stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,117 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,355
50+ godina stari motori, kamen-krš-(nema maslina  :mrgreen: )....  - nešto kao benduro,ali u škotskoj  :LOL:

https://www.youtube.com/watch?v=kgaKVm0Lzf8
 
Mislim da je veefka bila svojevremeno u Varaždinu ili okolici,vidio sam je uživo prije par godina,stara koncepcija agregata,skoro nepoderiva konstrukcija a vanjština u izuzetnom stanju !  (y) :021:
 
Imam jednu zamolbu, prije godinu i pol sam prodao Hondu gl1100 goldwing u čakovec a iz čakovca ju je čovjek prodao u gospić. Vlasnik iz gospića me je kontaktirao ali sam zagubio njegove podatke. Volio bih ostati u kontaktu jer znam proći kroz gospić pa da ju vidim a i imam nekakve dijelove za nju, koje ću mu dati jer će završiti na smeću! ako ima tko kakvih kontakata sa gospićanima ili mozda pozna covjeka ili je i sam vlasnik ovdje na forumu naka se javi na pp, evo slika motora mozda ga neko prepozna!
 
Ljudi ne mogu odšarafit sviječice na GPZ 1000xr, probao sam cjevastim ključem od 16 do 19 i ništa mi nije pasalo.
majke ti mile neznam kaj da više probam :embarrassed:
 
daj ti nama reci - jesi odšarafio  :misli:

:wink:
 
Ako su u njemu NGK svećice ključ je 18 a postoji i nippon denso za njega,ali je ključ kod njih 16 nalij petroleja oko svećica i ostavi par dana,pa onda pokušaj da ih odvrneš!
 
Ma nisam još, sutra mi stiže orginal ključ od ZR7 pa ću vidjet ide li u rupu. U glavnom siguran sam da je 18 ali mora bit cjevasti sa tankom stijenkom da bi ušao.  :angry:
 
Ej lafe,drago mi je da si uspio odšarafiti svijećice ,samo nemoj sad divljački pritegnuti.,tu sad nema potrebe za momentključem,prilikom montaže nemoj uljiti navoj ,eventualno malo vd40.Imao sam istu frku prošlu zimu na starom 900eru,već sam skoro po....io . Sretno !  (y) :021:
 
Ima li možda netko ili zna gdje nabaviti komplet fergazer ili gornji dio (poklopac membrana i klipić) za BMW R65 79. godište?
Naime, frend slaže, tj nastoji dovesti spomenuto vozilo u red, nakon što je neki meštar davnih dana sjebo posao i
takoreći raspario fergazere - tako što je na jedan stavio različit gornji dio (poklopac, membranu i klipić).
Motor radi, ali se nikako ne da naštelati da bude baš po ps-u.
Ispod su slike fergazera, original je ovaj s ravnim poklopcem.
Znači desni je skroz original, a lijevi je ovaj "pokvareni".

24327280473531196627.jpg


80552403074548012452.jpg
 
Imam nekoliko rasparenih karburatora,ali za početak napiši brojeve sa karburatora koji se nalaze na ravni iza šibera,bliže usisnoj strani,da vidimo koji je njegov. Manual mi se negde zaturio,čim ga nađem,staviću oznake od originala za taj model!
 
karburator sa oznakom 64/32/2040 je od modela R 65 a sa oznakom 64/32/347 je od R 65 LS nisu ista godišta,nisam još našao manual sa detaljnim podatcima,čim ga nađem,postaviću tabelu i videti šta može da se upari!
 
Možda neko ima za prodat Hondu i to prilično staru cbr 600 f pc 19 ili cbr 500 f pc 20 , ove na njuškalu su prepravljane i takve me ne zanimaju , tražim cjelu da nije rama piljena , ne mora bit sa oklopima niti u dobrom stanju , bitno da je isključivo pc 19 ili pc 20 ,
 
FIM Rally 2006 Berlin. Pregledavao jučer nešto fotke. Jednostavno moram staviti fotke u ovu, a i u temu Motori koje ne viđamo svaki dan, da netko od ljubitelja starijih motora ne bi promašio (iako nas većina prati obje ove teme).

Daklem jedan sa Wankelom
 

Attachments

  • DSC02475.JPG
    DSC02475.JPG
    587.9 KB · Views: 111
  • DSC02476.JPG
    DSC02476.JPG
    549.1 KB · Views: 143
  • DSC02477.JPG
    DSC02477.JPG
    551.3 KB · Views: 70