stari motori

zanimaju li vas stari motori uopče

  • ne zanimaju uopĆe

    Votes: 101 7.5%
  • da zanimaju me

    Votes: 1,116 82.4%
  • preferiram samo nove motore

    Votes: 137 10.1%

  • Total voters
    1,354
enduro said:
Uopce ga ne mora na taj nacin unositi u RH, ne mora nista preko Oldtimer kluba, plati 2000 kn PPMV-a na Carini i to je to.
Naravno to je istina
Tako sam ja uvezao moju dvojicu,ali u tom slučaju plaćaš tih 2000 i nemaš pravo na popuste niti PV tablicu
ili ćeš u oldtimer klub i dobiš tih 2000 natrag imaš pravo na popuste i PV tablicu
 
Zanima me vaše mišljenje u vezi usporedbe dva motora. Radi se o Hondi GL 1000 1978 i Honda CB 750 1974. Obje su u odličnom stanju, cijena im je podjednaka. E sad koja bi bila bolja (znači čovjek se mora odlučiti za jednu) prilika obzirom na pouzdanost, održavanje, performanse, daljnja prodaja itd?
 
Kvoc said:
Naravno to je istina
Tako sam ja uvezao moju dvojicu,ali u tom slučaju plaćaš tih 2000 i nemaš pravo na popuste niti PV tablicu
ili ćeš u oldtimer klub i dobiš tih 2000 natrag imaš pravo na popuste i PV tablicu

U krajnjem slučaju, uveze motor na način da plati tih 2000 kn, a onda ima rok 3 godine da sredi papire u Oldtimer klubu i zatraži povrat tog novca sa carine.
 
kruns said:
Zanima me vaše mišljenje u vezi usporedbe dva motora. Radi se o Hondi GL 1000 1978 i Honda CB 750 1974. Obje su u odličnom stanju, cijena im je podjednaka. E sad koja bi bila bolja (znači čovjek se mora odlučiti za jednu) prilika obzirom na pouzdanost, održavanje, performanse, daljnja prodaja itd?
Pouzdanost isto, honda :mrgreen:, performanse isto, odrzavanje otprilike isto mozda cb malo lakse, dalkna prodaja definitivno cb 750
 
Pouzdanost ok, ali ako npr.trebaš skinuti zadnji kotač na gw, izgubiš cijelo popodne (ako je ona sa koferima i oklopom), tako da je recimo to posao kao da ti mijenjaš lamelu na starom citroenu cx, a susjed na golfu 1 (ako on vozi recimo cb hondu)  :mrgreen:
 
enduro said:
U krajnjem slučaju, uveze motor na način da plati tih 2000 kn, a onda ima rok 3 godine da sredi papire u Oldtimer klubu i zatraži povrat tog novca sa carine.

ja za moje ni ne pomisljam
jedah je 250 a drugi 400 kubika
mislim da je članstvo u OT klubu minimalno 300 kuna godišnje pa računaj a ako je to nekome jedini motor tu dolazi i ograničenje na prijeđene kilometre po godini
 
Kvoc said:
ja za moje ni ne pomisljam
jedah je 250 a drugi 400 kubika
mislim da je članstvo u OT klubu minimalno 300 kuna godišnje pa računaj a ako je to nekome jedini motor tu dolazi i ograničenje na prijeđene kilometre po godini

Članstvo u nekom klubu - uopće nije uvjet, ograničenje na kilometre- također glupost..

Ljudi voze motore iz 1930-ih, 40-ih itd.. Nemaju kilometar sat - i nikome ništa,čak se evidencija km na novim motorima  uopće ne provodi (ima baš tema na ovom forumu o zamjeni km sata), samo peri-deri..  :wink:
 
rocky6 said:
Pouzdanost ok, ali ako npr.trebaš skinuti zadnji kotač na gw, izgubiš cijelo popodne (ako je ona sa koferima i oklopom), tako da je recimo to posao kao da ti mijenjaš lamelu na starom citroenu cx, a susjed na golfu 1 (ako on vozi recimo cb hondu)  :mrgreen:

Evo konkretnih primjeraka. Kolika je realna prodajna vrijednost tih motora?
 

Attachments

  • Screenshot_20200116-091941.png
    Screenshot_20200116-091941.png
    929.7 KB · Views: 126
  • Screenshot_20200116-091929.png
    Screenshot_20200116-091929.png
    858.7 KB · Views: 121
kruns said:
Evo konkretnih primjeraka. Kolika je realna prodajna vrijednost tih motora?

Realna prodajna vrijednost svih starih motora je točno toliko, koliko je u nekom konkretnom primjeru netko pripreman platit. Na našem avto.netu ima uvijek dosta oldtimera na prodaju. Neki idu odmah, neki se prodaju godinama, neki ih minimalno prerade, i misle, da če ih tako lakše prodati...
Evo jedne Golde koja je trenutno na prodaju

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14922185&display=Honda%20GOLD%20WING%201000.PRVI%20MODEL.evropski...



 

Attachments

  • Goldwing.jpg
    Goldwing.jpg
    181.8 KB · Views: 104
rocky6 said:
Članstvo u nekom klubu - uopće nije uvjet, ograničenje na kilometre- također glupost..

Ljudi voze motore iz 1930-ih, 40-ih itd.. Nemaju kilometar sat - i nikome ništa,čak se evidencija km na novim motorima  uopće ne provodi (ima baš tema na ovom forumu o zamjeni km sata), samo peri-deri..  :wink:
Ja govorim o PV tablici i popustima koje ostvaruješ na osiguranju
Ti vozi svog starca na normalnu regu koliko hoćeš
 
izibajker said:
Realna prodajna vrijednost svih starih motora je točno toliko, koliko je u nekom konkretnom primjeru netko pripreman platit. Na našem avto.netu ima uvijek dosta oldtimera na prodaju. Neki idu odmah, neki se prodaju godinama, neki ih minimalno prerade, i misle, da če ih tako lakše prodati...
Evo jedne Golde koja je trenutno na prodaju

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14922185&display=Honda%20GOLD%20WING%201000.PRVI%20MODEL.evropski...
ovo je relativno povoljno(neznam kilometražu) jer sam u Italiji pronašao jednu za 8900 eura i 12.600 km ili milja nisam siguran
 

Attachments

  • 1280x960 (5).jpg
    1280x960 (5).jpg
    227.9 KB · Views: 153
Kvoc said:
ovo je relativno povoljno(neznam kilometražu) jer sam u Italiji pronašao jednu za 8900 eura i 12.600 km ili milja nisam siguran

Malo je teško povjerovat, da motor tipa Goldwing iz 80ih ima u 35+ godina prevoženih samo 13.000 km??? Ali nema veze, ako je dobro održavana ni 120.000 km nebi bilo puno...
Jedan moj kolega (profi mehaničar) trenutno ima jednu Goldu u fazi renovacije, pa ako nekog od vas ozbiljno zanima nek mi javi na privat poruku, pa mu šaljem kontakt.
 
Ako bas zelite ulaziti u project sa starim Goldwing-ovima budte spremni da su dijelovi skupi. Ima puno dijelova po Americi i  n isu ni skupi ali dostava i carina su ubitacne.
 
Kvoc said:
ovo je relativno povoljno(neznam kilometražu) jer sam u Italiji pronašao jednu za 8900 eura i 12.600 km ili milja nisam siguran
 
Ovakav model ,ali crvene  met boje, imam u radioni.Trebao bi počet restauraciju.Za sad samo upaljena da se čuje kako radi.
 
izibajker said:
Malo je teško povjerovat, da motor tipa Goldwing iz 80ih ima u 35+ godina prevoženih samo 13.000 km??? Ali nema veze, ako je dobro održavana ni 120.000 km nebi bilo puno...
Jedan moj kolega (profi mehaničar) trenutno ima jednu Goldu u fazi renovacije, pa ako nekog od vas ozbiljno zanima nek mi javi na privat poruku, pa mu šaljem kontakt.

Ja inače talijanima nevjerujem i nikad nebih nista polovno kupio kod njih ali kad je izašla nije to vozio baš svatko i volio bih upoznat vlasnika!
Uz to ja imam registrirana tri motora i dva auta i onda ćeš mi reć,ne nije moguće tako mala kilometraža a gospa vozi samo jedan auto a ja na ove ostale ne sjedam svaki dan  8)
 
Kvoc said:
Ja inače talijanima nevjerujem i nikad nebih nista polovno kupio kod njih ali kad je izašla nije to vozio baš svatko i volio bih upoznat vlasnika!
Uz to ja imam registrirana tri motora i dva auta i onda ćeš mi reć,ne nije moguće tako mala kilometraža a gospa vozi samo jedan auto a ja na ove ostale ne sjedam svaki dan  8)

Ma sve je moguče. I to, da je Golda iz 80ih (koja ni tada nije bila baš jeftin motor) u prosjeku napravila 400 km na sezonu ?!? Moguče da je bio vlasnik neki kolekcionar, i da ju je uglavnom glancao i gledao...