MIK0
Well-known member
MS051 said:Follow your hart! Motor se kupuje srcem. Mislim da ti je sve jasno.
Ne može jednostavnije
MS051 said:Follow your hart! Motor se kupuje srcem. Mislim da ti je sve jasno.
Evo Tina jedan prijedlog.. odemo ti i ja na kavu pa ti ja sve lijepo objasnim šta i kako..možemo poslije i na sladoled pa ćemo vidjeti kako se stvari razvijaju :jesus:Tina_os said:Prije svega ekipa zelim vas sve pozdraviti. I ja sam jos jedan pocetnik na forumu koji trazi Vas savjet i pomoc. Ovdje se vec govorilo o kupovini prvog motora pa cu se samo nadovezati da nebi slicne teme preplavile forum.
Oduvijek mi je zelja imati i voziti motor i sad sam uspjela ustediti si svoticu novaca da si napokon mogu uzeti svoj prvi. Naravno sada pretpostavljate, dolazi pitanje a koji uzeti? Svjesna sam da ste na ovo isto pitanje odgovarali bezbroj puta, al uzet cu si za pravo postaviti ga jos jednom jer svi savjeti i odgovori koje citam na netu se uglavnom ticu muskog djela populacije. S motorima nemam bas nekakvog iskustva, vozila sam par puta skutercice i to je to (ak se i to uopce moze nazvati iskustvom). Sutra se idem upisati u autoskolu. Ispravite me ako grijesim, imam 21 i upisujem sada A2 kategoriju, ne? S obzirom da je to polaganje relativno brzo gotovo trebam pocet i razmisljati sto cu voziti kad polozim. Kakve preporuke imate za mene? Kolegi par postova iznad je predlozen kawasaki ninja 250. Svida mi se takav motor. Koliko sam citala na drugim mjestima da je visina i tezina jedan do faktora pri izboru isto. Ja imam 172cm i 57kg. Znam da je u konacnici odluka samo moja i da mi zapravo na forumu nitko ne moze reci sto bi bilo najbolje za mene, no nadam se da mi barem neke okvirne prijedloge mozete dati, na sto paziti, sto izbjegavati, sto traziti... Kad sam prije 3 godine kupovala auto kupila sam ga na nacin da je to bila ljubav na prvi pogled, no svejedno sam poslusala savjete da bi bilo dobro da mi je prvi auto neki manji da mi bude lakse po gradu. Nebi isla preko 50 000kn, s tim da mi u tu cijenu ude i kaciga i sva oprema koja mi treba i registracija. Nadam se da vas nisam previse ugnjavila sada. Sto bise vi preporucili curi kao njezin prvi motor? :cheesy:
Mrnjavi said:Ako se izvuče iz konteksta što pišu recenzije z1000 je puno bolji motor od z750, ovjes i kočnice kao najbitnije a tu je i izgled itd, dakle z1000 mi je ipak favorit i kupio bi ga, motor na koji će mi se godinama dizat i realno bolji od z750 koji je očito dobar za početnike i više od toga ali siguran sam da bi za godinu dvije požalio što nisam dao još sitno para za bolji motor...
Mrnjavi said:Gledano iz perspektive motora kao glavnog prijevoznog sredstva idućih 5 godina,tjedna gradska i prigradska vožnja i vikend izleti te duža putovanja na godišnjem, solo, biste li se uputili ovo ljeto na put od 1000km sa z1000 kao prvim motorom? Ili da duga putovanja ostavim za iduće ljeto sa godinu dana staža na motoru?
Mrnjavi said:Pozdrav
live-for-ride said:gle. koji god kupiš od ta dva, služiti će te i više nego dobro. Ako imaš love, kupi 1000. Istina da si početnik, ali kao što si i sam napisao, imaš dovoljno godina i dovoljno pameti. Od ta dva, svaki je jednako dobar za ubiti se, tako da ona spika "1000 je prejak" je upitna". S druge strane, ako te zanima to što te zanima (posao, vikend vožnja i poneko putovanje za godišnji) upitno je koliko je potreban z 1000.
Da li bi se uputio na godišnji tj na put 1000 km kao početnik. Ne vidim razlog zašto ne. Pretpostavljam da češ prije odraditi koji đir tako da nečeš imati problema. Eto, da ne ispadne da pišem bezveze, kad sam kupio veći motor, dva dana kasnije sam položio a kategoriju i dva dana nakon toga otišao na godišnji u Dubrovnik, sa suvozačicom, koferima, i svime što je potrebno. Laganini i došao sam. Veći je problem bila guzica nego ostali sudionici u prometu. Samo lagano i pamet u glavu. Nisi ni svjestan koliko možeš naučiti na tom putu (bio je 7 mjesec).
...a do tad će 1000 trošiti toliko višeMIK0 said:Za vožnju po gradi možda će ti 750 ipak biti malo prikladniji (uglađeniji) a sami troškovi oko registracije i godišnjeg poreza kroz 5 godina se nakupe pa je to osjetna razlika 750 Vs. 1000, jedino što će ti 750 nakon godinu-dvije kad ga počneš "pilit" trošit litru više nego 1000.
Svakako napravi nekakvu listu pozeljnih, pa pukni linkove ovamo, nastojat cemo pomoci.Tina_os said:Za sada imam odgovore na sva pitanja, no sigurno ce me jos nesto zanimati kad pogledam koji polovni.
Gato said:Svakako napravi nekakvu listu pozeljnih, pa pukni linkove ovamo, nastojat cemo pomoci.
Inace, na tvom mjestu isao bih na nesto na cemu se udobno, (citaj: koliko-toliko uspravno) sjedi, da ima barem kakvu-takvu zastitu od vjetra i ne vece od 750 ccm.
Obzirom da raspolazes s vise nego pristojnom kolicinom love za kupovinu, najtoplija preporuka: V-strom 650.
Nintendo said:Evo Tina jedan prijedlog.. odemo ti i ja na kavu pa ti ja sve lijepo objasnim šta i kako..možemo poslije i na sladoled pa ćemo vidjeti kako se stvari razvijaju :jesus:
Dobila si već dva dobra odgovora, a i nekoliko dečki prije tebe u istoj ovoj temi..
Činjenica je da si ograničena A2 kategorijom tako da i nemaš nekakav preveliki izbor.. ovisi prema čemu te srce vuče tj. što te pali..
U 50tkn koje spominješ možeš kupiti manje više gotovo svaki motocikl kubikaže 125/250 i to novi. Ja bih na tvom mjestu išao na polovni (dvije-tri godine) iz razloga što češ ga i ti vjerojatno voziti toliko dok ne stekneš pravo na punu A kat. što uglavnom znači prelazak na veći motocikl, dakle puno ćeš izgubiti prilikom prodaje ukoliko kupiš novi.
Evo nekoliko modela koji mi trenutno padaju na pamet..
Sport - Ninja 250, CBR 250/125, Aprilia RS125, Yamaha YZF125, Derbi GPR 125
Naked - Yamaha YBR125/250, MT03,..
Postoji i nekakva opcija kupovine jačeg motocikla pa zatim ograničavanje snage, ali nisam baš upučen kako to funkcionira kod nas.
Svi navedeni modeli (ima ih još, neke sam zaboravio) će ti odgovarati na tvoju visinu jer su to u biti motocikli i napravljeni za početnike tako da ti to nije problem. Gledaj da su četverotaktni (starije 2T Aprilije RS izbjegavaj), ukoliko kupuješ polovni povedi nekoga tko se razumije i/ili tko već vozi motocikl, nemoj kupiti odmah prvi koji vidiš jer kad pogledaš nekoliko znat ćeš šta točno tražiš, moči ćeš uočiti neke mane/prednosti i tako to.. i obavezno probaj spustiti cijenu, cjenkaj se. Kupac sa gotovinom u ovom trenutku je u odličnoj poziciji, ljudi su u krizi i prodaju motocikle u bescjenje..
I da.. nemoj štedjeti na opremi,tu uglavnom vrijedi 'koliko para toliko muzike' .. npr. može i roza kaciga na cvijetiće samo nek bude neke renomirane (čitaj pristojne) marke.. :jesus: