S1000XR

zokx said:
MRA radi odlične zamjenske šajbe, a imaju i samo spojlere koji se montiraju na originalni ili njihov vizir. Razlika u turbulencijama u gornjem dijelu kacige je ogromna. Ja sam 194 i imao sam probleme sa turrbulencijama koje sam riješio sa tim spojlerom.
Doduše problem može biti i u kacigi ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
E da, uzeo si kompletan ili samo spojler?

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Obelyx said:
E da, uzeo si kompletan ili samo spojler?

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

Motor je GS Adv a uzeo sam komplet. Malo višu šajbu od originalne i spojler. Do sad 40000 km. bez problema. Imaš kod Šepića ponudu MRA.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Imao sam prilike voziti Xr-a, strasan motor, po meni bez konkurencije. Kroz godinu dana moj V-Strom ide u prodaju i zvijer dolazi u garazu
 
spalatum said:
Imao sam prilike voziti Xr-a, strasan motor, po meni bez konkurencije. Kroz godinu dana moj V-Strom ide u prodaju i zvijer dolazi u garazu
Ja sam ga testira 2016. i nisam tog uvjerenja da je naj!!! :wink:
 
Po meni i za mene motor bez konkurencije, ima onaj faktor odusevljenja koji je jedan od prvih ako ne i prvi razlog zasto kupujemo motore.
Volim motore tog izgleda, a ostale karakteristike po meni ne treba posebno ni komentirati.
 
Nek ste vi podigli temu, nek. I neka bude još puno XR-ova na cesti, bolje 1 XR nego 10 multipraktika :mrgreen:

Što se tiče vibracija, koliko sam ja u ovih 2,5 godine zaključio u razgovorima sa drugim vlasnicima i serviserima, čitajuči razno razne forume i testove, da ima ih, ali ih drugačije percipirate ako imate 35, 45 ili 55 godina, da li se vozite sami, da li ste nastrojeni više na sportsku vožnju, kratke relacije ili vas pak zanimaju dulje ture.....sve su to faktori koji utječu na taj subjektivan dojam vibracija.

Što se samog motora tiče, nije naj, ali je jako blizu, ali ono što je činjenica to je sportski motor, a ne touring motor. Ja ga recimo nikad ne bi kupio da radim veliku kilometražu, putujem u dvoje i sl. za to je stvoren GS.

Svi vi koji razmisljate da ga kupite, necete pogrijesiti, cim ga upalite, stavite u dynamic, osmjeh vam nece silaziti da lica, pogotovo kad otpustate gas....

p.s. bijeli je nabrzi, sam da znate  :jesus: :LOL:

 
spalatum said:
Po meni i za mene motor bez konkurencije, ima onaj faktor odusevljenja koji je jedan od prvih ako ne i prvi razlog zasto kupujemo motore.
Volim motore tog izgleda, a ostale karakteristike po meni ne treba posebno ni komentirati.

Grije nenormalno,tako da se nes bas liti navozat, a po gradu ti nece ni past napamet vozit. To sve pada u vodu, ako imas jos skuter ili neki drugi motor za svaki dan.

Za St i ovo podrucje ga imat kao jedini motor, nula bodova. Meni je isto drag ,ali neupotrebljiv liti po gradu.
 
Interesantno kako su različita mišljenja iskustva od vozača do vozača. T@ZG kaže da je sportski motor, da nije za putovanja i vožnju u dvoje, dok @GT par postova ranije piše da svoj motor vozi upravo na duge ture i u dvoje.
Kome sada vjerovati :mrgreen:
Ako se voziš sam 80% vremena, lokalne sportske vožnje, a ostatak vremena voziš u dvoje te jednom ili dva puta godišnje odeš na duže putovanje također u dvoje, da li je ovaj motor dobar izbor za takav scenario korištenja ?
 
esso_sa said:
Interesantno kako su različita mišljenja iskustva od vozača do vozača. T@ZG kaže da je sportski motor, da nije za putovanja i vožnju u dvoje, dok @GT par postova ranije piše da svoj motor vozi upravo na duge ture i u dvoje.
Kome sada vjerovati :mrgreen:

Ja nigdje nisam rekao da nije za to vec da ga ja ne bi kupio da ga koristim kao kolega GT jer smatram da je GS bolji za takav nacin voznje/koristenja. A da je vise sport nego touring to ces shvatit cim ga probas. I opet dolazimo do godina, profila vozaca i nacina voznje/koristenja. Pa XR je sekundu sporiji od RR-a na stazi(imas u prvim postovima youtube link), po meni to nije touring motor.
 
Ma jasno sve, samo komentarisem kako su različite percepcije ovog motora od vozača do vozača. Nego, editovao sam post dok si i ti pisao odgovor, pa možeš li dati odgovor na pitanje koje sam dodao ?
 
esso_sa said:
Interesantno kako su različita mišljenja iskustva od vozača do vozača. T@ZG kaže da je sportski motor, da nije za putovanja i vožnju u dvoje, dok @GT par postova ranije piše da svoj motor vozi upravo na duge ture i u dvoje.
Kome sada vjerovati :mrgreen:
Ako se voziš sam 80% vremena, lokalne sportske vožnje, a ostatak vremena voziš u dvoje te jednom ili dva puta godišnje odeš na duže putovanje također u dvoje, da li je ovaj motor dobar izbor za takav scenario korištenja ?

Odličan!
Ja ga doduše nisam probao u dvoje već sam, ali po ovome što sam ga vozio ne vidim nekog problema. I razmišljao sam o motoru u upravo ovakvom scenariju kakav ti opisuješ. Ali druge stvari su me spriječile u kupnji.
Ako ga ne teraš u visoke, motor je miran i umiljat sa toliko elektronike (pričam o full opremi) da možeš kruzat bez beda. I sjedalo je dovoljno udobno. Eventualno se poigrat sa vizirom, tu mi je jedini minus na motoru.
 
esso_sa said:
Ma jasno sve, samo komentarisem kako su različite percepcije ovog motora od vozača do vozača. Nego, editovao sam post dok si i ti pisao odgovor, pa možeš li dati odgovor na pitanje koje sam dodao ?

Apsolutno, mozes i vise u dvoje, razgovarao sam sa jednim Slovencem, sa zenom je proputovao cijelu EU na XR, odusevljen je, nema turbolencija, vibracija, nista, ali opet to je on, a ti se potrudi i probaj motor prije kupnje.
Ja se vozim sam jer se zene nece samnom vozit i meni je super, kuca, firma, po gradu, na pivu, meni je TOP.
 
esso_sa said:
Interesantno kako su različita mišljenja iskustva od vozača do vozača. T@ZG kaže da je sportski motor, da nije za putovanja i vožnju u dvoje, dok @GT par postova ranije piše da svoj motor vozi upravo na duge ture i u dvoje.
Kome sada vjerovati :mrgreen:
Ako se voziš sam 80% vremena, lokalne sportske vožnje, a ostatak vremena voziš u dvoje te jednom ili dva puta godišnje odeš na duže putovanje također u dvoje, da li je ovaj motor dobar izbor za takav scenario korištenja ?
Naravno da svatko drugačije percipira isti motor, a ovisno o svojim kriterijima, navikama i nekom iskustvu. XR mi baš zbog želje za promjenom i postavljenih prioriteta nije bio u izboru. Imao sam dva kriterija, a to su bili veliki tourer koji se može vozili visokim tempom i kardan. To je svelo izbor na dva modela, a na kraju na 1600 GT. Brinula me samo težina i agilnost s obzirom na moje preferencije kod vožnje i prije nego iskrcam lovu za nešto takvo, testna vožnja je obavezna. Nažalost, nisam je uspio obaviti niti u HR niti u susjednim zemljama. Testni koji je došao k Tomiću je prodan i prije nego se mogao probati.

Međutim, imali su testnog XRa i GSA. Rekoh, ajde da dam još jednu šansu GSA s obzirom da mi se njegov stil čak i sviđa. Neka me fanovi krivo ne shvate, ali to jednostavno rečeno, nije motor za mene.
Nakon njega sam sjeo na XR-a i nakon prvog odvrtanja gasa i promjene brzina se razvukao osmjeh od uha do uha. Nakon ponovljene vožnje sa ženom, to je bilo to. Toliko mi se zavukao pod kožu da sam čak odbacio i jedina dva prije postavljena preduvjeta.

Sad što se vožnje tiče, da, u pravilu su to vožnje od nekoliko dana i par k km. Treba doći do određene destinacije, ali ta vožnja nije uvijek touring, nego se i te kako koriste kapaciteti motora. Slažem se da je to sportska mašina, a takav je i cijeli paket. S jednim velikim plusom u smislu kapaciteta za suvozača i prtljagu.

I to je to, tko želi sport i kapacitet za gore navedeno, ne znam da li postoji bolji izbor. Za druge vjerojatno postoji i nekoliko njih.

Evo jedna i s solo vožnje... [emoji5]
3ab9fdd30302889e943945838b49a248.jpg
 
GT said:
99% mojih vožnji su duže ture sa suvozačicom, tako da sve što pišem se odnosi i na nju.
Na sjedalo nema nikakvih zamjerki. Jedini problem je bila zaštita od vjetra što je izraženo jer je sjedalo suvozača dosta više od vozačevog.

Euro 4 je zafrkancija. Mene više od katadioptera na vilicama bode lonac ispod mašine.
Sada je prisutan na dosta motora, pa da li ga je itko probao obojati u crno, bojom otpornom na temperaturu?
Jedno pitanjce, vidim da imaš Akrapovica, osim zvuka se dobilo još nešto? Db killer je unutra ili vani?

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Obelyx said:
Jedno pitanjce, vidim da imaš Akrapovica, osim zvuka se dobilo još nešto? Db killer je unutra ili vani?

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk
Deklariran je mali porast snage, ali nije da se sad nešto drastično primjeti. Nije se izgubilo na nižim okretajima, ali imam osjećaj da bi se općenito dala optimizirati mapa.
Db nisam dirao niti radi probe pošto je euro4, a zvuk je već jako dobar. I dovoljno glasan.
 
Kad sam ga testirao originalni auspuh mi je bio dovoljno glasan, a to Akrap (lonac) je samo šminka! :wink:
 
Auspuh na XR je jedan od rijetkih original auspuha koji bi ostavio na motoru. Taman je.
 
fawlty82 said:
Auspuh na XR je jedan od rijetkih original auspuha koji bi ostavio na motoru. Taman je.
To sam i ja bio rekao... [emoji41]


Ali da, sad za ozbiljno, originalan zvuči jako dobro.