toecutter said:Cestitke na masini !!
Meni je osibno najljepsi plavo/bijeli
:0648:
lory said:Meni još uvijek moja kombinacija boja naj
GT said:Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.
Zanimljivo je da znam troje koji su na njega prešli sa fz1... [emoji965]️
Netko je pitao za sjedalo, xr je udobnije od standardnog, bez obzira na debljinu.
[/quote]
Kako si riješio problem vjetra, sa ovim deflektorom na vrhu?
Vizir ti je na nižem ili višem položaju?
A za sjedalo, napisao si da xr ima udobnije sjedalo od standardnog. Kojeg standardnog?
GT said:Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.
fawlty82 said:Kako si riješio problem vjetra, sa ovim deflektorom na vrhu?
Vizir ti je na nižem ili višem položaju?
A za sjedalo, napisao si da xr ima udobnije sjedalo od standardnog. Kojeg standardnog?
smile 77 said:zivnila tema i javili se glavni likovi
neka tako i trba.ajde sad malo materijala za citanje pa mozda netko odrisi kesu.mozda ja prvi
iako ja vise volim naked model
esso_sa said:Dobar je i sivo/bijeli, trebali su ostaviti i tu kombinaciju
Koliko sam upratio, ima vec oko godinu dana kako si kupio XR-a, i dalje zadovoljan ? Jesi rijesio problem vjetra za suvozacicu ?
esso_sa said:Odlican ! Skini te "macje oci" sa viljuski To su krenuli lijepiti na novije modele, valjda neka nova pravila, a bas strse...
GT said:Esso, hvala na tumačenju, sve si dobro pojasnio.
Vizir i deflektor su Puig. Prvo sam uzeo vizir i situacija je bila bolja, ali u normalnom položaju sjedenja, pri cca 130 km/h, su se stvarale izražene turbulencija na tjemenu kacige. Suvozačici je bilo neizdrživo, gore nego sa standardnim koji manje štiti, ali bez turbulencija.
thule_5689 said:Euro4...
99% mojih vožnji su duže ture sa suvozačicom, tako da sve što pišem se odnosi i na nju.esso_sa said:Za tumacenje, koliko pratim i analiziram XR-a, mislim da o njemu znam vise nego o svom motoru
Suvozacicu si spomenuo, a i ja sam te u ranije postu pitao kakva je situacija sa njom ? Je li to HP sjediste udobnije i za suvozaca, da li moze izdrzati na duze ture ? Ili se suvozacica voza samo na kracim relacijama ?
A i to je znaci u sklopu Euro4 norme... Pa ne vjerujem da bi te neko kaznio da ih skines, cisto sumnjam da bi i primijetio u masi drugih motora koji ih nemaju... Osim ako ne naletis na nekog iskusnog policajca koji zna kada je Euro 4 zazivio i sta on podrazumijeva na motorima
GT said:99% mojih vožnji su duže ture sa suvozačicom, tako da sve što pišem se odnosi i na nju.
Na sjedalo nema nikakvih zamjerki. Jedini problem je bila zaštita od vjetra što je izraženo jer je sjedalo suvozača dosta više od vozačevog.
Euro 4 je zafrkancija. Mene više od katadioptera na vilicama bode lonac ispod mašine.
Sada je prisutan na dosta motora, pa da li ga je itko probao obojati u crno, bojom otpornom na temperaturu?
Koliko si visok?GT said:Evo onda i plavo bijeli... [emoji56]
Sa riješenim problemom vjetra i turbulencija.
Zanimljivo je da znam troje koji su na njega prešli sa fz1... [emoji965]️
Netko je pitao za sjedalo, xr je udobnije od standardnog, bez obzira na debljinu.
Obelyx said:Koliko si visok?
Ja sam ga uzeo na probu kod Tomica i sa standardnim vizirom podignutim u gornji položaj je bolja zaštita od turbulencija nego kod mog Vetsys-a. Žena mi je također rekla da osjeti vjetar ali da nema turbulencija. Meni osobno ne smeta vjetar, onda ne bih motor vozio te sam prije vozio fz8n, nego su mi zbog visine ,192 cm, najveći problem turbulencije.
Poslano sa mog BLA-L09 koristeći Tapatalk
Već sam dobio preporuku za taj MRA a evo i ti sada kažeš, morati ću probati. Samo mi reci o kojem motoru govoriš, Xr-u ?zokx said:MRA radi odlične zamjenske šajbe, a imaju i samo spojlere koji se montiraju na originalni ili njihov vizir. Razlika u turbulencijama u gornjem dijelu kacige je ogromna. Ja sam 194 i imao sam probleme sa turrbulencijama koje sam riješio sa tim spojlerom.
Doduše problem može biti i u kacigi ..
Sent from my iPhone using Tapatalk