Scarabeo 300 Special

joke said:
piaggio 250 19 Nm/6500 okr.
piaggio 300 22 Nm/6500 okr.

leader 200 je imao 17 nm, pa kad su složili Quasar i povečali moment za 17% - to je bila priča
tako da je ovo pvečanje momenta isto toliko značajno

mašina 300 taj moment razvija niže. sad je manja razlika u okretajima na kojoj se razvija najveći moment i najveća snaga

mislim da je napredak očit i dovoljan
 
liberty said:
leader 200 je imao 17 nm, pa kad su složili Quasar i povečali moment za 17% - to je bila priča
tako da je ovo pvečanje momenta isto toliko značajno

mašina 300 taj moment razvija niže. sad je manja razlika u okretajima na kojoj se razvija najveći moment i najveća snaga

mislim da je napredak očit i dovoljan
jesi vozi 250 i 300  :misli:
ja jesan nexusa i nisan uoci taj vorspung durch technick  :misli:  :mrgreen:
 
tl1000 said:
jesi vozi 250 i 300  :misli:
ja jesan nexusa i nisan uoci taj vorspung durch technick  :misli:  :mrgreen:

nisam
no testovi kažu da je moment bolji i da je niže što je opet bolje
ali sam vozio 200 i 250 i taman koliko je razlika među njima (ja je osjećam npr. u međuubrzanjima), toliko bi trebala biti i razlika između 250 i 300 - barem prema podacima o NM na papiru

300 cc u novom carnabyu:
Potenza max: 22,5 CV a 7.250 giri/min
Coppia max: 23 Nm a 6.000 rpm
 
Još jedan dokaz talijanske šlampavosti, nemožeš skoro nigdje nač 2 istovjetna podatka.
Ja sam ove koje sam napisao prepisao sa službenog sitea piaggio italy i sad kad vidjeh tvoj carnaby 300 bio sam siguran da si pogriješio s podacima.
Onda otiđem na piaggio italy i tamo ga ne nađem, nego tek u novostima, gdje baš ističu to što i ti.
Onda idem to potvrditi na jedinu relevantnu stranicu za piaggio agregate, kad tamo uopče nema agregata koji se nazivaju 300 :misli:, a podaci o Quasaru 250 su još lošiji nego ih igdje vidjeh.
Koji kupus :palacdolje:

Dakle po stranici proizvođača agregata Quasar 25o ima 16.2 kW i 20.2Nm/6500 okr.  :shock:

http://www.engines.piaggio.com/bank/4/171.pdf
 
liberty said:
nisam
no testovi kažu da je moment bolji i da je niže što je opet bolje
ali sam vozio 200 i 250 i taman koliko je razlika među njima (ja je osjećam npr. u međuubrzanjima), toliko bi trebala biti i razlika između 250 i 300 - barem prema podacima o NM na papiru

300 cc u novom carnabyu:
Potenza max: 22,5 CV a 7.250 giri/min
Coppia max: 23 Nm a 6.000 rpm
izmedu 200 i 250 se recimo osjeca razlika ...
izmedu 250 i 300 ja je ne osjetih  :D
mozda nisam kompetentan gledat te razlike kad meni ni tuono ne ide  :mrgreen: :LOL: :LOL:
 
tl1000 said:
izmedu 200 i 250 se recimo osjeca razlika ...
izmedu 250 i 300 ja je ne osjetih  :D
mozda nisam kompetentan gledat te razlike kad meni ni tuono ne ide  :mrgreen: :LOL: :LOL:

jel do njega ili do tvojeg osjećaja :) :LOL:

volio bi probati 300. no baš ih i ne viđam po cesti (nexusa, vespa, aprilie cube, koje već neko vrijeme ugrađuju mašinu 300)
ja bi ez obzira na cijenu registracije rađe kupio 300 nego 250
ionako registracija 250 i 500 nije ubitačna
 
ej
ali ne znam zašto je za carnaby 300 specigikacija:
Potenza max: 22,5 CV a 7.250 giri/min  (scarabeo na 7500)
Coppia max: 23 Nm a 6.000 rpm (scarabeo na 6500)

mislim da je ipak točniji ovaj podatak za carnaby
jer je mašina 300 upravo poznata po tome da okr. moment razvija niže nego mašina 250 (y)
 
liberty said:
volio bi probati 300. no baš ih i ne viđam po cesti (nexusa, vespa, aprilie cube, koje već neko vrijeme ugrađuju mašinu 300)
ja bi ez obzira na cijenu registracije rađe kupio 300 nego 250
ionako registracija 250 i 500 nije ubitačna
Moj jedan frend ima Nexus 250, a drugi 300. Kad se njih dvojica voze vidi se razlika, ali ovaj na 250 ima 115 kg, a ovaj sa 300-om 70 kg  :mrgreen:. Ja kad sjednem na jednog pa na drugog (skutera) osjetim razliku ali vrlo malu. Ali primjeti se samo ako neposredno probaš jedan poslije drugog.
 
VOPA said:
Moj jedan frend ima Nexus 250, a drugi 300. Kad se njih dvojica voze vidi se razlika, ali ovaj na 250 ima 115 kg, a ovaj sa 300-om 70 kg  :mrgreen:. Ja kad sjednem na jednog pa na drugog (skutera) osjetim razliku ali vrlo malu. Ali primjeti se samo ako neposredno probaš jedan poslije drugog.

thanks na info (y)
 
čitam test i gledam slike u novom MP za
scarabea 300S
crnoj boji, sa crbin felgama, blago zatamnjenim vizirom izgleda moćno :D


koje to gume dolaze s njime, ne mogu iščitati sa slika - edit: piše u tekst: Sava

jel zaista (nisam probao dovoljno pa ne znam) scarabeo "čvršči" u zavoju od beverlya 250 jer ima krući okvir
 
s obzirom na različitu colažu prednje i stražnje gume za više od 2 cola u odnosu na Bev, čisto sumnjam da tu kruči okvir može toliko pomoč  :misli:
 
joke said:
s obzirom na različitu colažu prednje i stražnje gume za više od 2 cola u odnosu na Bev, čisto sumnjam da tu kruči okvir može toliko pomoč  :misli:

Ja se jako dvoumim izmedju scarabeo i bavea...
PA ako mopze kakva pomoc, savjet..
oba 300cc
 
nema puno od price dok ne sjednes i probas,i sam sebi odredis sta ti je vazno,cijena,prostor pod sjedalom,vizir,zastita za noge,brzina... ovo sve su tlapnje u prazno,sa nekoliko cinjenica a te fore koji bolje ubrzava su smijesne jer radi se o nijansama a osim toga ne uzimas skuter za utrke,a ako uzimas onda je sasvim druga prica
 
Prema mojem iskustvu, Scarabeo 250ie je troma, superteška guda, koja nit' ide nit' koči (na onu masu stavit jedan disk naprid, može samo luđak), bez uvrede ponosnim vlasnicima.
Navodno je bila drukčija mapa paljenja radi kućnog bestsellera Beverlyja (ili Cruisera, isti kua), da mu ne uzme dio tržišnog kolača.
Za 300-icu ne znam, ali sa svojim Fantomićem (karb. Quasar 250) sam se ruga u vožnji naspram Scarabea 250.
Najbolji primjer, ja i kolega stanemo na semaforu kod Kauflanda i na zeleno odvrnemo prema Vrdoljaku, dok bi on proša križanje, ja bi već bija na po puta do benzinske Kman-Sjever.

Napravija sam na njemu (Scar 250ie) jedan jedini đir (nikad više, fala lipa), i osim stupidnog položaja volana (ravno prid prsima, celer pod bradom, iako sam visok 182 cm) i nikakvog okretnog momenta, ubrzanja i krajnje brzine, prestravija sam se katastrofalnim kočnicama, stiska san obe do blokavanja oba kola, i još san mora nogama o pod za ne proć kroz crveno kod Tonkića.
Horror na dva kola. Bar za mene, nekom djedici za otić povirit brod na Zentu je to možda ok prometalo, ali meni.....

Tako da se toplo nadam (radi budućih vlasnika i njihovih polica osiguranja) da je 300-ica bar malo bolja, u svim (bitnim) parametrima.
 
milanche said:
nema puno od price dok ne sjednes i probas,i sam sebi odredis sta ti je vazno,cijena,prostor pod sjedalom,vizir,zastita za noge,brzina... ovo sve su tlapnje u prazno,sa nekoliko cinjenica a te fore koji bolje ubrzava su smijesne jer radi se o nijansama a osim toga ne uzimas skuter za utrke,a ako uzimas onda je sasvim druga prica

Upravo tako. Po pitanju performansi, sve u klasi tekucinom hlađenih skutera 200/250/300 je vrlo blizu, tako da se radi o nijansama, pa po meni treba obratiti pozornost na druge stvari, upravo ove koje si naveo! (y)
 
Meni se lik kunio u njega u salonu..
Samo cu reci da drze i beverlye te jos neke modele..
Ja kao gledo malo beva, pa malo ovo..
On nahvalio scarabea AJME!!

A meni je udobniji nekako za sjediti..
Mada vidim da su i ove polovne Hornetice i diversioni nesto jako pojeftinili..
A Hornetica mi je first love..  :love: