Dok se vi vozate i uzivate, u Sarajevu je postalo vec prilicno hladno za ikakvo vozanje; moja sezona je zavrsena…
Zbog cega sam iskoristio priliku da se zabavim sa rjesavanjem prvog od 2 nedostatka koja sam nasao na ovom motoru, a to je - sjediste
Fabricka spuzva i presvlaka - out
View attachment 737160
Vidi se kako se fabricka spuzva vec pocela mrviti na dijelovima koji najvise zuljaju
View attachment 737161
Nova spuzva i presvlaka - in
View attachment 737162View attachment 737163
Radi se o americkom Sargent sjedistu. Nova pjena je jednodijelna i bolje oblikovana (vise slojeva). Presvlaka ne lebdi u zraku kao fabricka nego lijepo prati spuzvu.
Suvozacevo sjediste je sire, manje spicasto i ne ide nizbrdo (prema vozacu) kao fabricko. A i grba protiv klizanja vise nije na sredini nego se je cijeli prednji kraj lagano podignut na dijelu gdje se sastavlja sa vozacevim. Djeluje dosta udobnije, sto mi je bitno jer cesto putujemo udvoje. Vozacevo vise nema bridova, zadnji dio je ravnije i pravilnije povrsine za sjedenje, sa vise slobode pomjeranja. Nema oblik kasike kao fabricko koje je poziciju prakticno zakljucavalo na nacin da glavna tezina sjedenja lezi zapravo na bridovima (koji zuljaju), a ne na sredini sjedista. Ostaje naravno da se provozam malo duze i sve lijepo isprobam, ali ocekujem da ce sigurno trebati i nesto vremena za razradu, da sve sjedne na svoje mjesto.
Visina sjedista je ostala ista.
Druga mana - zvuk ce se na adekvatan nacin rjesavati preko zime
pa cu i to podijeliti kada dodje vrijeme