..bez obzira što je paljenje elektronsko mora se dat regulirat! to što je elektronsko govori ti samo da se prekidanje kruga koji daje takt/pobudu bobini ne vrši pomoću platina ili pick-up_ova nego elektronski. postoji i kombinirano..
na tuaregu je full elektronika, znači poluvodičkom tehnologijom-nisam vidio shemu tog statora, ali to se inače izvodi diodama, tiristorima ili nekim od tranzistora (bipolarni-npn,pnp, rijeđe unipolarni MOS FET, Jfet). oni tada, ovisi o tipu, rade u području između zapiranja i zasićenja, odnosno rade u režimu "trazistorska sklopka".
paljenje(stator) koji se nalazi unutar magneta osim što inducira napon za vanjske potrebe (preko ispravljača- punjenje akumulatora, za svijetla, za trubu,i sl), isto tako u sebi sadrži i špulu/zavojnicu(ponekad i više njih) koja u sprezi sa gore navedenom elektronikom daje takt/pobudu bobini (btw, ta elektronika se uvijek ne nalazi potpuno u statoru, nego zna bit i jedna od dioda u bobini..baš kod tuarega
vidi sliku)
kod tuarega se stator drži na tri vijka koji kad se otpuste dopuštaju zakretanje istog i time se regulira kut/vrijeme predpaljenja. mislim da čak na njemu ili bloku postoji skala za orjentaciju.