Scarabeo 300 Special

apriliatg

New member
ovih dana u salone piaggio dealera diljem rh izložen je novi model aprilia scarabeo 300 special koji polako zamjenjuje model scarabeo 250 light.
bitne razlike u novom modelu su prvenstveno sa agregatom kojega krase odlične performanse , mala težina, okretni momenat, ubrzanje, mala potrošnja.
vizualno na scarabeu su izmjenjeni retrovizori koji su sada niklovani kao na modelu scarabeo 500, novi mali vjetrobran kao serijski do sada na scarabeo 250 u nadoplati, naplatci u crnoj boji, sjedalo prošiveno crveni koncem, poklopac instrument table u boji vozilia i još mnoštvo sitnih detalja.
 
scarabeo 250 15,6 kW, 244 ccm.
scarabeo 300; 16,1 kW, 278 ccm.

Upišite zapremninu i snagu bez decimalnog zareza u računalo u prilogu, pa ste dodatno sigurni da je ovaj od 300 "specijalan"(250-ica 1217kn., "specijalac" 1739 kn.)

http://www.ak-rijeka.hr/racunalica.php


 
joke said:
scarabeo 250 15,6 kW, 244 ccm.
scarabeo 300; 16,1 kW, 278 ccm.

Upišite zapremninu i snagu bez decimalnog zareza u računalo u prilogu, pa ste dodatno sigurni da je ovaj od 300 "specijalan"(250-ica 1217kn., "specijalac" 1739 kn.)

http://www.ak-rijeka.hr/racunalica.php
meni ne izbacuje iste cifre  :mrgreen:
 
joke said:
scarabeo 250 15,6 kW, 244 ccm.
scarabeo 300; 16,1 kW, 278 ccm.

Upišite zapremninu i snagu bez decimalnog zareza u računalo u prilogu, pa ste dodatno sigurni da je ovaj od 300 "specijalan"(250-ica 1217kn., "specijalac" 1739 kn.)

http://www.ak-rijeka.hr/racunalica.php

malo si neupučen u osiguranja a u koja bi triba bit bar šta se tiče osiguranja motocikala. kod dotičnog osiguranja negleda se snaga nego samo kubikaža, snaga nema veze sa klasom osiguranja.
scarabeo 300 special osim kubikažom, snagom poradia je na puno boljem okretnom momentu i kao takav ima puno prednosti naspram scarabea 250 i klase 250 opčenito.
 
ja neupučen   :LOL: :LOL: :LOL:, snagu treba upisati zbog kalulatora, zato sam i napisao, a glede kubikaže sve je jasno, nije 300 :jesus:

piaggio 250 19 Nm/6500 okr.
piaggio 300 22 Nm/6500 okr.




P.s. Yamaha 250 21,3Nm/6500 okr.  8)
 
joke said:
piaggio 250 19 Nm/6500 okr.
piaggio 300 22 Nm/6500 okr.





P.s. Yamaha 250 21,3Nm/6500 okr.  8)

ovo podcrtano je ok, ali dugo si i izdrža par postova i usporedba sa yamahom, nemožeš bez yamahe više ni čevape naručiti!
kakve veze ima novi model scarabea sa yamahom 250, to je sada klasa 300 i zato molim te bez yamahe jer momentalno nemaš ništa u toj klasi.
 
apriliatg said:
ovo podcrtano je ok, ali dugo si i izdrža par postova i usporedba sa yamahom, nemožeš bez yamahe više ni čevape naručiti!
kakve veze ima novi model scarabea sa yamahom 250, to je sada klasa 300 i zato molim te bez yamahe jer momentalno nemaš ništa u toj klasi.

Siguran si da ova tvoja tvrdnja ne zaslužuje odgovor u kojem bi bio spomenut agregat 250 iz konkurentnog branda  :misli:

scarabeo 300 special osim kubikažom, snagom poradia je na puno boljem okretnom momentu i kao takav ima puno prednosti naspram scarabea 250 i klase 250 opčenito.
 
joke said:
Siguran si da ova tvoja tvrdnja ne zaslužuje odgovor u kojem bi bio spomenut agregat 250 iz konkurentnog branda  :misli:

scarabeo 300 special osim kubikažom, snagom poradia je na puno boljem okretnom momentu i kao takav ima puno prednosti naspram scarabea 250 i klase 250 opčenito.

I :misli:

jedina greška ako baš hočeš je u riječi "puno" !
 
jedimaster said:
I :misli:

jedina greška ako baš hočeš je u riječi "puno" !

naravno, "uno"je ono što me i potaklo da dopišem u P.s. podatke od Yamahe, jer razlika od + 3 Nm je velika u odnosu na +0,7 naspram Yamahe, gdje sigurno nije "puno"
 
Dylan said:
Kad smo već kod toga, zar nije baš Yamaha tamo negdje 2003. bila začetnik klase 300 sa onim čoškastim modelom Versity?

Aj sad u temu 300, tamo ti je isto pitanje i odgovor na njega
 
jedimaster said:
I :misli:

jedina greška ako baš hočeš je u riječi "puno" !

1. 278 ccm
2.veći okretni momenat
3. integralni kočioni sustav
4. serijski daljinski za otvaranje sjedala i alarm
5. vjetrobran

6. nema puno ali dovoljno
 
joke said:
naravno, "uno"je ono što me i potaklo da dopišem u P.s. podatke od Yamahe, jer razlika od + 3 Nm je velika u odnosu na +0,7 naspram Yamahe, gdje sigurno nije "puno"

o.k. , "puno" se može na različite načine komentirati no ja sam siguran da on nije mislio baš tako doslovno dok je to pisao , to je više "marketing" , bar ti znaš o tome  :wink:
 
apriliatg said:
1. 278 ccm
2.veći okretni momenat
3. integralni kočioni sustav
4. serijski daljinski za otvaranje sjedala i alarm
5. vjetrobran

6. nema puno ali dovoljno
zar ovo pod 3,4 i 5 nije ima i "stari" scarabeo  :misli:
 
tl1000 said:
zar ovo pod 3,4 i 5 nije ima i "stari" scarabeo  :misli:

pod 5 ti nije ima niti jedan serijski 250 light, daljinski nije ima kraj 2008

ti navodi su se odnosili na ono jokino podcrtano vezano za klasu 250 !

(y)
 
apriliatg said:
pod 5 ti nije ima niti jedan serijski 250 light, daljinski nije ima kraj 2008

ti navodi su se odnosili na ono jokino podcrtano vezano za klasu 250 !

(y)

Nisam htio komentirat jer sam mislio kao i tl da se tvoje nabrajanje odnosi na scarab 250, ali ukoliko se odnosi i na konkurenciju moram napomenuti da daljinsko otvaranje sjedala, alarm i integralna kočnica po parametrima iz moje prakse sa istim uopče nije nikakav +. Vjetrobran bi me bilo sram i spomenuti s obzirom na njegovu "visinu". Po tom parametru je i ovaj Skipper imao vjetrobran  :misli:

Piaggio%20Skipper%20125.jpg