Sa 300cc na put preko 4000 km jeli izvodivo...?

fawlty82 said:
NC750X ima kao opciju DCT (automatik), znači postoji "normalni" manualni mjenjač i DCT opcija.
Ako ćeš se voziti isključivo po cesti, ima i NC750S verzija.

Samo cesta nista sume i vrleti :D da ga razbijem plakao bi kao dijete rintam ko VO podocnjaci do obraza  :LOL: :LOL: da bi sl.godine polagao i kupio sebi.
 
Davorst89 said:
Uzeo bi ja 1000cc ali kao pocetnik koliko je to pametno. Ali evo ove gore Honde mislim da su kompetentne za mene :). Ali ima iskusnijih ovdje pa cekam savjete :D  :misli: (y) (y)
kao početnik lijepo uzmi 1000cc i ne brini. kontrola trakcije, modovi vožnje, ABS, sve te stvari kojih prije nije bilo sada čine kubikažu nebitnom. motor ide koliko mu daš gasa i to je to.
drugo su sve iskustva ljudi koji misle da 1000cc nije mjera za čovjeka jer su oni supermeni naravno :LOL:
 
Iebi Vyethar said:
kao početnik lijepo uzmi 1000cc i ne brini. kontrola trakcije, modovi vožnje, ABS, sve te stvari kojih prije nije bilo sada čine kubikažu nebitnom. motor ide koliko mu daš gasa i to je to.
drugo su sve iskustva ljudi koji misle da 1000cc nije mjera za čovjeka jer su oni supermeni naravno :LOL:

Koliko mu das gasa i koliko si pametan jer ima budala na 50cc poginu ne docekaju 1000cc i s tim se slazem al bas sad 1000cc da uzmem nebi iz finansijskog razloga i zbog neiskustva ima mod voznje, abs kontrola svega i svacega alii skupe su te igracke za mene.
 
a to je drugi par rukava.
btw svake godine vidim ljude iz austrije i njemačke moji dođu na more na biciklama. na svakoj osovini po 2 torbe..
tako da kubikaža možda nije toliko bitna koliko je vozač  :mrgreen:
 
Ljudi sa 50 ccm idu oko svijeta ne vidim zašto nebi odgovaralo 300 ccm

ja imam gs -a 500 ccm ( 489 ) i sasvim je dovoljno za putovat a nije pre jak ni pre slab ja i cura se vozimo i baš ne vidim neki gubitak snage na ubrzanjima dobro osjeti se težina ali zanemarivo

tako da po mom mišljenju uzmi si bolje nešto tipa kawasaki er5 , suzuki gs 500 , honda cb 500 , ili nešto slično i vozi se cijenovno prihvatljivi a jeftini za održavanje a lijepo se naučit vozit s njim .

ja idem sad za par dana za hrv iz njemačke s mojim dobro to je samo cca 1200 km lagane vožnje planiram u dva dana odvest

i na svakom motoru se osjeti umor na dupetu to zapamti
 
Iebi Vyethar said:
a to je drugi par rukava.
btw svake godine vidim ljude iz austrije i njemačke moji dođu na more na biciklama. na svakoj osovini po 2 torbe..
tako da kubikaža možda nije toliko bitna koliko je vozač  :mrgreen:

Pa da u glavi sta je tako ce ti i biti. Ima ljudi znas ogovaraju me neki sta ce mi novo npr prvo kaze kupi sta do 500€ ispadaj se/polomim se koji put  :misli: :misli: :LOL: . Ja znam kamaru ljudi koji nikad nisu pali a i znam izvrsnih vozaca koji su vidi cuda Xputa pali.
 
tibika21 said:
Ljudi sa 50 ccm idu oko svijeta ne vidim zašto nebi odgovaralo 300 ccm

ja imam gs -a 500 ccm ( 489 ) i sasvim je dovoljno za putovat a nije pre jak ni pre slab ja i cura se vozimo i baš ne vidim neki gubitak snage na ubrzanjima dobro osjeti se težina ali zanemarivo

tako da po mom mišljenju uzmi si bolje nešto tipa kawasaki er5 , suzuki gs 500 , honda cb 500 , ili nešto slično i vozi se cijenovno prihvatljivi a jeftini za održavanje a lijepo se naučit vozit s njim .

ja idem sad za par dana za hrv iz njemačke s mojim dobro to je samo cca 1200 km lagane vožnje planiram u dva dana odvest

i na svakom motoru se osjeti umor na dupetu to zapamti

Hvala ti puno razmotrit cu i uzeti u obzir tvoje prijedloge ( evo me kao da radim negdje u birokraciji sa odgovorom " razmotrit itd "  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL: )
 
Bolje uzmi 500-600 neki cestovni, jer ce ti 300 brzo dosadit, a i putovanje ti je duze s njim, ja sam sa 125 ako idem negdi dalje nikad doc, pogotovo u dvoje, npr Honda cbf600 je odlican motor za pocetnike, vozi se kao bicikla, bas je povozit, i vecinom je u autoskolama za polagati, ja sam polaga na njemu i motor je odlican
 
Fiićo said:
Bolje uzmi 500-600 neki cestovni, jer ce ti 300 brzo dosadit, a i putovanje ti je duze s njim, ja sam sa 125 ako idem negdi dalje nikad doc, pogotovo u dvoje, npr Honda cbf600 je odlican motor za pocetnike, vozi se kao bicikla, bas je povozit, i vecinom je u autoskolama za polagati, ja sam polaga na njemu i motor je odlican

Mislim da cu uzeti Hodnu 500X 2016 ili 2017.
 
Ja san sa 25g zaradija i ušpara za prvi pravi motor,  kupija od rodijaka Suzuki gsxf 750.
Nakon druge sezone mi je već posta "mali" onda san priša prag od 1000ccm.
Tehnologija je na današnjim motorima otišla dalleko.
Ako si u glavi zrela osoba, sudeći po sinonimu si 89 godište,  ne vidim zašto ne bi starta sa većom kubikažon....

Na tvom mistu nebi kupova nov motor, rabljeni su u Njemačkoj jako dobro održavani i kupuješ ih sa garancijom.



Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
Dobro govori elias za Njemacku. Da zivim tamo lakse  bi se odlucija uzet rabljeni nego ovde. 500x je dobar izbor, al isto razmisli o 750x. 500-ica je za one koji nemaju dovoljnu kategoriju u vozackoj. Jer između njih nije neka razlika u brzini a opet ima 250ccm vise. Jedino sta mislim da je 500x manji pa je za nize vozace prakticniji za po gradu.
 
Cvitalo said:
Dobro govori elias za Njemacku. Da zivim tamo lakse  bi se odlucija uzet rabljeni nego ovde. 500x je dobar izbor, al isto razmisli o 750x. 500-ica je za one koji nemaju dovoljnu kategoriju u vozackoj. Jer između njih nije neka razlika u brzini a opet ima 250ccm vise. Jedino sta mislim da je 500x manji pa je za nize vozace prakticniji za po gradu.

Uhhhh sad gledam 750X hahaha premocan je. A novo ili polovbo me ne brine jer cu ga uzet na rate jedno ili drugo ( a posto se ne razumijem u motore ) kod polovnog mi netko moze i uvalit sta.  Pomazete puno hvala vam :D
 
Elias said:
Ja san sa 25g zaradija i ušpara za prvi pravi motor,  kupija od rodijaka Suzuki gsxf 750.
Nakon druge sezone mi je već posta "mali" onda san priša prag od 1000ccm.
Tehnologija je na današnjim motorima otišla dalleko.
Ako si u glavi zrela osoba, sudeći po sinonimu si 89 godište,  ne vidim zašto ne bi starta sa većom kubikažon....

Na tvom mistu nebi kupova nov motor, rabljeni su u Njemačkoj jako dobro održavani i kupuješ ih sa garancijom.



Poslano sa Crkvenog Zvonika

Azreo jesam sl.godine cu imati 29 a motor kupujem jer zelim putovati i uzivati a ne da divljam to je  i razlog zasto gledam ADV motore a ne sportske. 
 
E onda je to još jedan plus za veći motor.
Vjeruj mi, mali će ti jaaaako brzo postat još manji nego što je.
NC750X je jako povozan motor, naviknut ćeš se jako brzo na njega. Nije ništa nezgodniji nego ti mali od 300ccm.
Ta klasa je kindergarten.

Ako polovnog kupuješ kod Händler-a  ne brini, povedi nekog ko zna procijeniti potrošenost guma, lanca, kočioni pločica, obavezno servisnu knjižicu na uvid i izdašnija probna vožnja.

Tojeto.

pogledaj ovu tu



Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
Elias said:
E onda je to još jedan plus za veći motor.
Vjeruj mi, mali će ti jaaaako brzo postat još manji nego što je.
NC750X je jako povozan motor, naviknut ćeš se jako brzo na njega. Nije ništa nezgodniji nego ti mali od 300ccm.
Ta klasa je kindergarten.

Ako polovnog kupuješ kod Händler-a  ne brini, povedi nekog ko zna procijeniti potrošenost guma, lanca, kočioni pločica, obavezno servisnu knjižicu na uvid i izdašnija probna vožnja.

Tojeto.

pogledaj ovu tu



Poslano sa Crkvenog Zvonika

Car si hvala ti 😊
 
E sad kad si kroz par dana preskočija sve one nepotrebne kubikaže  :mrgreen: , možeš počet čitat o motorima koji te zanimaju. Ovo šta ću sljedeće reć je izvan moje domene jer je NC750 najjače šta sam vozija, al glupo bi bilo ne pogledat još jedina dva Endura koji su ti ostali (Tracer mislim da je prebrz), a to su V-strom i Versys. Za versysa čujem da baš ne prašta greške al neka iskusni kažu. V-strom je kralj gutanja kilometara. I jedan i drugi su brži od NC-a pa ne bi zna koliko je to ulazak u ozbiljniji svijet i koliko to je ili nije za početnika.

Koliko si visok i to je pitanje. NC će prije bit za niže ljude od Stroma, a ako su uber nizak onda postoji i NC750s naked inačica da ne govorim oc NC700CTX-u modernom cruiseru. A tu je za prave početnike (ka šta sam i ja) i DCT opcija NC-a automatskog mijenjača.
 
Cvitalo said:
E sad kad si kroz par dana preskočija sve one nepotrebne kubikaže  :mrgreen: , možeš počet čitat o motorima koji te zanimaju. Ovo šta ću sljedeće reć je izvan moje domene jer je NC750 najjače šta sam vozija, al glupo bi bilo ne pogledat još jedina dva Endura koji su ti ostali (Tracer mislim da je prebrz), a to su V-strom i Versys. Za versysa čujem da baš ne prašta greške al neka iskusni kažu. V-strom je kralj gutanja kilometara. I jedan i drugi su brži od NC-a pa ne bi zna koliko je to ulazak u ozbiljniji svijet i koliko to je ili nije za početnika.

Koliko si visok i to je pitanje. NC će prije bit za niže ljude od Stroma, a ako su uber nizak onda postoji i NC750s naked inačica da ne govorim oc NC700CTX-u modernom cruiseru. A tu je za prave početnike (ka šta sam i ja) i DCT opcija NC-a automatskog mijenjača.

Visok sam 1.84cm.

Mislim od ovih gore motora koje si spomenuo da je Honda naj pouzdanija. Mene licno sto se tice brzina mi nije bitna jer NC750X ide do 188kmh mislim. Ja gledam komfor i ekonomicnost/potrosnju na to stavljam priotitete ali to sam ja. Netko drugi zeli brzinu i ne zanima ga nista drugo.

Ali ima ovdje ljudi koji znaju puno vise pa neka kazu...
 
Ne ogranicavaj se na kubikazi nikako,pogoto ako kupujes novo... Vrlo brzo ce ti dosaditi pa ces ga prodati pa ces naravno i popusiti koji som eura da bi kupio nesto jace... Kupis odmah 600 ili 750 da ima 50-60 konja i prst u uho...  Kad krenes u autoskolu skuzit ces da 600 ccm nije neukrotiva zvijer...  (y)
 
Ja ti savjetujem malog stroma ili sličan motor jer se meni čini da ćeš i ti kao i dosta nas slavonaca biti često na relaciji DE-HR, i bit će ti fora prvi i drugi puta ići dolje sa slabim motorom ali treći puta ti se već neće dati, zapamti - prvi puta si ushićen, sretan... a treći puta sam sebi priznaješ da je to katastrofa, sporo, teško, vjetar, kiša, budale na autoputu, bole leđa, mali rezervar, ... i sve to jer nemaš primjeren motor za takav put.

npr evo ti računica koju nudi Suzuki Deutschland, sa kaucijom od 2000 eura: 96 rata po 81,65 €

odluči se za motor po želji i istraži financiranje, kamatu, kolko često ti je servis itd

sretno  (y)
 

Attachments

  • lrv-strom_650xt_yellow_gold_wheels_side_facing_right.png
    lrv-strom_650xt_yellow_gold_wheels_side_facing_right.png
    639.6 KB · Views: 146
Author said:
Ja ti savjetujem malog stroma ili sličan motor jer se meni čini da ćeš i ti kao i dosta nas slavonaca biti često na relaciji DE-HR, i bit će ti fora prvi i drugi puta ići dolje sa slabim motorom ali treći puta ti se već neće dati, zapamti - prvi puta si ushićen, sretan... a treći puta sam sebi priznaješ da je to katastrofa, sporo, teško, vjetar, kiša, budale na autoputu, bole leđa, mali rezervar, ... i sve to jer nemaš primjeren motor za takav put.

npr evo ti računica koju nudi Suzuki Deutschland, sa kaucijom od 2000 eura: 96 rata po 81,65 €

odluči se za motor po želji i istraži financiranje, kamatu, kolko često ti je servis itd

sretno  (y)

U pravu si :D hvala za savjete