreza, 50 kymco mreza, 20 yamaha mreza, 30 china mreza), a ima ih i vise.

Podijeli 4.500 komada na 150 dilera, dobijes prosjecnu godisnju prodaju po dileru od 30 komada! Fali jos 70 komada da bi bio na nuli. Otprilike to znaci da ti fali 150.000 kn ciste razlike u cijeni da bi bio na nuli, bez ikakve dobiti. Znaci, u dvije krizne godine si vec na 300.000kn...

moras imati zaista jebacku akumulaciju unutarnjih rezervi da bi mogao prezivjeti takvu situaciju.

Nadam se da je trziste zaista dotaknulo dno, i da ce se polako oporaviti, jer inace ce mnoge firme koje se bave motorima i skuterima prdnuti u rosu...

samo si zaboravija jednu sitnicu.........samo si rekao sa ima 50 dilera kymca.............i svi oni u tebe kupuju skutere................znaci oni su u banani, a ne ti..................ti ces prezivjeti.......jedino sto ces si morati uzeti truda trazeci nove dilere ako ih uopce nadjes...............ja sam u slicnom poslu (samo u auto industriji).....i sada mi nije jasno svi racunaju na pad prodaje koji je drastican.........a sto je sa rez. dijelovima, sa servisima koji i dalje rade odlicno...............u auto industriji se zna da vecinu zarade donosi servis (pogotovo u ovo krizno doba), normalno da je to direktno povezano sa prodajom jer nema prodaje auta, motora, nema toliko ni odrzavanja u ovlastenim servisima koju su znatno skuplji od fuseraja (iako imaju i znatno vise prednosti nego fuseraji)...... :misli: :misli: :misli: :misli:
 
massa.st said:
samo si zaboravija jednu sitnicu.........samo si rekao sa ima 50 dilera kymca.............i svi oni u tebe kupuju skutere................znaci oni su u banani, a ne ti..................ti ces prezivjeti.......jedino sto ces si morati uzeti truda trazeci nove dilere ako ih uopce nadjes...............ja sam u slicnom poslu (samo u auto industriji).....i sada mi nije jasno svi racunaju na pad prodaje koji je drastican.........a sto je sa rez. dijelovima, sa servisima koji i dalje rade odlicno...............u auto industriji se zna da vecinu zarade donosi servis (pogotovo u ovo krizno doba), normalno da je to direktno povezano sa prodajom jer nema prodaje auta, motora, nema toliko ni odrzavanja u ovlastenim servisima koju su znatno skuplji od fuseraja (iako imaju i znatno vise prednosti nego fuseraji)...... :misli: :misli: :misli: :misli:
:lolcry:
 
day after yesterday  :mrgreen:


http://www.hr.piaggio.com/hr_HR/news/skuter_maxi_cijena_mini.aspx
 
još će ljudi mislit da sam ja iz pjađa...

a što ćeš, sigurno neki misle da je dovoljno platiti banner ;)