Razlika četri i dva cilindra

rastaman

Member
Poštovani forumaši evo jedno pitanje nije mi jasno koja je razlika između četvorocilindraša i dvocilindraša osim broja cilindara ako bi mi malo pojasnili razlike u vožnji, potrošnji, kako se koji vozi u višim, nižim okretajima uzmimo primjer Yamaha XJ6 i Kawasaki er6 znači obadva 600 ccm, jedan redni četverocilindraš drugi redni dvocilindraš pa ako vam nije bed prednosti i mane uglavnom zainteresiran sam za ta dva modela, da naglasim novac mi nije problem tako da mi cijena ne igra ulogu samih motora.
Bio bih jako zahavalan.
Pozdrav
 
razlika je kad ti crkne jedna svjecica ako imas 4cil motor vozis dalje na 3 cil do kuce a ako imas 2cil onda sjedis kraj motora i cekas da naidje dobra dusa :mrgreen: i 2cil motor radi ko da mu fale dva cilindra :mrgreen:
 
Nije istina, kad rikne svjećica na dva cilindra onda trokira ali isto ide. Znaš da ja znam. :LOL: I četiri cilindra rade kao da su sva previše, ili po novom jedan previše jer MT09 i Brutale idu ko zmajevi. :mrgreen:
 
Reko bi ti gastić, da nešto valjaju i jedna bi bila dovoljna. Tako bar za Rossija kaže da ne valja kao trkač. :mrgreen:
 
Meni osobno je razlika između dva i četiri  bila razlika između zabave i dosade...  :grin:
 
mate said:
Reko bi ti gastić, da nešto valjaju i jedna bi bila dovoljna. Tako bar za Rossija kaže da ne valja kao trkač. :mrgreen:

tako je sta ce ti dvije svjeca ako jedan radi sasvim fino..koji motor sa 4cil ima dvije svecice..nijedan..zasto zato sto ne treba.Kupis motor sa dva cil a odrzavas ga ko da ima 4..jos jedan razlika 2 i 4..ovaj sa dva iste kubikaze trosi 2-3L vise,a ide sporije :mrgreen:

A medicinska sestra nije los vozac samo ima boljih od njega..to je problem :mrgreen:
 
al ga serete majko mila... ja sa dva cilindra na Er6n odhjebem ono muzicko sviralo bez problema...
 
ova tema ide u propast..svo sto voze ova drla na 2 cil kad jednog dana se docepaju pravog 4cil motora nek se onda jave..dotad samo nek se javljaju ljudi koji su imali i dva i 4 cil motor pa nek kazu sta imaju..na kraju ti je sve subjektivno..samo jedno znam nikad na GP nece pobijedit motor sa dva cil :mrgreen:
 
gastajbarter said:
ova tema ide u propast..svo sto voze ova drla na 2 cil kad jednog dana se docepaju pravog 4cil motora nek se onda jave..dotad samo nek se javljaju ljudi koji su imali i dva i 4 cil motor pa nek kazu sta imaju..na kraju ti je sve subjektivno..samo jedno znam nikad na GP nece pobijedit motor sa dva cil :mrgreen:

al znas u cem je fora? Sto se usporeduje Yamaahaahaha XJ6 i Krawa Er6n...

Nije tu Er6n vs GSXR1300...
 
gastajbarter said:
ova tema ide u propast..svo sto voze ova drla na 2 cil kad jednog dana se docepaju pravog 4cil motora nek se onda jave..dotad samo nek se javljaju ljudi koji su imali i dva i 4 cil motor pa nek kazu sta imaju

Potpuno se slažem ovo ne vodi nikuda, a i dalje neznam ništa ko i prije po meni je bolje i pobrisat ovu temu nego da nastavi ovim slijedom.Bolje i živit u neznanju nego čitat bedastoće.
Hvala
 
Ja sada vozim motor sa jednim cilindrom, a vozio sam i sa 4, honda cb400 four... dakle, 4 cilindra puno ugladjenije rade, mirnije se vozi, ali tu je samo stvar navike, ja sada ovoga sa 1 vozim bez ikakvih problema. Istina da je na pocetku bilo trzavica, ali to savladas.
 
Evo, ja imam i 4 i 2. O ciklistici (karakteristikama vožnje) nemogu govoriti jer su to dva ne spojiva svijeta. Naime, jedan je ER6-f, a drugi je Ninja ZX-6R. Jasno vam je, ne... Ali, najveće razlike između ova dva motora su što kod ninje moram kočiti kočnicom dok kod er6 samo otpustim gas i već se ukopava, nadalje, ispucavanje snage je neusporedivo veće kod ninje (dobro, ipak je R motor), ali recimo er6-f ima 650 kubika, a ninja 600 i 25 HP više. Vibracije, ono najbitnije, su neusporedivo manje kod ninje, s time nestaju i "oni" zvukovi, zvonjava oklopa, sajli, kacige  :LOL: (jer se prenosi preko ruku) i svega što je labavije na šasiji. Ninja se puno brže vrti (okretaji motora) i na većim okretajima je limit, obratno od er6. Potrošnja joj je ne puno veća od er6, uz "normalnu" vožnju. Ako se još nečeg dosjetim napišem. I da, za kraj, ja sam rasporedio to ovako: 4 je zabava, 2 je za po gradu.  :mrgreen:
 
Joy Rider said:
Evo, ja imam i 4 i 2. O ciklistici (karakteristikama vožnje) nemogu govoriti jer su to dva ne spojiva svijeta. Naime, jedan je ER6-f, a drugi je Ninja ZX-6R. Jasno vam je, ne... Ali, najveće razlike između ova dva motora su što kod ninje moram kočiti kočnicom dok kod er6 samo otpustim gas i već se ukopava, nadalje, ispucavanje snage je neusporedivo veće kod ninje (dobro, ipak je R motor), ali recimo er6-f ima 650 kubika, a ninja 600 i 25 HP više. Vibracije, ono najbitnije, su neusporedivo manje kod ninje, s time nestaju i "oni" zvukovi, zvonjava oklopa, sajli, kacige  :LOL: (jer se prenosi preko ruku) i svega što je labavije na šasiji. Ninja se puno brže vrti (okretaji motora) i na većim okretajima je limit, obratno od er6. Potrošnja joj je ne puno veća od er6, uz "normalnu" vožnju. Ako se još nečeg dosjetim napišem. I da, za kraj, ja sam rasporedio to ovako: 4 je zabava, 2 je za po gradu:mrgreen:

(y) Slažem se osim u ovom boldanom oba su zabavna. Prije sam vozio Raptora, a sad Horneta i ne mogu to uspoređivati. Neke stvari koje mi fale na Hornetu je Raptor imao i obrnuto
 
Ruđa said:
Neke stvari koje mi fale na Hornetu je Raptor imao i obrnuto

Pa daj reci koje jer me to i zanima.
 
A šta je sa osječajem, zabavi, zvučnom kulisom.. u vožnji na.. uzmimo primjerice RSV i R1..  :wink:
 
općenito je tak (ne mora biti pravilo), ali
V2 cilindra imaju veću snagu kod manjih okretaja, (neznam kak je kod Twina, pošto gledaš ER6),
a R4 cilindra dobivaju snagu na okretajima...

Zato je najbolje (ali i skuplja) opcija, kombinacija 4 cilindra  i V formacije, dakle V4 :)
(motogp je prepun takvih agregata)
 
rastaman said:
Pa daj reci koje jer me to i zanima.
Pa recimo na raptoru u kojoj god brzini odvrneš gas on je krenuo odmah, a na hornetici moraš malo više šaltati. To se najbolje vidjelo po gradu u 2. brzini gdje je
raptoru u svakom zavoju zadnji kraj malo zaplesao :0648: :mrgreen:, a hornetici baš i ne. A hornet je u prednosti što se tiče krajnje brzine, mirnoće rada, možda je malo udobniji na dužim putovanjima i tak...
 
ovo sto je Joy Rider napisao je realno  (y)