PacicLittle said:Ja bum probal bez retrovizora za tjedan dana na tehnicki u N.Zagrebu. Valjda bu proslo :misli:
PacicLittle said:Ja bum probal bez retrovizora za tjedan dana na tehnicki u N.Zagrebu. Valjda bu proslo :misli:
:misli: zar se ne slika samo prilikom prve registracije..kasnije ne,barem kod nas ali ionako bez retrovizora(barem lijevog) ćeš teško igdje proći.OldBoy said:...ne bu alacdolje:.
Motor se slika, i moral budeš samo za tu situaciju kupit il posudit barem jedan retrovizor.
svaka registracija i tehnicki - fotka alacdolje:papillon said::misli: zar se ne slika samo prilikom prve registracije..kasnije ne,barem kod nas ali ionako bez retrovizora(barem lijevog) ćeš teško igdje proći.
zguza, tzv, dogi style da se vidi tablicakraut said:a fotkaju krupni plan bajka ili idu u detalje?
1998. godiste i mladje trebaju dva retrovizora. :wink:PacicLittle said:ufff, fala kaj ste mi rekli onda, mislim da cu posudit nekaj na brzinu a poslije i kupit, nek se nadu
Alera Dugi said:1998. godiste i mladje trebaju dva retrovizora. :wink:
...provjereno!
to veze nista nema sta si radio ,nije u nas jaka drzava tolikokraut said:Pozdrav,
kakvo je stanje sa registracijama prerade motora?
Da li mogu registrirati motor bez dodatnih atesta i papirologije ako sam napravio sljedeće promjene:
drugi volan (bio neki polu choper gore sada će biti flat-tracker-cross stil)
maknut obrtomjer (ostavljen samo brzinomjer sa indikatorima smjera, neutrala, svjetla, ulja)
van serijski auspuh (serijski je strulio, nejde nikakava kanta koja će se derat na 100db nego nešto klasično)
promjenjen izgled stražnjeg djela (novi sic, drugačiji blatobran)
xx-SB said:OldBoy....kako ćeš ti svoju reinkarnaciju od FZR registrirati kad nema veze sa originalom :misli: