Prodaja skutera u Hrvatskoj

seki22

Well-known member
Evo prodaje u prva 3 mjeseca ove godine.
Tmax i u nas kolo vodi u konkurenciji od 400cc na vise.
Tmaxa 13 kom
Beverly 400 4 kom
Borba je izmedu xmaxa i beverly-a 300.
Moram reci da sam iznenaden.Xmax potpuno novi model a beverly 300 je ipak veteran.Izgleda da "stara" kvaliteta jos ne uzmice.Dapace.                 A i gilera nexus 300 dobro stoji sto je jos vece iznenadenje.
Kymca exciting 300/500 nigdje.

http://www.svijetskutera.com/index.php?f=66&a=998
 
grupacija piaggio, gilera i aprilia drži 44% tržišta (y)

a nemaju ugovor s kurirskim službama

dobri su, drže svoj udio tržišnog kolača :)
 
sudeci po prodaji t max ipak se osjeti recesija u hr. ali ne i u splitu. mora da je svih 13 kom. prodano u P&B kad ih je pun grad :)
 
vinko22 said:
sudeci po prodaji t max ipak se osjeti recesija u hr. ali ne i u splitu. mora da je svih 13 kom. prodano u P&B kad ih je pun grad :)
to više govori o samom gradu nego o motoru    :mrgreen:
 
liberty said:
grupacija piaggio, gilera i aprilia drži 44% tržišta (y)

a nemaju ugovor s kurirskim službama

dobri su, drže svoj udio tržišnog kolača :)

Kurirske sluzbe kupuju samo puzdane skutere sa osiguranim rezervnim djelovima u servisnoj mrezi  :mrgreen:
 
markookram said:
to više govori o samom gradu nego o motoru    :mrgreen:
zasto!!!  :misli:


Meni je recimo zanimljiva situacija na beverly 300 vodi u svom segmentu pored novog xmaxa i aprilie scarabeo.
Ne kazem da je beverly los dapace ali nekako su mi ova dva druga potpuniji paket

 
seki22 said:
Evo prodaje u prva 3 mjeseca ove godine.
Tmax i u nas kolo vodi u konkurenciji od 400cc na vise.
Tmaxa 13 kom
Beverly 400 4 kom
Borba je izmedu xmaxa i beverly-a 300.
Moram reci da sam iznenaden.Xmax potpuno novi model a beverly 300 je ipak veteran.Izgleda da "stara" kvaliteta jos ne uzmice.Dapace.                 A i gilera nexus 300 dobro stoji sto je jos vece iznenadenje.
Kymca exciting 300/500 nigdje.

http://www.svijetskutera.com/index.php?f=66&a=998

(y)

Evo i direktno rezultata:





Da, Gilera Nexus, i Runner 50 dobro stoje, dok su jace verzije Runnera (ST125 i ST200), kao i Nexusa cini se podbacile. :( Od ukupno 39 prodanih Gilera, na prve dvije spomenute odlazi njih 32, sto za ostale modele ostavlja svega 7 jedinica.

liberty said:
grupacija piaggio, gilera i aprilia drži 44% tržišta (y)

a nemaju ugovor s kurirskim službama

dobri su, drže svoj udio tržišnog kolača :)

Zanimljivo. (y)

Nadam se da ce i postprodajnu uslugu poboljsati, i nemam zamjerki. Mada, mislim da je vec i sad situacija bolja nego pred par godina! :D
 
Ako "izbacimo" 50ccm iz tablice, to bi ovako trebalo izgledati:

1. Piaggio Beverly 300 - 22 kom
2. Yamaha X-Max 250 - 18 kom
3. Gilera Nexus 300 - 16 kom
4. Yamaha T Max 500 - 13 kom
5. Aprilia Scarabeo 300 - 5 kom
6. Aprilia Scarabeo 200 - 4 kom
= Baotian BT 125 - 4 kom
= Piaggio Beverly 400 - 4 kom
= Piaggio Carnaby 300 - 4 kom
 
Ne mogu virovat da je jedna Luna tako nisko na tabeli... :LOL: :LOL:
 
tema je prodaja skutera u hrvatskoj,zasto se opet lovite tog xmaxa od cheefa,ima tema za taj skuter pa pisite,ali
mislim da ste vec napisali i sta je trebalo i sta nije trebalo :mrgreen:

cheef,nemoj se ponavljati u svakoj temi :wink:
 
malaguti said:
tema je prodaja skutera u hrvatskoj,zasto se opet lovite tog xmaxa od cheefa,ima tema za taj skuter pa pisite,ali
mislim da ste vec napisali i sta je trebalo i sta nije trebalo :mrgreen:

cheef,nemoj se ponavljati u svakoj temi :wink:

Moju temu je društvo potpuno razvodnilo a ja pišem samo argumentirano za razliku od velikog broja forumaša.

Prihvačam djelomično navedenu primjedbu.

Nije moj X max jedini evo imena još jednog vlasnika a to je Nikša Vrsalović.

Isto tako pogledaj stranicu X max-de pa češ se uvjeriti da nije u pitanju samo cheef ov X max.

Sve ovo navedeno direktno utječe na prodaju skutera određene marke.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
cheef said:
Ako mislite da se trebaju poboljšati u odnosu na Yamahu onda se varate jer je Yamaha toliko loša da je teško biti lošiji.

Sa pulskom podruznicom Yamahe imam samo pozitivna iskustva.
Također, nemam vecih prigovora ni na Gilera, tj. Piaggio aftersale podrsku.
Eventualno kada se radi o kakvom iznimno rijetkom dijelu, zna se malo pricekati, ali shvatljivo je.
Posjedujem vozila oba proizvođaca i sa obje aftersale usluge sam, jos jednom kazem, zadovoljan.

Međutim, predlozio bih da se drzimo teme, ako zelite diskutirati o aftersale podrsci na hrvatskom trzistu skutera, otvorite za to temu prikladnog naslova u ovom pdf-u. I unaprijed da upozorim sve sudionike, bez vrijeđanja, molim.

(y)
 
liberty said:
(y) talijanski skuteri su najbolji (y)
to obisi mačku od rep  (y)
japanci koji se rade u europi na razini su talijanskih skutera a japanci koji se proizvode u japanu su nekoliko klasa iznad  :wink:  (y)