PROJEKT GPZ 900 R

FZR_1000

Member
Evo da predstavim svoj projekt: Kawasaki GPZ 900 r, 1984. g.
                                                  - rezervar Buell m2 - http://global.ebay.com/Buell_Cyclone_M2_1200_FUEL_TANK_GAS_TANK/130300508317/item
                                                  - rep ducati 999 - http://global.ebay.com/Ducati_749_999_MONOPOSTO_TAIL_FAIRING_SET/200338529152/item
                                                  - prednja vilica i felga Suzuki GSX-r 750
                                                  - zadnja vilica Vfr 800
                                                  - zadnja felga 18' :D - http://global.ebay.com/cerchi_in_lega_Barracuda_TZUNAMEE_4x100_5x100_x112_x120/250401353860/item
                                                  - zadnja guma 240 :D - http://shop.motogume.hr/pregled_proizvoda.asp?idProizvoda=73
                                         
Svi dijelovi se čekaju pa sam se igro s mašinom, reko kad je već dole idem je malo raskopat, otvorim glavu, otišli ventili, idem dalje spigane klipnjače, otvorim getribu, nađem u ulju komade osigurača za koji kasnije skužim da je sa brzina i tako još sto gluposti, ali da naglasim motor je vozio najnormalnije bez ikakvih naznaka da nešto nevalja. Sva sreća da sam sa motorom kupio još jednu polovićnu mašinu pa sam sad od dvije uspio iskomponirat neku.

Evo nekih slika:
 
Počistio sam i polakirao mašinu, sad čekam leteče, dihtunge i semeringe. Nemam više šta za radit dok mi svi dijelovi ne dođu, dolaze več 3 tjedna nikako da stignu.
Ako netko ima, kiler od gpz-a ili neke grane od auspuha, slobodno nek javi!

Krenu bih sastavljati struju nanovo, kupit nove žice i solo ih kemijat samo neznam dal da se u to upuštam, nisam siguran kolika je to gnjavaža i muka, Jel to več netko radio?
 
Cini mi se da je nedavno neko pisao da je isto nasao spigane klipnjace i da im se to znalo dogodit  :misli:
 
Je istina, ja sam taj koji je to napisao i to im je ocito svima slaba tocka, ali probat cu taj dio nekako riješit na svom.

Evo to je bila ta klipnjača!
 
Pomalo,rišićeš klipnjaču a rezervar je odličan samo san se sitija da san jedanput kad je već sve bilo složeno u brzini sve sklopija,upalija motor i skoro ga ponovo raskopa jer zbog drugih koji su me požurivali nisam očistio rezervar a motor je leža par godina,karburator štelaj,tuće,zvoni kad na kraju samo radi nemara i drugih "ubrzivača radova" izgubija vrimena i živaca uuu kad se sitim nema nego sam ili s pravim frendom i dva put miri i gledaj ka da kuću radiš,samo nastavi i pomalo vrag odnija prišu  (y)
 
ČEk motor vozio sa krivom klipnjačom ???  :misli:

Sad tek uzo vremena i gledam sliku, pa kako e ?
 
Icek said:
ČEk motor vozio sa krivom klipnjačom ???  :misli:

Sad tek uzo vremena i gledam sliku, pa kako e ?


Vozio je normalno, vijerovatno nije bio u full snazi ali je vozio, ja nebi ni skužio da nisam išao rastavljat.
 
FZR_1000 said:
Vozio je normalno, vijerovatno nije bio u full snazi ali je vozio, ja nebi ni skužio da nisam išao rastavljat.

    Izvinuta klipnjača znači kraća klipnjača, a to bi po logici značilo manju kompresiju na tom cilindru. Motor je radio onoliko dobro koliko si od njega s obzirom na okolnosti očekivao. Baš i nemam ideju kako je do toga došlo. Voda u cilindru i hidroudar? Ima li kakvih tragova na čelu klipa?
 
OldBoy said:
     Izvinuta klipnjača znači kraća klipnjača, a to bi po logici značilo manju kompresiju na tom cilindru. Motor je radio onoliko dobro koliko si od njega s obzirom na okolnosti očekivao. Baš i nemam ideju kako je do toga došlo. Voda u cilindru i hidroudar? Ima li kakvih tragova na čelu klipa?

Riješili smo i tu zagonetku, njima je slaba tocka pipa goriva koju smeče iz rezervara zablokira i benzin nastavi curiti, smeče dospije i do frgi, neda iglicama da se zatvaraju,  prelije ti u cilindre i eto nemože stlačit toliko benzina, a ni sviječice nemogu kresnut i eto sranje...
 
Evo stigao i rep od ducatia i vilica od nekog suzukija neznam ni ja kojeg točno, sa njom imam problem morem iskemijat kako uži trn uprešat u širu rupu, možda neku pixu napravim i uprešam, neam pojma šta ču s tim, kad to napravim i nju ču poslikat...
 
FZR_1000 said:
Evo da predstavim svoj projekt: Kawasaki GPZ 900 r, 1984. g.
                                                  - rezervar Buell m2 - http://global.ebay.com/Buell_Cyclone_M2_1200_FUEL_TANK_GAS_TANK/130300508317/item
                                                  - rep ducati 999 - http://global.ebay.com/Ducati_749_999_MONOPOSTO_TAIL_FAIRING_SET/200338529152/item
                                                  - prednja vilica i felga Suzuki GSX-r 750
                                                  - zadnja vilica Vfr 800
                                                  - zadnja felga 18' :D - http://global.ebay.com/cerchi_in_lega_Barracuda_TZUNAMEE_4x100_5x100_x112_x120/250401353860/item
                                                  - zadnja guma 240 :D - http://shop.motogume.hr/pregled_proizvoda.asp?idProizvoda=73
                                         
Svi dijelovi se čekaju pa sam se igro s mašinom, reko kad je već dole idem je malo raskopat, otvorim glavu, otišli ventili, idem dalje spigane klipnjače, otvorim getribu, nađem u ulju komade osigurača za koji kasnije skužim da je sa brzina i tako još sto gluposti, ali da naglasim motor je vozio najnormalnije bez ikakvih naznaka da nešto nevalja. Sva sreća da sam sa motorom kupio još jednu polovićnu mašinu pa sam sad od dvije uspio iskomponirat neku.

Evo nekih slika:
JEL je taj motor možda iz Metkovića došao,barem je takav bio u oglasniku po prvoj slici.
 
e ovo ce biti interesantno za pratiti (y)

...uskoro i ja krećem sa nećim sličnim...kupio sam gsx-f 750 iz 92 sa originalnih 40000 km....švicarske table pa sam sad dao oglas da kupujem ramu sa hrvatskim papirima za isti....do tad guštam u tvom radu :mrgreen:
 
Ovo je odličan potez, zasada sve  (y), samo da bude izgledom brutalan a ne puno šminke, jer radio sam si jednu cbr-ku iz 96., pa mi ispala prešminkerska, prodao ju negdjeprije i sad ću počet tražit nešto slično pa radit neku brutalu tešku, samo naprijed i  (y) (y) (y)
 
Bit će tu posla i problema, prekrajanja okvira....Samo ti FZR lijepo poslikaj sve šta radiš i zakači slike, ovo će stvarno biti zanimljiva tema (y)