Pozz
Vezano uz temu, teško je biti "pametan" i sve su situacije moguče,
osobno, sve što vozim teram u ovlaštene, ijako recimo, s autom sam se razočarao nakon 5 godina,desila im se amaterska greška(sve je moguće) ali...
Motore vozim u ovlašteni i to ne u najrazvikaniji nego jedan "manji" i zaradili su moje povjerenje, i super korektan odnos/komunikaciju imamo.
Ne kažem da isto, pa i možda bolje ne možemo dobiti u NE ovlaštenim servisiam, ali moje iskustvo je ovakvo.
Mi Hrvati, htjeli bi kupiti jeftino i super održavano, a kad smo vlasnici htjeli bi jeftino održavati i skupo prodati. E mislim da moramo sami sebe malo promjeniti, ili če bit skuplje održavaj pa ćeš skuplje prodat, ili obrnuto.
Ruku na srce, na žalost, ima slučajeva da kvaliteta ne prati cijenu u servisima, to se na žalost ne bi smjelo događati, bar ne više u današnje doba( do kad više budemo zemlja u ("tranziciji").
Ovlašteni bi klijentima ipak treba dati osječaj sigurnosti i odgovornosti za odrađen posao, znači ako nešto nije kako treba, prigovor se mora provjerit i popraviti/odraditi uz preuzimanje odgovornosti.
A kod NE ovlaštenog, bojim se da je slučaj samo u osobnom karakteru servisera, jer lako može reći, ha čuj stari jebga, desi se.
Kod ovlaštenih ipak postoji "brand" iza njih i uvijek je netko, iznad nekog. Pa se možeš žaliti, tražiti svoje pravo.
Eto to je neko moje viđenje "problematike" i toga se držim.