fjaka said:ajde mjesec dana nece uzet u obzir, jer će ionako biti loši rezultati,
ali da bi se jedinična vratila prodaja na staro treba biti povećanje prodaje +500%
ajmo uzet da sljedećih godina bude boom i godišnje povećanja "samo" 100% znaci 2015, a relano bi bilo oko 2020.... bi bila prodaja kao 2008
ajajajaja
edit:
e sada kada bi bila financijska tablica prodaje, tu nebi bila tolika razlika...jer bi odma ispali 50% kineskih skutera
fjaka said:da, ali cijena nije "kineska" nego opet dva/tri puta veća
nego što je bolje da piše u statistici ? :wink:
da je prodano:
sve kubikaže:
baotian 22 kom (4tkn)
yamaha 1 kom (90tkn)
20 za državu daleko bolje, od registracije, osiguranja, goriva .... a plus država ima i 20 "sretnih" vlasnika dvotočkaša
joke said:Bolje je ako statistiku promatraš kao laik, a onima koji gledaju dublje, sve je jasno tek nakon što statistici pridodamo i prodaju po modelima....
Mr.Ex. said:Ajde više stavi tu prodaju po modelima pa da i mi gledamo malo dublje.
Nemoj nam samo reć da samoprozvani kralj prodaje u Hrvata nema te podatke.
massa.st said:necu ulaziti u koliko koliko godina vi vec radite i koliko ste prije zaradjivali..........ali ja gledam to sa svoje strane......i u mome poslu je pala prodaja dosta ali ja gledam ako radim vec 10 godina u plusu onda cu uspjeti preziviti ovu recesijsku godinu (mozda i dvi)..........treba biti uvijek realan a ne bahat i laganini.
massa.st said:neznam koliko je djenka prosle godine prodao skutera kada mu je ovo godine prodaja pala 80-90%, a izasao je novi model xc-a i dt kao skzor novi model (tako da cisto sumljam da mu je pala prodaja 80-90%).........ali neka ti bude...........a to cime se ja bavim neka ostane moja tajna.......ne mora znati cijeli forum..............nije vezano nista uz motora pa se ne moram reklamirat.
djenka said:kuzim sto hoces reci - istina je da nas ima nekoliko firmi koje smo u poslu sa motorima i skuterima vec dugo - i hvala bogu da se stvorila neka unutarnja rezerva, jer inace bi bilo vrlo tesko prezivjeti - stavi se u poziciju jednog dilera skutera, koji je negdje u najmu, i osim vlasnika firme ima zaposlenog samo jednog covjeka...
neka je najam 5.000 kn prosjecno, placa radnika s doprinosima 6.000kn, placa vlasnika 8.000 kn, struja telefon i ostalo jos 1000 kn mjesecno. bez oglasavanja, bez svih drugih troskova - dodjes do 20.000 kn troskova mjesecno... Ili dobrih 10-ak skutera mjesecno, tj. 100-injak godisnje.
Pogledaj sad cijelo trziste -ove godine ce biti 4.500 komada, racunaj da ima najmanje 150 dilera u hrvatskoj - (50 piaggio mreza, 50 kymco mreza, 20 yamaha mreza, 30 china mreza), a ima ih i vise.
Podijeli 4.500 komada na 150 dilera, dobijes prosjecnu godisnju prodaju po dileru od 30 komada! Fali jos 70 komada da bi bio na nuli. Otprilike to znaci da ti fali 150.000 kn ciste razlike u cijeni da bi bio na nuli, bez ikakve dobiti. Znaci, u dvije krizne godine si vec na 300.000kn...
moras imati zaista jebacku akumulaciju unutarnjih rezervi da bi mogao prezivjeti takvu situaciju.
Nadam se da je trziste zaista dotaknulo dno, i da ce se polako oporaviti, jer inace ce mnoge firme koje se bave motorima i skuterima prdnuti u rosu...
:lolcry:massa.st said:samo si zaboravija jednu sitnicu.........samo si rekao sa ima 50 dilera kymca.............i svi oni u tebe kupuju skutere................znaci oni su u banani, a ne ti..................ti ces prezivjeti.......jedino sto ces si morati uzeti truda trazeci nove dilere ako ih uopce nadjes...............ja sam u slicnom poslu (samo u auto industriji).....i sada mi nije jasno svi racunaju na pad prodaje koji je drastican.........a sto je sa rez. dijelovima, sa servisima koji i dalje rade odlicno...............u auto industriji se zna da vecinu zarade donosi servis (pogotovo u ovo krizno doba), normalno da je to direktno povezano sa prodajom jer nema prodaje auta, motora, nema toliko ni odrzavanja u ovlastenim servisima koju su znatno skuplji od fuseraja (iako imaju i znatno vise prednosti nego fuseraji)...... :misli: :misli: :misli: :misli: