rastaman said:Poštovani forumaši evo jedno pitanje nije mi jasno koja je razlika između četvorocilindraša i dvocilindraša osim broja cilindara ako bi mi malo pojasnili razlike u vožnji, potrošnji, kako se koji vozi u višim, nižim okretajima uzmimo primjer Yamaha XJ6 i Kawasaki er6 znači obadva 600 ccm, jedan redni četverocilindraš drugi redni dvocilindraš pa ako vam nije bed prednosti i mane uglavnom zainteresiran sam za ta dva modela, da naglasim novac mi nije problem tako da mi cijena ne igra ulogu samih motora.
Bio bih jako zahavalan.
Pozdrav
bimba said:Vjerujem da si imao prilike vozit auto benzinca i dizela. Najednostavnije rečeno dva cilindra su ti dizel a 4 benzinac, i tako se i voze
Ja bi reka turbodizelbimba said:Vjerujem da si imao prilike vozit auto benzinca i dizela. Najednostavnije rečeno dva cilindra su ti dizel a 4 benzinac, i tako se i voze
moover said:Meni osobno je razlika između dva i četiri bila razlika između zabave i dosade... :grin:
potrosnja-goriva.net said:Zato je najbolje (ali i skuplja) opcija, kombinacija 4 cilindra i V formacije, dakle V4
(motogp je prepun takvih agregata)
grafit said:da su bolja 4 cilindra imao bi i ducati
dust_ said:A koja je razlika između 2 redna i V2? (mislim na 90° pa bi onda to bilo L2)
Ninja said:2 cilindricna Aprillia od 1000ccm ide kao i 4 cilindricna konkurencija od 600 ccm
Stvar je cijene izrade a ne kolicine ccmNinja said:Da su bolja 2 cilindra Ducati bi imao isto kubika kao i 4 cilindricna konkurencija :wink: