Stari rsv

limun said:
Koja LED si uzeo?
Pošto gledam na netu dimenzije istih, vidim da je hladnjak/ventilator izbija van one gumene zaštite. Za kratko stane bez problema....

Trebao bi ispolirati i far, međutim, neko tvrdi da ima smisla, netko da nema bla bla...
mislim da je nighteye, to bi kao morao biti malo kvalitetniji kinez, bez venilatora, ne stane s ventilatorom
te sam imao i na novijem tuonu (h11) i bio sam zadovoljan, a cijena je prihvatljiva za razliku od osrama i sl..
 
Montirao halogenke.
Prolistat cu te LED varijante.... Uzmem ih ukoliko prezivimo    ovo trenutno stanje.
Sad mi je najbitnije da imam za HRT pretplatu i kvalitetno meso iz Pivca.  :mrgreen:
 
nostradamusbj said:
Ista prica stari, apsolutno ista.... Ali sam se navikao i istrenirao paljenje. Drzi ga na anlaseru dok ne cujes da su oba upalila i onda laaaaagano dodaj gasa i pusti anlaser. U suprotnom ce zaliti svjecice i zaboravi par sati paljenje. Shvacam te u potpunosti jer imam identicnu situaciju  :afro:

Eto ga, znaci isto sranje kod obojice. Ajde molim te  javi kad rjesis tu sinktonizaciju paljenja ili sta vec bude, pa da i ja odem. Jer sve drugo je top samo me to muci

Sip I Oslakovic su negdje zg , samobor ? Ima neko blize rijeci 😀
 
petarr said:
Sip I Oslakovic su negdje zg , samobor ? Ima neko blize rijeci 😀

ne znam kako ide na RSV mille, ali mislim da ti RS moto ima dijagnostiku, znam da ima uređaj za CO sinkornizaciju, pa moreš pitat kod njega.
 
valjda co analizu :mrgreen:
treba ti servis koji ima co analizator, na ler gasu bi co trebao biti ak se ne varam oko 3%, ko god radi aprilije bi trebao imati analizator
 
MOONSHIELD said:
valjda co analizu :mrgreen:
treba ti servis koji ima co analizator, na ler gasu bi co trebao biti ak se ne varam oko 3%, ko god radi aprilije bi trebao imati analizator

e upravo to on ima, samo se ja malo krivo izrazil :D
 
@MOOHSHIELD hvala

Danas nisam mogo dobit ni jedan servis, pa sam sam napravio cijevcice za sinkronizaciju i obavio to

Bilo rastelano dosta.

I postelao sam senzor pozicije gasa. Pali odmah, i ljepo drzi okretaje. Cekam da se ohladi pa cu probat opet.


Jos mi ostao co na leru postelat.


Pitanje za nekoga ko zna,  da li se stelanje sinkronizacije + stelanje onih potova , utjece na smjesu pod punim gasom? Ili samo na niskim rpm
 
samo na niskim, ovisno o epromu, ali do nekih 4000 okretaja
meni jukić ljetos odradio co i naštelao sam i tuono po njemu, identično, i funkcionira perfektno što nisam očekivao  :mrgreen:
razmišljao sam i o kupnji analizatora, daju se naći za 100+ eura rabljeni na ebayu, ali jeftinije mi dati nekome ko se kuži malo više da to odradi
 
Rjesen problem sa paljenjem sluzbeno, cekao sam da ga upalim jedno 15tak puta. Nakon kracih i duzih stajanja.
Postelao sam ih sa onom metodom sa prozirnim cjevcicama. Dosta je vise jedan vukao.  Sad su tu negdje. Pali nakon duzeg stajanja doslovno na zub  i ima drugaciji zvuk na leru  :cry:

Co jos moram.  I ja razmisljao kupit to , isto dileme

 
ponovo sve upalile o_O
 

Attachments

  • 106924239_569351240618837_2483290057954669377_n.jpg
    106924239_569351240618837_2483290057954669377_n.jpg
    181.2 KB · Views: 129
  • 107373159_1560443570792412_8259020926335628285_n.jpg
    107373159_1560443570792412_8259020926335628285_n.jpg
    100.1 KB · Views: 161
Pozdrav, kupio sam rsv mille r 2000, zanima me kako bi kratki SC auspuh utjecao na rad motora i razvijanje snage?

imam taj auspuh od drugog motora pa mislio probati...slozio bi granu tako da se auspuh zavida tamo gdje se zavidava i original auspuh
 
Pozdrav, kupio sam rsv mille r 2000, zanima me kako bi kratki SC auspuh utjecao na rad motora i razvijanje snage?

imam taj auspuh od drugog motora pa mislio probati...slozio bi granu tako da se auspuh zavida tamo gdje se zavidava i original auspuh

Odlicno , izgubio bi 10ak konja, mrcao bi a stajao , u najboljem slucaju bi izgorio koji od ventila a vuna ako je i ima bi nestala u roku odmah :)
Inace bio bi najglasniji u graduQ
 
  • Like
Reactions: StickyFingers
Pozdrav, kupio sam rsv mille r 2000, zanima me kako bi kratki SC auspuh utjecao na rad motora i razvijanje snage?

imam taj auspuh od drugog motora pa mislio probati...slozio bi granu tako da se auspuh zavida tamo gdje se zavidava i original auspuh
osim što bi takav auspuh izgledao nakaradno na tom motoru i bučao bezveze, aprilia ima popriličan problem s malim i pretjerano otvorenim auspusima, do te mjere da čak i dok ti na originalnom sportskom titanium auspuhu pregori vuna, performanse dramatično slabe, pogotovo na niskim okretajima..

auspuh na tom motoru mora biti velik i pun, nije đaba original ogromni minobacač, a na novijima i 2 u 2.. ovako nekako, uz odgovarajući eprom, airbox, collector mod, 57-ice itd... :mrgreen:
 

Attachments

  • 106924239_569351240618837_2483290057954669377_n.jpg
    106924239_569351240618837_2483290057954669377_n.jpg
    181.2 KB · Views: 98
Vozil sam se neki dan par kilometara iza žute Rsv ,na relaciji između Vž i Novog Marofa . To je bila tvoja Moon. Dečko se baš kulturno vozil. Iznenađujuće koliko taj dvadesetletni motor lijepo izgleda u današnje vrijeme.Ovo sa solucijom kratkog topa je nepreporučljivo iz više razloga ,pisano je o tome ,volumen topa za Rsv je presudan ,tu improvizacije nema.Iako sam trideset let isključivo na japancima,mislim da bi polako mogla kod mene osvanuti Rst1000 futura . Ove dvije kaj se nude na njuški izgledaju na prvu ruku pristojno ,prostora za korekciju iznosa sigurno ima .Kaj vi mislite ?:cool:👑
 
Po starom dobrom Aprilia obicaju napravili su jedan od najboljih i najpodcijenjenih motora i tako u svakoj klasi pa zasto bi Futura bila iznimka

Na testu je otpuhao VFR800 u skoro svim segmentima i naravno opet se nije prodavao a i proizvodnja je trajala svega tri godine


Dijelovi mogu bit problem ako je ne daj Boze spustis na pod a ostalo je po svemu superiorno u odnosu na konkurenciju tog doba a i posli

Uzmi u obzir da najnovija ima 17 godina

Sritno