Slike HR oldtimera

Pinta 001 JA said:
Evo najnoviji primjerak Minija koji je zadnji obnovljen od Renateka Fakina inače zaljubljenika u Minije i vrlo aktivnog člana Mini kluba. Dečko je inače sin Borisa Fakina za kojeg su stariji kolega gotovo sigurno čuli, a vjerovatno ga neki i znaju jer duuuuugo vozi motore i odvozio je dosta FIM rallya te je bio i u HMSu i bio je dugo član 1HMK, a sad je u BMW klubu i jedan je od njegovih osnivača. Dakle Renato je uz njegovu pomoć i pomoć još par frendova potpuno restauriao 3 Minija, a ovaj zadnji uradak je čak izašao u nekim specijaliziranim engleskim auto časopisima. Ovog ne vozi po kiši, a vani je pomalo škrapalo pa su fotke iz garaže. Guštajte (y)

odličan  (y) desni volan itd... mogao je sa nama do Balatona- nije padala kiša  :wink:
 
evo jedna stara pila,kaj je zanimljivo cura ga vozi
 
prpa said:
evo jedna stara pila,kaj je zanimljivo cura ga vozi

Daj joj reci ak ju vidiš, bum joj ja sponzoriral sic da se stapicira!!!! :misli: (y)
 
ne kužim, kaj fali ovoj zelenoj boji zica i cijelog motora? :misli:




Srki
 
Srki said:
ne kužim, kaj fali ovoj zelenoj boji zica i cijelog motora? :misli:




Srki

A niš... treba videt riticu gore pa onda mrmljat.!!! :wink:
 
gile noćna mora said:
dobar  (y) ako nije tajna koliko ga je sve skupa izašlo i jel komplicirana procedura oko uvoza?
nezgodno je to ovako objasnit..on je meni ukratko pa cu pokusat,valjda ces povatat..ugl.,njegov spada u oldtimere pa je procedura drugacija..on je motor uzima u trgovca,znaci ne u vlasnika..ovi mu je na zahtjev prvo posla papire od motora..iduci korak je da u uredu za mjeriteljstvo u ZG provjeris prvo dal se taj motor uopce moze uvest u HR..ako ti daju zeleno svitlo,oni ti odrede u koju skupinu spadas,neki E broj..zet je dalje isa preko speditera koji je u kompi s pajdom koji radi na carini..tu je podmaza nesto sitno,tako da mu kalaju vrijednost motora,da plati manji iznos carine..problem je ako kupujes kod privatne osobe,jer onda placas i prijepis i pdv..ako ti ga prodaje trgovac na racunu mora bit istaknut pdv koji je placen u zemlji iz koje uvozis..tako da ga nemoras placat ovde..ugl.,nakon carine,ides na tehnicki,tamo obavljas homologaciju i registraciju..ajme,valjda sam sve napisa..umori me..cca.,motor je tamo placen 1600 ojra,ovde su ga troskovi do rege jos izasli oko 600 ojra.. (y)
neznam,ja mu govorija da za 3000 i ovde moze uzet ok bajk,al kaze on da prva ljubav zaborava nema..tija je ovog,i amen
 
hondimir said:
Za dobar i očuvan motor, to je ok !
ma je..ne kazem,motor je star,al je simpa..niti dize,niti lezi,niti koci ko moj TuDuM..al ima ono svoje..gusta sam nekidan ucinit dir s njim.. (y)
 
Sutra kod mene u Novoj Gradiski susret oldtimera, na centru smo od 10-11.30 ako je nekom usput, ako ide za pozegu moze stati pa malo pogledati. Evo jedan je ispoliran i spreman!
 
LALA3 said:
nezgodno je to ovako objasnit..on je meni ukratko pa cu pokusat,valjda ces povatat..ugl.,njegov spada u oldtimere pa je procedura drugacija..on je motor uzima u trgovca,znaci ne u vlasnika..ovi mu je na zahtjev prvo posla papire od motora..iduci korak je da u uredu za mjeriteljstvo u ZG provjeris prvo dal se taj motor uopce moze uvest u HR..ako ti daju zeleno svitlo,oni ti odrede u koju skupinu spadas,neki E broj..zet je dalje isa preko speditera koji je u kompi s pajdom koji radi na carini..tu je podmaza nesto sitno,tako da mu kalaju vrijednost motora,da plati manji iznos carine..problem je ako kupujes kod privatne osobe,jer onda placas i prijepis i pdv..ako ti ga prodaje trgovac na racunu mora bit istaknut pdv koji je placen u zemlji iz koje uvozis..tako da ga nemoras placat ovde..ugl.,nakon carine,ides na tehnicki,tamo obavljas homologaciju i registraciju..ajme,valjda sam sve napisa..umori me..cca.,motor je tamo placen 1600 ojra,ovde su ga troskovi do rege jos izasli oko 600 ojra.. (y)
neznam,ja mu govorija da za 3000 i ovde moze uzet ok bajk,al kaze on da prva ljubav zaborava nema..tija je ovog,i amen

idealan zet (y) eto bar neke koristi od zenske celjkadi :mrgreen:

elem.. koja carina?? ako je motor kupljen u EU i bija tamo vec registriran sta jos seru??  nema sta koga interesirat, ni posrano mjeriteljstvo ni carinu.. ako je motor bija registriran u EU onda je pedeve vec placen.. sta ih boli k** jeli kupljen privatno ili od dilera ako je vec bio regan? prilozi kupoprodajni i papire od prethodne registracije u EU i to bi tribalo bit sve.. *ba in ja svima mater da in jeben.. posrani uhljebi i lihvari.. fuj.. 600€ za stari motor??

pardon, ponilo me
 
alpine said:
idealan zet (y) eto bar neke koristi od zenske celjkadi :mrgreen:

elem.. koja carina?? ako je motor kupljen u EU i bija tamo vec registriran sta jos seru??  nema sta koga interesirat, ni posrano mjeriteljstvo ni carinu.. ako je motor bija registriran u EU onda je pedeve vec placen.. sta ih bili kurac jeli kupljen privatno ili od dilera? prilozi kupoprodajni i papire od prethodne registracije u EU i to bi tribalo bit sve.. *ba in ja svima mater da in jeben.. posrani uhljebi i lihvari.. 600€ za stari motor??

pardon, ponilo me
samo ti,slobodno..izbaci to,nemoj da gnjije u tebi.. :mrgreen:
jbg.,tako ti je kad se puni vrica bez dna..nikad dosta,uvik oni nadu nesto za naplatit.. :LOL:
 
prosli tjedan san ima privilegiju vidit jednog predivno restauriranog Ardie 200 u Ogulinu.. stvarno rijetko dobro ureden manji motor, pod palicom pravog majstora.. i to mladog..

zapricali smo se ka dva krelca, covika sam jedva pustio.. a nisam se sitija napravit sliku.. :misli:

 
virujen.. duge su im zime a svaka kuca ima radionicu :mrgreen:
 
LALA3 said:
nezgodno je to ovako objasnit..on je meni ukratko pa cu pokusat,valjda ces povatat..ugl.,njegov spada u oldtimere pa je procedura drugacija..on je motor uzima u trgovca,znaci ne u vlasnika..ovi mu je na zahtjev prvo posla papire od motora..iduci korak je da u uredu za mjeriteljstvo u ZG provjeris prvo dal se taj motor uopce moze uvest u HR..ako ti daju zeleno svitlo,oni ti odrede u koju skupinu spadas,neki E broj..zet je dalje isa preko speditera koji je u kompi s pajdom koji radi na carini..tu je podmaza nesto sitno,tako da mu kalaju vrijednost motora,da plati manji iznos carine..problem je ako kupujes kod privatne osobe,jer onda placas i prijepis i pdv..ako ti ga prodaje trgovac na racunu mora bit istaknut pdv koji je placen u zemlji iz koje uvozis..tako da ga nemoras placat ovde..ugl.,nakon carine,ides na tehnicki,tamo obavljas homologaciju i registraciju..ajme,valjda sam sve napisa..umori me..cca.,motor je tamo placen 1600 ojra,ovde su ga troskovi do rege jos izasli oko 600 ojra.. (y)
neznam,ja mu govorija da za 3000 i ovde moze uzet ok bajk,al kaze on da prva ljubav zaborava nema..tija je ovog,i amen
hvala na trudu  (y)
 
Pratim temu koja mi zanimljiva a sve ove godine promakla. Steta sto vise nema slika u starim postovima.