Rupa na klipu !!! 125 2t aprilia tuareg

zeto said:
kontaš da bi to moglo bit zbog preranog paljenja???? :misli:

nemoze bit paljenj jer je elektronski i nemoze se stelat ni nista  :jesus: :jesus:

ma nevjerujem da je do struje bit ce svjecica samo neznam koju stavit jer sam gledo da i stari klip od kad sam počeo koristit ngk dobio udubinu a neznam koju svječicu da stavim  :jesus: :jesus:
 
antraks said:
nemoze bit paljenj jer je elektronski i nemoze se stelat ni nista  :jesus: :jesus:

ma nevjerujem da je do struje bit ce svjecica samo neznam koju stavit jer sam gledo da i stari klip od kad sam počeo koristit ngk dobio udubinu a neznam koju svječicu da stavim  :jesus: :jesus:

Onda je vrijeme da ti netko ustela karburator.
Koje ti je boje svjecica??
 
antraks said:
nemoze bit paljenj jer je elektronski i nemoze se stelat ni nista 

..bez obzira što je paljenje elektronsko mora se dat regulirat! to što je elektronsko govori ti samo da se prekidanje kruga koji daje takt/pobudu bobini ne vrši pomoću platina ili pick-up_ova nego elektronski. postoji i kombinirano..
na tuaregu je full elektronika, znači poluvodičkom tehnologijom-nisam vidio shemu tog statora, ali to se inače izvodi diodama, tiristorima ili nekim od tranzistora (bipolarni-npn,pnp, rijeđe unipolarni MOS FET, Jfet). oni tada, ovisi o tipu, rade u području između zapiranja i zasićenja, odnosno rade u režimu "trazistorska sklopka".

paljenje(stator) koji se nalazi unutar magneta osim što inducira napon za vanjske potrebe (preko ispravljača- punjenje akumulatora, za svijetla, za trubu,i sl), isto tako u sebi sadrži i špulu/zavojnicu(ponekad i više njih) koja u sprezi sa gore navedenom elektronikom daje takt/pobudu bobini (btw, ta elektronika se uvijek ne nalazi  potpuno u statoru, nego zna bit i jedna od dioda u bobini..baš kod tuarega :mrgreen: vidi sliku)
    kod tuarega se stator drži na tri vijka koji kad se otpuste dopuštaju zakretanje istog i time se regulira kut/vrijeme predpaljenja. mislim da čak na njemu ili bloku postoji skala za orjentaciju.
 
..gledam tu po ovim zapisima/škrabotinama i našao sam ovo.. kompletan auspuh ARROW model Winer diže snagu za 20ak % :LOL: ..sad kolko je to istina :misli: na ovih 20 i kusur KS nije ni tak puno al zvuči primamljivo
 
grgaSH said:
..bez obzira što je paljenje elektronsko mora se dat regulirat! to što je elektronsko govori ti samo da se prekidanje kruga koji daje takt/pobudu bobini ne vrši pomoću platina ili pick-up_ova nego elektronski. postoji i kombinirano..
na tuaregu je full elektronika, znači poluvodičkom tehnologijom-nisam vidio shemu tog statora, ali to se inače izvodi diodama, tiristorima ili nekim od tranzistora (bipolarni-npn,pnp, rijeđe unipolarni MOS FET, Jfet). oni tada, ovisi o tipu, rade u području između zapiranja i zasićenja, odnosno rade u režimu "trazistorska sklopka".

paljenje(stator) koji se nalazi unutar magneta osim što inducira napon za vanjske potrebe (preko ispravljača- punjenje akumulatora, za svijetla, za trubu,i sl), isto tako u sebi sadrži i špulu/zavojnicu(ponekad i više njih) koja u sprezi sa gore navedenom elektronikom daje takt/pobudu bobini (btw, ta elektronika se uvijek ne nalazi  potpuno u statoru, nego zna bit i jedna od dioda u bobini..baš kod tuarega :mrgreen: vidi sliku)
    kod tuarega se stator drži na tri vijka koji kad se otpuste dopuštaju zakretanje istog i time se regulira kut/vrijeme predpaljenja. mislim da čak na njemu ili bloku postoji skala za orjentaciju.

hvala grga na obavijesti
 
evo, radim uslugu frendu koji je nedavno uzeo doticni motor.

pa da pitam ovdje posto je vec tema o tuaregu da ne otvaram novu...

dakle, radi se o rotax 122 motoru i zanima ga koiko ulja smije nasipat u masinu i koje da sipa ??


hvala unaprijed!

(y)
 
Nisam siguran za taj motor ,ali neke moje aprilije etx 125 84.god. ,tuareg 125 88. god.su imale na deklu od kuplunga jednu imbus vidu koja se odvida i kad ulje poteče kroz rupu to je mjera. Mislim da mi je bija taj sistem i na af1 sintesi  :misli:.
 
Bob Rock said:
Nisam siguran za taj motor ,ali neke moje aprilije etx 125 84.god. ,tuareg 125 88. god.su imale na deklu od kuplunga jednu imbus vidu koja se odvida i kad ulje poteče kroz rupu to je mjera. Mislim da mi je bija taj sistem i na af1 sintesi  :misli:.

..to je sigurno tako (y)
 
izvještavam vas da doticna aprilia jos nije gotova radi dijelova kaze majstor . pa ljudi to je sramota da je motor kod majstora vec 7 mjeseci radi izmjene fucking klipa ......to je nevjerovatno. šta bite vi napravili dajte mi savjet PLEASE !!!!!!!!!!  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ja sam prije koristio nick antraks sad imam ovaj novi 8) 8)
 
smmania said:
izvještavam vas da doticna aprilia jos nije gotova radi dijelova kaze majstor . pa ljudi to je sramota da je motor kod majstora vec 7 mjeseci radi izmjene fucking klipa ......to je nevjerovatno. šta bite vi napravili dajte mi savjet PLEASE !!!!!!!!!!  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

ja sam prije koristio nick antraks sad imam ovaj novi 8) 8)

ako trebaš klip,samo daj mjere i riješim ti potpuno novi za 230kuna......
 
i to vi zovete rupa...  :LOL:


OVO je rupa u kliku ...  8)