Danas sam na autoputu probao ovaj poviseni vizir, do 240 km/h
(pri ovoj brzini se u 6. motor vrti na tacno 10k obrtaja, cisto ako zelite da uporedite prijenosni omjer novog XR sa starim). Ludjacke turbulencije koje sam imao sa standardnim i koje su mi doslovno bacale glavu okolo su nestale ! Bude povremeno nesto sitno na vrhu kacige, zavisno ima li bocnog vjetra ili ako vozim iza slepera, ali nista strasno. I dalje ima buke vjetra, ali se sada bar moze normalno voziti na autoputu 130-150. Ispod 100 km/h je potpuni mir i tisina. U visokom polozaju mi vjetar sada udara tacno u vrh kacige, a u niskom u gornju polovicu vizira i nema turbulencija. Mislim da ce niska pozicija biti idealna za voznju po magistralama. Moram probati
Nadao sam se da ce i buka skroz da nestane, ali je to na motoru sa oklopima izgleda tesko ocekivati. Izgleda da je rjesenje cepici za usi ili kupovina Goldwinga
I tako dok sam po autoputu glumio Rossija, primijetio sam da iznad 200 km/h motor krene malo lelujati lijevo-desno. Sa spustenim vizirom i ovjesom u dynamic se malo smiri, a kada zalegnem bradom na rezervoar onda je k'o strijela. Pretpostavljam da kombinacija visine motora, uspravnog sjedenja, oklopa i vjetra lagano dize prednji tocak ili vjetar jednostavno voza motor okolo ako lijepo ne zalegnes. Ne znam, ali slicno osjetim i kada vozim npr iza slepera, doduse dosta blaze.
Mozda je ta buka vjetra, lelujanje pri vecim brzinama normalno, ali molim prisutne
da uvaze cinjenicu da ja dolazim iz svijeta nakeda sa kojima ovakva iskustva nisam imao. Ovo mi je prvi motor sa oklopima, meni je cudno i sto mi se instrumenti ne okrecu sa guvernalom