SpiderMartin u sezoni ... 2022

To je nekad bilo CEV Repsol prvenstvo. Malo je objava čudna to jest može zbunit to šta u tom JuniorGP prvenstvu postoji i JuniorGP klasa, al Vugra će tamo vozit u Moto2.

NhVxIvb.jpg
 
Nakon sezone u ESBK, sve staze bi mu trebale biti dosta poznate.

Jako me zanima transformacija na 3 cilindra Triumph? :unsure: Prema povratnim informacijama nekih drugih vozaca utrka, Triumph bi za nekoga njegovih gabarita mogao mu cak i malo vise odgovarati od sintica?.?.?.

U svakom slucaju izvrsna prilika za pokazati koliko zna i moze. Nadam se da ce team takodjer biti na razini i pomoci mu rijesiti se tih "sitnih djecjih bolesti". 🤞
 

Novosti


Martin.jpg


Martin1.jpg
 

Kreće priča o motoutrkama i svemu što se oko njih događa , iz prve ruke, priča koja još uvijek traje i u koju se možete uključiti.​

Dijelite dalje , nek je vidi što više ljudi !
💪
🏍️
🏆

Ivica Vugrinec



Poštovani, dragi naši…
U ovom blagdanskom intermezzu uspio sam uloviti dovoljno koncentracije i malo vremena da odradim dugo planirani, te pomalo neugodan, zadatak koji sam si sam postavio prije dosta vremena. A to je da Vam otvorim oči.
Odgovorim na Vaša najčešće postavljana pitanja te Vam objasnim kako zapravo stoje stvari vezane uz naše aktivnosti, život, profesionalni sport i sve ostalo vezano uz to. Da Vas upoznam sa realnošću naših života, pokušam Vas uvesti i provesti kroz nju, objasniti Vam što i kako, ali i zašto uopće radimo neke stvari te kako funkcioniramo ili ne funkcioniramo u određenim situacijama te općenito u životu…
Ako Vas to ne zanima, iritira ili Vam iz bilo kojeg razloga uzima Vaše dragocjeno vrijeme, molim Vas nemojte se mučiti i dalje čitati ovaj tekst i idućih nekoliko blogova. Bez ljutnje, nije to za Vas.

Ako Vas pak zanima, želite saznati nešto novo, znatiželjni ste ili jednostavno nemate pametnijeg posla, dobrodošli ste u moj mali psiho-moto blog.
Vjerujte mi ni meni nije jednostavno, a ni ugodno, to pisati, ali to ide u opis mog posla i zamišljeno je da razjasni neke stvari, da ljudi koji idu ili misle krenuti našim putem dobiju smjernice iz prve ruke te da vide što ih čeka i jesu li uopće na to spremni.
Najvažniji razlog što to uopće radim je taj što jednostavno osjećam da dugujem objašnjenje svima Vama “mnogobrojnima“ koji ste godinama uz nas.
Vama što pomažete, navijate, pratite, sjedite uz monitore i nervirate se gledajući brojke live timinga kad nema TV prijenosa, Vama koji radije gledate live stream Martinovih utrka nego MotoGP prijenosa. Vama koji vrištite, skačete, radujete se i plačete kad Martin ostvari dobar rezultat, Vama koji se nervirate zajedno sa nama, a posebno Vama koji sa nama dijelite tugu našeg neuspjeha i teret loše sreće.

Na pokretanje ovakve blog komunikacije sa Vama potaknulo me nekoliko stvari: prije svega Martinov nastup iduće sezone u FIM JuniorGP prvenstvu u klasi Moto2. Aktivnosti koje smo oko toga pokrenuli i planiramo pokrenuti, planovi i razvoj Martinove škole vožnje te brenda SpiderMartin Racing Courses. Naše sudjelovanje na prvenstvu Emirata i na Bliskom istoku, osnivanje Fan kluba (kluba navijača), razvijanje suradnje sa našim partnerima: 2N Race, Dreier Racing, Panther Racing, poliklinikom Arithera, odnos sa regionalnim moto savezima uključujući i Hrvatski, odnos sa Automotodromom Grobnik. Martinova involviranost u proizvodnju sofisticiranih trkaćih komponenti motocikala Hrvatsko - Njemačkog brenda //ART .Također i naš ,Martinov, položaj i utjecaj na globalnoj moto sceni te usporedno tome na HR moto sceni.

Moja ideja i smisao svega ovoga je da javnost , a naročito Vi koji ste uz nas proširite svoja znanja i saznate kako stvari stoje i kako to sve već dugi niz godina funkcionira, da podijelimo po tko zna koji puta nešto emocija, da zajedno nastavimo dalje na radost i veselje svih nas.
Više nego ikada u narednom periodu trebat ćemo pomoć svih Vas. Ideja imamo. Plan imamo, rješenja imamo. Vjerujte mi, svatko se na svoj način može uključiti i pomoći. Bitna je želja i volja. O tome ću u sljedećim blogovima.
Ponovo smo pred vratima prvenstva s predznakom MotoGP. Do ovdje smo opet došli gotovo sami.
Premalo nas je za tako nešto nas dvojica, trojica…Ali ako smo svi zajedno, nije neizvedivo.

Ovi blogovi namijenjeni su pozitvno nastrojenim pojedincima i grupama, poznatim i nepoznatim, svih nacija, vjeroispovijedi, ateistima ,agnosticima, svih boja kože i govornih područja. Ljudima dobre volje, također i mrgudima, ljubiteljima sporta , onima koji nas vole i cijene to što radimo.
Vas druge najljepše molim da nas poštedite zlih i negativnih komentara, ruganja, ismijavanja, prepiranja ,pametovanja. Ako mi imate nešto za reći recite mi to u lice, moj telefon je 095 910 22 69,ako Vam je to preteško napišite mi poruku u inbox. Nemam ni volje , ni želje , a ni energije za negativna javna prepucavanja preko društvenih mreža.
Puni pozitivne energije sa uvijek prisutno malo sarkazma krećemo ka novoj sezoni, novoj godini i svijetlu na kraju tunela i dalje nepokolebljivo sljedeći naše snove.
Tema prvog bloga, sutrašnjeg:

Vrhunski sport je samo biznis, nepravedan i okrutan. Ili Talent trud i rad nažalost nisu dovoljni
Kao i do sada svi Vaši komentari su više nego dobrodošli. Oni me usmjeravaju, kritiziraju, raduju i daju mi energiju za dalje .Na taj način održavamo komunikaciju. Veselim im se i očekujem ih. Također ćemo tu komunikaciju pokušati proširiti i na suradnju , preko inboxa kroz naredne blogove.
Svakako Vas molim da objavu podijelite kako bi došla do što više ljudi, inače gubi smisao. Hvala.
Vole Vas Martin i Vugra!
 
Dobar dan dragi ljudi.

Evo nas u blogu br1:

Vrhunski sport je samo biznis, ili po naški „Para vrti di burgija ne može“
Ne znam kako bih ovo „zamotao u celofan“ pa ću biti direktan, sa što manje imena a što više činjenica. Mnogi će se kroz tekstove prepoznati sami. Napominjem da ne želim nikoga uvrijediti ni povrijediti, te iznosim moje mišljenje, naša vlastita iskustva te iskustva nekih drugih ljudi kojima sam svjedočio.
Dakle ako mislite da uz neosporni talent, puno rada, truda, zalaganja i odricanja te veliku upornost i određene rezultate možete uspjeti u bilo kojem sportu, čak i ako imate osnovna materijalna sredstva, varate se.
Kako ne bih išao previše u širinu, bazirat ću se na nas i na moto sport, ali slična situacija je u svim sportovima. Isto tako kako je nivo natjecanja veći tako se i svi faktori recipročno povećavaju, a kriteriji pooštravaju te selekcija postaje rigoroznija. Lakše ćete me razumjeti svi Vi koji se bavite ili ste se bavili sportom općenito a pogotovo moto sportom.
Kratko ću se osvrnuti na Vama poznata i dostupna prvenstva na kojima su se okušali naši vozači: regionalna nacionalna prvenstva Hrvatske, Srbije, Slovenije, Češke, Mađarske, Austrije. I Na ona malo jača, Alpe Adriu ili Istočnoeuropsko. (Ova dva zadnje spomenuta su najjača prvenstva o kojima maštaju vozači iz naše regije i malo ih je uopće osvajalo ista).

Da bi se natjecali na nacionalnim prvenstvima, morate imati motocikl i osnovni budžet za gume, gorivo, participaciju, jesti, piti…I ako imate i malo talenta, osnovnog znanja i sreće, ni rezultati neće izostati. Tu se pojavljuje nekoliko vrsta natjecatelja: očevi i sinovi iz dobrostojećih obitelji koji si to mogu priuštiti, stariji pojedinci koji ranije materijalno nisu mogli, a sada su bolje situirani i kriza srednjih godina ih je gurnula u ovaj adrenalinski hobi, mladići željni dokazivanja koji budžet krpaju iz trke u trku, obitelji sa djecom kojima je moto sport obiteljsko naslijeđe pa se uz pomoć prijatelja i rodbine natječu kako se ne bi prekinula tradicija i iz neke potrebe za međusobnim dokazivanjem. Ponekad čak očevi forsiraju svoju djecu kako bi liječili svoje osobne frustracije. Pitao sam se radim li i ja to. Na sreću više poznanika i sam Martin su me uvjerili da ne radim, a s vremenom sam i sam uvidio da sam ja na Martinovom putu neizbježni pratioc. Tako da mi je po tom pitanju lakše. Svi smo mi ,uključujući i vrhunske svjetske vozače potekli sa takvih prvenstava. Imali smo slične probleme u sastavljanju budžeta, tehničke probleme, probleme sa savezima, mehaničarima, organizatorima, tehničkom kontrolom.

No ako se htjelo uz malo rada i odricanja ta prvenstva mogao je i može voziti svatko. Uz malo talenta, kalkulacije i sreće puno vozača okitilo se i raznim naslovima upravo na nacionalnim prvenstvima. Nije to nikakva loša kritika, dapače to je sve ok i razumljivo, te ne umanjuje ničiji uspjeh. Svakako mnogostruko više cijenim svakog tko je stao na natjecateljsku crtu i ostvario bilo kakav rezultat, od onih koji iz tople fotelje na sve načine kritiziraju i pametuju. Ali to nije tema. I mi smo potekli iz tih prvenstava. Martin je prve trkaće kilometre napravio na njima, a i ja sam ih vozio. (Upravo zbog toga tek sad vidim koliko sam bio amater i kako smo u stvari bili oskudnog znanja). Ne daj bože da nam je netko tada i spomenuo kako nemamo pojma. Upravo tu grešku ponavljaju i većina današnjih aktera tih prvenstava. Sve znaju! Oni drugi napredniji pitaju i uče, ali to isto nije tema.

Ova nacionalna prvenstva, cijelu sezonu ako se malo potrudite, možete izgurati sa budžetom od 10 000 eura (klasa 600 i 1000). Može i sa manje, ali ne dovoljno kvalitetno da bi bili imalo ozbiljni, naravno ako ste u mogućnosti ili zvijezda, možete i sa puno više. Ja sam napisao što objektivno mislim da je dovoljno.
E, ti drugi koji žele učiti su materijal za spomenutu Alpe Adriu. Alpe Adria je najozbiljnije i najjače prvenstvo u regiji i svaki iole ozbiljniji natjecatelj ima ambicije nastupati na njemu. Ovisi od sezone i promotora kakva je kvaliteta i konkurencija, ali za naše ,ajmo reći, „EX-YU“ standarde oduvijek nam je bila uzor i malo vozača sa naših prostora ju je osvajalo u ozbiljnim klasama. Za takvu vrstu prvenstva trebate ozbiljniju pripremu, konkurentan motocikl (ili čak dva, zavisi koliko ste ozbiljni i kakvi su vam ciljevi), ozbiljnog mehaničara, tehničara za ovjes. Za ovo natjecanje morate i ozbiljnije trenirati. I na motociklu, ali i održavati tjelesnu spremu na nekom zadovoljavajućem nivou. Tu vas već čekaju igrači gladni uspjeha upravo kao i vi. Stari lisci kojima je AA krajnji domet a imaju dovoljno novaca i sponzora da tjeraju skup hobi ili mladi lavovi koji su željni krvi ,uspjeha i slave i AA im je možebitna odskočna daska za dalje.

I to smo prošli, čak je u jednom periodu promotor AA bio Hrvatski Lutec. Tada je AA bila od kada je ja pamtim najjača i najbolje organizirana. Upravo tih godina Martin ju je osvajao više puta u klasama 600sst, 600ssp i 600junior. Mislim da je jedno vrijeme bio jedini HR natjecatelj. Nije nam u prilog išlo da je organizator iz HR, čak naprotiv, neki pojedinci su nam podmetali nogu gdje god su stigli, bez razloga, samo zato što su mogli. Sad se čude što Martin okreće glavu na drugu stranu kad ih sretne, ja ga razumijem. Puno nepravde, štete i boli su mu nanijeli. Unatoč tome ja ih pristojno pozdravim.

Za nastup na prvenstvu poput AA potreban Vam je dobar, konkurentan motocikl, nešto novih, nešto rabljenih guma, po koji par kišnih, malo više treninga te usluge (ako ne i stalna pratnja) tehničkog osoblja. Trke se održavaju u nekoliko zemalja na ozbiljnim pistama što zahtjeva i prijevoz tehnike i osoblja na iste te vam se broj prijeđenih kilometara i radijus kretanja višestruko povećava. Da se to izgurati i sa autom i prikolicom, ali ako mislite odraditi nešto kvalitetnije morate razmišljati o nabavci kombija ili sličnog vozila. Nedostatak talenta u ovom prvenstvu, vrlo brzo će doći do izražaja. Jedno vrijeme to možete kompenzirati količinom ubačenog novca, ali rezultati će svakako izostati i gluma će biti kratkog vijeka. Sreća i novac, ako imate kvalitetu i dovoljno ste dobri na razini ovog prvenstva još uvijek Vam ne mogu poremetiti planove. Također tu još uvijek Vaš rezultat ne ovisi o volji funkcionera, organizatora i saveza. Mogu vam zagorčati život ili pomoći, ali ponavljam ako ste dovoljno dobri ne mogu Vas zaustaviti. U svakom slučaju najbolja opcija za svakog ozbiljnog polu profesionalnog natjecatelja koji je ostvario zapažene rezultate na svom nacionalnom prvenstvu te mu je ono postalo premalo i želi se okušati na internacionalnoj sceni. Tu se već stvara i lagana priča sa sponzorima i partnerima, naravno u granicama realnog.

Za to prvenstvo godišnji budžet vam starta od 20 000 eura, sa 30 000 ga na naš način možete komotno odraditi (ako ste Martin i osvojiti), ali realno sa svim normalnim uslugama pratećeg osoblja i tehnike koja Vam je potrebna Vi i Vaši sponzori morate sastaviti budžet između 40 000 i 50 000 eura. Što u novcu, što u robi, zavisi od Vašeg znanja i sposobnosti koje možete praktično iskoristiti na stazi.

Na ovoj razini natjecanja radi se već ozbiljnija selekcija. Rijetki idu dalje da se okušaju u jačim prvenstvima (ruku na srce AA nije odskočna daska za WSBK ili MotoGP kako smo i mi prije mislili) još rjeđi od njih u tome i uspiju i odu dalje. Oni koji ne uspiju u tom momentu odustaju od moto sporta ili se dio njih vraća u AA i vlada njome još nekoliko godina. Oni pak drugi koji kroz jednu ili dvije sezone AA svojim rezultatima vide da im nije mjesto ovdje, vraćaju se u svoje selo kao zvijezde AA i nastavljaju natjecanja u nacionalnim prvenstvima ili lokalnim trkama, gostujući na AA isključivo na domaćim stazama (gdje mogu ostvariti koliko toliko solidan rezultat). Oni ostali reći ću normalniji (pri tome mislim na ego) ostaju u moto sportu družeći se sa prijateljima na amaterskim moto eventima tipa Bobo, Dreier, 2N Race ili ako baš hoćete najnovije na našim SpiderMartin Track Day eventima uživajući u društvu i motociklima ili pak za stalno okače kacigu o klin.

Kraj prve epizode. U nastavku pročitajte: Veselja i problemi ozbiljnih natjecanja ili ti „tko vozi traktor a tko otvara kapiju“…
Ako Vam se da komentirajte, ako ne ništa strašno, onda samo lajkajte. U svakom slučaju Vas molim da što više podijelite kako bi došlo do čim više ljudi, što je i cilj. Hvala.
 
Meni ovaj tekst liči kao vodič za početnike i ne vidim ništa novo što već nije pisao niti ima dublji smisao. Da, puno se toga nauči usput i na teži način ali puno toga se moglo znati i unaprijed. Možda sam ja ekstra pametan ali većinu navedenog sam znao nakon tri posjeta Motohappenigu a čak sam se oko toga uspio posvađati (samo privremeno :mrgreen:) s jednom damom, čiji je potomak igrom slučaja bio jedan od prvih HR vozača čiji je pak talent prepoznat izvan granica Lijepe naše. :mrgreen:
Kao i Vugra, i ja napominjem da svojim komentarom ne želim nikoga uvrijediti ni povrijediti... :p
 
Ne vjerujem (zapravo vjerujem)da do sad ovo nije nitko pročitao osim glave Mate.Iz prve ruke ,kak veli stari Vugra,a tak i piše.Nego me sad zapravo zanima,kad je već Mate nabacil prvi komentar.,kak to da nije svojim hvalevrijednim iskustvom nakon kak veli trećeg posjeta Motohappeningu vidjevši kak stvari stoje ,pomogao Vugrincu ili ostalima koji su onda nastupajući krenuli putem neizvjesnosti .Kako to ,kako to.😎🔧
 
Ne vjerujem (zapravo vjerujem)da do sad ovo nije nitko pročitao osim glave Mate.Iz prve ruke ,kak veli stari Vugra,a tak i piše.Nego me sad zapravo zanima,kad je već Mate nabacil prvi komentar.,kak to da nije svojim hvalevrijednim iskustvom nakon kak veli trećeg posjeta Motohappeningu vidjevši kak stvari stoje ,pomogao Vugrincu ili ostalima koji su onda nastupajući krenuli putem neizvjesnosti .Kako to ,kako to.😎🔧
Pomogao kako? kada? :?
 
  • Like
Reactions: Nero and Dene
Ne vjerujem (zapravo vjerujem)da do sad ovo nije nitko pročitao osim glave Mate.Iz prve ruke ,kak veli stari Vugra,a tak i piše.Nego me sad zapravo zanima,kad je već Mate nabacil prvi komentar.,kak to da nije svojim hvalevrijednim iskustvom nakon kak veli trećeg posjeta Motohappeningu vidjevši kak stvari stoje ,pomogao Vugrincu ili ostalima koji su onda nastupajući krenuli putem neizvjesnosti .Kako to ,kako to.😎🔧
Nije bilo potrebe objašnjavati jer je većina to znala i bez mene, dovoljno je bilo pratiti jednog ili dvojicu trkača iz generacije prije. Pomagao sam koliko je bilo moguće isključivo da frendovima pomognem da se bave sportom koji vole, bez ikakvih iluzija jer sam bio siguran da je kompetitivnost u AA vrh mogućnosti naših dečki. Sada su došle nove generacije, slabo pratim ali sam i dalje uvjeren da nemaju šanse na svjetskom nivou jer problem je uvijek isti i s njima osobno nema veze. Zaključak je da se nikad nije radilo o neizvjesnosti, naprotiv, bilo je vrlo izvjesno kao i sada ma koliko netko gurao glavom kroz zid.
 
Nažalost, tata Vugra sa copy-paste tekstovima iz dosadašnjih tekstova 'zasjenjuje' uspjeh sina, a Martin je legenda.

Ali, veći problem je što na forum.motori.hr, koji bi triba imati fokus na motorima (valjda), uspjeh dečka iz Hrvatske, koji se bori na 100 načina ima svega 6 polusprdnih komentara. Djelomično jer ako nisi najbolji, nemaš podršku. A dobar si samo dok si najbolji.
Skoro pa nikakva pozitivna reakcija, a na dan kada po nečijoj procjeni uspije ili ne uspije, biti će ista priča ,, a reka san", ,,zna sam", ,,mali je dobar" ili ,, ništa od njega".
Uvik ista priča i jadan onaj koji se još nada nekoj podršci u bilo kojoj sferi života/ sporta, pa makar putem sranja od društvenih mreža. Neću ni ulaziti u priču o davanju euro centi. Ima iznimki u rijetkim dobrim ljudima sa humanitarnim akcijama, podrškom na ovaj ili onaj način.
Ako će mu tribati vrića Uree, neka mi se javi.
 
Nažalost, tata Vugra sa copy-paste tekstovima iz dosadašnjih tekstova 'zasjenjuje' uspjeh sina, a Martin je legenda.

Ali, veći problem je što na forum.motori.hr, koji bi triba imati fokus na motorima (valjda), uspjeh dečka iz Hrvatske, koji se bori na 100 načina ima svega 6 polusprdnih komentara. Djelomično jer ako nisi najbolji, nemaš podršku. A dobar si samo dok si najbolji.
Skoro pa nikakva pozitivna reakcija, a na dan kada po nečijoj procjeni uspije ili ne uspije, biti će ista priča ,, a reka san", ,,zna sam", ,,mali je dobar" ili ,, ništa od njega".
Uvik ista priča i jadan onaj koji se još nada nekoj podršci u bilo kojoj sferi života/ sporta, pa makar putem sranja od društvenih mreža. Neću ni ulaziti u priču o davanju euro centi. Ima iznimki u rijetkim dobrim ljudima sa humanitarnim akcijama, podrškom na ovaj ili onaj način.
Ako će mu tribati vrića Uree, neka mi se javi.
Ja mislim da nitko nema ništa protiv toga da mali Vugrinac uspije ali sve njegov tata sa ovim glupim plakanjem jako živcira
 
Ja mislim da nitko nema ništa protiv toga da mali Vugrinac uspije ali sve njegov tata sa ovim glupim plakanjem jako živcira
Slažem se, zato sam i napisa da je 'zasjenia' sina.

Podrška je tolika, da se otvori crowd funding, skupili bi za 20 deka parizera,kvarat kruva i vriću Uree. :p
 
Last edited:
  • Haha
Reactions: Dene
Nezahvalno je komentirati ovu temu s obzirom da većinu aktera poznajem, ili barem ove starije, da nisu pali s Marsa odnosno da su sve znali i prije početka priče. S druge strane je logično očekivati od roditelja da bude subjektivan, da maksimalno gura i pokušava u granicama svojih intelektualnih i materijalnih mogućnosti...