sve rečenoShepa said:Ma najbitnije je da ti okretanje ručice gasa izmami osmjeh na lice, sve ostalo su finese i detalji za preseravanje u kafiću.
Kako ne?Ninja said:A sto u aute ne stavljaju dvocilindrike kad su tak super :misli:
kalimero said:Ako 2, onda samo V2 8) - muskarci
Ako 4, onda min. 120ks - pickice
Ninja said:A sto u aute ne stavljaju dvocilindrike kad su tak super :misli:
Finese...Ninja said:usput to nisu cilindricni motori nego komorni, a komora je epitrohoidnog oblika
piljun said:ako voliš da bolje vuče na nižim obrtajima onda 2 cilindra
Pokretač teme se ograničija na klasu 600. :wink:Tvrle said:mislim da se moja kravica nebi slozila sa ovim :wink:
Shepa said:Pokretač teme se ograničija na klasu 600. :wink:
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
Shepa said:Pokretač teme se ograničija na klasu 600. :wink:
Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
:wink: ....a debatemarkookram said:nemojte trpat u isti koš redni i V twin :starac:
:misli:rastaman said:Dakle pošto se svi slažu da je redni dvocilindraš čitaj ER6 bez veze agregat mislim da bi Aprilia Mana 850 sa V tvinom tri mape rada Rain-Touring-Sport, manualni, tiptronic i automatic mjenjač ona bi bila k'o bog mada mi se XJ6 više sviđa 4 cilindra linearno ubrzanje, moćniji motor, lako upravljiv, motorevija test izdržljivost prva liga, manje vibracija ... pa sad budi pametan :misli:
To ono: Koji je motor najbolji?Zapru said::misli:
stose tice Mane, vjeruj mi, trebas bas sjesti i probati da vidis sto se s njom moze :wink: