Sa 300cc na put preko 4000 km jeli izvodivo...?

Ili...kupi šta ti s najviše sviđa.  :mrgreen: Ne ide NC baš 188, možda u nekim idealnim uvjetima. Ide do 150-160 vrlo lako a kasnije se to više ne može zvat nekim ubrzanjem. Ja sam uvatija nekih 177 po satu. Al putna od 150 ide bez problema, a iznad toga je ionako neugodno na svakom motoru.

V-strom je iznimno pouzdan. Ja bi svakako dvojbu ima oko njega i NC-a. V-strom te rastegne na volanu, dok na NC-u imaš malo zgrčenije noge. V-strom je jači, NC ima misto za kacigu umisto lažnog tanka a troši manje goriva dok bi za V-stroma tribalo vidit koliki mu je tank iako to nije neka razlika u potrošnji. Vidi ima li V-strom zaštitu kolina od vitra, jer NC nema iako u opremi to i nije toliko bitno. Sve su ovo detalji. Iako mi je prirodno da ja dajem prednost NC-u jer sam ga ima, mislim da bi ipak triba prije ciljat V-stroma s obzirom da ti visina nije problem. Koliko sam skužija razlika je između prošlogodišnjeg i ovogodišnjeg modela u izgledu pa bi i na to triba obratit pozornost ako modela iz 2016.-e još ima na lageru u Njemačkoj. Svakako šta god odlučiš, nećeš falit. Samo ako kojim slučajem ti ili na jednom ili na drugom ne bude dovoljno udoban sic, nemoj se odma kajat nego budi spreman uložit u udobniji. Nisu svako dupe i položaj sjedenja jednaki i ne može svima odgovarat.
 
Veliš radiš dva posla.
Moj prijedlog ti je:
nemoj kupovat na rate , sačekaj i skupi svotu koju želiš izdvojiti za motor.
Ne zaboravi opremu, porez, registraciju, osiguranje.

Zvuči glupo ali nije.
Tako nećeš imati konstantne troškove.
Stara je mudrost "ispruži se koliko se možeš pokrit"
iako je danas moderno kupovati na rate, to je lošije riješenje.
Uz to imaš i kamatu koja sve poskupljuje.




Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
Elias said:
Veliš radiš dva posla.
Moj prijedlog ti je:
nemoj kupovat na rate , sačekaj i skupi svotu koju želiš izdvojiti za motor.
Ne zaboravi opremu, porez, registraciju, osiguranje.

Zvuči glupo ali nije.
Tako nećeš imati konstantne troškove.
Stara je mudrost "ispruži se koliko se možeš pokrit"
iako je danas moderno kupovati na rate, to je lošije riješenje.
Uz to imaš i kamatu koja sve poskupljuje.

Da ja tako radim, još bi skuplja za vozački položit.  :LOL:
 
Cvitalo said:
Da ja tako radim, još bi skuplja za vozački položit.  :LOL:

:LOL:  :mrgreen: haha velika većina bi tako jer ne vrijedi čekat i skupljat i uvijek iskoči neki k.. i odu pare u drugo, ovako ako ima ok posao jebeš 200 eura koje će otić na motor, to govorim i o rati, mjesečnom osiguranju koje se ovdje plaća, gorivu i svime vezano za motor
 
Rate su nezahvalne jer su dugoročne i neznaš šta će bit za nekoliko mjeseci ili godinu-dvi.
Zar ništa niste naučili iz ove financijske krize.
Najmanji teret te odvuče u dužničko ropstvo i ADIO privatna imovina.
Rate su višala oko vrata ili povodac....



Poslano sa Crkvenog Zvonika
 
Racunao sam ja i na to, regristracija, oprema, osiguranje i za to ne mogu toliko skupit para do sl.godine ( aprila ) plus vozacka koja ovdje kosta od 1500 do 2000€. Tako da mi rata od 160/250€ ne znaci nista i necu imati drugacije love, jer kamate su tu nepromjenjive a i nisu kao kod nas dole po 8/9/12%. Ne moze mili moji i pare i jare :D
 
Elias said:
Rate su nezahvalne jer su dugoročne i neznaš šta će bit za nekoliko mjeseci ili godinu-dvi.
Zar ništa niste naučili iz ove financijske krize.
Najmanji teret te odvuče u dužničko ropstvo i ADIO privatna imovina.
Rate su višala oko vrata ili povodac....

pa jel kaze covjek da je u njemackoj, ovdje nema te krize, nades novi posao isti dan nakon sto jedan prekines, ja sam u pocetku mijenjao poslove ko carape jer sam mogao birati dok nisam dosao do nekog zadovoljstva

osiguranje za prvi motor od 1000 ccm (100 ks) je 150 eura godisnje, plativo u mjesecnim ratama i izade te kao 2 piva u bircu
 
Author said:
pa jel kaze covjek da je u njemackoj, ovdje nema te krize, nades novi posao isti dan nakon sto jedan prekines, ja sam u pocetku mijenjao poslove ko carape jer sam mogao birati dok nisam dosao do nekog zadovoljstva

osiguranje za prvi motor od 1000 ccm (100 ks) je 150 eura godisnje, plativo u mjesecnim ratama i izade te kao 2 piva u bircu

Ja se odricem svega, odjece, izlazaka, luksuza. Ne pusim,  ne pijem kavu nekad samo sa drugovima odem  na 2/3 pive i to jednom ili 2put u mjesecu. I ostane mi mjesecno izmedju 800 i 1200€ sa strane pa do sl.godine aprila izracunajte koliko je to para. Ali tucem dva posla i svaki mjesec imam najmanje 250h. Jer sam to sebi zacrtao i tacka sad je samo izmedju eto Suzukija ili Honde a rata mjesecno nije veca od 220€. Morate i obratit paznju da se ovdje motor ne gleda kao u BiH ( ne znam za Hrvatsku ) pod luksuzom, vec je u DE normalno prevozno sredstvo. Tako da ostajem pri ratama, jos samo da se odlucim sta uzeti tada i idemo zivjeti san ❤😊
 
Elias said:
Rate su nezahvalne jer su dugoročne i neznaš šta će bit za nekoliko mjeseci ili godinu-dvi.
Zar ništa niste naučili iz ove financijske krize.
Najmanji teret te odvuče u dužničko ropstvo i ADIO privatna imovina.
Rate su višala oko vrata ili povodac....

Nemoj se ljutit al kad god sam cuja ovakav tekst uvik je bilo ili od osobe koja puno bolje stoji od mene ili od osobe koja nema nista i ne ide nigdi. Ja u kreditima funkcioniram vec 12 godina. Sve sta si reka sam prosa ukljucujuci i franak eru. Jednom sam uspija izac iz svega al tada nisam moga kupit nista vec samo zivit rasterecen dugova sta naravno nije lose. Al kad dozivis kako ljudi umru a pola stvari nisu dozivili u zivotu jer su cekali i bizali od zaduzenja..zivot prođe i cemu onda sve. Jebes sve i zivi svoj san...to je moto.  (y)
 
Iz prve ruke:
Ja sam sa 250 ccm sa ženom kao saputnikom bez problema napravio cca 2700 km Rijeka -Ohrid Makedonija -Rijeka. Samo trebaš živce za pretecanje kampera i kamiona (motor je imao 21 KS). Sa onim što namjeravaš uzeti to neće biti problem. Frend vozi Aquilu koja je 30 ks i to mu je dovoljno i za ta pretjecanja, za okupljanje čoperaša u vodicama je u jednom danu napravio 650 km. Znači nemaš beda  (y) Vozi.
 
Djoni_ said:
Iz prve ruke:
Ja sam sa 250 ccm sa ženom kao saputnikom bez problema napravio cca 2700 km Rijeka -Ohrid Makedonija -Rijeka. Samo trebaš živce za pretecanje kampera i kamiona (motor je imao 21 KS). Sa onim što namjeravaš uzeti to neće biti problem. Frend vozi Aquilu koja je 30 ks i to mu je dovoljno i za ta pretjecanja, za okupljanje čoperaša u vodicama je u jednom danu napravio 650 km. Znači nemaš beda  (y) Vozi.

Hvala  (y)
 
Nisam detaljno pročitao sve odgovore, al vidim da ide u smjeru sa 300cc na Hondu NC ili V-Strom. S bilo kojim od toga ćeš moći na put. Samo je pitanje udobnosti i dnevne kilometraže. Čini mi se da je V-Strom kompletniji u startu (650), a NC je štedljiviji i ima fora spremište za kacigu umjesto rezervoara. Imaš i praktičnost skutera i voznost klasičnog motocikla u jednom. Cijena je sigurno veća nego nekakav Versys 300, V-Strom 250 ili skuter od 300cc, al mislim da vrijedi. V-Strom 650 je možda skuplji od Honde NC. Ne znam kako idu cijene. Ako si još neodlučan i kratak s parama, ja bi ti preporučio stariji model NC700X. Taj ima 35kw i spada u A1 kategoriju za početnike. Ako ti nije bitno, onda se isplati dati 1500 eura više za polovni 750. Ja imam NC700X i idem ovo ljeto na put od 17.000 km. Za takvo nešto moraš još dosta uložiti u dodatnu opremu, al da znaš da može ako ti želja za putovanjima bude rasla nakon što kupiš motor.
NC je zbilja pouzdan motor. Negdje govore da je ta mašina potakla od mašine iz Honda Jazz auta. Ne znam jel istina, al definitivno servisni intervali (ulje svaki 12, a filter zraka svakih 24 tisuće) i ograničenje obrtaja na 6500 upućuju da se ne radi o klasičnoj moto mašini ove kubikaže. Meni je potrošnja bez imalo ustručavanja 3,37 l/100 km. Na autocesti mi je tempo 120-140 km/h, a običnom cestom nisam puno brži od auta jer nema dovoljno snage za ekspresna preticanja. Malo je lakše nego u autu, ali opet treba dobra kalkulacija prije nego se krene u preticanje. Ovdje možeš vidjeti koliko drugi troše ako ti je to važan faktor https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?vehicletype=2&gearing=1&powerunit=2

Eto ti iz prve ruke par informacija. Također savjetujem da kupiš motor tipa NC prije nego skuter. Baš mislim na NC  u toj usporedbi jer imaš spremište na kacigu kao na skuteru što nemaju drugi klasični motocikli koji su do sada spominjani. Zbilja je praktično i ne trebaš kofere osim ako ideš na put. Računaj šta god da uzmeš, ako nisi dobio kofere u kompletu, trebat će ti još par stotina eura za nosač i kofere.
 
Mali_r said:
Nisam detaljno pročitao sve odgovore, al vidim da ide u smjeru sa 300cc na Hondu NC ili V-Strom. S bilo kojim od toga ćeš moći na put. Samo je pitanje udobnosti i dnevne kilometraže. Čini mi se da je V-Strom kompletniji u startu (650), a NC je štedljiviji i ima fora spremište za kacigu umjesto rezervoara. Imaš i praktičnost skutera i voznost klasičnog motocikla u jednom. Cijena je sigurno veća nego nekakav Versys 300, V-Strom 250 ili skuter od 300cc, al mislim da vrijedi. V-Strom 650 je možda skuplji od Honde NC. Ne znam kako idu cijene. Ako si još neodlučan i kratak s parama, ja bi ti preporučio stariji model NC700X. Taj ima 35kw i spada u A1 kategoriju za početnike. Ako ti nije bitno, onda se isplati dati 1500 eura više za polovni 750. Ja imam NC700X i idem ovo ljeto na put od 17.000 km. Za takvo nešto moraš još dosta uložiti u dodatnu opremu, al da znaš da može ako ti želja za putovanjima bude rasla nakon što kupiš motor.
NC je zbilja pouzdan motor. Negdje govore da je ta mašina potakla od mašine iz Honda Jazz auta. Ne znam jel istina, al definitivno servisni intervali (ulje svaki 12, a filter zraka svakih 24 tisuće) i ograničenje obrtaja na 6500 ukućuju da se ne radi o klasičnoj moto mašini ove kubikaže. Meni je potrošnja bez imalo ustručavanja 3,37 l/100 km. Na autocesti mi je tempo 120-140 km/h, a običnom cestom nisam puno brži od auta jer nema dovoljno znage za ekspresna preticanja. Malo je lakše nego u autu, ali opet treba dobra kalkulacija prije nego se krene u preticanje. Ovdje možeš vidjeti koliko drugi troše ako ti je to važan faktor https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/1260-NC_700X.html?vehicletype=2&gearing=1&powerunit=2

Eto ti iz prve ruke par informacija. Također savjetujem da kupiš motor tipa NC prije nego skuter. Baš mislim na NC  u toj usporedbi jer imaš spremište na kacigu kao na skuteru što nemaju drugi klasični motocikli koji su do sada spominjani. Zbilja je praktično i ne trebaš kofere osim ako ideš na put. Računaj šta god da uzmeš, ako nisi dobio kofere u kompletu, trebat će ti još par stotina eura za nosač i kofere.

Odlucio sam se za Hondu NC750X polovnu e sad dal 2016to ili 2017to godiste to cu jos vagati.
Iz razloga te fore za kacigu ( a di onda gorivo sipam hahahaha ? ) ekonomicnost, pouzdanost a cinjenica da je taj motor Hondin prosle godine u  EU bio naj prodavaniji govori da se radi o itekako kompetentnom motoru.
Kofere cu nabaviti na Amazonu kao momku ne treba mi nesto preglomazno ni najskuplje ponuda je siroka naci ce se nesto a za pocetak idem prema Balkanu tako da je to put od izmedju 3000 i 6000 km i ne treba mi za taj put nesto posebno opreme , ali to zavisi od osobe do osobe.
 
Gorivo sipaš ispod zadnjeg sica. Dijelove i opremu najbolje traži na ebayu ili na https://www.ebay-kleinanzeigen.de/. Tamo možeš naći povoljne ponude. Najbolje ti je najnoviji model ako ti je slična para jer je to Euro4 motor i manja su davanja. Dolazi s boljim ovjesom i digitalnim satom. Ostalo je manje više slično. Ako ćeš gledat jeftiniju ponudu, onda ni 2015/16 model nije loš. Pašu svi dijelovi i dodatna oprema od modela 700 i 750 pa imaš puno toga povoljno na njemačkim oglasnicima. Novi model su mijenjali pa većina više ne paše od prijašnjih modela. To ti može biti faktor kod odluke ako gledaš da jeftinije prođeš. Osim motora treba u startu računati i na trošak opreme. Imaš njemački forum gdje možeš naći sve što te bude zanimalo http://nc750.de/ Sretno s kupnjom!
 
Mali_r said:
Gorivo sipaš ispod zadnjeg sica. Dijelove i opremu najbolje traži na ebayu ili na https://www.ebay-kleinanzeigen.de/. Tamo možeš naći povoljne ponude. Najbolje ti je najnoviji model ako ti je slična para jer je to Euro4 motor i manja su davanja. Dolazi s boljim ovjesom i digitalnim satom. Ostalo je manje više slično. Ako ćeš gledat jeftiniju ponudu, onda ni 2015/16 model nije loš. Pašu svi dijelovi i dodatna oprema od modela 700 i 750 pa imaš puno toga povoljno na njemačkim oglasnicima. Novi model su mijenjali pa većina više ne paše od prijašnjih modela. To ti može biti faktor kod odluke ako gledaš da jeftinije prođeš. Osim motora treba u startu računati i na trošak opreme. Imaš njemački forum gdje možeš naći sve što te bude zanimalo http://nc750.de/ Sretno s pratim!

Odlicno hvala.

E sad vi sto ste u svabiji osiguranje sta, koliko zasto sta da i zasto sta ne?
 
Davorst89 said:
Odlucio sam se za Hondu NC750X polovnu e sad dal 2016to ili 2017to godiste to cu jos vagati.
Iz razloga te fore za kacigu ( a di onda gorivo sipam hahahaha ? ) ekonomicnost, pouzdanost a cinjenica da je taj motor Hondin prosle godine u  EU bio naj prodavaniji govori da se radi o itekako kompetentnom motoru.
Kofere cu nabaviti na Amazonu kao momku ne treba mi nesto preglomazno ni najskuplje ponuda je siroka naci ce se nesto a za pocetak idem prema Balkanu tako da je to put od izmedju 3000 i 6000 km i ne treba mi za taj put nesto posebno opreme , ali to zavisi od osobe do osobe.

Za put od 3000 do 6000 km ipak trebaš malo više dodatne opreme, recimo poželjna je osnovna kamp oprema kako ne bi ovisio o tome da li nađeš sobu ili ne (u kampu uvijek ima mjesta za motor i mali šator) dalje bolja tank torba, navigacija, a poželjno je i neko malo plinsko ili špiritno kuhalo te lagana posuda za kuhanje. Kako si napisao da nemaš baš puno love preporučio bih da malo uložiš u sve navedeno, riješit će ti puno manjih problema (jedna juha iz vrećice paše jako dobro ako si par dana na suhoj hrani roštilju pizza i sl.). Inače ja već dosta dugo putujem sa Kawasaki 500 ccm/50 KS i to je dovoljno za većinu putovanja ali ako imaš pustolovni duh preporučio bih ti obvezno putni enduro (ma koji od pouzdanih, a ima ih više) s tim da se ne opterećuješ da li je 2 ili 5 godina star, za dobro održavan motor to nije puno, a nakon dobrog pregleda i ozbiljnog servisa može biti jednako pouzdan kao novi.  Zanima me što ćeš na kraju kupiti  :misli: