S1000XR

Meni još uvijek moja kombinacija boja naj  :D

 

Attachments

  • moj XR.jpg
    moj XR.jpg
    91.8 KB · Views: 243
Cestitke na masini !!
Meni je osibno najljepsi plavo/bijeli
:0648:
 
toecutter said:
Cestitke na masini !!
Meni je osibno najljepsi plavo/bijeli
:0648:

I meni, a kazu da je plavo/bijeli i brzi od drugih boja :mrgreen:

lory said:
Meni još uvijek moja kombinacija boja naj  :D

Dobar je i sivo/bijeli, trebali su ostaviti i tu kombinaciju  (y)
Koliko sam upratio, ima vec oko godinu dana kako si kupio XR-a, i dalje zadovoljan ? Jesi rijesio problem vjetra za suvozacicu ?  :mrgreen:
 
Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.

Zanimljivo je da znam troje koji su na njega prešli sa fz1... [emoji965]️
Netko je pitao za sjedalo, xr je udobnije od standardnog, bez obzira na debljinu.
ba7bcb437b8bb94fb2e63037d8007431.jpg
303179f4f483f0404d4a5b9ad70f57e2.jpg
eae9c58447842384ed3c4148f90e65a9.jpg
 
  • Like
Reactions: Neno-Solin
zivnila tema i javili se glavni likovi :mrgreen: (y)
neka tako i trba.ajde sad malo materijala za citanje pa mozda netko odrisi kesu.mozda ja prvi :LOL:
iako ja vise volim naked model
 
GT said:
Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.

Zanimljivo je da znam troje koji su na njega prešli sa fz1... [emoji965]️
Netko je pitao za sjedalo, xr je udobnije od standardnog, bez obzira na debljinu.
ba7bcb437b8bb94fb2e63037d8007431.jpg

[/quote]

Kako si riješio problem vjetra, sa ovim deflektorom na vrhu?
Vizir ti je na nižem ili višem položaju?
A za sjedalo, napisao si da xr ima udobnije sjedalo od standardnog. Kojeg standardnog?
 
GT said:
Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.

Prelijep ! (y) Isti takav hocu. :mrgreen: Vidim imas oslonac za suvozaca na topcase-u pa pretpostavljam da imas i suvozacicu. Sta kaze ona (ovo uvijek pitam sve vlasnike XR-a :mrgreen:  Bitno mi radi moje drage)


fawlty82 said:
Kako si riješio problem vjetra, sa ovim deflektorom na vrhu?
Vizir ti je na nižem ili višem položaju?
A za sjedalo, napisao si da xr ima udobnije sjedalo od standardnog. Kojeg standardnog?

Mislim da je htio reci da je ovo HP sjedalo (sa XR natpisom) sto dolazi u paketu na plavo/bijelom modelu udobnije od standardnog sjedista sto dolazi na drugim bojama (y)

smile 77 said:
zivnila tema i javili se glavni likovi :mrgreen: (y)
neka tako i trba.ajde sad malo materijala za citanje pa mozda netko odrisi kesu.mozda ja prvi :LOL:
iako ja vise volim naked model

Uzmi broj i stani u red :mrgreen:


 
esso_sa said:
Dobar je i sivo/bijeli, trebali su ostaviti i tu kombinaciju  (y)
Koliko sam upratio, ima vec oko godinu dana kako si kupio XR-a, i dalje zadovoljan ? Jesi rijesio problem vjetra za suvozacicu ?  :mrgreen:

Da i dalje sam pre zadovoljan, a problem vjetra za suvozačicu nisam riješio i neću  :mrgreen:, preružni su mi veliki viziri, a pogotovo oni nastavci
 
Esso, hvala na tumačenju, sve si dobro pojasnio.
Vizir i deflektor su Puig. Prvo sam uzeo vizir i situacija je bila bolja, ali u normalnom položaju sjedenja, pri cca 130 km/h, su se stvarale izražene turbulencija na tjemenu kacige. Suvozačici je bilo neizdrživo, gore nego sa standardnim koji manje štiti, ali bez turbulencija.

Naknadno sam uzeo deflektor i on je riješio sve probleme. Konfigurabilan je, ali ga držim u najnižem položaju (kao i vizir) i to je dovoljno. Gledam preko njega, a više nema spomenutih turbulencija i bez problema se može držati  poprilična brzina na autoputu, više stotina km u komadu.
 
GT said:
Esso, hvala na tumačenju, sve si dobro pojasnio.
Vizir i deflektor su Puig. Prvo sam uzeo vizir i situacija je bila bolja, ali u normalnom položaju sjedenja, pri cca 130 km/h, su se stvarale izražene turbulencija na tjemenu kacige. Suvozačici je bilo neizdrživo, gore nego sa standardnim koji manje štiti, ali bez turbulencija.

Za tumacenje, koliko pratim i analiziram XR-a, mislim da o njemu znam vise nego o svom motoru :mrgreen:
Suvozacicu si spomenuo, a i ja sam te u ranije postu pitao kakva je situacija sa njom ? Je li to HP sjediste udobnije i za suvozaca, da li moze izdrzati na duze ture ? Ili se suvozacica voza samo na kracim relacijama ?


thule_5689 said:

A i to je znaci u sklopu Euro4 norme... Pa ne vjerujem da bi te neko kaznio da ih skines, cisto sumnjam da bi i primijetio u masi drugih motora koji ih nemaju... Osim ako ne naletis na nekog iskusnog policajca koji zna kada je Euro 4 zazivio i sta on podrazumijeva na motorima

 
esso_sa said:
Za tumacenje, koliko pratim i analiziram XR-a, mislim da o njemu znam vise nego o svom motoru :mrgreen:
Suvozacicu si spomenuo, a i ja sam te u ranije postu pitao kakva je situacija sa njom ? Je li to HP sjediste udobnije i za suvozaca, da li moze izdrzati na duze ture ? Ili se suvozacica voza samo na kracim relacijama ?


A i to je znaci u sklopu Euro4 norme... Pa ne vjerujem da bi te neko kaznio da ih skines, cisto sumnjam da bi i primijetio u masi drugih motora koji ih nemaju... Osim ako ne naletis na nekog iskusnog policajca koji zna kada je Euro 4 zazivio i sta on podrazumijeva na motorima
99% mojih vožnji su duže ture sa suvozačicom, tako da sve što pišem se odnosi i na nju.
Na sjedalo nema nikakvih zamjerki. Jedini problem je bila zaštita od vjetra što je izraženo jer je sjedalo suvozača dosta više od vozačevog.

Euro 4 je zafrkancija. Mene više od katadioptera na vilicama bode lonac ispod mašine.
Sada je prisutan na dosta motora, pa da li ga je itko probao obojati u crno, bojom otpornom na temperaturu?
 
GT said:
99% mojih vožnji su duže ture sa suvozačicom, tako da sve što pišem se odnosi i na nju.
Na sjedalo nema nikakvih zamjerki. Jedini problem je bila zaštita od vjetra što je izraženo jer je sjedalo suvozača dosta više od vozačevog.

Euro 4 je zafrkancija. Mene više od katadioptera na vilicama bode lonac ispod mašine.
Sada je prisutan na dosta motora, pa da li ga je itko probao obojati u crno, bojom otpornom na temperaturu?

Super, hvala ! (y)
Sto se tice normi, po forumima (advrider.com i s1000xr.uk) sam upratio da dosta vlasnika XR-a stavljaju Akrapovic grane (uklanjaju katalizator, odnosno taj lonac koji strsi ispod motora) i niko nije naveo da je imao problema. Kazu da su te grane jedna od boljih investicija na XR-u jer pored ljepseg izgleda, spuste radnu temperaturu motora za oko 10 stepeni i eliminisu grijanje po nogama u gradskim guzvama
Interesantno je da je vecina tih vlasnika iz UK i USA (California) koje su inace poznate po rigoroznim tehnickim pregledima... Skidaju i katadioptere sa vilica, postoji vec razrazena tehnika za njihovo skidanje - kombinacija konca za ciscenje zuba i grijanje fenom :)
Sad, ne znam koliko su u HR detaljni sa kontrolama na tehnickom, u BiH niko ne bi ni trepnuo :mrgreen:
 
Ma nije toliko izražen taj "tehnički" problem koliko pitanje jamstva i svega što to povlači ovdje kod nas. Promjena grana zahtijeva i promjenu mapa.
 
GT said:
Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.

Zanimljivo je da znam troje koji su na njega prešli sa fz1... [emoji965]️
Netko je pitao za sjedalo, xr je udobnije od standardnog, bez obzira na debljinu.
ba7bcb437b8bb94fb2e63037d8007431.jpg
303179f4f483f0404d4a5b9ad70f57e2.jpg
eae9c58447842384ed3c4148f90e65a9.jpg
Koliko si visok?
Ja sam ga uzeo na probu kod Tomica i sa standardnim vizirom podignutim u gornji položaj je bolja zaštita od turbulencija nego kod mog Vetsys-a. Žena mi je također rekla da osjeti vjetar ali da nema turbulencija. Meni osobno ne smeta vjetar, onda ne bih motor vozio te sam prije vozio fz8n, nego su mi zbog visine ,192 cm, najveći problem turbulencije.

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

 
Turbulencije su problem i sa mojih 182. Sada ih više nema, a i ženi je ugodnije.
Puig sam stavio isti dan kad sam preuzeo motor, tj. kupio ga na temelju testne vožnje i nisam požalio.
 
Obelyx said:
Koliko si visok?
Ja sam ga uzeo na probu kod Tomica i sa standardnim vizirom podignutim u gornji položaj je bolja zaštita od turbulencija nego kod mog Vetsys-a. Žena mi je također rekla da osjeti vjetar ali da nema turbulencija. Meni osobno ne smeta vjetar, onda ne bih motor vozio te sam prije vozio fz8n, nego su mi zbog visine ,192 cm, najveći problem turbulencije.

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk

MRA radi odlične zamjenske šajbe, a imaju i samo spojlere koji se montiraju na originalni ili njihov vizir. Razlika u turbulencijama u gornjem dijelu kacige je ogromna. Ja sam 194 i imao sam probleme sa turrbulencijama koje sam riješio sa tim spojlerom.
Doduše problem može biti i u kacigi ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
zokx said:
MRA radi odlične zamjenske šajbe, a imaju i samo spojlere koji se montiraju na originalni ili njihov vizir. Razlika u turbulencijama u gornjem dijelu kacige je ogromna. Ja sam 194 i imao sam probleme sa turrbulencijama koje sam riješio sa tim spojlerom.
Doduše problem može biti i u kacigi ..


Sent from my iPhone using Tapatalk
Već sam dobio preporuku za taj MRA a evo i ti sada kažeš, morati ću probati. Samo mi reci o kojem motoru govoriš, Xr-u ?

Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk