SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Big G said:
Pozdrav ekipa, spremam se na unos vozila iz Slovenije(ako mi upali). Procitao sam cudestva i puno je pomoglo al volio bi utvrditi gradivo. Znaci sto sve trebam imati za unos motora iz Slo?
-novac(najava iznad 10 000 eura al nosim manje)
-cmr(kupiti u NN ako se ne varam)
-coc(nejasno???)
-odjavljen motor u sloveniji
-nekakav ugovor? (Vjerojatno o kupnji)
Sto jos?

Najbitnije pitanje, kako znati jel motor prolazi nasu homologaciju, ima to gdje za pitati? (Motor je europski pa ne bi smilo bi problema)
Koliko je stranica tocna za izracun poreza? Meni izbaci cca 3500kn

Znaci racunica unosa s regom po mome ne bi smila biti veca od 1000 eura zar ne

Ukratko: motor je rabljen ima 900 ccm tj 898 ccm i 105 ks, 2012 godina i euro 3.

Pomagajte ponuda je luda i cekam svaki dan odlazak.


Sve je detaljno opisano nekuzim kak ti nije jasno. Vrlo je jednostavno, izaberes motor, platis ga, napravite kupoprodajni ugovor kao i kod kupnje prodaje auta, odete ga odjaviti tj taj vlasnik ga odjavi ti platis odjavu. Uzmes knjizice i sa motorom doma. Ako je taj prodavatelj imao coc dokument super ustedio si 300 kn ako nije izvadis ga usvojoj zemlji za 300 kn. Npr kupio si yamahu, nazoves yamaha hr da trebas coc oni ce ti reci di da odes izvadit orioremis 300 kn. Nakon toga odes na homologaciju koja dodje 412 kn cca, i odes na carinu platit poseban porez na motorna vozila ppmv skraceno. Imas tablicu lagano se izracuna koji je iznos. Kad njima to platis dobijes od njih pecat  isve si rijesio mozes ic na tehnicki ili regu ili nemoras ako neces vozit na cesti nego tipa samo po stazi i slicno.
 
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
E da,.... :misli: :misli: :misli: :misli:
Hmmmm,....
Da li je itko pročitao prvi post ove teme?

Ja mislim da jesam, ne sjećam se,... :misli:
 
Spori said:
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
E da,.... :misli: :misli: :misli: :misli:
Hmmmm,....
Da li je itko pročitao prvi post ove teme?

Ja mislim da jesam, ne sjećam se,... :misli:
[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
hondimir said:
A koliko se plaća za oldtimere, poreza i ost. troškova  ?
PPMV= 2000 kn i Homologacija 412,5 kn.
http://www.hros.hr/vrednovanje/
 
Ljudi,
zna li netko jel na tehničkom rade problem ako je na unesenom motoru aftermarket auspuh ili nešto slično?
I drugo pitanje ako tko zna, stara želja mi je naći si Hondin CB-1 400 iz 1989... u njemačkoj ih se može naći, ali me strah jer taj model ima sat u miljama.
Hoće li organi raditi problem sa homologacijom?
:shock:
 
Honda X4??


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Gjuro said:
Ljudi,
zna li netko jel na tehničkom rade problem ako je na unesenom motoru aftermarket auspuh ili nešto slično?
I drugo pitanje ako tko zna, stara želja mi je naći si Hondin CB-1 400 iz 1989... u njemačkoj ih se može naći, ali me strah jer taj model ima sat u miljama.
Hoće li organi raditi problem sa homologacijom?
:shock:

Ja sam na svom starom motoru stavio jednom sat sa miljama, na tehničkom nikakavog problema .
 
hondimir said:
Ja sam na svom starom motoru stavio jednom sat sa miljama, na tehničkom nikakavog problema .

Misliš da neće gnjaviti radi aftermarket auspuha, eventualno žmigavaca? Prije 2 godine me na tehničkom pola sata pilao radi retrovizora na fazeru, ali me kao "uvjetno "pustio... doduše stvarno su bili neki ružni, pornografski  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Gjuro@  Auspuh i zmigavci koji nisu original su najvjerojatnije vec upisani u prometnu ( u D o tome vode racuna), tako da za sve sto je upisano u njihovu prometnu kod nas je legalno, samo to prepisu u nasu novu prometnu (isto je i sa drugim dimenzijama guma i svime ostalim).
 
enduro said:
Gjuro@  Auspuh i zmigavci koji nisu original su najvjerojatnije vec upisani u prometnu ( u D o tome vode racuna), tako da za sve sto je upisano u njihovu prometnu kod nas je legalno, samo to prepisu u nasu novu prometnu (isto je i sa drugim dimenzijama guma i svime ostalim).

O bog te blagoslovio  :mrgreen:
Znači u dojčland po CB-1 za soma eura i viele gruße  :D  (y)

Jedino ne znam je li frka za COC, ali valjda Honda (tj. gospodin Budiša :D ) ne bi radio problem oko potvrde proizvođača....
 
Nemojte se oslanjati na to da švabe upisuju sve što nije original;od tri motora u zadnjih godinu dvije ni jedan nije imao upisano ništa iako su svi imali ponešto (auspusi,žmigavci,viziri,fuzići) a bome nisu ni provjeravali e oznake već su pretresli sve funkcionalno bitno a bio sam na različitim mjestima i nisu uopće ni pitali imam li papire za te sitnice.
Naši su namirisali lovu i ne puštaju kao i za CoC,homologaciju i sl..
Kaže poslovica da nema većeg zagovornika zakona od lopova kad se dočepa vlasti.
 
Robert Mugabe said:
Nemojte se oslanjati na to da švabe upisuju sve što nije original;od tri motora u zadnjih godinu dvije ni jedan nije imao upisano ništa iako su svi imali ponešto (auspusi,žmigavci,viziri,fuzići) a bome nisu ni provjeravali e oznake već su pretresli sve funkcionalno bitno a bio sam na različitim mjestima i nisu uopće ni pitali imam li papire za te sitnice.
Naši su namirisali lovu i ne puštaju kao i za CoC,homologaciju i sl..
Kaže poslovica da nema većeg zagovornika zakona od lopova kad se dočepa vlasti.

Toga me i strah. Stvarno su mi napeti ti stari motori, tipa XT600, VFR 750, CB1. Lani sam se riješio FZ-a i sad bih baš nešto takvo retro uzeo.

Što si mislio pod "Naši su namirisali lovu i ne puštaju kao i za CoC,homologaciju"... hoćeš reći da mi NEĆE gledati te sitnice, ili da će zajebavati isto ko i za COC?
 
Naravno da neće propustiti priliku da uzmu lovu,po zakonu koji su sami napisali.
Ako proizvod ima certifikat i homologiran je u EU,koja je svrha ponovljenog utvrđivanja sukladnosti s EU normama kad isti osvane u HR ?
Pitam za prijatelja.
 
Robert Mugabe said:
Naravno da neće propustiti priliku da uzmu lovu,po zakonu koji su sami napisali.
Ako proizvod ima certifikat i homologiran je u EU,koja je svrha ponovljenog utvrđivanja sukladnosti s EU normama kad isti osvane u HR ?
Pitam za prijatelja.

Ma čak mi je i to ok, samo da ne ispadne da si dovučem motor koji sam htio od 1989, donesem ga u Hrvatsku i potrošim 500 eura, da bi na kraju ispalo da se "kilometar sat ne može homologirati"...
 
Ja sam DR-a kupio u IT, u prometnoj je osim standardnih, imao upisanu jos jednu dimenziju straznje gume, to su uredno prepisali u novu prometnu. Tako da je velika vjerojatnost da i u D vlasnici upisuju u prometnu ono sto je nestandardno na motoru.
 
enduro said:
Ja sam DR-a kupio u IT, u prometnoj je osim standardnih, imao upisanu jos jednu dimenziju straznje gume, to su uredno prepisali u novu prometnu. Tako da je velika vjerojatnost da i u D vlasnici upisuju u prometnu ono sto je nestandardno na motoru.

Tako sam i planirao, našao sam par xt-ova do 1.500 eura u odličnom stanju, čak i par tenerki. To kod nas prvo nema, a drugo ako ima likovi traže po 3000 eura za motor star 20+ godina...
 
Ako itko zna, nie tema ali najblize je pitanju, postoe li probne tablice za automobil kupljen  u Sloveniji? Kazu da vlasnik 3ba odiavit vozilo pa ako postoi neka opcia zoll tabli ka u Njemackoj za dovest ga u HR. I mogu li se stavit probne u HR prie placanja carine?