Oprosti na pitanju, jesi li iz Italije uvozio ili.Zanima me kakva je u njih procedura za prijenosOdradio uvoz, na firmu, prodavatelj mi je dostavio motor, uz njega račun i CoC, te dostavni list (to im je bitno da se vidi kada je motor ušao u HR). Elektronski sam popunio poreznu prijavu za izračun PPMV-a, isprintao i zajedno s računom, CoC, prometnom odnio u Poreznu na Jankomir. Prethodno na račun je trebalo u mojoj poreznoj udariti žig za potvrdu o stjecanju. Sljedeći dan su s Jankomira javili kolika je cifra PPMV-a (kod njih kada sam nosio dokumentaciju poslikao sam izgled uplatnice) i napravio uplatu iznosa kojega su rekli. Dan kasnije su javili da im je uplata sjela da i da dođem po potvrdu i dokumentaciju.
Sljedeći dan na stanici za tehnički odrađena homologacija i odmah i registracija.
Obračun PDV-a radilo je moje knjigovodstvo, ono ovisi o namjeni vozila, u mom slučaju pola od punog iznosa 25% PDV-a.
africa twin 1000 uvoz je ispao malo manje od 1000 eura. malo više od 6000 km je imala. Mene zanima koliko bi bio veći uvoz da je motor imao manje od 6000 km?Da li je netko skoro uvozio kakvu litru staru oko 2 godine i malo preko 6000 km?. Koliko se onaj izracun davanja razlikuje od stvarne cifre koju su na kraju platili?
Da li kao za aute do 3 godine starosti obracun vrše prema cijeni koju dobiju od generalnog uvoznika?
Bas me ta situacija zanima. Razlika u ppmv nije prevelika, mozda 200 eura. Ne razumijem kako platiti PDV kao za novi motor kad je vec plačen slovenski DDV. Mozda treba platit samo razliku u PDVu? Jeli nas kače još neki troškovi osim toga?Što se tiče razlike između novog i polovnog motora, da li se baš svaki motocikl koji ima manje od 6000 tretira kao novi motocikl? Recimo ako je polovan i ima manje od 6000 km a stariji je od pola godine i registriran u SLO, da li ću za njega pri uvozu u HR isto morati platiti PDV kao za novi motor?
Hvala
Na znam koji je motor u pitanju, ali u pravilu je senzor brzine na prednjem lančaniku.Vidim da se na PPMV još treba platit i cijeli PDV tako da nije isplativo. Ima li neko savjet kako nabit 2000 km? Brzina se obično mjeri na prednjem kotaču tako da dizanje motora u zrak i davanje gasa neće proć.
Prema poreznom zakonu nebi trebali naplatiti kompletan iznos pdv a ako je vec placen u njemackoj ili gdje vec.Bas me ta situacija zanima. Razlika u ppmv nije prevelika, mozda 200 eura. Ne razumijem kako platiti PDV kao za novi motor kad je vec plačen slovenski DDV. Mozda treba platit samo razliku u PDVu? Jeli nas kače još neki troškovi osim toga?
Legalno ne možeš voziti vozilo registrirano u drugoj zemlji jer činiš carinski prekršaj, (kazna do 50.000 ili 100.000 kn i moguće oduzimanje vozila plus prekršajna prijava..).Ekipa našao sam motor u Austriji koji je tamo regan do 7/24( Pickerl geht bis 7.2024) . Da li ja mogu s tim tablicama se dovesti u HR ili ga moram ja ili prodavač ipak odjavit u Austriji ?