Razlika četri i dva cilindra

rastaman said:
Poštovani forumaši evo jedno pitanje nije mi jasno koja je razlika između četvorocilindraša i dvocilindraša osim broja cilindara ako bi mi malo pojasnili razlike u vožnji, potrošnji, kako se koji vozi u višim, nižim okretajima uzmimo primjer Yamaha XJ6 i Kawasaki er6 znači obadva 600 ccm, jedan redni četverocilindraš drugi redni dvocilindraš pa ako vam nije bed prednosti i mane uglavnom zainteresiran sam za ta dva modela, da naglasim novac mi nije problem tako da mi cijena ne igra ulogu samih motora.
Bio bih jako zahavalan.
Pozdrav

Vjerujem da si imao prilike vozit auto benzinca i dizela. Najednostavnije rečeno dva cilindra su ti dizel a 4 benzinac, i tako se i voze  (y)
 
bimba said:
Vjerujem da si imao prilike vozit auto benzinca i dizela. Najednostavnije rečeno dva cilindra su ti dizel a 4 benzinac, i tako se i voze  (y)

Marko je dobro napisao, ali inače, kod ovog komentare stavi navodnike jer to sam ja prvi rekao i zaštitio autorska prava. :mrgreen:
 
velika
redni twin je najgluplje kaj postoji od mašina a V2 nešto najbolje što postoji kod mašina  :0648: :mrgreen:
 
Nije problem u broju cilindara, nego u izboru motora. Kupi bandita 650 i imat ćeš šus i elastičnost jednog, odnosno
mirnoću i uglađenost drugog. Još krkana možeš i natovarit i smjestit suvozača bez da se pitaš što mi nije malo veći.
Er6 i XJ6...  :no:
 
Ma najbitnije je da ti okretanje ručice gasa izmami osmjeh na lice, sve ostalo su finese i detalji za preseravanje u kafiću.




E da, a kod nekih je bitno i da upali kad stisneš botun startera.

:LOL::LOL::LOL:
 
bimba said:
Vjerujem da si imao prilike vozit auto benzinca i dizela. Najednostavnije rečeno dva cilindra su ti dizel a 4 benzinac, i tako se i voze  (y)
Ja bi reka turbodizel :mrgreen:
 
moover said:
Meni osobno je razlika između dva i četiri  bila razlika između zabave i dosade...  :grin:

I meni. Dosade te vibracije vremenom....  :LOL:
 
potrosnja-goriva.net said:
Zato je najbolje (ali i skuplja) opcija, kombinacija 4 cilindra  i V formacije, dakle V4 :)
(motogp je prepun takvih agregata)


:0648: (y)
 
grafit said:
da su bolja 4 cilindra imao bi i ducati :LOL:

Da su bolja 2 cilindra Ducati bi imao isto kubika kao i 4 cilindricna konkurencija  :wink:
 
  2 cilindricna Aprillia od 1000ccm ide kao i 4 cilindricna konkurencija od 600 ccm  :LOL:
 
dust_ said:
A koja je razlika između 2 redna i V2? (mislim na 90° pa bi onda to bilo L2)

V2 bolje koči motorom i više troši na višim okretajima :wink:

A rasprava između 2 i 4 je kao između krušaka i jabuka - stvar ukusa.
 
Ninja said:
Da su bolja 2 cilindra Ducati bi imao isto kubika kao i 4 cilindricna konkurencija  :wink:
Stvar je cijene izrade a ne kolicine ccm
Jeftinije je cvaknut konje iz 4cl nego iz 2 zato i japosi rade samo jeftinu snagu
A uostalom i s istom kubikazom je bilo fasovanje  :wink: