Serdarević R-TECH

Tri oval sa dva izlaza,vase misljenje

  • OK

    Votes: 73 46.5%
  • VRHUNSKI

    Votes: 29 18.5%
  • ne sviđa mi se

    Votes: 55 35.0%

  • Total voters
    157
wheelsurfer said:
da, ispusne grane zaista jesu znanost i puno ih je teze napraviti kako treba nego sami top i ako su dobro slozene zaista mogu povecati snagu, puno vise nego sam top.
ali ova tema nema veze sa granama :misli:
citiras moj post u kojem se ni ne spominju grane, pricam iskljucivo o topovima
tocno, al nek bude, mozda netko nesto nauci (u sto sumnjam)
 
wheelsurfer said:
pa imaju trojica u mojoj blizini, doduse nisu mjereni na stolu ali niko od njih se ne zali, dapace imaju samo rijeci hvale.

ne svaki, normalno, ako stavis na motor neku drlju od auspuha koja je radjena u supi bez puno pameti, normalno da mozes ocekivati gubitke snage, no mislim da sedarevic to sebi ne bi dopustio. dovoljno dugo rade da mogu napraviti dobar top.
ovi topovi nisu kao ispusni sustav 2T, bitna je jedino duzina topa i promjer unutrasnje cijevi, tj protocnost. 4T topovi nisu nuklearna fizika.

wheelsurfer said:
da, ispusne grane zaista jesu znanost i puno ih je teze napraviti kako treba nego sami top i ako su dobro slozene zaista mogu povecati snagu, puno vise nego sam top.
ali ova tema nema veze sa granama :misli:
citiras moj post u kojem se ni ne spominju grane, pricam iskljucivo o topovima

Decko ti sam neznas sto pises.Topovi nisu znanost, pa jesu znanost.Bitna ti je samo duzina i promjer pa onda ima niz faktora koji utjecu'
Totalno si podvojena licnost ako je gledati ovu zadnju stranu, previse brzo mijenjas misljenja da bi bio uvjerljivo to sto pises.
 
ja mislim da sa samim topovima bez grana mozes prije izgubit nego dobit snagu  :misli:
 
NEKID said:
vidiš prijatelju, mene kao kupca ovaj dio interesira, njihov graf na motoru.znači rezultat.
a to da nemožeš izgubit na perfomansama apsolutno nije točno, na prijašnjem motoru sam imao dva shakala koja sam skinuo nakon 1000 km a bili su prekrasni  8)
A i ti si napeo sa tim grafovima!
Nema ih jer da ih ima istaknuo bi ih jasno i glasno.
Sedarevic ne mjeri motore na stolovima nego ima nekoliko topova i piga cijevi po narucenim modelima.
Mislim da i shakal i wings imaju puno vise iskustva u proizvodnji ispusnih sistema nego serdarevic koji je bolji majstor na nekim drugim poljima.
Jedina je fora sad sto je ovaj iskopirao joshimurin dizajn koji meni osobno nije ni lijep.Ja bi se uvjek prije odlucio na shakala ako vec trazim da bude hrvatski proizvod.
 
krco said:
ja mislim da sa samim topovima bez grana mozes prije izgubit nego dobit snagu  :misli:
Pa ako gledas podatke u nekim obrtajima ti krivulja pada a u nekim raste.
Nebih generalizirao sve topove kao wheelsurfer.
 
g. serdarevicu ja necu prigovarat nego pitati....jesi li rijesio sta za rsv-a.....tj imam mileta 99g.  i shacal onaj koji si mi reparirao je vec prosao nekih 5000km i opet polako tuce...znaci opet reparatura.....imas li sta rijeseno za ove nase v2 motorice.... :mrgreen:
 
bikerbj said:
g. serdarevicu ja necu prigovarat nego pitati....jesi li rijesio sta za rsv-a.....tj imam mileta 99g.  i shacal onaj koji si mi reparirao je vec prosao nekih 5000km i opet polako tuce...znaci opet reparatura.....imas li sta rijeseno za ove nase v2 motorice.... :mrgreen:

Ja cu biti pokusni kunic, pa javim :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Stick said:
Decko ti sam neznas sto pises.Topovi nisu znanost, pa jesu znanost.Bitna ti je samo duzina i promjer pa onda ima niz faktora koji utjecu'
Totalno si podvojena licnost ako je gledati ovu zadnju stranu, previse brzo mijenjas misljenja da bi bio uvjerljivo to sto pises.


procitaj opet ona 2 posta, jedan je o topovima a drugi o granama  :wink:
ne mjenjam misljenja..

grane su puno kompliciranije od topova i kod izrade grana je puno lakse usrat stvar
 
Inače sam ljubitelj Yoshimure ali kad sam vidio Sardarevićev top koji je napravio frendu za njegovog SMR-a 450 sa kojim vozi PH Supermoto (Broj 34) bio sam oduševljen kvalitetom izrade i što je najbolje zvuk je bio brutalan. Na žalost par dana kasnije je pao na treningu i totalno uništio auspuh :palacdolje:
 
nordic said:
... bio sam oduševljen kvalitetom izrade i što je najbolje zvuk je bio brutalan...
za ph je najbitniji taj zvuk  (y)
 
V2 MOTORI su ubojice auspuha.Još nitko nije našao trajno rješenje za dugovječnost izolacije kod protočnih auspuha za te modele tipa RSV,TLR,VTR ,DUCATI.Trenutno jedino rješenje je  ili poluprotočni auspuh i trajnost,ili ful protočni pa onda svakih 7-8 tkm. mjenjanje izolacije.Mi smo ove sezone na desetke auspuha renomiranih firmi reparirali koji su prešli svega 5 do 10tkm i to je to,naravno govorimo samo o V2 MAŠINAMA.Jedini motor sa 4 cilindra na sličan način uništava izolaciju je k5,k61000 suzuki,pogotovo ako se radi o kraćim varijantama kao kod yoshimure gdje je dužina lonca svega 300mm.
 
Nebi bas rekao da shakal i vings imaju vise iskustva ljudi vi ne svacate koliko je taj posao skup to je non stop ulaganje i samo ulaganje ako mislis pratiti bar malo renomirane proizvodace i jos uz to ako nemas kompletan strojni park to je jako tesko uskladit jer kod svakog koperanta moras biti i govorit mu kako da radi inace ode sve u p... m.......  i lonac vanjstinom izgleda kao yoshimura pa di bi zavrsili kad bi lonac bio isti(u przunu).
Za dva mjeseca nam treba doc savijacica i onda ce se moci napravit test sa nasim granam i loncima i onda ce biti grafovi i sve kaj trazite.
 
Znači, bit će i grana auspuha (y). Eto kad to bude onda ak Bog da ćemo se ćuti za auspuh.
 
drugabrzina said:
Nebi bas rekao da shakal i vings imaju vise iskustva ljudi vi ne svacate koliko je taj posao skup to je non stop ulaganje i samo ulaganje ako mislis pratiti bar malo renomirane proizvodace i jos uz to ako nemas kompletan strojni park to je jako tesko uskladit jer kod svakog koperanta moras biti i govorit mu kako da radi inace ode sve u p... m.......  i lonac vanjstinom izgleda kao yoshimura pa di bi zavrsili kad bi lonac bio isti(u przunu).
Za dva mjeseca nam treba doc savijacica i onda ce se moci napravit test sa nasim granam i loncima i onda ce biti grafovi i sve kaj trazite.

hocete li poceti homologirati auspuhe da se mogu voziti u inozemstvu?
 
Polako bit ce s vremenom tek smo poceli sa nekim serijama do sljedece godine bi trebali imat sve jer vec imamo neke narudbe iz Austrije tako da cemo morat sto prije to rijesit
 
drugabrzina said:
V2 MOTORI su ubojice auspuha.Još nitko nije našao trajno rješenje za dugovječnost izolacije kod protočnih auspuha za te modele tipa RSV,TLR,VTR ,DUCATI.Trenutno jedino rješenje je  ili poluprotočni auspuh i trajnost,ili ful protočni pa onda svakih 7-8 tkm. mjenjanje izolacije.Mi smo ove sezone na desetke auspuha renomiranih firmi reparirali koji su prešli svega 5 do 10tkm i to je to,naravno govorimo samo o V2 MAŠINAMA.Jedini motor sa 4 cilindra na sličan način uništava izolaciju je k5,k61000 suzuki,pogotovo ako se radi o kraćim varijantama kao kod yoshimure gdje je dužina lonca svega 300mm.

Da li bi bio problem jednocilindricni motor s kompresorom, s 700 °C i 4 bara povratnog tlaka u ispuhu? Da izdrzi 200 h voznje...
:mrgreen:














;) salim se.

Ali i pitam ozbiljno  :shock: .  (y)
 
Koliko bi me izašao auspuh (inox, titan) za KTM 640 LC4 SM 2006 godina onaj s duplim topovima iza???

Dali imate primjer ili moram skidat auspuh i nosit vam da mi ga napravite?