Big G said:Pozdrav ekipa, spremam se na unos vozila iz Slovenije(ako mi upali). Procitao sam cudestva i puno je pomoglo al volio bi utvrditi gradivo. Znaci sto sve trebam imati za unos motora iz Slo?
-novac(najava iznad 10 000 eura al nosim manje)
-cmr(kupiti u NN ako se ne varam)
-coc(nejasno???)
-odjavljen motor u sloveniji
-nekakav ugovor? (Vjerojatno o kupnji)
Sto jos?
Najbitnije pitanje, kako znati jel motor prolazi nasu homologaciju, ima to gdje za pitati? (Motor je europski pa ne bi smilo bi problema)
Koliko je stranica tocna za izracun poreza? Meni izbaci cca 3500kn
Znaci racunica unosa s regom po mome ne bi smila biti veca od 1000 eura zar ne
Ukratko: motor je rabljen ima 900 ccm tj 898 ccm i 105 ks, 2012 godina i euro 3.
Pomagajte ponuda je luda i cekam svaki dan odlazak.
[emoji16][emoji16][emoji16][emoji16][emoji16]Spori said::misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
E da,.... :misli: :misli: :misli: :misli:
Hmmmm,....
Da li je itko pročitao prvi post ove teme?
Ja mislim da jesam, ne sjećam se,... :misli:
PPMV= 2000 kn i Homologacija 412,5 kn.hondimir said:A koliko se plaća za oldtimere, poreza i ost. troškova ?
Gjuro said:Ljudi,
zna li netko jel na tehničkom rade problem ako je na unesenom motoru aftermarket auspuh ili nešto slično?
I drugo pitanje ako tko zna, stara želja mi je naći si Hondin CB-1 400 iz 1989... u njemačkoj ih se može naći, ali me strah jer taj model ima sat u miljama.
Hoće li organi raditi problem sa homologacijom?
:shock:
hondimir said:Ja sam na svom starom motoru stavio jednom sat sa miljama, na tehničkom nikakavog problema .
enduro said:Gjuro@ Auspuh i zmigavci koji nisu original su najvjerojatnije vec upisani u prometnu ( u D o tome vode racuna), tako da za sve sto je upisano u njihovu prometnu kod nas je legalno, samo to prepisu u nasu novu prometnu (isto je i sa drugim dimenzijama guma i svime ostalim).
Robert Mugabe said:Nemojte se oslanjati na to da švabe upisuju sve što nije original;od tri motora u zadnjih godinu dvije ni jedan nije imao upisano ništa iako su svi imali ponešto (auspusi,žmigavci,viziri,fuzići) a bome nisu ni provjeravali e oznake već su pretresli sve funkcionalno bitno a bio sam na različitim mjestima i nisu uopće ni pitali imam li papire za te sitnice.
Naši su namirisali lovu i ne puštaju kao i za CoC,homologaciju i sl..
Kaže poslovica da nema većeg zagovornika zakona od lopova kad se dočepa vlasti.
Robert Mugabe said:Naravno da neće propustiti priliku da uzmu lovu,po zakonu koji su sami napisali.
Ako proizvod ima certifikat i homologiran je u EU,koja je svrha ponovljenog utvrđivanja sukladnosti s EU normama kad isti osvane u HR ?
Pitam za prijatelja.
enduro said:Ja sam DR-a kupio u IT, u prometnoj je osim standardnih, imao upisanu jos jednu dimenziju straznje gume, to su uredno prepisali u novu prometnu. Tako da je velika vjerojatnost da i u D vlasnici upisuju u prometnu ono sto je nestandardno na motoru.