Stari rsv

MOONSHIELD said:
ne kužim kaj si htio reći, tamo i inače kupujem stalno, u zadnjih par godina sam tamo uzeo sigurno 10ak yuasa, čak i za japance sam uzimao yuase
yuasa ima kakvih očeš, u rasponu od 200 do 2000 kuna
u aprilije v2 idu original ytx12-bs (cca 420 kuna) ili veći koji odgovara yzx14-bs (cca 500 kuna)

te yuase koje oni prodaju nemaju veze s tvorničkom ugradnjom, a i njihova poslovnost je katastrofa, dođem 5 do 5 u dućan i ne želi mi prodati jer im je kao novo radno vrijeme do 17.00, dan danas godinu dana kasnije na njihovim stranicama piše da rade do 20.00

reklamiram akumulator da je slab, odnosno da nema snagu koju bi morao imati, unutar garantnog roka, oni ga kao izmjere i vele da je po njihovim mjerenjima sve ok, kako mi je motor idućih par mjeseci stajao, baterija je krepala do kraja, nisam je više mogao ni napuniti, a garancija je istekla..yuasa ytx12-bs je u pitanju

unibat je još veće smeće, možda je to ok za japance, pa je super da je čim jeftiniji pa makar krepa nakon godinu dana, ali u V2 poluproizvodu to neće igrati..
što se tiče akumulatora, jel držite motore na cteku i šta mislite o tome? Pošto  imam Ctek, shiver mi je bio na njemu, kawa desetka isto, sad sam uzeo tuona, isto mi bude
 
Jeste pokušavali sa Lifepo4 accu.




Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
Jesmo! Najveće i najskuplje govno koje sam ikad stavio u Talijana! Shido dvanajstica koja po specifikacijama ide u RSV/Tuono je preslaba i ne može okrenuti V2 (za usporedbu, yuasa ytx12 i nakon 2 tjedna stajanja bukne ko mina), kolega ima četrnajsticu i ona je navodno ok, ali je ona još skuplja i uz nju obavezno treba kupiti i punjač koji je još +100 eura, osobno, ne vidim računicu i smisla :misli:
jedino treba izbjegavati beren jer to što oni prodaju nije yuasa, nego neko smeće

NenadSB said:
što se tiče akumulatora, jel držite motore na cteku i šta mislite o tome? Pošto  imam Ctek, shiver mi je bio na njemu, kawa desetka isto, sad sam uzeo tuona, isto mi bude
po zimi ako se duže ne vozim, onda uštekam na sat dva, ali ove zime mislim sa nije prošlo tjedan dana da nisam bar 30-40 km đir napravio pa nije ni bilo potrebe
ako je akumulator ispravan, mora upaliti nakon tjedan dana bez problema
 
Meni prek zime uvijrk stoji na cteku..... nikad problema zbog toga.
Općenito.... ako unaprijed znam da ga neću palit mjesec, dva..... tutnem ctek i mirna bosna

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

 
MOONSHIELD said:
Jesmo! Najveće i najskuplje govno koje sam ikad stavio u Talijana! Shido dvanajstica koja po specifikacijama ide u RSV/Tuono je preslaba i ne može okrenuti V2 (za usporedbu, yuasa ytx12 i nakon 2 tjedna stajanja bukne ko mina), kolega ima četrnajsticu i ona je navodno ok, ali je ona još skuplja i uz nju obavezno treba kupiti i punjač koji je još +100 eura, osobno, ne vidim računicu i smisla :misli:
jedino treba izbjegavati beren jer to što oni prodaju nije yuasa, nego neko smeće
po zimi ako se duže ne vozim, onda uštekam na sat dva, ali ove zime mislim sa nije prošlo tjedan dana da nisam bar 30-40 km đir napravio pa nije ni bilo potrebe
ako je akumulator ispravan, mora upaliti nakon tjedan dana bez problema

ebay nemačka me što se yuasa akumulatora tiče nikad nije razočarao

em odlična cijena em znam da nije neki fejk

:wink:
 
Ima li tko nosac desnog oslonca za gen 1 rsv?
Btw, Leo dolje, korona prijeti. Janez na njegovo mjesto
 

Attachments

  • 20200312_190730.jpg
    20200312_190730.jpg
    1.2 MB · Views: 150
I kod mene  na rsv 00, problemi sa paljenjem, rijetko  jako , ali nervira. Idem ga palit , najnormalnije vergla, svjecice nove, i kresne zaštuca i ugasi se. I od tad na dalje vergla samo i ne pali. Pustim ga bar 10tak sati i onda upali.

Znaci ako se iz prve upali i odmah  ugasi nema paljenja sljedecih 10tak sati. Imam osjecaj da se svjecice natope benze.  Ima ko kakvu ideju.
 
petarr said:
I kod mene  na rsv 00, problemi sa paljenjem, rijetko  jako , ali nervira. Idem ga palit , najnormalnije vergla, svjecice nove, i kresne zaštuca i ugasi se. I od tad na dalje vergla samo i ne pali. Pustim ga bar 10tak sati i onda upali.

Znaci ako se iz prve upali i odmah  ugasi nema paljenja sljedecih 10tak sati. Imam osjecaj da se svjecice natope benze.  Ima ko kakvu ideju.

Ista prica stari, apsolutno ista.... Ali sam se navikao i istrenirao paljenje. Drzi ga na anlaseru dok ne cujes da su oba upalila i onda laaaaagano dodaj gasa i pusti anlaser. U suprotnom ce zaliti svjecice i zaboravi par sati paljenje. Shvacam te u potpunosti jer imam identicnu situaciju  :afro:
 
a da li ste možda razmišljali da date nekome parsto kuna da vam naštela trim potove i ubrizgavanje??
osim toga, ima još par sitnica koje se mogu promijeniti ili modifcirati za sitnu lovu i onda nema problema ni s paljenjem, ni s punjenjem, ovak budete si sjebali bendix prije ili kasnije i onda bude malo više posla
ja se vozim stalno, ove zime sam s aprilijama napravio oko 2000 km i sve 3 pale ko mina, to "zalijevanje" mi se dogodilo jednom davno dok sam još bio mlad i neiskusan pa sam je pokušavao kresnuti s polupraznom baterijom :mrgreen:

ispravna aprilija mora u svim godišnjim dobima paliti ko mina 8)
 
MOONSHIELD said:
a da li ste možda razmišljali da date nekome parsto kuna da vam naštela trim potove i ubrizgavanje??
osim toga, ima još par sitnica koje se mogu promijeniti ili modifcirati za sitnu lovu i onda nema problema ni s paljenjem, ni s punjenjem, ovak budete si sjebali bendix prije ili kasnije i onda bude malo više posla
ja se vozim stalno, ove zime sam s aprilijama napravio oko 2000 km i sve 3 pale ko mina, to "zalijevanje" mi se dogodilo jednom davno dok sam još bio mlad i neiskusan pa sam je pokušavao kresnuti s polupraznom baterijom :mrgreen:

ispravna aprilija mora u svim godišnjim dobima paliti ko mina 8)
To talijansko gofno pali samo ako ga pokrijes dekicom i svako vece pomazis prije spavanja ispod mora obavezno biti cilim aprilili [emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji2957]

Neka vidis da je opce prihvaceno da je to normalna pojava ono zaverglas zalije pa verglas pola dana sa 5 akumultora dok se sve dobro ne nasjedne [emoji3059]

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 
možda sam ja glup pa sve krivo delam, ali po pitanju mehanike i struje sam teška amaterčina :mrgreen:
na rsv-u sam zimus izmijenjao skoro sve osim mašine i onda najveće iznenađenje, kaboom otprve :LOL:
 
Kada se pali, motor je na punjacu i bendiks ne zavlaci, tako da to krizaj sa popisa potencijalnih havarija (barem za sada). Gospodin Sip je kontaktiran pred dva tjedna sa mislju da se napravi upravo ovo sto si naveo jer ne trebas biti "star i iskusan" da shvatis da to tako ne bi trebalo biti i da mora upaliti kao mina. Receno je da zove cim uhvati vremena, jos nije.
S obzirom koliko se vozim s njom zbog svog trenutnog zdravstvenog stanja, sto se mene tice moze paliti i na sibice
 
ako ćeš njega čekati, proći će i sezona
ali ako ga ipak dočekaš, vjerojatno će ti to srediti (y)
 
Ako je sip u gužvi.... Oslaković to riješi.
Tu se radi samo o čišćenju i podešavanju zaklopki usisa i sinhroniziranju ubrizgavanja.

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

 
Ljudi

Kako vam svijetle 3 zarulje naprijed kad se upale duga? Jel svijetle sve 3, ili 2 zarulje?

Naime. Kupio sam motor sa ugradjenim xsenonom. Meni je odličan za noc, iako slabo nocu vozim. Na svakom tehnickom sam za to dobio prigovor, i ove godine sam odlucio xsenon maknuti, barem za proceduru tehnickog.

Po manualu gledam vrste zarulja.
Spominju se za verziju RSV01-low beam/high beam- 12 V 55W H7U....

Dok, za NEverziju RSV01, su low-55W H4, high beam 60W H3....

Ispada po zaruljama dugog, za koje nisam imao xsenon, ugradjena je 55W H7U (RSV01).

Ja imam Tuono 2003.  Buni me taj RSV01??
Ocito idu sve 3 H7U....?
 
sve 3 idu h7 55w, ja sam zimus ugradio led duga, više zbog grijanja/pucanja farova, a i dobro svijetli, na kratkom nisam bio oduševljen, ali duga su odlična, kratko sam ostavio halogenke
 
MOONSHIELD said:
sve 3 idu h7 55w, ja sam zimus ugradio led duga, više zbog grijanja/pucanja farova, a i dobro svijetli, na kratkom nisam bio oduševljen, ali duga su odlična, kratko sam ostavio halogenke

Koja LED si uzeo?
Pošto gledam na netu dimenzije istih, vidim da je hladnjak/ventilator izbija van one gumene zaštite. Za kratko stane bez problema....

Trebao bi ispolirati i far, međutim, neko tvrdi da ima smisla, netko da nema bla bla...
 
limun said:
Koja LED si uzeo?
Pošto gledam na netu dimenzije istih, vidim da je hladnjak/ventilator izbija van one gumene zaštite. Za kratko stane bez problema....

Trebao bi ispolirati i far, međutim, neko tvrdi da ima smisla, netko da nema bla bla...

imaš od osrama bez tog ventilatora samo nisu jeftine... bar imaju h11... pronjuškaj malo i druge proizvođače ziher netko radi h7 led bez te kvrge od kilera iza
 
Ja sam pred 3 mjeseca kupio far u Americi iz AF1 ducana za svog Limiteda. Iako je OEM part postoji razlika u starom i novom faru. Stari ima H7 a novi H4 kratka svjetla