SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Vyp,
puno toga piše na forumu vezano za ostupak u HR nakon što motor dovezeš, ali molim te malo detaljnije, a i netko drugi tko je uvozio iz Njemačke, vezano za odjavu u Njemačkoj.
Gdje se radi (koja ustanova), koji dokumenti su potrebni za odjavu? Što u slučaju da po motor idem za vikend kada možda ne rade uredi gdje se radi odjava, a pretpostavljam da za odjavu koju prepostavljam radi prodavatelj,  treba original prometne koja i meni treba za dovesti motor do HR.
Možda da editiraš svoj post, pa da sve bude u jednom tekstu.

I ako znaš, kako Nijemci zovu prometnu dozvolu?
 
bbrnero said:
Vyp,
puno toga piše na forumu vezano za ostupak u HR nakon što motor dovezeš, ali molim te malo detaljnije, a i netko drugi tko je uvozio iz Njemačke, vezano za odjavu u Njemačkoj.
Gdje se radi (koja ustanova), koji dokumenti su potrebni za odjavu? Što u slučaju da po motor idem za vikend kada možda ne rade uredi gdje se radi odjava, a pretpostavljam da za odjavu koju prepostavljam radi prodavatelj,  treba original prometne koja i meni treba za dovesti motor do HR.
Možda da editiraš svoj post, pa da sve bude u jednom tekstu.

I ako znaš, kako Nijemci zovu prometnu dozvolu?

nemam pojma kak je zovu prometnu, zelena je...
ima dvije...valda je jedna knižica, druga prometna...

ja sam kupio motor u subotu i reko je da mu ostavim prometnu radi odjave...
da ce mi poslat kad odjavi...
imo sam samo kupoprodajni ugovor...
bilo bi dobro da tražiš da ti fotokopira promeznu i imas ugovor i dobro...
meni je on dao prometnu pa me zvao da mu treba radi odjave...
dao sam mu na parkingu, tak da nisam fotokopiro...

dosla mi je prometna nakon tjedan dana...
pazi da imas original ugovor...
on ti treba za registraciju...
za porez platit trebas kopije imat, original prometnu, coc, na uvid...
za homologaciju, coc, prometnu, može bit i kopija ugovora...
onda za regu trebas original ugovor...
ako imas kopiju ili skenirani mogli bi te zajebavat...
meni s skeniranim nisu htjeli registrirat u jednoj stanici...
kao nema tragova olovke, skeniran je...
otisu u drugu stanicu i proslo bez problema...





 
Najbolje vam je nac speditera da vam obavi carinu, njemu date coc ili tehnicku specifikaciju ako nema uvoznika u hr, prometnu veliku i malu ako je iz njem., racun ili kupoprodajni ugovor, potpisete punomoc da on obavlja sve umjesto vas i to je to. Ja sam platio speditera 250 kn, ali svima se krecu tu negdje cijene, carinio sam na jankomiru zagreb

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

 
Je li tko uvozio vlastiti motor/auto iz inozemstva, koliko se tu procedura razlikuje?
 
gvo said:
Je li tko uvozio vlastiti motor/auto iz inozemstva, koliko se tu procedura razlikuje?

Sve isto, samo ti netriba kupoprodajni ugovor.
Frend je neki dan proša baš tu proceduru...


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Pozdrav svim Motoljupcima
Evo ja sam isto da zako kazem u postupku da uvezem motor, i zahvaljujem na trudu
Zaista sam dosta saznao i naucio iz vaseg foruma, ali mene intrresira konkretno
Recimo koliko te kostao uvoz motora sve skupa, koja godina i koji model istog....
Jer koliko pratim u njemackoj konkretno notore zaista se daju nac po super cijenama
malo kilometara, i s time da se kod njih motori servisiraju redovno pred svaku sezonu
sto kod nas nije slucaj....tako da i ako je slucajno za put skuplji motor vani nekako
mislim da se opet isplati uvesti.....
Posto kod nas kontrola trzista nikakva, rabljeni motori uvezeni ni bog nezna odakle
icijene su astronomske tj smijesne s obzirom na kilometre i godine.
Zahvaljujem na odgovoru
Kalevra
 
Kalevra said:
Pozdrav svim Motoljupcima
Evo ja sam isto da zako kazem u postupku da uvezem motor, i zahvaljujem na trudu
Zaista sam dosta saznao i naucio iz vaseg foruma, ali mene intrresira konkretno
Recimo koliko te kostao uvoz motora sve skupa, koja godina i koji model istog....
Jer koliko pratim u njemackoj konkretno notore zaista se daju nac po super cijenama
malo kilometara, i s time da se kod njih motori servisiraju redovno pred svaku sezonu
sto kod nas nije slucaj....tako da i ako je slucajno za put skuplji motor vani nekako
mislim da se opet isplati uvesti.....
Posto kod nas kontrola trzista nikakva, rabljeni motori uvezeni ni bog nezna odakle
icijene su astronomske tj smijesne s obzirom na kilometre i godine.
Zahvaljujem na odgovoru
Kalevra

Pozdrav, evo pošto sam prije tjedan dana obavio sve vezano uz unos iz Slo pa ću ti opisati, ali sve je već napisano

Nađeš motor, dogovoriš se sve, odeš po motor, vlasnik ga treba odjaviti i napravite kupoprodajni (bez ovjere) i uzmeš prometnu i ako ima COC odlično (uštedio si 300 kn za potvrdu proizvođača), i naravno platiš motor :D (tu su ti još troškovi puta i prijevoza)

Dođeš u HR i ideš po potvrdu proizvođača ako nemaš COC, potvrda je 300 kn za motor, i nakon toga šalješ sve na carinu za obračun PPMV-a

Možeš sve poslati preko stranice https://e-carina.carina.hr/ppmv/ , ali to ne znači da si podnio zahtjev za izračun PPMV-a, samo si im poslao dokumente i tu sa te stranice možeš isprintati obrazac koji bi inače morao ispuniti, i onda sa svim tim ideš u carinsku ispostavu, taj obrazac koji isprintaš sa stranice, prometna, kupoprodajni, potvrda proizvođača, scan osobne (sve si kopiraj bar 2 puta za svaki slučaj).
Tamo predaš sve papire, tražiš podatke za plaćanje i broj telefona i onda ih zoveš sljedeći dan da vidiš jesu li ti obračunali ppmv, onda ti daju iznos koji platiš i dođeš sa osobnom i potvrdom plaćanja po potvrdu da je plaćen ppmv i dokumente koje si im ostavio.
Koliko te ispada ppmv možeš provjeriti na https://carina.gov.hr/pristup-informacijama/propisi-i-sporazumi/trosarinsko-postupanje/dodatne-informacije-o-trosarinama-i-posebnim-porezima/posebni-porez-na-motorna-vozila-3650/informativni-kalkulator-za-izracun-ppmv-a/4838

Nakon toga na tehnički obaviti homologaciju (412,5 kn) i tehnički i registraciju
izračun registracije https://www.hak.hr/vozila/tehnicki-pregledi/kalkulator/, ako si kupio motor od fizičke osobe onda plaćaš i upravnu pristojbu na stjecanje rabljenih vozila (trebaš značiti na kalkulatoru), ako si kupio u salonu i imaš račun sa naznačenim pdv-om onda to ne plaćaš.
I polica osiguranja koju dogovaraš kod osiguravajuće kuće.

I to je to, uglavnom sve troškove možeš izračunati i sve ti je točno ako imaš ispravne podatke.

 
(y) zahvaljujem...bas sam racunao po tablici kao sto kazes,
I ispada me ppvm 2000tsc kn :021:....
Sto je jis uvijek odlicno s obzirom na motore koje
gledam u njemackoj tj usporedujem sa nasim trzistem....
Lp
K.
 
0ae7e2106bc2eb7f851f9d5e52205dc2.jpg


Koji je ovo iznos???



Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Na 750ccm i starost motora 2012g mi je izbaciilo 2 tisuce pedeset i sest kn....
Regu i osiguranje ne racunam to je notmala.....samo troskovi puta sto se u njemackoj plati i
taj ppmv.
 
Kalevra said:
Na 750ccm i starost motora 2012g mi je izbaciilo 2 tisuce pedeset i sest kn....
Regu i osiguranje ne racunam to je notmala.....samo troskovi puta sto se u njemackoj plati i
taj ppmv.

potvrda proizvođača ako nemaš COC (300 kn) i homologacija (412,5 kn)
 
Bok
Pa da i to je to.....u cijeloj prici je najskuplji prevoz ggore dole po motor i malo zajebancije,
Tako da kad sve zbrojim mogu zakljucit da se itekako isplati otic kupit motor
U inozemstvo....
Buki zahvaljujem..
Lp
K.
 
Jedno pitanje

Jeli se moze uvesti NOVI motor, dakle 0km?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Bilo je govora prije da mora imat neku kilometrazu, nisam siguran


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Getriba said:
Jedno pitanje

Jeli se moze uvesti NOVI motor, dakle 0km?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naravno da može, ali se onda plaća i PDV. Umjesto njihovog poreza se obračunava naš ( u oglasu gledaš neto cijenu i na nju PDV, a ne bruto).

Sent from my Nokia 6.1 using Tapatalk

 
Najskuplji, nema deprecijacije po nijednoj stavci. S time da nije to sad nešto puno više od godišnjaka. Ispada blizu cifra.

Jedino, kao što je rečeno, za novo vozilo se plati vani netto pa obavezno naš PDV, dakle ne igra platiti tuđi porez koji je svugdje manji, ali i to su samo sitni postoci.

Normalno da ima same razlike u početnoj cijeni novog i polovnog, ali sama davanja nisu nešto strašno različita od nečeg iz 2017. ili 2018. što je polovno ili recimo nečeg što se smatra novim.