šašava preradica

Što se dogodilo? To nitko ne zna  :LOL: previše je stvari bilo odjednom promjenuto pa neznam koji je uzrok. što sad? mašinu od 1000 unutra uvalit... :LOL:
 
kako su ventili slomljeni, ja bi reko prejaki federi a preslabi ventili...pa uslijed zamora se glava odvojila od tijela :misli:
 
aurellie said:
Što se dogodilo? To nitko ne zna  :LOL: previše je stvari bilo odjednom promjenuto pa neznam koji je uzrok. što sad? mašinu od 1000 unutra uvalit... :LOL:

ma nađeš rabljenih mašina za kupit...
ako trebaš može broj za info na pp (y)
 
jolly the roger said:
kako su ventili slomljeni, ja bi reko prejaki federi a preslabi ventili...pa uslijed zamora se glava odvojila od tijela :misli:
Samo na dva cilindra?
 
ne, to je vrlo neobično ..... čak vanzemaljski ....  :jesus:
 
strasilo said:
ne, to je vrlo neobično ..... čak vanzemaljski ....  :jesus:
jedno je kad je udubljena povrsina kao na ovoj slici
pics-003.jpg

al na aurellijevoj slici mi izgleda ko da je netko uzeo glodalo i izglodao upust na ispusnim ventilima :misli:
ocu rec da mi je cudno da nisu posve ravni poput usisnih
 
JEbote kako se ventili slomili baš sad gledam i ne mogu vjerovati  :palacdolje:

Aurellie da li kriviš onaj ručni zatezač lanca ili nisi dobro ufazio mašinu ?
 
Ljubo_01 said:
O čemu pričaš? Pa na slici se vidi da je dobio 1. i 3.
a kako ti znas jesu ovo 1 i 3 ili 2 i 4? ja neznam, jer ne vidim di je kanal od razvoda(prema tome se orijentira za broj cilindra)

a sve i da jesu 1 i 3, a ne 2 i 4, potpuno nebitno, bitno da je dobio jedan cilindar od svakog koljena :misli:
 
Ako je ono u kutu fotke prostor za fazni lanac ( a možda i krivo vidim), onda su 1. i 3. :mrgreen:

Nebitno...ono kaj je bitnije je da su to oni koji su u slijedu po redoslijedu paljenja...a tak i najebu. :mrgreen:

A upuštenja na ispušnim ventilima...prepravilna mi djeluju a da bi bila uzrokovana pretvrdim federima. Koji bi osim toga mogli nanjeti štete još nekim dijelovima motora. Trebalo bi vidjeti kako izgledaju originalni.
A od čega je to federe metnul aurelko?

Meni to sve nekak djeluje kao da je tu nekaj bilo sa španerom...al jbg...po ovih nekoliko fotki ne mogu tvrditi.

 
Bandit said:
Ako je ono u kutu fotke prostor za fazni lanac ( a možda i krivo vidim), onda su 1. i 3. :mrgreen:

Nebitno...ono kaj je bitnije je da su to oni koji su u slijedu po redoslijedu paljenja...a tak i najebu. :mrgreen:

A upuštenja na ispušnim ventilima...prepravilna mi djeluju a da bi bila uzrokovana pretvrdim federima. Koji bi osim toga mogli nanjeti štete još nekim dijelovima motora. Trebalo bi vidjeti kako izgledaju originalni.
A od čega je to federe metnul aurelko?

Meni to sve nekak djeluje kao da je tu nekaj bilo sa španerom...al jbg...po ovih nekoliko fotki ne mogu tvrditi.
znam da je pricao da je metnuo tvrdje federe :misli:
 
jolly the roger said:
znam da je pricao da je metnuo tvrdje federe :misli:

A gle...neki dečki na automobilskim motorima (govorimo o Hondi) stavljaju jače federe, a ostave iste ventile. Ništa se ne dogodi, ali ako pretjeraš sa tvrdočom federa možeš sjebat i dosjede ventila, i ventile, a ako imaš "sreće" i bregaste.

Računaj da se Hondini motori u autima vrte preko 7000.
 
aurellie said:
motor je bio toliko nabrijan da je usisao vunu iz filtera  :mrgreen:
Al kad je počel sisat i tvoju kitu...odoše ventili, ha?

I kaj je bilo kad si se probudil? :mrgreen: :mrgreen:
 
Bandit said:
A gle...neki dečki na automobilskim motorima (govorimo o Hondi) stavljaju jače federe, a ostave iste ventile. Ništa se ne dogodi, ali ako pretjeraš sa tvrdočom federa možeš sjebat i dosjede ventila, i ventile, a ako imaš "sreće" i bregaste.

Računaj da se Hondini motori u autima vrte preko 7000.
računaj da se motori u takvim motociklima vrte debelo preko 7k rpm :mrgreen:
 
jolly the roger said:
računaj da se motori u takvim motociklima vrte debelo preko 7k rpm :mrgreen:

Ok, računaj da je motor za auto malo drugačije koncipiran, i da je blokada na tim autima između 7800 i 9000.

Za 1600 ccm je i to dosta. Pogotovo jer su i ventili veći i bla, bla...ovaj 600-tak se mora vrtet prek 11000 jer inače bi imal ispod 50 KS :mrgreen:
 
Bandit said:
Ok, računaj da je motor za auto malo drugačije koncipiran, i da je blokada na tim autima između 7800 i 9000.

Za 1600 ccm je i to dosta. Pogotovo jer su i ventili veći i bla, bla...ovaj 600-tak se mora vrtet prek 11000 jer inače bi imal ispod 50 KS :mrgreen:
ako se masina vrti brzo, ventili se moraju brzo zatvoriti. sto povlaci za sobom potrebu za jacim federima.