puckanje iz spuha prilikom oduzimanja gasa

darQ said:
:rofl:
je, da, ajd doro...

otvoreniji spuh = vece brzine strujanja = manje prigusenje = lakse izgaranje = puca
zatvoreni spuh ima pregrade(neki) i malo veci prigušivač = teže strujanje = ne puca il puca jako  slabije

al dobro, ko sam ja da objasnjavam kantrstiring majstor patikaRRu s kRRndije
 
ja sam uvijek mislio kak ispušni plinovi i eventualni nesagorn sadržaj lakše i prije pobjegne u otvoreni spuh ( manji otpor na ispušnim ventilima zbog manjeg ili gotovo zanemarivog prigušenja ) nego na zatvorenom spuhu...
mislim da nisi u pravu kad kažeš da i na zatvorenom spuhu dolazi do pucanja sam što se ono ne čuje...
al šta...ko sam ja da proturječim tu nekom teoretičaru...bla bla... :prsti:
 
darQ said:
ja sam uvijek mislio kak ispušni plinovi i eventualni nesagorn sadržaj lakše i prije pobjegne u otvoreni spuh ( manji otpor na ispušnim ventilima zbog manjeg ili gotovo zanemarivog prigušenja ) nego na zatvorenom spuhu...
mislim da nisi u pravu kad kažeš da i na zatvorenom spuhu dolazi do pucanja sam što se ono ne čuje...
al šta...ko sam ja da proturječim tu nekom teoretičaru...bla bla... :prsti:

stari, prouci sto pogoduje a sto ne izgaranju pa mozda i skuzis zasto lakse dolazi do pucanja prilikom oduzimanja gasa na motoru s otvorenim spuhom, pa se onda javi. EOD
 
jolly the roger said:
stari, prouci sto pogoduje a sto ne izgaranju pa mozda i skuzis zasto lakse dolazi do pucanja prilikom oduzimanja gasa na motoru s otvorenim spuhom, pa se onda javi. EOD
ja bih da mi te podučiš...ti si moj idol :zaljubljeni: