Naravno to je istinaenduro said:Uopce ga ne mora na taj nacin unositi u RH, ne mora nista preko Oldtimer kluba, plati 2000 kn PPMV-a na Carini i to je to.
Kvoc said:Naravno to je istina
Tako sam ja uvezao moju dvojicu,ali u tom slučaju plaćaš tih 2000 i nemaš pravo na popuste niti PV tablicu
ili ćeš u oldtimer klub i dobiš tih 2000 natrag imaš pravo na popuste i PV tablicu
Pouzdanost isto, hondakruns said:Zanima me vaše mišljenje u vezi usporedbe dva motora. Radi se o Hondi GL 1000 1978 i Honda CB 750 1974. Obje su u odličnom stanju, cijena im je podjednaka. E sad koja bi bila bolja (znači čovjek se mora odlučiti za jednu) prilika obzirom na pouzdanost, održavanje, performanse, daljnja prodaja itd?
enduro said:U krajnjem slučaju, uveze motor na način da plati tih 2000 kn, a onda ima rok 3 godine da sredi papire u Oldtimer klubu i zatraži povrat tog novca sa carine.
Kvoc said:ja za moje ni ne pomisljam
jedah je 250 a drugi 400 kubika
mislim da je članstvo u OT klubu minimalno 300 kuna godišnje pa računaj a ako je to nekome jedini motor tu dolazi i ograničenje na prijeđene kilometre po godini
rocky6 said:Pouzdanost ok, ali ako npr.trebaš skinuti zadnji kotač na gw, izgubiš cijelo popodne (ako je ona sa koferima i oklopom), tako da je recimo to posao kao da ti mijenjaš lamelu na starom citroenu cx, a susjed na golfu 1 (ako on vozi recimo cb hondu)![]()
kruns said:Evo konkretnih primjeraka. Kolika je realna prodajna vrijednost tih motora?
kruns said:Evo konkretnih primjeraka. Kolika je realna prodajna vrijednost tih motora?
Ja govorim o PV tablici i popustima koje ostvaruješ na osiguranjurocky6 said:Članstvo u nekom klubu - uopće nije uvjet, ograničenje na kilometre- također glupost..
Ljudi voze motore iz 1930-ih, 40-ih itd.. Nemaju kilometar sat - i nikome ništa,čak se evidencija km na novim motorima uopće ne provodi (ima baš tema na ovom forumu o zamjeni km sata), samo peri-deri.. :wink:
ovo je relativno povoljno(neznam kilometražu) jer sam u Italiji pronašao jednu za 8900 eura i 12.600 km ili milja nisam siguranizibajker said:Realna prodajna vrijednost svih starih motora je točno toliko, koliko je u nekom konkretnom primjeru netko pripreman platit. Na našem avto.netu ima uvijek dosta oldtimera na prodaju. Neki idu odmah, neki se prodaju godinama, neki ih minimalno prerade, i misle, da če ih tako lakše prodati...
Evo jedne Golde koja je trenutno na prodaju
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14922185&display=Honda%20GOLD%20WING%201000.PRVI%20MODEL.evropski...
Kvoc said:ovo je relativno povoljno(neznam kilometražu) jer sam u Italiji pronašao jednu za 8900 eura i 12.600 km ili milja nisam siguran
Kvoc said:ovo je relativno povoljno(neznam kilometražu) jer sam u Italiji pronašao jednu za 8900 eura i 12.600 km ili milja nisam siguran
izibajker said:Malo je teško povjerovat, da motor tipa Goldwing iz 80ih ima u 35+ godina prevoženih samo 13.000 km??? Ali nema veze, ako je dobro održavana ni 120.000 km nebi bilo puno...
Jedan moj kolega (profi mehaničar) trenutno ima jednu Goldu u fazi renovacije, pa ako nekog od vas ozbiljno zanima nek mi javi na privat poruku, pa mu šaljem kontakt.
Kvoc said:Ja inače talijanima nevjerujem i nikad nebih nista polovno kupio kod njih ali kad je izašla nije to vozio baš svatko i volio bih upoznat vlasnika!
Uz to ja imam registrirana tri motora i dva auta i onda ćeš mi reć,ne nije moguće tako mala kilometraža a gospa vozi samo jedan auto a ja na ove ostale ne sjedam svaki dan 8)