aurellie said:Što se dogodilo? To nitko ne zna previše je stvari bilo odjednom promjenuto pa neznam koji je uzrok. što sad? mašinu od 1000 unutra uvalit...
Samo na dva cilindra?jolly the roger said:kako su ventili slomljeni, ja bi reko prejaki federi a preslabi ventili...pa uslijed zamora se glava odvojila od tijela :misli:
da, bas cudno ne na 1i4 odnosno 2i3, nego na 2 i 4 :misli:Bandit said:Samo na dva cilindra?
jolly the roger said:da, bas cudno ne na 1i4 odnosno 2i3, nego na 2 i 4 :misli:
1243 ili 1342...al kakve to veze ima? btw vidim da na svim ispusnim ventilima je u sredini upusten krug...jel to obicno ili?Bandit said:Koji je redosljed paljenja?
jedno je kad je udubljena povrsina kao na ovoj slicistrasilo said:ne, to je vrlo neobično ..... čak vanzemaljski .... :jesus:
O čemu pričaš? Pa na slici se vidi da je dobio 1. i 3.jolly the roger said:da, bas cudno ne na 1i4 odnosno 2i3, nego na 2 i 4 :misli:
a kako ti znas jesu ovo 1 i 3 ili 2 i 4? ja neznam, jer ne vidim di je kanal od razvoda(prema tome se orijentira za broj cilindra)Ljubo_01 said:O čemu pričaš? Pa na slici se vidi da je dobio 1. i 3.
znam da je pricao da je metnuo tvrdje federe :misli:Bandit said:Ako je ono u kutu fotke prostor za fazni lanac ( a možda i krivo vidim), onda su 1. i 3.
Nebitno...ono kaj je bitnije je da su to oni koji su u slijedu po redoslijedu paljenja...a tak i najebu.
A upuštenja na ispušnim ventilima...prepravilna mi djeluju a da bi bila uzrokovana pretvrdim federima. Koji bi osim toga mogli nanjeti štete još nekim dijelovima motora. Trebalo bi vidjeti kako izgledaju originalni.
A od čega je to federe metnul aurelko?
Meni to sve nekak djeluje kao da je tu nekaj bilo sa španerom...al jbg...po ovih nekoliko fotki ne mogu tvrditi.
jolly the roger said:znam da je pricao da je metnuo tvrdje federe :misli:
Al kad je počel sisat i tvoju kitu...odoše ventili, ha?aurellie said:motor je bio toliko nabrijan da je usisao vunu iz filtera
računaj da se motori u takvim motociklima vrte debelo preko 7k rpmBandit said:A gle...neki dečki na automobilskim motorima (govorimo o Hondi) stavljaju jače federe, a ostave iste ventile. Ništa se ne dogodi, ali ako pretjeraš sa tvrdočom federa možeš sjebat i dosjede ventila, i ventile, a ako imaš "sreće" i bregaste.
Računaj da se Hondini motori u autima vrte preko 7000.
jolly the roger said:računaj da se motori u takvim motociklima vrte debelo preko 7k rpm
ako se masina vrti brzo, ventili se moraju brzo zatvoriti. sto povlaci za sobom potrebu za jacim federima.Bandit said:Ok, računaj da je motor za auto malo drugačije koncipiran, i da je blokada na tim autima između 7800 i 9000.
Za 1600 ccm je i to dosta. Pogotovo jer su i ventili veći i bla, bla...ovaj 600-tak se mora vrtet prek 11000 jer inače bi imal ispod 50 KS