šašava preradica

aurellie

Active member
evo par slikica iz "radionice", konačno stavio ruke na pravi fotoaparat...malo mi je usko ali tako je slađe  :mrgreen:

stražnja vilica 600rr 06
prednje vilice 600rr 08
pumpa radijalna, kočnice radijalne, diskovi  600rr 08
rep f4i - konverzija na dvosjed
satovi f4i
rezervar f4i
hladnjak f4i
10AH baterijske ćelije težine 1.5kg
kontrole itd 600rr 08
ručka gasa HRC 60°
povećana kompresija
obrađeni prihvati na zupčanicima brzina
prerađeni kanali
teži zamašnjak
yoshimura grane i top ispod motora
veći airbox, veći dovodi zraka
manualni zatezač faz lanca
hrpa drugih prerada i dorada

na cesti za 10-15 dana

ima tko kakav prijedlog...što bi se još moglo radit... :misli: :mrgreen:

 
Relja a sto se ti nebi drogiro ko sva normalna djeca  :mrgreen:
 
2 aurelie: jel može podatak koliko si dosad potošio na preradu?
meni se čini da sam si već mogao kupiti novi motor i to solidan umjesto ovog koji slažem, ali ti... ti si ih do sad mogao imati barem tri :mrgreen:
 
Troškovi su minimalni...svi stari dijelovi su prodani u HR a novi nabavljeni iz USA...na nekoliko sam i zaradio, ali mi obično carina ubije sve  :? tipa prodao stari rezervar za oko 1500 a kupio ganc novi za 900kn, pa kotači ovo ono...ima toga  :D A skoro trećinu cijene prednjeg kraja mi je pokrio amortizer kojeg sam prodao na ebay i prebio cijenu. Još će trebat potrošit oko 2000kn na svjetla i prednje oklope ali uglavnom troškovi su mizerni uzevši u obzir da su svi vitalni dijelovi, stari 10 godina, osvježeni ili zamjenjeni ganc novima, i da motor izgleda stvarno zločesto  :D

@adibad...ne bih o tome prije nego testiram motor, nešto nemam volje da se i ovaj put borim sa pola foruma kad me počnu uvjeravat u razne stvari...prošli put sam stavio samo regler od 600rr i bilo je 10 stranica rasprave i svađe  :LOL:
 
index.php


sta neces ocistit klipove ?
i jel to orginal honovanje na cilindrima još ili je bilo šmirgl honovanje naknadno ? 
 
to je netaknuto, kako je skinuto tako je ostavljeno...nemam gdje radit a mama ludi da sam madrac natopio uljem  :mrgreen: Sa klipova cu samo malo garež skinut da bude čisto kad budem sastavljao ali nema se tu sto radit, bar sa trenutnim financijskim proračunom  :mrgreen:
 
aurellie said:
@adibad...ne bih o tome prije nego testiram motor, nešto nemam volje da se i ovaj put borim sa pola foruma kad me počnu uvjeravat u razne stvari...prošli put sam stavio samo regler od 600rr i bilo je 10 stranica rasprave i svađe  :LOL:

(y)
 
@aurellie
@adibad...ne bih o tome prije nego testiram motor, nešto nemam volje da se i ovaj put borim sa pola foruma kad me počnu uvjeravat u razne stvari...prošli put sam stavio samo regler od 600rr i bilo je 10 stranica rasprave i svađe  :LOL:
[/quote]

OK drug...citao sam i prosli put kad si slagao motocikl....

samo napred ;)
 
Ja sam mislio da si je prodao, samo naprid, svaka čast. (y)
 
De mi samo reci kak dobiješ lovu sa e-bay-a , jel sam više puta pitao pa kažu da se u HR još ne može primati novac kada nešto prodaš :misli:,(može i u drugoj temi da neodemo u off)
 
Nažalost ne možeš je dobit preko Paypal  :( Ja sam to riješio tako da je čovjek koji je meni dugovao za amortizer paypal-om poslao lovu čovjeku kojem sam ja dugovao za vilice...svakome dobro  :D Novac možeš dobiti jedino preko wester union ili međunarodnog bankovnog transfera...
 
Icek said:
Moram ići sad na fax al sviđa mi se, kasnije ću pozitivno komentirati  (y)

Imam i ja info za tvoju preradu, nešto sam čitao da bi i ti možda stavljao USD vilice, pa da znaš da su ležaji i duljina osovine i oblik trokuta isti i da upadne u ramu kao da je originalni dio  (y)
 
Ma samo ti nastavi biće to dobro,samo pazi na madrac  :wink:  (y)
 
aurellie said:
to je netaknuto, kako je skinuto tako je ostavljeno...nemam gdje radit a mama ludi da sam madrac natopio uljem  :mrgreen: Sa klipova cu samo malo garež skinut da bude čisto kad budem sastavljao ali nema se tu sto radit, bar sa trenutnim financijskim proračunom  :mrgreen:
Si siguran ti da ce motor ovako slozen uspjet izaci iz sobe.  :mrgreen: 
 
aurellie said:
Imam i ja info za tvoju preradu, nešto sam čitao da bi i ti možda stavljao USD vilice, pa da znaš da su ležaji i duljina osovine i oblik trokuta isti i da upadne u ramu kao da je originalni dio  (y)

Na USD od koje honde misliš točno paše na moju ?
CBR 600,1000,954 ???  :misli:


Zasad znam da ide od 924/954
 
Icek said:
Na USD od koje honde misliš točno paše na moju ?
CBR 600,1000,954 ???  :misli:


Zasad znam da ide od 924/954

SVE  (y) Neznam sad koje ti oblikom i dužinom najviše odgovaraju ali sami ležaji i to su isti i komplet trokuta sa jednog motora direktno ide u drugi motor bez ikakvih prerada  :D vrijedi za sve 600, 1000, 929, 954...