SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

stipe_zxr said:
Ako je registriran vise od 6 mj ne gleda se kilometraza
Nije istina. Ja imao taj slucaj lani. Scooter 2013 a samo 4200 km.
Zvali me sa carine i pitali dali sam provjerio koliko ima km. Ja vec mislio da me neko
zavaljao i sa ima dva mil km. A ono rece meni lik. Za mene je to polovni,
za moje kolege je polovno, za moga sefa je polovno ali za zakonodavca nije.
Sorry moras platiti PDV po procjeni i eto ja 4,8k kuna ostao laksi. Ali isplatilo se i tako.
 
Kako stoji stvar sa unosom-uvozom motora koji se već nalazi u RH a ima švicarske papire?
Motor je već par mjeseci u garaži u RH

Postoji li opcija da to prođe bezbolno?
 
Iz CH je uvoz i malo je skuplje nego iz EU.
Činimise


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Elias said:
Iz CH je uvoz i malo je skuplje nego iz EU.
Činimise


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
...vidiš
Hvala
dobro da se nisam zeletavao na neviđeno :)
Znao sam da ima neka kvaka  :misli:
 
Raspitaj se na carini.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
stipe_zxr said:
Ako je registriran vise od 6 mj ne gleda se kilometraza
Onda ti imas vezu.
U zakonu jos uvijek stoji da je novo ako ima ispod 6000 km.
 
stipe_zxr said:
Citaj s razumjevanjem. Meni na carini u zd objasnili

Procitaj drugu stavku.

https://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/cars/vat-buying-selling-cars/faq/index_hr.htm

Tebe su na carini u ZD pocastili. I neka su, da bar svakoga tako.
 
Spori said:
Procitaj drugu stavku.

https://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/cars/vat-buying-selling-cars/faq/index_hr.htm


Tebe su na carini u ZD pocastili. I neka su, da bar svakoga tako.

Neznam da su pocastili  :mrgreen:, znam za jednog bmw u zd , vlasnik je cekao da prođe 6 mj da ga doveze..
 
Da li se i za motor plaća ona naknada za otpad, 0,65 kn po kilogramu ka za auto?

A što se tiče polovno/novo, moraju kumulativno bit zadovoljeni uvjeti 6000km i 6mj. Kolega je dobro proša  :mrgreen:

Čuvajte tog lika u poreznoj ko oči u glavi  :LOL:

EDIT:
Da obrazložin ovo polovno/novo:

»Novim prijevoznim sredstvima« u smislu ovoga Zakona smatraju se prijevozna sredstva iz stavka 2. ovoga članka koja ispunjavaju jedan od sljedećih uvjeta:

a) plovila i zrakoplovi su isporučeni unutar tri mjeseca od datuma prve uporabe, a za kopnena motorna vozila ovo razdoblje iznosi šest mjeseci,

b) nisu prešla više od 6.000 km u slučaju kopnenih motornih vozila, nisu plovila više od 100 sati u slučaju plovila ili nisu letjela više od 40 sati u slučaju zrakoplova.


Znači, čim ispunjava jedan od gore navedenih uvjeta (isporučen unutar 6 mj., nije prešao više od 6k km), vozilo je novo, odnosno da bi bilo rabljeno ne smije kumulativno ispunjavat oba uvjeta.
 
j3st3r said:
Da li se i za motor plaća ona naknada za otpad, 0,65 kn po kilogramu ka za auto?

/quote]

Ne placa se ta naknada za motocikle.
 
Zna li tko kakva je situacija s unosom i homologacijom ako se kupi motor sa promjenjenim auspusima? Konkretno zanima me HD sa Vance & Hines auspusima.
 
Endeavour said:
Zna li tko kakva je situacija s unosom i homologacijom ako se kupi motor sa promjenjenim auspusima? Konkretno zanima me HD sa Vance & Hines auspusima.

Ako su upisani u prometnu, sve je ok, nasi samo to prepisu. Isto je sa npr gumama drugih dimenzija.
 
Evo problema, pa ako ko može pomoć.

Unesoh Triumph Street Twin iz Italije. Platija carinu, prošlo homologaciju i onda kolege na istom tehničkom napravili problem oko retrovizora i žmigavaca koji su zapravo dio Triumphove kolekcije ukrasnih/zamjenskih/customiziranih dijelova u svrhu same personalizacije vlastitog motora.

Problem im je šta ti dijelovi nemaju nikakav homologacijski broj na sebi iako sam 99,99% siguran da su origigi jer izgledaju isto kao i oni na ofišl Triumphovoj stranici.

Znalci na tehničkom mi rekli da vratim original dijelove (koje srićom imam) pa će proć (sve skidat, spajat struju ovo ono a i ružnije će izgledat).

I sve sam ja to sad namjerava napravit al sam onda iša pogledat brojeve na originalnim dijelovima i ni oni nemaju nikakav broj!?

Je li moguće da su u krivu i da ne mora svaki dio motora imat neki ugravirani broj na sebi?
Pisa sam sad svim Triumphima po svitu i sutra ću zvat novemu al bi pomoglo ako neko već ima iskustva s ovim.

Lastane pomozi  :(