Skuteri - servis anketa

Ma dobro to se podrazumijeva ali isto je i tvoje osiguranje duzno namiriti tebi stetu
 
Makki said:
Ma dobro to se podrazumijeva ali isto je i tvoje osiguranje duzno namiriti tebi stetu

to prvi put cujem. pa nemam kasko pa da sam osugiran od bilo kakve stete. moje osiguranje je obicno obvezno osiguranje od odgovornosti i ono nema nikakve veze sa stetom koju je meni prouzrocio tip koji je osiguran u drugom osiguranju. jedino kad sam mogao nesto traziti i od svog osiguranja bi bilo da sam se ozlijedio pri padu, pa bih onda preko odvjetnika ogulio i svoje i tudje osiguranje.
 
Ahhhha  ja sam mislio da imas kasko pa da te zajebavaju, puno srece
 
Makki said:
Ahhhha  ja sam mislio da imas kasko pa da te zajebavaju, puno srece

pa i da imam kasko (ipak mislim da je polica kaska za skuter iz 2003.prevelika da bi bila isplativa), ne bih ga aktivirao kad nisam kriv za nastalu stetu na motoru.
 
1. Runner 50 2006
2. Cikli d.o.o Pula
3. 1000km i 5000km
4. ne sjećam se, oko 240kn
5. super su dečki šta rade gore, i operu motor nakon završetka posla i ne naplačuju to posebno tako da svaka čast
 
Pa poslije svakog servisa se opere motor ili auto mislim kaj cu nekom dati auto/motor ili u mojem slucaju ATV ili vodeni skuter, a onak otisci masnih prstiju  na plastikama ili gdi vec

 
bad_ri said:
nije i vec sam lud! zvat cu servis u cetvrtak da vidim sta misle dalje, jer cu popizdit i na njih i na osiguranje koje mi jos nece platiti stetu za kacigu i kofer dok se ne sredi steta s motorom.... vec sam jako lud od toga i od cinjenice da se moram voziti na sugavom baotianu od 50ccm.  :skuter: :chainsaw:

da, toliko o nepogresivosti Piaggio grupe. Vec su se svima popeli na glavu svojim papagajskim pljuvanjem po konkurenciji "a di su im dijelovi" ili "a tko ce ti popravljati to"... U biti istina je za sve ista, pa tako i za njih, dijelovi znaju biti problem.
Zao mi je radi tvoje frustracije, ali ne mogu ne biti zlurad kad im se njihova arogancija ovako razbije o glavu.

Trebao si otici na kavu u Trst i uzeti tamo taj dio.
 
bad_ri said:
ma nabijem ja na kurac vas sve ovlastene servise i servisere - danas mi je pukao kurac na kojekakva objasnjenja i isprike!
dodjem vidjeti sta su mi napravili na motoru i imam sta vidjeti:

1.prednji blatobran nije isti kao original - ni oblikom ni bojom!
2. zastitna plastika na desnoj vilici nije u istoj nijansi boje kao na lijevoj
3. cijela prednja maska nece biti u staroj beverly boji, jer se kao ne proizvodi, nego u novoj.
4. servis nije uvjerio osiguranje da se mijenjaju i bocne plastike, jer se to da 'ispolirati'. ispolirat mi mogu jedino karu!
5. desni uteg volana je mat crni, a lijevi je sjajno crne boje!
6. s obzirom na nove dijelove, prednji dio motora mi je u novoj piaggio crnoj boji, a zadnji u staroj, sto je sramota za jedan sluzbeni servis. prednja ladica i poklopac rezervoara su sad isto u boji motora - kaze tip u prodaji kod matusica 'to izgleda cak i bolje nego original', sto je stvar ukusa i nesposobnosti servisa da mi motor vrati u pocetno stanje.
7. desni retrovizor je dosao kromirani, a lijevi original je aluminij-mat. da ne kazem da se matice na uklapaju u oblik plastike koja mi stiti instrument tablu
8. za parablic se ne mogu nabaviti aluminijski ukrasni vijci, koji se isticu ko kurac u sladoledu, a osteceni su.
9. hvatiste rucica kocnice za sipku volana sad bojom ne odgovara kromiranim usranim retrovizorima (ako dodje i drugi kromiran)
10. zastitni lim na auspuhu je promijenjen, ali ne i razjebani vijci koji ga drze za auspuh.

motor sa servisa preuzeti necu dok ne rascistim s osiguranjem tko ce platiti farbanje zadnjeg dijela motora i nabavku dijelova koji ce i na lijevoj (prije neostecenoj) strani biti kromirani i u istoj boji kao sad novi dio motora, kao i nadomjestanje svih sitnih detalja koji su prije na motoru bili besprijekorni.

tako da za sad matusicu dajem veliki minus, a jos cu vidjeti kome cu se i koliko sutra najebati familije zbog tih igrarija koje se desavaju na moj racun po mom posteno placenom motoru.

p.s. sutra se idem u osiguranje obracunati s njima i traziti ponovni izvid stete, jer je sramota voziti tako sklepan motor - bolji je bio nakon prometne s rasturenim plastikama i istopljenim sliderima od struganja po asfaltu. ako ne budu  slusali, zabit cu se motorom u izlog euroherca u centru rijeke!

Mislim, ovo zvuci prestrasno da bi bilo istinito!
Da li su ti barem dali popust za te dijelove koje ti ne pasu?!? Ako ti uvale plastiku sa krivom bojom, moraju ti je dati barem u pola cijene. Za ovo drugo sto su ti podvalili, pa to je necuveno. Koliko ti je star skuter? Proizvodjac mora jamciti podsku rezervnim dijelovima 7 godina, slobodno ih stisni za to. Moraju pasati i oblici i boje.
To je veliki problem od Piaggia, guse se sa modelima, svake godine druge dekoracije, gluposti, sarenilo, a onda je podrska nula bodova. Po meni, bolje je drzati se jednog dizajna za svaki model, kad se potrosi model (cca 5godina) izbaciti novi, a ne reciklirati svake godine nesto, a ponekad cak i po dva puta godisnje. Beverly je najdrasticniji primjer za to. Odlican skuter koji je vec mozda dao svoje, i zreo je za evoluciju a ne najobicniji facelifting.
 
djenka said:
Mislim, ovo zvuci prestrasno da bi bilo istinito!
Da li su ti barem dali popust za te dijelove koje ti ne pasu?!? Ako ti uvale plastiku sa krivom bojom, moraju ti je dati barem u pola cijene. Za ovo drugo sto su ti podvalili, pa to je necuveno. Koliko ti je star skuter? Proizvodjac mora jamciti podsku rezervnim dijelovima 7 godina, slobodno ih stisni za to. Moraju pasati i oblici i boje.
To je veliki problem od Piaggia, guse se sa modelima, svake godine druge dekoracije, gluposti, sarenilo, a onda je podrska nula bodova. Po meni, bolje je drzati se jednog dizajna za svaki model, kad se potrosi model (cca 5godina) izbaciti novi, a ne reciklirati svake godine nesto, a ponekad cak i po dva puta godisnje. Beverly je najdrasticniji primjer za to. Odlican skuter koji je vec mozda dao svoje, i zreo je za evoluciju a ne najobicniji facelifting.

ne mogu mi dati popust na nove dijelove koje oni dobavljacu placaju punom cijenom, a meni i tako osiguranje pokriva trosak dijelova i popravka motora. beverly je 2003.godiste, znaci 4 godine star - napominjem u jako dobrom stanju (kupio ga za 18k kn, a tip ga htio kupiti od mene za 20k kn). za sad stoji obecanje od piaggio hrvatska iz splita da ce mi doci original boja na plastikama i da ce to decki u matusicu napraviti kako spada. cekamo, pa cemo vidjeti.
 
servis na 1000km, izmjena ulja i svjecica, 507 kn. U piaggio centru na pescenici. Dobri su ali prelazim u moto mondo kod zapadnog kolodvora dosta ljudi mi ih je preporucilo
 
zna li neko koliko su servisi za nexus500,planiram si to kupit pa me zanima koliko će me koštati
hvala!
 
jel mi netko moze reci sto se radi na servisu s 2T skuterom, 50ccm, pa kaj vam imaju na 1000km napravit, osim skinut blokadu, te pregledat svjećicu, ja neznam što se još radi, (pregledavaju disk pločice) napumpavaju gume na određeni pritisak,  :mrgreen:, pregledava se razina ulja za mješavinu  8),

svjećicu može svatko skinuti i pogledati, ko ima volje i najosnovniji alat, osim ako je prelijen da si neželi ili nesmije slučajno zaprljati malo ruke,(koje se skoro ni ne mogu zaprljati kod skutera) ili želi imati garanciju, a ionak počinju kvarovi kad istekne garancija  :LOL:
 
Upravo došao sa servisa Gilera nexus 250 6.000 km - 661 kn

filter zraka 70,00
svjećica 75kn
ulje 126 kn
filer ulja 90 kn
- čišćenje injektora
-kontrola remena i utega variomata
- kontrola inače
+ 2x radni sat (150 kn) 300 kn
 
evo moji
Gilera Nexus 500
12.000km veljača 2008
Hp motori pula
disk pločice
remen
ruline
ulje i filter
još neke sitnice
2000kn
solidan utisak servisera, vlasnik mi je tak tak dok onaj dečko šta radi tamo je dobar

18.000km srpanj 2008 MMS požega
ulje i filter
filter zraka novi
štelanje ventila
1027kn
sve super, radnici tamo su odlični (y) (y)
 
badja said:
Upravo došao sa servisa Gilera nexus 250 6.000 km - 661 kn

filter zraka 70,00
svjećica 75kn
ulje 126 kn
filer ulja 90 kn
- čišćenje injektora
-kontrola remena i utega variomata
- kontrola inače
+ 2x radni sat (150 kn) 300 kn

?? pa da te nisu malo ispreskakali?? na 6000 km svjecica, ciscenje innjektora???


cudan redovan servis
 
svječica se mjenja svakih 6k ali ovo čiščenje injektora nemam pojma
 
kod mene je svakih 6k a mislim da je tako i sa 125-250-300 :misli: