SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Cvitalo@ Pogledaj malo bolje, na staklima zmigavca bi morao biti broj. Bas gledam zmigavce od suzuki DR-a iz proslog stoljeca, ima homologacijski broj na staklu zmigavca.
 
enduro said:
Cvitalo@ Pogledaj malo bolje, na staklima zmigavca bi morao biti broj. Bas gledam zmigavce od suzuki DR-a iz proslog stoljeca, ima homologacijski broj na staklu zmigavca.

Enduro svaka čast!  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kad svratiš do Splita javi se. Pogleda stare originale i na jedvite jade se vide neke mini brojke. Onda mi nije vrag da mira i odma jutros uteka s posla pogledat imaju li i ti custom žmigavci brojeve i naravno imaju. Tribalo ih je doslovno napipat prstima. Ispričali se na tehničkom.
 
Grangers said:
Kako stoji stvar sa unosom-uvozom motora koji se već nalazi u RH a ima švicarske papire?
Motor je već par mjeseci u garaži u RH

Postoji li opcija da to prođe bezbolno?

Ako vrijede ista pravila kao uvoz iz SAD:

Carina
Pdv
Trosarina
Homologacija
(Za SAD treba jos i potvrda FSB u ZG, tj “pred-homologacijski test”)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Cvitalo said:
Evo problema, pa ako ko može pomoć.

Unesoh Triumph Street Twin iz Italije. Platija carinu, prošlo homologaciju i onda kolege na istom tehničkom napravili problem oko retrovizora i žmigavaca koji su zapravo dio Triumphove kolekcije ukrasnih/zamjenskih/customiziranih dijelova u svrhu same personalizacije vlastitog motora.

Problem im je šta ti dijelovi nemaju nikakav homologacijski broj na sebi iako sam 99,99% siguran da su origigi jer izgledaju isto kao i oni na ofišl Triumphovoj stranici.

Znalci na tehničkom mi rekli da vratim original dijelove (koje srićom imam) pa će proć (sve skidat, spajat struju ovo ono a i ružnije će izgledat).

I sve sam ja to sad namjerava napravit al sam onda iša pogledat brojeve na originalnim dijelovima i ni oni nemaju nikakav broj!?

Je li moguće da su u krivu i da ne mora svaki dio motora imat neki ugravirani broj na sebi?
Pisa sam sad svim Triumphima po svitu i sutra ću zvat novemu al bi pomoglo ako neko već ima iskustva s ovim.

Lastane pomozi  :(
Nisi jedini. Prijatelj je uvozio tripla, John bloor-a, imao izuzeće od homo-ali imao isti problem sa žmigavcima. Stavio je druge i prošao tehnički,iako su gore bili originalni bez oznaka, a piše Triumph na njima.  :wink:
Kad nisu sigurni - kažu da promijeniš, jbga.
 
enduro said:
Naravno da se moze uvesti. Taj motor se uvozi kao starodobno povijesno vozilo (oldtimer), to znaci da se prilikom unosa iz druge zemlje EU placa 2000 kn PPMV, za koje u roku tri godine mozes zatraziti povrat ako prilozis dokument iz Oldtimer kluba hrvatske.

Kako se zatrazi takav povrat? Znas li slucajno vise o tome?

I usput, je li za oldtimer status kod motocikla, sto se tice godina, isto sto i kod automobila? 30 godina plus?
 
Da se samo nadovežem na ovo pitanje,znaći čovjek je došao na motoru u HR(talijan,ali živi u HR)pao je s motora(Kawasaki ER6n)i sad ga hoće prodat takvog ,znaći motor je u HR samo talijanske tablice i papiri,jel isti postupak kao da ga kupujem u Italiji.
 
da li kod uZnesenog motora igra čuvena balkanska finta s darovnim ugovorom?? :mrgreen:
 
taman ženi za božić :mrgreen: to bude im jer mi nisu htjeli priznati austrijski coc u kojem ima 3 puta više podataka nego u našem, vele za skutere može, za motore ne..

https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2019_12_121_2388.html

treba iskoristiti još malo (y)
 
a šta su točno prominili "ako je motorno vozilo u Republici Hrvatskoj registrirano na darovatelja". a ako nije? :misli:

edit:
aha... "Upravna pristojba ne plaća se... ako je motorno vozilo u Republici Hrvatskoj registrirano na darovatelja"... mudro su ovome doskočili  :LOL:
 
U potrazi sam za motorom, i našao sam jedan iz strom iz Austrije koji je u hr(prekupac) trebalo bi napraviti unos.
Problem je u tome sto na kupoprodajnim ugovoru nema imena kupca i datuma i prodavač mi govori da ja stavim datum koji meni odgovara.
Kako je sa nepopunjenim ugovorom usao u RH i dali je to rizicno kupovat na taj nacin
Treba li imati odjavljene knjizice od Austrijanca?
Hvala na pomoci
 
ugovor si možeš i sam napisati kao i dok kupuješ motor u hr :mrgreen:
knjižice moraju biti odjavljene
 
enduro said:
Tako sto na granici unutar EU policija samo provjerava osobne isprave osoba, roba najnormalnije cirkulira. To znaci da me na granici uopce nisu pitali za motor, moja je obaveza bila da ga u roku od 15 dana od prelaska nase granice prijavim carini za odredjivanje PPMV-a.
Kako oni znaju kad si prešao granicu s njim, mislim mora postojati neki  datum ili se gleda datum na ugovoru?
 
geronimo43 said:
Kako oni znaju kad si prešao granicu s njim, mislim mora postojati neki  datum ili se gleda datum na ugovoru?
Obicno ljudi dovezu motor u RH odmah kada ga kupe, tako da bi datum na ugovoru mogao biti pokazatelj, ali on je samo dokaz kada je motor kupljen. Mozes motor kupiti, pa da je npr kod tvog prijatelja u garazi u D, a dovezes ga u RH par mjeseci kasnije, tada bi bilo dobro da imas zig u putovnici sa granice, ili napises izjavu da je motor tog datuma presao granicu RH (jer ga ti fizicki ne moras dovesti, to moze odraditi neka druga osoba), napises kojim vozilom, kojeg datuma i na kojem granicnom prijelazu je motor usao u RH.
 
Meni su na carini u luci (brodom dovezen iz Ancone) uredno zatražili račun i možda još neki dokument ne sićam se više. Ako se kopnenom granicom neko provuče da mu granični policajac samo mahne rukom onda mislim da se može šta se hoće posli.

Sent from my Lenovo P2a42 using Tapatalk
 
Postoji li ikakva dobna granica za uvoz motora i skutera iz zemalja eu i ima li itko iskustva sa R moto iz slovenije,dali se pregovarati o cijenama ili je to to sta piše u oglasniku?
 
geronimo43 said:
Postoji li ikakva dobna granica za uvoz motora i skutera iz zemalja eu i ima li itko iskustva sa R moto iz slovenije,dali se pregovarati o cijenama ili je to to sta piše u oglasniku?

Nema dobne granice za vozila, ona starija od 30 godina se unose kao starodobna vozila, za ostale bitne stavke za davanja (PPMV) su Euro norma, volumen cilindara i godine starosti. Cijene se daju korigirati.
 
enduro said:
Nema dobne granice za vozila, ona starija od 30 godina se unose kao starodobna vozila, za ostale bitne stavke za davanja (PPMV) su Euro norma, volumen cilindara i godine starosti. Cijene se daju korigirati.
(y)
 
Pozdrav ekipa, spremam se na unos vozila iz Slovenije(ako mi upali). Procitao sam cudestva i puno je pomoglo al volio bi utvrditi gradivo. Znaci sto sve trebam imati za unos motora iz Slo?
-novac(najava iznad 10 000 eura al nosim manje)
-cmr(kupiti u NN ako se ne varam)
-coc(nejasno???)
-odjavljen motor u sloveniji
-nekakav ugovor? (Vjerojatno o kupnji)
Sto jos?

Najbitnije pitanje, kako znati jel motor prolazi nasu homologaciju, ima to gdje za pitati? (Motor je europski pa ne bi smilo bi problema)
Koliko je stranica tocna za izracun poreza? Meni izbaci cca 3500kn

Znaci racunica unosa s regom po mome ne bi smila biti veca od 1000 eura zar ne

Ukratko: motor je rabljen ima 900 ccm tj 898 ccm i 105 ks, 2012 godina i euro 3.

Pomagajte ponuda je luda i cekam svaki dan odlazak.