darQ said:pa ono...ak stvarno jako gruva može ti prilikom ekspanzije otvarat ispušne ventile, može ti otepsti top...itd...
uglavnom se to događa zbog preotvorenog spuha...
palomas said:Kad sam u Hyosung Aquili (V-Twin) imao Shell mineralno ulje, nakon nekih 5k km počelo je prilično jako pucati iz auspuha, nakon oduzimanja gasa na dužim vožnjama, gdje se ulje dosta zagrije. Zamijenio sam ulje, stavio Silkolene sintetiku, i pucanje je praktički nestalo u trenu.
Jedino na velikim nizbrdicama gdje se koči mašinom, ponekad se još čuje slabija detonacija.. Nisam mogao vjerovati sam sebi koliko izbor ulja može djelovati na tu pojavu...
Strma said:hm meni se nekad na serijskom auspuhu znalo desiti da pukne ali jako rijetko. to je kad se zaletim znaci pun gas i ona na otpustanju gasa i na samom kocenju kad vec skoro stanem.
pitanje za svena jel serijski auspuh od vxr 2003 godiste ima katalizator ja mislim da nema?
AnteK said:A jesi siguran da je to zbog vrste ulja, a ne zbog činjenice da si istočio staro i ulio novo ulje ?
palomas said:To novo ulje sada je već jednako staro, ali sada ništa ne puca iz spuha kod oduzimanja gasa! Iz toga zaključujem da je mineralno ulje nakon nekog vremena bilo degradirano i razbijeno, vjerojatno je ulazilo u ispuh i tamo se palilo u dodiru sa zrakom na visokoj temperaturi.
palomas said:Osim tog pucanja iz auspuha, bitno se smanjila i potrošnja goriva, za više od 10%..
Nisam mogao vjerovati onome što vidim, jer kod svakog tankanja obavezno izračunam koliko sam kilometara prošao i koliko sam benge pri tome potrošio.. S 4,2-4,3 l/100 km kod korištenja Shell mineralnog ulja, sada troši svega 3,7 l/100 km (Silkolene)
ma jel je...nemoj mi reć...jolly the roger said:jel ti to profa s faxa objasnio il je to mudrost patikaRRa
pucanje iz auspuha se desava samo zbog nepotpunog sagorijevanja (u auspuhu se zadrzavaju benzinske pare/neizgorjele frakcije i kad su uvjeti zadovoljeni - tlak i temperatura - puca iz auspuha
e sad, sve je to zbog nepostelane smjese...a ako je izgorio katalizator, izvadi ga van da ne smeta
zato sto kad zatvoris zaklopku gasa smjesa postane presiromašna i ne zapali se sa svakim bacanjem iskre, pa se onda benzinske pare i neizgorene frakcije skupljaju u auspuhu i tad se cuje pucketanje...istu stvar dobis kad pališ i gasiš motor...puca iz auspuha zbog izistanka paljenja u cilindru...samo što je uzrok drugaciji(prekid struje a ne promjena lambde)darQ said:ma jel je...nemoj mi reć...
a zaš smjesa pobjegne u spuh ????????????
jolly the roger said:zato sto kad zatvoris zaklopku gasa smjesa postane presiromašna i ne zapali se sa svakim bacanjem iskre, pa se onda benzinske pare i neizgorene frakcije skupljaju u auspuhu i tad se cuje pucketanje...istu stvar dobis kad pališ i gasiš motor...puca iz auspuha zbog izistanka paljenja u cilindru...samo što je uzrok drugaciji(prekid struje a ne promjena lambde)
dogadja se, samo sto se ne cuje :wink:darQ said:ok...al zašt se to onda ne događa kad imaš serijski spuh neg sam kad imaš neki otvoreni ???
:rofl:jolly the roger said:dogadja se, samo sto se ne cuje :wink:
kekodiver said:ćuje se.ima san serijski od kle i kad bi ga ugasija znalo se ćuti pucketanje.sad san stavija shacala titanium pa se ne ćuje.kad vozin koji put se ćuje ali kad stanen ništa.tip u servisu mi je sredija motor i ja zadovoljan.