Teško je stavit nekakav okvir u kojoj mjeri je neki motor scrambler/CR/bober/trecker,
jer se u današnje vrijeme stilovi preklapaju.
Postoje neki osnovni elementi koji određuju kojem stilu motor pripada,
ali vlasnik u izradi personalizira motor po svom ukusu.
Možda bi James1100 mogao bolje pojasnit jer znam da prati motoscenu
samo neznam koliko je pratio same scramblere :misli:
Po mom viđenju u izradi SCRa možemo krenuti u dva smjera:
- uzet cestovni model stavit off/on gume, povečati hod ovjesa i podignuti visinu motora od tla
sve u cilju poboljšanja terenskih sposbnosti
- uzet enduro motor i poboljašat vozne karakteristike na cesti
I naravno u oba slučaja pratiti osnovne stilske elemente scramblera kao što su
okruglo prednje svijetlo, malo podignuti blatobrani(prednji može biti i ispod svijetla al ne cross blatobran)
bočne oplate sa mjestom za broj, viši volan,ravni sic...
Iako, ja sam kod izrade svog motora uzeo kao osnovu enduro motor
i nije mi cilj bio poboljšanje cestovnih performansi
Tako da sve šta sam napisa pada u vodu