Lolo said:Mene muči kak uspije potiskati te gumbiće i još vrtiti onaj ringišpil, napose po noći :misli:
crni konjanik said:http://www.motorradonline.de/motorraeder/neue-bmw-r-1200-rt-auf-der-eicma-2013/499418?skip=37#38-499422
Što je prednji kraj....prolistajte ima 54 slike....., Japanci moraju ići na popravni što se tiće dizajna....
Jbg dogada se :wink:tomo3 said:Evo malo da osvježim temu sa novostima. Svečano se prijavljujem u klub "kardanaša" sa svojim RT 1200. Neki dan pri 160 km/h mi se raspao kardan i nije bilo baš ugodno iskustvo. Zadni kotač je jako tresao tako da sam prvo pomislio da se otšerafio, hvala Bogu, nekako sam stao i uz manju naknadu doćero kantu do servisera. Otišao je križ kardana i napravio štetu na osovini tako da se ne može reparirati. Našao zamjenski za 1000 kn, tako da nije preveliki financijski izdatak. Motor je redovno servisiran svakih 10000 km, mjenjano ulje u kardanu i podmazivan križ kardana i provjeravana manžeta. Čudi me da je izdržao samo 71000 km, jer stvarno lagano vozim. Preporuka ostalim vlasnicima, obavezno prekontrolirati zazor kod servisiranja, jer se onda može reparacijom izbjeći veći trošak. A baš sam se htio pohvaliti kako bez greške ide.... :021:
Dawg said:Da dignem malo temu iz mrtvila - koje gume preporucate za "bebicu" iz naslova? Za sad bacih oko na Metzeler Z8, ali ih ima nekoliko verzija i ne znam sto da uzmem.
Iz prakse, prosječni sam vozač, lagani tempo; Metzeler Z 8 M/O trajala oko 10000 km (sa dosta austrijskog i njemačkog asfalta), Dunlop Roadsmart II trajala oko 18000 km , ali teško se zagrije, ne bi više. Zadnje što sam imao Michelin Pilot 4 GT, to mi je bila najbolja guma, stabilna na pravcu, lagana kroz zavoje, nekako mi se čini da baš paše na taj motor ili meni osobno.Dawg said:Da dignem malo temu iz mrtvila - koje gume preporucate za "bebicu" iz naslova? Za sad bacih oko na Metzeler Z8, ali ih ima nekoliko verzija i ne znam sto da uzmem.