registracija prerade

kraut

Member
Pozdrav,

kakvo je stanje sa registracijama prerade motora?

Da li mogu registrirati motor bez dodatnih atesta i papirologije ako sam napravio sljedeće promjene:

drugi volan (bio neki polu choper gore sada će biti flat-tracker-cross stil)
maknut obrtomjer (ostavljen samo brzinomjer sa indikatorima smjera, neutrala, svjetla, ulja)
van serijski auspuh (serijski je strulio, nejde nikakava kanta koja će se derat na 100db nego nešto klasično)
promjenjen izgled stražnjeg djela (novi sic, drugačiji blatobran)
 
svaki dio mora imati homologaciju i moras napravit atest,inace nemoj ni pokusavat izac na cestu ili tehnicki,vec samo zamjenom volana nisi tehnicki ispravan (y)
 
malaga said:
svaki dio mora imati homologaciju i moras napravit atest,inace nemoj ni pokusavat izac na cestu ili tehnicki,vec samo zamjenom volana nisi tehnicki ispravan (y)
:LOL:
Aj ne brumaji čovika.
:mrgreen:
@kraut: to šta si nabroja nije prerada, nego kozmetički zahvat, nemaš straha za tehnički.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Shepa said:
:LOL:
Aj ne brumaji čovika.
:mrgreen:
@kraut: to šta si nabroja nije prerada, nego kozmetički zahvat, nemaš straha za tehnički.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
nemas pojma,i za trakice na felgama treba atest :mrgreen:
 
malaga said:
nemas pojma,i za trakice na felgama treba atest :mrgreen:
Pa oko toga se brine uvoznik/distributer, a ne vlasnik motora, zar ne?

Ili želiš reć da se kod nas u slobodnoj prodaji mogu nać stvari bez atesta i homologacije? :shock:
Ka npr. tute (jet-kacige)?


Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
sta ti meni hoces reci da ima dijelova i sa homologacijom? gdje toga ima :mrgreen:
 
malaga said:
sta ti meni hoces reci da ima dijelova i sa homologacijom? gdje toga ima :mrgreen:
U Konzuma?

:mrgreen:
K-moto program!

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
kraut said:
Pozdrav,

kakvo je stanje sa registracijama prerade motora?

Da li mogu registrirati motor bez dodatnih atesta i papirologije ako sam napravio sljedeće promjene:

drugi volan (bio neki polu choper gore sada će biti flat-tracker-cross stil)
maknut obrtomjer (ostavljen samo brzinomjer sa indikatorima smjera, neutrala, svjetla, ulja)
van serijski auspuh (serijski je strulio, nejde nikakava kanta koja će se derat na 100db nego nešto klasično)
promjenjen izgled stražnjeg djela (novi sic, drugačiji blatobran)

od svega navedenog može biti sporno jedino to što si maknuo obrtomjer ...  :wink:
 
strašilo je prvi kojeg sam ozbiljno shavtio, nemojte niš zamerit :p
a onda ću im ostavit obrtomjer pa ga skinut iza prvog ugla :D
 
kraut said:
strašilo je prvi kojeg sam ozbiljno shavtio, nemojte niš zamerit :p
a onda ću im ostavit obrtomjer pa ga skinut iza prvog ugla :D
Za sigurnost (kako zdravstvenu, tako i novčanu) u prometu je bitniji brzinomjer, te je i mjerodavniji za tehničku ispravnost vozila na pregledu od obrtomjera.
Brojač okretaja im samo može olakšat život kod mjerenja buke.
:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
    ...strašilo je inače vrlo ozbiljan i dobro da si upravo njega odlučio poslušati. Kad malo bolje razmislim, uopće mi nije jasno kako netko može upravljati motorom bez obrtomjera...
 
Mene vratili sa tehničkog zato jer je bivši vlasnik skinuo km sat.Razlog ,jer se ne mogu upisat km na list tehničkog pregleda.   
Ja vratio staru tablu i sad imam i km sat i obrtomjer ,temp vode i količinu goriva u rezervaru.Samo sad je u više boja a neda mi se pituravat.Reka san da mi se ne radi na mom motoru. :mrgreen:
 
barba said:
Mene vratili sa tehničkog zato jer je bivši vlasnik skinuo km sat.Razlog ,jer se ne mogu upisat km na list tehničkog pregleda.   
Ja vratio staru tablu i sad imam i km sat i obrtomjer ,temp vode i količinu goriva u rezervaru.Samo sad je u više boja a neda mi se pituravat.Reka san da mi se ne radi na mom motoru. :mrgreen:
Jesu li ti u knjižicu upisali višebojan ili  :wink:
..motor bez obrtomjera,pih  :mrgreen:
 
barba said:
Mene vratili sa tehničkog zato jer je bivši vlasnik skinuo km sat.Razlog ,jer se ne mogu upisat km na list tehničkog pregleda.   
Ja vratio staru tablu i sad imam i km sat i obrtomjer ,temp vode i količinu goriva u rezervaru.Samo sad je u više boja a neda mi se pituravat.Reka san da mi se ne radi na mom motoru. :mrgreen:
Kilometar sat ("brzinomjer s putomjerom") je obvezni dio motocikla , a na tehničkom im je najlakše kazati da ne mogu upisati kilometražu jer tako ne moraju ulaziti u rasprave treba li on ili ne treba.
Ako se na tehničkom zainate mogu (čak i moraju  :mrgreen: ) gotovo za svaki neoriginalni dio motor proglasiti tehnički neispravnim.
 
Pec said:
Kilometar sat ("brzinomjer s putomjerom") je obvezni dio motocikla , a na tehničkom im je najlakše kazati da ne mogu upisati kilometražu jer tako ne moraju ulaziti u rasprave treba li on ili ne treba.
Ako se na tehničkom zainate mogu (čak i moraju  :mrgreen: ) gotovo za svaki neoriginalni dio motor proglasiti tehnički neispravnim.
         
Znam i zbog toga sam to sve montirao i nisam više nikad skidao. (y)
 
barba said:
         
Znam i zbog toga sam to sve montirao i nisam više nikad skidao. (y)
Koja je stanica tako "oštra"  :mrgreen: Croatia (Copak i njegovi) ili ekipa Euroherca kraj svete Mare?
 
papillon said:
Jesu li ti u knjižicu upisali višebojan ili  :wink:
..motor bez obrtomjera,pih  :mrgreen:
 
Sad ima obrtomjer ,ko  pravi motor.       
Šta se tiče boje ,kad moju ženu pitaju koji motor joj ima muž ona kaže -    žutiiiiiiiiiiii  .           
Sad ču ga za dišpet piturat u crveno metalic. :LOL: :LOL:       
 
Pec said:
Koja je stanica tako "oštra"  :mrgreen: Croatia (Copak i njegovi) ili ekipa Euroherca kraj svete Mare?
           
Euroherc.Ma nije da su oštri nego ja ne volin ljude stavljat u nezgodan položaj pa mi bilo lakše sve dovest u red.Nisan insistira na ničem nego san stavija originalnu tablu pa sad iman i instrumente a i mali vjetrobran.Dobro dođe za priko 160.
 
1 i jedini put kad sam regisrirao Bakker je bilo 2009 iz 2 razloga
1. da nemoram raditi Ata Carnet za prelaz granice
2. da imam prometnu a ne samo carinske papire

Dakle dođem na tehnički a motor nema:
Ima Kreber obrtomjer i nijednu kontrolnu lampicu ni brzinomjer
Nema retrovizore
Nema žmigavce
Umjesto farova 2 lampe , dodatna duga svjetla Hella 160
Ima 2 pozicije iza i nijedan štop (endurance pravilo)
Auspuh nije glasan već urla

Uz manja objašnjenja  :mrgreen: kontroloru na tehničkom , obavim to uspješno .