R 1200 RT

Haha, ma bolan tisi ultimativni gastarbajter ovdi.  :jesus:
 
Mene muči kak uspije potiskati te gumbiće i još vrtiti onaj ringišpil, napose po noći  :misli:
 
Lolo said:
Mene muči kak uspije potiskati te gumbiće i još vrtiti onaj ringišpil, napose po noći  :misli:

fakat grozno

ti svi gumbi oko nas, te na pegli ima 3, na radiju ima 8 komada, veš mašina isto nije više pali/gasi neg ima 14 gumbi

jednom penzioneru je to dosta stresno sve



Srki
 
J...i ga, ja volim minimalni funkcionalizam jer i onako gro tih gumbića i điđa miđa k...u služi, odnosno služe tome da se pokvare, a onda zna se kam ideš  :mrgreen:
 
Hitni opoziv modela sa elektronski upravljanim ovjesom:

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2014/June/jun0514-BMWrecall/



Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
Nije R u pitanju nego K, pa da ne otvaram novu temu vjeujem da će neko znat.

Jel zna ko koji je motor na K 1200GT iz 2001 (98ks) što se tiće eko normi? Zanima me radi eventualnog uvoza takvog stroja iz vana, i poreza na njega.
 
Evo malo da osvježim temu sa novostima. Svečano se prijavljujem u klub "kardanaša" sa svojim RT 1200. Neki dan pri 160 km/h mi se raspao kardan i nije bilo baš ugodno iskustvo. Zadni kotač je jako tresao tako da sam prvo pomislio da se otšerafio, hvala Bogu, nekako sam stao i uz manju naknadu doćero kantu do servisera. Otišao je križ kardana i napravio štetu na osovini tako da se ne može reparirati. Našao zamjenski za 1000 kn, tako da nije preveliki financijski izdatak. Motor je redovno servisiran svakih 10000 km, mjenjano ulje u kardanu i podmazivan križ kardana i provjeravana manžeta. Čudi me da je izdržao samo 71000 km, jer stvarno lagano vozim. Preporuka ostalim vlasnicima, obavezno prekontrolirati zazor kod servisiranja, jer se onda može reparacijom izbjeći veći trošak. A baš sam se htio pohvaliti kako bez greške ide.... :021:
 
Istina, osim toga nije u redu da toliko pljuju po GS-u.
 
tomo3 said:
Evo malo da osvježim temu sa novostima. Svečano se prijavljujem u klub "kardanaša" sa svojim RT 1200. Neki dan pri 160 km/h mi se raspao kardan i nije bilo baš ugodno iskustvo. Zadni kotač je jako tresao tako da sam prvo pomislio da se otšerafio, hvala Bogu, nekako sam stao i uz manju naknadu doćero kantu do servisera. Otišao je križ kardana i napravio štetu na osovini tako da se ne može reparirati. Našao zamjenski za 1000 kn, tako da nije preveliki financijski izdatak. Motor je redovno servisiran svakih 10000 km, mjenjano ulje u kardanu i podmazivan križ kardana i provjeravana manžeta. Čudi me da je izdržao samo 71000 km, jer stvarno lagano vozim. Preporuka ostalim vlasnicima, obavezno prekontrolirati zazor kod servisiranja, jer se onda može reparacijom izbjeći veći trošak. A baš sam se htio pohvaliti kako bez greške ide.... :021:
Jbg dogada se  :wink:
 
inače ima jednostavna provjera za kardan stavi se vertikano i mora stajati na križu bez da pada ,taj tvoj je vjerovatno  bivši vlasnik gasirao sa mjesta. (y)
 
Da dignem malo temu iz mrtvila - koje gume preporucate za "bebicu" iz naslova? Za sad bacih oko na Metzeler Z8, ali ih ima nekoliko verzija i ne znam sto da uzmem.
 
Dawg said:
Da dignem malo temu iz mrtvila - koje gume preporucate za "bebicu" iz naslova? Za sad bacih oko na Metzeler Z8, ali ih ima nekoliko verzija i ne znam sto da uzmem.

Moja preporuka

 
Dawg said:
Da dignem malo temu iz mrtvila - koje gume preporucate za "bebicu" iz naslova? Za sad bacih oko na Metzeler Z8, ali ih ima nekoliko verzija i ne znam sto da uzmem.
Iz prakse, prosječni sam vozač, lagani tempo; Metzeler Z 8 M/O trajala oko 10000 km (sa dosta austrijskog i njemačkog asfalta), Dunlop Roadsmart II trajala oko 18000 km , ali teško se zagrije, ne bi više. Zadnje što sam imao Michelin Pilot 4 GT, to mi je bila najbolja guma, stabilna na pravcu, lagana kroz zavoje, nekako mi se čini da baš paše na taj motor ili meni osobno.