Propadanje ručice kočnice

choco said:
http://www.balic.hr/
Ovaj čovjek mi je susjed. Već sam jednom na forumu pisao o njemu.
Meni je radio gumice kad sam reparirao letvu volana. 20km ili 80kn me je izaslo.
A u opel servisu su mi tražili mislim 1200km ili 600eur.

Sto se onda mislis.Skidaj cilindre ,rastavi ih i dobro operi ,daj Iliji da ti izradi nove gumice i rjesio si problem  :wink:
 
Skidaj sve i dobro operi i ocisti .Mislim da je Strasilo bio stavi temu o repariranju nekih kljesta  :misli:
 
Da vidio sam temu okljestima.
Jos moram negdje naci za gl.cilindar :)
hehe Valjda cu se snaći.
 
choco said:
Da vidio sam temu okljestima.
Jos moram negdje naci za gl.cilindar :)
hehe Valjda cu se snaći.

Nije ni cilindar problem rastavit  :wink:
 
vickodu said:
Nije ni cilindar problem rastavit  :wink:

piškin dim ...  :mrgreen: :mrgreen:

ocisceno-1.jpg
 
strasilo said:
piškin dim ...  :mrgreen: :mrgreen:

ocisceno-1.jpg

Znao sam da imaš negdje sliku cilindra u dijelovima  :mrgreen:
 
strasilo said:
zar je to uopće upitno ...  :LOL: :LOL:

Čekam slikeeee...znaš čega  :mrgreen:
 
M900 said:
Čekam slikeeee...znaš čega  :mrgreen:
znam znam ...  (y) (y)


uhvatilo me u leđima... zato i nisam u radioni ...  :palacdolje: :palacdolje:

nadam se da će me pustiti za koji dan ....  :mrgreen:
 
aj da ne otvaram novu temu; kočnica mi propadne za nekih 1,5cm ,znači odzračio i radilo sve normalno i nakon 3 dana propadne..ponovio sve i opet isto.opletena crijeva imam.kočnica super koči samo što propadne za tih 1,5cm.ulja ima,pločica ima za još jednu sezonu. dragi lastane  :mrgreen: možda nisam dobro odzračio? i kako se to uopće može izvesti?
 
jedan hint, prije pr godina se jedan prijatelj zalio kako mu "nekako" lose hvata kocnica,..... nisam vozio motor, nisam probao kao to "lose" hvata kocnica, ali nakon promjene lezaja prednjeg kotaca je kocnica hvatala odlicno.
Kazu da je lezaj malo "propao" pa su kljesta trebala vremena......
Mozda,....  :misli:
 
strasilo said:
znam znam ...  (y) (y)


uhvatilo me u leđima... zato i nisam u radioni ...  :palacdolje: :palacdolje:

nadam se da će me pustiti za koji dan ....  :mrgreen:

    Čim popusti kičma i kreneš u realizaciju, budi slobodan postaviti kronologiju ovdje (y)

Imam neki osjećaj da je razlog kvara usko vezan sa problemom u ovoj temi :?

    M900, hvala ti za korisne linkove i nesebičnu pomoć, dužnik sam ti (y)
 
Ima kakav lijek ako pukne ono malo stakalce koje pokazuje razinu ulja u kocnici? Jer mi je počelo pucat :/
 
DANE~VK said:
aj da ne otvaram novu temu; kočnica mi propadne za nekih 1,5cm ,znači odzračio i radilo sve normalno i nakon 3 dana propadne..ponovio sve i opet isto.opletena crijeva imam.kočnica super koči samo što propadne za tih 1,5cm.ulja ima,pločica ima za još jednu sezonu. dragi lastane  :mrgreen: možda nisam dobro odzračio? i kako se to uopće može izvesti?
ozrači ponovo,vjerojatno zrak u sistemu
 
Aj' da se i ja napravim pametan. Nisam majstor pa uzmi s rezervom savet. Na par motora sam klipove vadio, čistio, menjao ulje u kočnicama i sl.

Redom:
1) Očistiti klipove.
Ako nisi siguran u kakvom su stanju gumice, nemoj klipove vaditi skroz. Samo ih malo isteraj (neku daščicu stavi kao graničnik). Očisti četkicom za zube i kočionim uljem. Može i malo spreja za čišćenje kočnica, ali koč ulje je sigurna varijanta.

Ako imaš pri ruci set novih gumica, onda isteraj sve klipove napolje, očisti svaki lepo, u ruci i usput vidi ima li prljavštine unutar samih klipova. Samo kočiono ulje, bez vode, sprejeva i drugih stvari. Klipove isteraš kompresovanim vazduhom. Ja sam radio običnom pumpom za kola na koju naibjem gumeno providno crevo ("ušrafim" ga tamo gde kočiono crevo ulazi u klip). Izbijaš vazduhom jedan po jedan klip, očistiš, vratiš.

Kada sve sastaviš, može se desiti da gumice ne dihtuju (ako su već bile pri kraju). To je rizik kada skroz vadiš klipove napolje i onda je sigurnije zameniti odmah gumice, ili ih ne vaditi napolje uopšte, ako ti nije do zamene gumica.

2) Sipanje novog ulja.
Ako nisi vadio klipove, staviš na pipu za ispuštanje ulja providno crevo, staviš klešta na mesto (klip) i polako pumpaš kočnicom. Kako izlazi staro ulje, tako dosipaš novo. Kada kroz providno crevo počne da izlazi novo čisto ulje, zamena je gotova.

Ako si vadio klipove, onda je ulje sigurno iscurilo. Sipaš novo u posudu, pumpaš kočnicu, ali držiš otvoren šraf za ispuštanje ulja dok se ne napuni donekle sistem.

Posle obe varijante treba odzračiti sistem. Zatvoriš pipicu za ispust ulja. Onda stisneš kočnicu, držiš je stisnutu, otvoriš pipicu (izaći će malo ulja s mehurićima vazduha), zatvoriš odmah (za sekund) i TEK POTOM pustiš kočnicu.

3) Gotova su prva dva koraka. Klipovi čisti, novo čisto ulje. Sve mere opreza stoje (pazi da ti ulje ne prska po farbi, pazi na kožu svojih ruku, ulje je agresivno, pazi na oči). Ako sam nešto pogrešno napisao, propustio da napišem, ili loše objasnio, neka me iskusnije kolege isprave. Motori su mi hobi, ja sam banderaš. :)

Sada ako i dalje kočnica propada, vredi je vezati gumicom da ostane "stisnuta" pa ostaviti tako preko noći. Može da se desi da je neki mehurić vazduha ostao zarobljen u nekom "džepiću". Pritisak ulja će mehur razbiti na manje, koji će onda izaći na vrh u posudu za dosipanje ulja (s prozorčićem).

4) Ako ni treći korak ne pomogne, moguće da je glavni kočioni cilindar zreo za servis/zamenu (videćeš šta je jeftinije). Komplet za servis se za neke motore može naručiti i iz louisa (ako me sećanje služi). Zamene se istrošene gumice i sl. Treba paziti kako se rasklapa i sklapa i nabaviti neko servisno uputstvo, ili naći nekog ko se bolje razume. :)